90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!
Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)
Kommentit (5163)
Siis en voinut uskoa, että Darcey näyttäisi koskaan luonnolliselta, mutta kyllä se vaan eilen näytti sen Tomin exän vierellä :D
Jos jostain olen kateellinen näille 50v ämerikkäläisille niin siitä että naiset, olkoon kokoa xxxxl ja muutenkin ei-niin-hehkeitä, osaavat arvostaa itseään ja vaatia, haluta ja saada hyvää seksiä!!
Niin!
Itse olen ollut kokoa xs - xl ja kaikkee siltä väliltä, blondi brubette ihan mitä tahansa niin aina vaan epävarma osaanko tai kelpaanko. Nyt päät pystyyn naiset! Otetaan siinä asiassa mallia vaikka nyt siitä Angelasta sitten🤣
Instan mukaan Angela flippaa täysin jaksossa, jossa parit kokoontuu keskustelemaan kaudesta. Tuuppii Rebeccaa, lyö Averyn äitiä ja kaataa pöydän.
😡
Vierailija kirjoitti:
Instan mukaan Angela flippaa täysin jaksossa, jossa parit kokoontuu keskustelemaan kaudesta. Tuuppii Rebeccaa, lyö Averyn äitiä ja kaataa pöydän.
😡
Angelan tytär (ilmeisesti ei siis se sama tytär, joka saattoi Angelan kentälle) on saanut 20 vuoden vankilatuomion lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä (seksia alaikäisen kanssa) ja siitä, että on harrastanut seksiä 5 muun lapsen nähden. Näin huonona pikakäännöksenä, googlella löytyy, nimi on Scottie Deem.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😡
Angelan tytär (ilmeisesti ei siis se sama tytär, joka saattoi Angelan kentälle) on saanut 20 vuoden vankilatuomion lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä (seksia alaikäisen kanssa) ja siitä, että on harrastanut seksiä 5 muun lapsen nähden. Näin huonona pikakäännöksenä, googlella löytyy, nimi on Scottie Deem.
🤮
Omg.
Lentokenttätyttärellä tummaihoisia lapsia. Just sayin'
Mamma menee Afrikkaan.
Uhri oli alle 16-vuotias perhetuttu.
Multakin sympatiat Ziedille. Fiksun oloinen tyyppi. Ja oli mukava nähdä, kun hän ripusti pyykkejä äitinsä kanssa. Huomasi, että hän on tehnyt sitä ennenkin.
Angela on ihan kamala rääväsuu ja riidanhaastaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ben ja Akinya ovat symppis pari. Molemmat hyväkäytöksisiä ja herttaisia. Benin poika on myös suloinen ja käyttäytyy hienosti.
Akinya on tosiaan ihan harvinaisen symppis ihminen tähän sarjaan. Benistä en oikein ole päässyt selvyyteen, vaikuttaa toisaalta ihan herttaiselta ja yksinkertaiselta, mutta välillä ehkä pelottavankin yksinkertaiselta. Esim. kun ystävänsä kysyi, entä jos Akinya ei halua äitipuolen rooliin, niin ukko oli ihan pihalla eikä ollut tullut ajatelleeksikaan, että sekin voi olla mahdollista.
Jaa, minusta se muikki perheineen on aika kammottava ja vaikuttaa hyväksikäyttäjältä. Toki Benikin on outo hihhuloija.
Huvittavaa muuten, kun katsoo tuota youtubesta niin automaattiteksitys laittaa nimeksi milloin zuccini milloin bikini tms. vastaavaa.
Akinya esimerkiksi on ohjelmistoinsinööri (web and software engineer) eli korkeasti koulutettu ja kansainvälisissä piireissä työskentelevä ihminen. Ei siis ihme että puhuu hyvin englantia.
Mun mielestä Akinya on toisaalta aika söötti mutta kuitenkin pelottava. Ja tuossa asuinympäristössä missä valkoihoisia ei ennen ole nähty niin kyllä pelottaisi. Yllättävän hyvää englantia puhuvat kuitenkin jos vertaa noihin dominikaaneihin, brasseihin ja kolumbialaisiin jotka maantieteellisesti asuvat lähempänä Usaa.
Minua ärsyttää se, kun nämä muualta tulleet PAKOTETAAN syömään noita outojakin ruokia. Ja sitten loukkaannutaan, jos vieras ei tajua ahtaa naamaansa jonkun kalan aivoja. Kun se kuuluu KULTTUURIIN.Tosin taisi ne aivot mennä alas, mutta jossain aiemmassa jaksossa syntyi kamalaa draamaa kun miehelle ei omituinen ruoka maittanut. Ymmärrän, että siinä ollaan pantu parasta pöytään ja rahaa kulutettu, mutta eivätkö nämä paikalliset morsiamet/sulhot voisi valistaa etukäteen, ettei ehkä kannattaisi. Nuo vanhemmat ei ehkä ole niin tietoisia tästä, mutta luulisi jo nuoremman polven olevan.
