Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!

Vierailija
24.09.2018 |

Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)

Kommentit (5163)

Vierailija
1201/5163 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti kuin Darcylla olisi taas ollut itku lähellä siellä yökerhossa kun se exä kyseli kaikkea typerää (Tomin exä). Minusta tuo nyt oli tosi tyhmä veto Tomilta viedä Darcy yökerhoon exän kanssa. Tässä hakemalla haetaan draamaa ja hankalia tilanteita. Exällä oli kyllä vähintään oudon näköiset huulet tai se huulimeikki ja kuten joku yllä sanoi, Darcy oli siihen verrattuna tosi luonnollisen raikas tuulahdus. Ja tätä en olisi uskonut Darcysta sanovani!

Mun alkaa vähän käydä se Paul siellä Brasiliassa sääliksi (Karinen sulhanen). Se Karinen äitikin sanoo Paulia idiootiksi ja Karinelle jotkut muut amerikkalaiset lähettää rahaa. Kummallinen kuvio. Onhan se Paul käyttäytynyt välillä tökerösti, mutta silti se sinne menee ja ostaa tarvikkeita ja maksaa vuokria jne. Jätti koko elämänsä Usaan Karinen takia, mutta silti appivanhemmat inhoaa ja haukkuu idiootiksi. 

Mun olisi vaikea uskoa itsestäni tai kavereistani, että pää menisi noin sekaisin jostain nettituttavuudesta kuin näillä amerikkalaisilla tässä ohjelmassa. Niillä ei ole mitään tietoa realiteeteista, esim. näillä jotka noihin arabimaihin on lähtenyt. Sille Averyllekin se Omar yritti selittää, että Syyriassa ei ehkä ole sähköjä tai ei saa vettä jne. Toinen on vaan innosta täristen menossa naimisiin ja muuttamassa keskelle sotaa. toisaalta Averylle annettakoon anteeksi kun on niin tosi nuori vielä. Toisaalta itse en kyllä olisi edes nuorena hupakkona lähtenyt minnekään sodan keskelle vaikka olisi ollut millainen adonis odottamassa. Mä en ole oikein saanut selvää, miksi se Omar sinne haluaa lähteä, siis Syyriaan? Meneekö silläkin joku oleskelulupa tai vastaava umpeen? Voisivathan he nyt aluksi asua tuolla missä nyt ovat, kaikessa rauhassa. 

Vierailija
1202/5163 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darcy on minusta periaatteessa ihan ok, koska uskoo rakkauteen ja etsii sitä, mutta tuo ylitunteellisuus ja aviohaaveet on luotaantyötäviä. Hakeutuuko tiedostamattaan sellaisten miesten seuraan, jotka sitten hylkäävät hänet. Mielestäni Tom olisi voinut avoimesti kertoa omasta sitoutumisvaikeudestaan, kun on tullut useasti jätetyksi. Ohjelmaan mukaan ei siis ole kertonut ja varmasti Darcy on kihloista ym puhunut jo ennen kuin tapasivat livenä.

Myös Ceasar voi olla oikea henkilö, vaikka sitä onkin vaikea uskoa. Ehkä hän on aina ollut se kaveriksi jäänyt mies, joka ei ole onnistunut saamaan tyttöystävää ja nyt kun vihdoin on tyttöystävän löytänyt ja suunnittelee kosimista niin ei halua tunnustaa tosiasioita, että taas on käynyt näin. Tuo viiden vuoden "suhde" on tosiaan mielikuvitussuhde, koska tuskin tuntevat lainkaan toisiaan, kun keskustelut on tasoa "ikävä", "rakastan sinua" vailla mitään tunnetta naisen puolelta.

Mutta on inhimilistä, että ihminen haluaa rakastaa ja tulla rakastetuksi. Ehkä hänkin tiedostamattaan pelkää oikeaa suhdetta oikean naisen kanssa. Jos kriteerinä ei ole max. 25- vuotias malli niin varmasti olisi löytänyt naisystävän ihan kotikaupungistaankin tai naapurikaupungeista...

Avery taas on supernaiivi. Ulkomaalainen muslimipoikaystävä ja avioliitto on hänelle tällä hetkellä se juttu, mutta koska tulee uusi asia, josta innostuu täysillä. Ihan selkeästi tekee eroa entiseen minäänsä ja elämäänsä, jossa sattui varmasti huonojakin asioita, mutta miksi mennä toiseen ääripäähän.

