Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenkohan sittenkin naistenmies?

Vierailija
24.09.2018 |

Jostain erikoisesta syystä minua on lähestyneet muutamat tuntemattomat naiset. Ovat olleet aina ihan selvinpäin. Ehkä...
Olen vain pohtinut, että miksi he tekevät niin. Etsivätkö he uusia ystäviä, miehiä, vai ovatko niin sosiaalisia, että juttelevat mielellään vieraille ihmisille? Ihmettelen vain, että miksi he minulle tulevat juttelemaan, koska en mielestäni näytä siltä, että olisin helposti lähestyttävä ihminen, pikemminkin päinvastoin. Olisi ihan kiva yrittää saada jotain selkoa asiaan jotta osaisi toimia niissä tilanteissa mahdollisimman sulavasti. Nokkelimmat ovat ehkä voineet havaita, että en ehkä ole mikään mestari sosiaalisessa kanssakäymisessä, joten apuja otetaan vastaan enemmän kuin mielellään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoo, Like a virgin

Touched for the very first time

Like a virgin

When your heart beats

Next to mine

Vierailija
2/7 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoo, Like a virgin

Touched for the very first time

Like a virgin

When your heart beats

Next to mine

Älä sotke Madonnaa tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy niiltä naisilta että miksi tulevat puhumaan sulle.

Vierailija
4/7 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näitä tilanteita tapahtuu? Mitä itse haluaisit tehdä asialle? Onko se sulle ihan ok?

Vierailija
5/7 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy niiltä naisilta että miksi tulevat puhumaan sulle.

Melkein pitäisi

Vierailija
6/7 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä näitä tilanteita tapahtuu? Mitä itse haluaisit tehdä asialle? Onko se sulle ihan ok?

Vähän milloin missäkin. Esimerkiksi nyt vaikkapa harrastuksissa. Kyseessä siis ihan tuntemattomia naisia ja tyttöjä, jotka jostain syystä haluavat tehdä tuttavuutta. En siis oleta mitään sen suhteen mitä ne naiset haluavat, mutta tahtoisin vain saada jotain käsitystä. Itse kallistun johonkin sosiaalisuuteen noiden naisten kohdalla, mutta miksi he tulevat kaltaiseni jörrikän juttusille? Oikeastaan tahtoisin vain olla rauhassa.

Vierailija
7/7 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko homo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä