90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!
Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)
Kommentit (5163)
Angela aiheuttaa minussa pahoinvointia, se ei ole hauska tai huikea vaan pelottava, ryyppäävä itsekeskeinen mustasukkainen akka. Ei varmaan itsekään tiedä mitä oikeasti haluaa, tai siis haluaa jonkun tumman se**iorjan ja palvelijan. Michaelin "en pääsekään Amerikkaan" kertoo kyllä miehen itsensä motiivit.
Rebekka on jotenkin... Outo ja lapsellinen. Ajatteli varmaan hakevansa ulkomailta husband nro. nelosen tuosta noin vaan eikä ollut varautunut kulttuurieroon yhtään. Kun Ziedin sisko kyseli, miksi juuri Zied mikä hänessä Rebwkkaa viehättää, ei eukko osannut sanoa mitään. Saatikka siihen kun kysyi mikä Ziedissä on erilaista exään verrattuna niin Rebekka vaan mutristeli suutaan eikä osaa vastata muuta kuin en tiedä.
Akinyahin ja Benin suhde on koetuksella, Akinyah on tunne-elämältään tosi estynyt ja perheen säännöt kosijoista ja käytöksestä ja aika hurjat. Mitenhän valkosuklaan käy 🤣
Timothya inhoan.. Ällöttävä ei saa edes pussastua naistaan ei mitään tunnetta, intohimoa ei mitään. Mitä se oikein tahtoo??? Lisää lapsia ainakin. Ihan outo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä 50vuotiaat saavat ORGASMEJA
minä olen saanut 3 orgasmia elämässäni
jos saisin seksissä..muuttaisin nig.eriaan
ja panisin päivät pitkät
Mä olen 35 ja saanut tuhansia orgasmeja elämäni aikana. Sekä emätin, että klitorisorkkuja. Sinun värkissäsi on ehkä jotain vikaa.
No parempi vika ala kuin yläpäässä:)
Hei tänään tulee iltaan asti tätä draamaa (uusintana). Jesss....
Olen ihan aavistuksen rakastunut Aladiniin❣
Ei hemmetti ettei tuo Corey tajua että Evelin vetää sitä linssiin niin paljon kuin ehtii. Tämäkin sankari on lahjoittanut morsiamelleen jo 40 000$. Katsoin noita uusintoja kun tämä lammas maksoi kaikki neidon ostokset jenkeissä ja tuliaiset mummolle ja serkuille ja ties kelle. Ja neidin oma vaatakaappikin taisi mennä uusiksi. Ja matkalla lentokentälle muija kysyy että lähettääkö tämä Corey hänet kotiin ilman rahaa. Taas tuli 500$ automaatista. Ja kun kundi menee Eqvadoriin niin muija ei tule edes vastaan lentokentälle eikä uudessa huushollissa ole edes kunnon paistinpannua! Kumma kun miehen silmät eivät aukene.
Ja se kohtaus siellä lääkärin tai terv.hoitajan luona kun Corey kävi lattialle makaamaan mahalleen saatuaan rokotukset. Voi hyvää päivää! En ole tajunnutkaan että tällaisia mieslapsia on olemassa!
Huvitti se Paulin penispussi uimaan mennessä, ettei ötökät ja loiset käy "siihen" kiinni. Olisi kannattanut pitää pussukka paikallaan pitempään niin ei nyt tarvitsisi kuunnella Karinen jatkuvaa nalkutusta...
Ihmettelen kuinka nämä tyypit eivät osaa käyttää ehkäisyvälineitä?! Sama koskee eteläkorealaista.
Oho, Evelin on ihan joka tavalla real bitch. Puolelle Engabagoa jakanut 😅
Katsoihan joku muukin tänään koko päivän? 😂
Chantelin munkkien väliin kun pääsis laittaan naamansa ja pärisyttään.Hyvin kyllä rintavako esillä aina.Kyllä tyttö tietää mikä myy.
Mä katoin toisella silmällä koko päivän 😅
Lauraa pidin aluksi ihan tolkun naisena mutta mieli on nyt muuttunut. Mun mielestä Aladin kohtelee sitä ihan nätisti mutta koko ajan löytyy valittamista jostain asiasta. Olis nyt onnellinen kun tommosen adonis- Aladinin on pulloon saanut.
Evelin vit**taa niin ettei mitään rajaa. Narkkarin näköinen manipuloija.
Jenny ja Sumit on ihanan suloisia.
Paul ja Karine; ei sanoja.
Mä en tajua miten nää uusinnatkin menee, kun ei tänään ainakaan tullut yhtään jaksoa Darcysta eikä Angelasta, Caesarista eikä Rebekasta ja Ziedistä. Multa jäi jotain väliin, ja ajattelin, että tuleehan ne nyt sunnuntaina uusintana, mutta näistä henkilöistä ei kuitenkaan tullut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua miten nää uusinnatkin menee, kun ei tänään ainakaan tullut yhtään jaksoa Darcysta eikä Angelasta, Caesarista eikä Rebekasta ja Ziedistä. Multa jäi jotain väliin, ja ajattelin, että tuleehan ne nyt sunnuntaina uusintana, mutta näistä henkilöistä ei kuitenkaan tullut mitään.