Vaikea myös uskoa, että noinkin syvästi uskonnollinen ihminen kuten Omar on, voisi luoda onnistuneen suhteen Averyn kaltaisen naisen kanssa. Avery on kokenut villin nuoruuden ja kokeillut asioita, kun Omar ei ole edes suudellut ja jolle fyysinen puoli parisuhteessa on muutenkin toissijainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/5163 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytti kuin Darcylla olisi taas ollut itku lähellä siellä yökerhossa kun se exä kyseli kaikkea typerää (Tomin exä). Minusta tuo nyt oli tosi tyhmä veto Tomilta viedä Darcy yökerhoon exän kanssa. Tässä hakemalla haetaan draamaa ja hankalia tilanteita. Exällä oli kyllä vähintään oudon näköiset huulet tai se huulimeikki ja kuten joku yllä sanoi, Darcy oli siihen verrattuna tosi luonnollisen raikas tuulahdus. Ja tätä en olisi uskonut Darcysta sanovani!

Mun alkaa vähän käydä se Paul siellä Brasiliassa sääliksi (Karinen sulhanen). Se Karinen äitikin sanoo Paulia idiootiksi ja Karinelle jotkut muut amerikkalaiset lähettää rahaa. Kummallinen kuvio. Onhan se Paul käyttäytynyt välillä tökerösti, mutta silti se sinne menee ja ostaa tarvikkeita ja maksaa vuokria jne. Jätti koko elämänsä Usaan Karinen takia, mutta silti appivanhemmat inhoaa ja haukkuu idiootiksi. 

Mun olisi vaikea uskoa itsestäni tai kavereistani, että pää menisi noin sekaisin jostain nettituttavuudesta kuin näillä amerikkalaisilla tässä ohjelmassa. Niillä ei ole mitään tietoa realiteeteista, esim. näillä jotka noihin arabimaihin on lähtenyt. Sille Averyllekin se Omar yritti selittää, että Syyriassa ei ehkä ole sähköjä tai ei saa vettä jne. Toinen on vaan innosta täristen menossa naimisiin ja muuttamassa keskelle sotaa. toisaalta Averylle annettakoon anteeksi kun on niin tosi nuori vielä. Toisaalta itse en kyllä olisi edes nuorena hupakkona lähtenyt minnekään sodan keskelle vaikka olisi ollut millainen adonis odottamassa. Mä en ole oikein saanut selvää, miksi se Omar sinne haluaa lähteä, siis Syyriaan? Meneekö silläkin joku oleskelulupa tai vastaava umpeen? Voisivathan he nyt aluksi asua tuolla missä nyt ovat, kaikessa rauhassa. 

Eikös ne ole Libanonissa ihan vaan turisteina, sen aikaa, että menevät naimisiin? Ei kai toiseen maahan noin vaan muuteta.

Vierailija
1204/5163 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ben ja Akinya ovat symppis pari. Molemmat hyväkäytöksisiä ja herttaisia. Benin poika on myös suloinen ja käyttäytyy hienosti.

Akinya on tosiaan ihan harvinaisen symppis ihminen tähän sarjaan. Benistä en oikein ole päässyt selvyyteen, vaikuttaa toisaalta ihan herttaiselta ja yksinkertaiselta, mutta välillä ehkä pelottavankin yksinkertaiselta. Esim. kun ystävänsä kysyi, entä jos Akinya ei halua äitipuolen rooliin, niin ukko oli ihan pihalla eikä ollut tullut ajatelleeksikaan, että sekin voi olla mahdollista.

Jaa, minusta se muikki perheineen on aika kammottava ja vaikuttaa hyväksikäyttäjältä. Toki Benikin on outo hihhuloija. 

Huvittavaa muuten, kun katsoo tuota youtubesta niin automaattiteksitys laittaa nimeksi milloin zuccini milloin bikini tms. vastaavaa.

Mun mielestä Akinya on toisaalta aika söötti mutta kuitenkin pelottava. Ja tuossa asuinympäristössä missä valkoihoisia ei ennen ole nähty niin kyllä pelottaisi. Yllättävän hyvää englantia puhuvat kuitenkin jos vertaa noihin dominikaaneihin, brasseihin ja kolumbialaisiin jotka maantieteellisesti asuvat lähempänä Usaa.

