Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos työpaikkallasi olisi hajusteallergikko, käyttäisitkö hajusteita mennessäsi töihin ja töissä?

Vierailija
25.09.2018 |

Leikitään, että sulla on työpaikka ja kyseessä on avokonttorin tapainen duuni, jossa ollaan muiden työntekijöiden kanssa samassa tilassa.

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä hajuvesiä, mutta varmasti vaatteissani olisi pesun jäljiltä hajusteita.

Vierailija
2/92 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaalassa töissä. Meillä ei käytetä hajusteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään.

Vierailija
4/92 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei olisi mikään ongelma olla käyttämättä hajusteita, joten en niitä käyttäisi jos työkaveri sitä toivoisi.

Vierailija
5/92 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen tällaisia naisia monta, mutta en yhtään miestä, onko tämä jotenkin sukupuolesta riippuva juttu?

Vierailija
6/92 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä kysyin että voiko meilläkin joku esim hitsari saada oireita?

Vierailija
7/92 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäisi, hajusteet ovat aivan kamalia.

Vierailija
8/92 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muutenkaan löyhkää, en hielle enkä varsinkaan halvoille pyykinpesuaineiden lemuille.

Vierailija
9/92 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hajusteettomalla työpaikalla hajusteherkkien työkavereiden vuoksi. Tämän vuoksi en käytä hajuvettä, hiuslakka ja dödö ovat hajusteettomia.

Sen sijaan esim. suihkusaippua, shampoo, hoitoaine ja pesuaineet ovat hajullisia. Liian vaikeaa löytää hajusteettomia sopivia tuotteita.

Vierailija
10/92 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvesiä en käytä, mutta jos mun käyttämästä pesuaineesta tai meikeistä/ rasvoista tulis jotain sanomista niin ei. En luopuis vaan käyttäisin normaalisti ainakin loppuun kyseiset tuotteet. Ehkä ottaisin jatkossa huomioon ostoksia tehdessäni tai sitten en.

Vierailija
11/92 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen tällaisia naisia monta, mutta en yhtään miestä, onko tämä jotenkin sukupuolesta riippuva juttu?

Minä tunnen hajusteyliherkkiä miehiäkin.

Vierailija
12/92 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roll on-deodoranttini ei ole hajuton ja jos laitan hiuksia, varmaan niissä hiuspuutereissa ja lakoissakin on tuoksua. Ja pesuaineissa. Lasketaanko ne? En osaa vastata tietämättä, onko tässä yhteydessä hajuste nimenomaan hajuvesi. 

Vierailija
13/92 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan hajuvesiä ja käyttäisin ellei työpaikalla olisi kielletty

Vierailija
14/92 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen työyhteisöni jäsen vaikken kaikista tykkääkään.

Vierailija
15/92 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käyttäisin

Vierailija
16/92 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei olisi mikään ongelma olla käyttämättä hajusteita, joten en niitä käyttäisi jos työkaveri sitä toivoisi.

Minulle taas on ongelma löytää KAIKKI tuotteet tuoksuttomina. Kiharapörrööni on vaikeaa löytää sopivia aineita, saati löytää niitä hajuttomina.

Vierailija
17/92 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäisi. Hajusteita ei tarvita työpaikalla ja hajusteettomatkin tuotteet on olemassa. Työpaikan hengitysilmakin paranee kummasti kun siellä ei leiju kymmentä eri sorttia haju-/partavesihaisuja saati pyykinpesu- ja huuhteluaineita. Hajusteettomasta työpaikasta hyötyvät kaikki.

Vierailija
18/92 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan vain yksi OMO:n käyttäjä niin kaikki muut työpaikalla kärsivät hajusteallergiasta,

Vierailija
19/92 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen hajusteyliherkkiä miehiäkin.

Ok, en todellakaan tiennyt, koska en heihin ole ikinä törmännyt, vaikka olen jo miltei keski-ikäinen.

Vierailija
20/92 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeasti ymmärrä ihmisiä, jotka ovat vastanneet kyllä! Ehkä eivät oikeesti ymmärrä kuinka paha hajusteallergia voi olla. Mun isällä, joka siis ei todellakaan valita turhasta, tulee niin hirveitä aivastukohtauksia ja pääkipua hajusteista, että usein joutuu esim. kuntosaleilta lähtemään pois. Joo toki "on niiden ongelmaisten ongelma", mutta useimmassa tapauksessa hajusteallergikko mielummin eroaa työstään kuin jatkaa siellä olemista, jos toisella on hajuvettä päällä, eli ei todellakaan ole mikään pikku ongelma tämä. Ja ei tarvi tehdään mitään erikoisia muutoksia, kunet pestä paitaa kuumemmassa vedessä, jotta hajuvesi baari-illalta lähtee pois tai vaihtaa dödöä tai pesuaineita, mutta jättäkää nyt edes ne hajuvedet TÖISTÄ pois!