Ne on tiistaisin:)
Sumit on aivan suloinen, tosi ihana mies. Ei Jennyssäkään luonteessa mitään vikaa, mutta se on aina suupielet alaspäin ja se tukka on ihan kauhea. Ohut liuru, päänahka paistaa läpi, ja latvat tasoittamatta. Mitä jos leikkauttaisi latvat tasaiseksi ja pituus ehkä johonkin melkein olkapäille, ja sitten hieman kihartelisi niistä hiuksia, näyttäisi vahvemmalta ja kivemmalta, uskoisin. En ihmettele, että siellä baarissa ne miehet sille naureskeli, sehän oikeesti kauempaa näyttää sellaiselta vanhalta harpulta, jolle viina maistuu.
En tiedä, vaikee sanoa mitä tosta tulee.
Paul on vainoharhainen ja sairaan mustasukkainen. Oikein olisi jos Karine ottaisi vain eron. Vaikka tietysti sellaista ei saisi kenellekään toivoa. Mutta tossa suhteessa on jotain ihan epätoivoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mut eikö ne tiistain jaksotkin pitäisi tulla jostain uusintana? Olen luullut, että just ne tiistain lähetykset tulee sunnuntaisin uusintoina. Mä taidan olla nyt ihan sekaisin näiden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Sumit on aivan suloinen, tosi ihana mies. Ei Jennyssäkään luonteessa mitään vikaa, mutta se on aina suupielet alaspäin ja se tukka on ihan kauhea. Ohut liuru, päänahka paistaa läpi, ja latvat tasoittamatta. Mitä jos leikkauttaisi latvat tasaiseksi ja pituus ehkä johonkin melkein olkapäille, ja sitten hieman kihartelisi niistä hiuksia, näyttäisi vahvemmalta ja kivemmalta, uskoisin. En ihmettele, että siellä baarissa ne miehet sille naureskeli, sehän oikeesti kauempaa näyttää sellaiselta vanhalta harpulta, jolle viina maistuu.
En tiedä, vaikee sanoa mitä tosta tulee.
Paul on vainoharhainen ja sairaan mustasukkainen. Oikein olisi jos Karine ottaisi vain eron. Vaikka tietysti sellaista ei saisi kenellekään toivoa. Mutta tossa suhteessa on jotain ihan epätoivoista.
Sumit on ilmeisesti edelleen naimisissa exän kanssa. Iltalehdessä oli juttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mut eikö ne tiistain jaksotkin pitäisi tulla jostain uusintana? Olen luullut, että just ne tiistain lähetykset tulee sunnuntaisin uusintoina. Mä taidan olla nyt ihan sekaisin näiden suhteen.
Niiden jaksojen nimi on Ensitapaaminen. Näköjään tiistaina tulee puoli päivää uusintoja. Muinakin päivinä saattaa tulla. On kyllä sekavaa minunkin mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Multakin sympatiat Ziedille. Fiksun oloinen tyyppi. Ja oli mukava nähdä, kun hän ripusti pyykkejä äitinsä kanssa. Huomasi, että hän on tehnyt sitä ennenkin.
Angela on ihan kamala rääväsuu ja riidanhaastaja.
No tää oli ainakin ihan käsikirjoitettu juttu, koska nehän ihan selvästi ripusteli narulle kuivia pyykkejä. Niissä oli viikkauksetkin vielä ihan näkyvissä. Mutta saatiinhan siihen joku taustatekeminen sen äidin kanssa puhumisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Kauheet ne Darceyn muovihousut. :D
Ja näytti siltä että toppi putoaa päältä millä hetkellä tahansa. Mutta ei siinä Tomin ex-muijassakaan ollut kehumista. Aivan jäätävä meikki! :D
Se Tomin ex-muija oli kyllä sen näköinen, että rupesin jo epäilemään että onko se joku transu. Niin yliampuvasti meikattu ja laitettu ja isokokoinen, monet transut on just tommosia. Mutta ehkä se on kuitenkin ihan naisihminen, tiedä häntä. Mutta kauhee kummitus oli. Darcy alkoi näyttää jo normaalilta sen rinnalla.
Joo ne muovihousut oli kyllä huippu... Voi Darcy parkaa. Se yrittää niin kamalasti. Jostain ihme syystä sympatiseeraan sitä kuitenkin, se on reppana niin auki ja avoin kuin ikinä olla voi.
Voi itku tuota Caesar- raukkaa nyt 😭
Minusta ei ole asennemamma. Ymmärrän kyllä, että se ärsyttää, kun toinen valehtelee ja varsinkin kaikista pienistäkin jutuista.Yksi syy valehteluun taitaa olla se, ettei Michael osaa riidellä ja pelkää konflikteja ja sekin on aika ärsyttävää, jos riidat eivät mene ihan mahdottomiksi... kuten Angelan kanssa taitaa mennä. En oikein tajua tuota suhdetta, ilmeisesti seksi pitää yhdessä, koska mitä muuta yhteistä heillä on.
Darcyn ja siskonsa suhde näyttäytyy erikoisena tuossa uusimmassa jaksossa. En ole aiemmin huomannut, että he myös kilpailevat keskenään (Darcyn piti kaivaa matkalaukusta korkkarit, koska ei voi olla lyhyempi ja vähemmän laittautunut kuin siskonsa...) ja nuo jutut kummankin suhteista meni hieman överiksi, kun miehet seisoo vieressä.