Kenia on brittien entinen siirtomaa, jonka viralliset kielet ovat englanti ja swahili.

Vierailija
1205/5163 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tähän sarjaan täysin koukussa 2. kaudesta lähtien ja olen koukuttanut miehenikin :) Ihan mahtavaa, että jaksot ovat pääosin 2 tuntia pitkiä. The Other Way tuntuu aina loppuvan kesken kun kestää vain tunnin (tai oikeasti max. 45min jos ei katso mainoksia).

Vierailija
1206/5163 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut tähän sarjaan täysin koukussa 2. kaudesta lähtien ja olen koukuttanut miehenikin :) Ihan mahtavaa, että jaksot ovat pääosin 2 tuntia pitkiä. The Other Way tuntuu aina loppuvan kesken kun kestää vain tunnin (tai oikeasti max. 45min jos ei katso mainoksia).

Meillä mies ei varsinaisesti koukussa ole, mutta jos satun katsomaan sarjaa ja hän tulee esim. aamupalan kanssa olkkariin, alkaa katsomaan ja saattaa jopa kommentoida.

Mitä EI tapahdu jos katson vaikkapa Outlanderia tai jotain dekkarisarjoja.

Hsrni kun Dplayssä ei ole paljoakaan kausia mistään. Vai enkö vaan löydä...

Vierailija
1207/5163 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies ei varsinaisesti koukussa ole, mutta jos satun katsomaan sarjaa ja hän tulee esim. aamupalan kanssa olkkariin, alkaa katsomaan ja saattaa jopa kommentoida.

Löytyisikö linkkiä (suomenkielisellä tekstityksellä) mistään ? En halua ostaa maksullista d+-kanavaa, eli en minäkään löytänyt tiistain jaksoja, kun jäi näkemättä.

Vierailija
1208/5163 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyisikö linkkiä (suomenkielisellä tekstityksellä) mistään ? En halua ostaa maksullista d+-kanavaa, eli en minäkään löytänyt tiistain jaksoja, kun jäi näkemättä.

En ole maksanut Dplaysta ja tiistain jakson olivat näkyvissä palvelussa.

Vierailija
1209/5163 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne ole Libanonissa ihan vaan turisteina, sen aikaa, että menevät naimisiin? Ei kai toiseen maahan noin vaan muuteta.

Joo, ei mun käsittääkseni syyrialainen ihan niin vaan voi asettua laillisesti asumaan Libanoniin. Toki laittomasti siellä taitaa olla aika paljon tullut porukkaa rajan yli.

Averyn naiiviudesta huolimatta täytyy sanoa, että tykkään Omarista. Kunnollisen oloinen kaveri, joka vielä opiskeleekin jotain hyödyllistä.

Vierailija
1210/5163 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei mun käsittääkseni syyrialainen ihan niin vaan voi asettua laillisesti asumaan Libanoniin. Toki laittomasti siellä taitaa olla aika paljon tullut porukkaa rajan yli.

Averyn naiiviudesta huolimatta täytyy sanoa, että tykkään Omarista. Kunnollisen oloinen kaveri, joka vielä opiskeleekin jotain hyödyllistä.

Minäkin olen saanut Omarista ihan hyvän kuvan. Selvästi uskovainen, mutta kuitenkin ihan järkevän oloinen.

Vierailija
1211/5163 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä 50vuotiaat saavat ORGASMEJA

minä olen saanut 3 orgasmia elämässäni

jos saisin seksissä..muuttaisin nig.eriaan

ja panisin päivät pitkät

Mä olen 35 ja saanut tuhansia orgasmeja elämäni aikana. Sekä emätin, että klitorisorkkuja. Sinun värkissäsi on ehkä jotain vikaa.

Vierailija
1212/5163 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Instan mukaan Angela flippaa täysin jaksossa, jossa parit kokoontuu keskustelemaan kaudesta. Tuuppii Rebeccaa, lyö Averyn äitiä ja kaataa pöydän.

😡

Angelan tytär (ilmeisesti ei siis se sama tytär, joka saattoi Angelan kentälle) on saanut 20 vuoden vankilatuomion lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä (seksia alaikäisen kanssa) ja siitä, että on harrastanut seksiä 5 muun lapsen nähden. Näin huonona pikakäännöksenä, googlella löytyy, nimi on Scottie Deem.