Kävin minäkin nuorena Hollannissa miehen perässä, mutta ei minulle kukaan suuttunut, kun en voinut syödä tulista bami gorengia. Tosin se on indonesialaista, mutta kuitenkin. Tuli nousi kiduksista ja vesi silmistä ja paheni vaan kun hörppäsin olutta. Tämä siis kultaisella kasarilla, jolloin kotona ruokavaliomme koostui hyvin suomalaisesta kotiruuasta.
Vierailija kirjoitti:
Timistä on netissä spekuloitu jopa että olisi transseksuaalinen. Oudon näköinen ja oloinen kyllä on ja ei tippaakaan miehekkyyttä.
Ajattelin samaa heti, on naisellinen kuin mikä ja kynnetkin lakattuna !
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Angela on aivan kauhea, oli huikeaa miten miten hän meni riehumaan tuossa parkkikiistassa :D Hyvä Angela :D
Minä nauroin kippurassa, kun Angela täräytti sitä ukkoa nyrkillään. Joku toinen olisi mennyt peloissaan piiloon siinä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
😡
Eläköön Angela!
En ymmärrä tuota Rebeccaa. Se hermoilee, että miten se kertoo Ziedille, että on vielä naimisissa. Sittten vähän ajan päästä huokailee, että hänen matkan tarkoitus on päästä kihloihin.
Ottaisi nyt ensin eron entisestä miehestä!
Kaikissa on varmasti paljon feikkiä mukana mutta tuohon Caesarin juttuun en kyllä usko yhtään, minusta ihan 100% näytellyltä vaikuttaa. Sekin kohtaus missä hotellivirkailija esitteli muka hotellissa tarjottavaa romanttista illallista, näytti koneeltaan PowerPoint esitystä stock photoilla ja ne ekan jakson kohtaukset kynsisalongista ei vakuuttaneet yhtään aitoudellaan. Mutta hauskaa viihdettä kuitenkin ja tapahtuuhan tuollaisia ihan selviä huijauksia oikeastikin, ehkä siksi halusivat kuvion mukaan sarjaan
Niin, minäkin mietin että mahtaako Ceasar olla näytelty lisä tuohon sarjaan.. Ei kai kukaan voi olla noin järkyttävän tyhmä? Mutta toisaalta jos on aito, niin tosi ällöttävä äijä kaikenkaikkiaan. Haluaa nuoren ja kauniin naisen prinsessaleikkiinsä, elää sokerisessa haavemaailmassa ilman mitään todellisuuden häivää. Tuskin tuntee Mariaa laisinkaan, on 'rakastunut' itse rakentamaansa unelmaan, Maria on sitä unelmaa vain ulkoisesti, sisäisellä puolella ei mitään väliä.
Ei kyllä heru mitään sympatiaa Cesaria kohtaan!
Naurettava on kehuu kaikille kuinka kauniin tyttöystävän kentältä hakee ja mitä kaikkea on tälle ostellutkaan.Tuntuu käsittämättömälle että olisi elävästä elämästä tämä mies.
Holhouksen alle joutaisi noin helposti höynäytettäva,on vaaraksi itselleen,jos muija kieroudella vie elämiseen tarvittavat rahat.
Omar on aika symppis. Tuntuu ettei olisi ihan varma tästä avioliitosta, varsinkin kun Avery on aika päällekäyvä ja voimakastahtoinen.
Vierailija kirjoitti:
Omar on aika symppis. Tuntuu ettei olisi ihan varma tästä avioliitosta, varsinkin kun Avery on aika päällekäyvä ja voimakastahtoinen.
Ei näille miehille oikein sovi länsimaalainen nainen, joka korostaa seksuaalisuuden ja kosketuksen tärkeyttä. Toki luonne ja henkinen yhteensopivuus on tärkeää, mutta niin on mielestäni myös fyysinen vetovoima.
Näille miehille myös vanhempien mielipiteet on tärkeitä asiassa kuin asiassa, joten ei ole herkkua olla tuollaisen miehen vaimo tai tyttöystävä.
On kyllä niin koukuttavaa katsottavaa, että pakko katsoa kaikkia kausia mitä tälläkin hetkellä tulee päällekkäin. Ihan parasta viihdettä!
Nämä 50vuotiaat saavat ORGASMEJA
minä olen saanut 3 orgasmia elämässäni
jos saisin seksissä..muuttaisin nig.eriaan
ja panisin päivät pitkät