Miten hävittäisit kymmeniä liian pieniä alushousuja?
Käytettynä myyntiin vai suoraan roskiin? Osa on lähestulkoon uusia.
Kommentit (162)
Roskiin. Sekajätteeseen kuuluu tekstiilijäte. (nimittäin erilliseen tekstiilijätekeräykseen ei laiteta alusvaatteita eikä sukkia)
Vierailija kirjoitti:
Roskiin vaan
Höh, käytety alkkarit maksaa maltaita, uusista ei saa niin paljoa!
Jos ovat ehjiä, selvittäisin voiko lahjoittaa kodittomille.
Lahjoitat tyttökoirille juoksuaikapöksyiksi.
;)
Myy! 20 e (+alv 25.5%) kpl, + pakkaus ja lähetyskulut.
Vierailija kirjoitti:
Roskiin. Sekajätteeseen kuuluu tekstiilijäte. (nimittäin erilliseen tekstiilijätekeräykseen ei laiteta alusvaatteita eikä sukkia)
Missä on tekstiilijätekeräys järjestetty ?
Vierailija kirjoitti:
Myy! 20 e (+alv 25.5%) kpl, + pakkaus ja lähetyskulut.
Missä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Oulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen jätelaitoksen alueella on oltava vähintään yksi tekstiilijätteen keräyspiste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä jo pitkään ollut kierrätyskeskuksissa. Tosin varmaan vaihtelee eri puolilla maata.
Myyntiin, myyntiin vaan. Saat hyvän tilin.
Itse hävitän alushousut siten, että viimeinen käyttö on jossain reissussa ja heitän siellä roskiin. Ei tarvitse pestä pikkupyykkiä matkalla!
Joskus on tullut hutiostoksia, ja jos esim. pikkarit on reiden tyvestä liian kireat, niin leikkaan siitä kuminauhan poikki (tai kokonaan pois) ja heitän ne reissukassiin odottamaan seuraavaa reissua.
Vierailija kirjoitti:
Jos ovat ehjiä, selvittäisin voiko lahjoittaa kodittomille.
Miksi kodittomat tarvitsisi käytettyjä pikkuhousuja? Kyllä nekin rahaa saa Kelalta tai sossusta.
Joulupuukeräykseen. Minä oon laittanut.
Siivousrätiks. Kertakäyttöisiks.
Vierailija kirjoitti:
Itse hävitän alushousut siten, että viimeinen käyttö on jossain reissussa ja heitän siellä roskiin. Ei tarvitse pestä pikkupyykkiä matkalla!
Joskus on tullut hutiostoksia, ja jos esim. pikkarit on reiden tyvestä liian kireat, niin leikkaan siitä kuminauhan poikki (tai kokonaan pois) ja heitän ne reissukassiin odottamaan seuraavaa reissua.
Ei mun alushousuissa ole kuminauhaa muualla kuin vyötärönauhassa, jos siinäkään.
Ap
Laihduta, niin mahtuu päälle. Olen tosissani.
Vierailija kirjoitti:
Siivousrätiks. Kertakäyttöisiks.
Hyvin toimii jotkut satiini- tai pitsipikkarit siivousrätteinä? Kaikki eivät käytä puuvillaisia maksialushousuja, joista saa tarvittaessa vaikka telttakankaat..
Roskiin vaan