Todella kuvottavaa.

Vierailija
1213/5163 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten tuo Karine voi olla noin tyhmä ja lapsellinen. Koko ajan naama nurin päin valittamassa ja kiukuttelemassa. Paul yrittää ja yrittää ja tämä vain chattailee muiden miesten kanssa. Menisi itse töihin, jos se on noin helppoa. Paul voisi hyvin jäädä lapsen kanssa kotiin niin kauan, että saa työluvan. 

Vierailija
1214/5163 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen miten se amerikkalainen 6- kymppinen nainen on niin lapsellinen ja avuton sen intialaisen miehensä luona. Itkua väänsi, kun miehen piti mennä vanhempiensa luo. Se työnhakukeikka oli myös huvittava. Miksi tuollaisia asioita ei selvitetä etukäteen? Ja onko Intia oikeasti noin vaarallinen ja vihamielinen ympäristö yksinäistä länsimaalaista naista kohtaan, ettei edes päivällä uskalla toimittaa tavallisia arkiaskareita?

Se miehen perhekuvio on outo myös, mutta ehkä Intiassa yms. maissa todella ollaan enemmän kiinni vanhemmissa ja heidän mielipiteissään, vaikka lapsella olisi ikää jo 30 vuotta. Muistan jutun eräästä suomalaisesta naisesta, joka avioitui nepalilaisen miehen kanssa ja asuivat ainakin jonkin aikaa Nepalissa miehen lapsuudenkodissa, jossa anoppi ei mitenkään kovin hyvin naista kohdellut vaan tämä oli pikemminkin kotiorja...

Karine on lapsellinen ja vanhemmat koko ajan komppaamassa miten tyhmä Paul on. Paul on monessa asiassa tyhmä, mutta hän tosiaan edes yrittää etsiä töitä, säästöt taitaa olla kulutettu tähän suhteeseen, hän on matkustanut naisen luo useita kertoja ja ollut epämukavuusalueellaan :D ja nyt sitten vielä muuttanut maahan ja Karine vaan kiukuttelee. Jos nyt saakin chattailusta rahallista apua tuntemattomilta ihmisiltä niin ei se kovin kivaa ole, kun on kuitenkin naimisissa. Jos ei edes voi myöntää asiaa ja sanoa, että tekee sen rahan takia. Eli taitaa etsiä parempaa pokaa, kun Paul ei ollutkaan ihan toiveiden mukainen.

Vierailija
1215/5163 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tällä intialaisella Sumitilla paljastunut olevan jo järjestetty avioliitto? Jenny luulee, että ongelmia vanhempien kanssa.. Huh huh, aikamoinen valehtelija tuo Sumit, kun suhdekin alkoi feikkikuvaa käyttäen. Mutta toisaalta uskon, että aitoa rakkautta heidän välillä, mitä netistä urkin, niin vielä yhdessä ovat ja koittavat järjestää asioita yhteisen tulevaisuuden eteen.

Vierailija
1216/5163 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toi Angela on niin huikee emäntä ! Kuolen nauruun, muija veti kakut jampan naamaan just. Kunnon asenne mamma :)))

Vierailija
1217/5163 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intian Sumit mun mielestä nimenomaan osoitti rakkautensa sanomalla ettei nainen saa olla yksin ulkona. Maailman vaarallisin maa naisille. Vanhemmat pakottaa naimisiin toisen kanssa, mutta rakastunut tähän vanhempaan.

Vierailija
1218/5163 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Caesar uskoi ihan oikeasti että Maria on rakastunut häneen? Miten voi olla noin yksinkertainen, naiivi tyyppi.

Vierailija
1219/5163 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ceasarin seurustelu päättyi tylysti onneksi muija sanoi suoraan että ei kiinnosta,olisi taas yhdet matkarahat muuten laittanut.

Mielenkiintoista kuinka angelan ja jännä jatko sujuu onkohan oikeasti loppu,ei ainakaan kakku auttanut.

Vierailija
1220/5163 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tää on niin parasta viihdettä! Ja aina vaan paranee: eilinen Pillow talk -jakso oli ihan huippu. Aiempien kausien sekopääpariskunnat (ja Coltin äiti) katselivat ja kommentoivat just noita edellä mainittuja uudemman kauden jaksoja ja olivat niin normaalia niin normaalia. Aivan mahtavaa!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi