Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!

Vierailija
24.09.2018 |

Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)

Kommentit (5163)

Vierailija
4481/5163 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhean rumasti puhuu toisilleen tuo Annie ja Brysonin isä. Vitsiä tai ei, en kyllä itse viihtyisi tuollaisessa suhteessa.

Niin minustakin puhuvat tosi rumasti, mutta näköjään se tulee molemmilla niin luonnostaan, joten olen ajatellut, että ehkä tuo on heille ihan ok. Ovat vain niin samanlaiset. Kamalampaa minusta on katsoa esimerkiksi Ediä ja Rosea, jossa Rose haukkuu ja kiljuu koko ajan ja Ed yrittää koko ajan sovitella sanojaan ja nöyristellä. 

Vierailija
4482/5163 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katon tuota uusinta kautta tuosta häiden jälkeen sarjasta.

En voi sietää tuota Andreita 🤮🤮 Teki itestään numeron tuolla Elizabethin isän juhlissa ja alko puhumaan kuinka jo kuukauden päästä on häät Moldovassa ja Elizabeth kattoo silmät pyöreinä että mitä v...ua...

Sitten kehtaa maksatuttaa Elizabethin isällä häätkin ja kaiken kukkuraks vielä pakotti Elizabethin itse pyytämään isäänsä maksamaan ne häät 🤣🤣 voi v*ttu on sillä pokkaa!!

Eikö tosiaan oo äijällä munaa mennä ite pyytään siltä isältä rahaa kun ite sitä kerta ehdottiki! Laitetaan nainen tekeen sekin homma kun ei pelkuri ite uskalla 😆

Sitten kun Elizabeth kertoi tuolle ääliölle että isä suostu maksaan, niin eipä sekään riittäny Andreille vaan alko kyseleen että paljonko aiko maksaa häistä ja kehtas vielä ladella summat mitä ne häät tulee maksaan 😆😆😆😆

Kyllä on ihana helmi tuo mies, hyi h*tto 🤮🤮🤮

Elizabeth on ihan tossun alla tuosa suhteesa, myötäilee vaan miestänsä kokoajan, pikkasen koittaa alusa laittaa vastaan mut lopulta aina nöyrtyy 🙄

Andrei on KAMALA K*SIPÄÄ!!!

No juuri tämä! Tämän on pakko olla käsikirjoitettu juttu, ei kukaan voi olla noin kamala. Mutta toisaalta, on tuossa varmaan ainakin totuuden siemen, ettei Andrei ole aikeissakaan maksaa omia häitään omassa maassaan. En tajua tuota logiikkaa, että muka ollaan perheen pää ja sen takia machoillaan ja pomotellaan vaimoa miten sattuu, mutta sitten kuitenkaan ei hoideta sitä perheenpään velvollisuutta, eli elättämistä vaan sekin on vaimon suvun hartioilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4483/5163 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lana ei kyllä oikein vaikuta miltään "kaikki rahat tänne"-syöjättäreltä. Pikemminkin ujolta ja hämmentyneeltä. Mahtaisko se pitää paikkaansa mitä on arveltu, että useampi nainen on esittänyt Lanaa tuolla chat-sivustolla? Jos oikeasti olisivat 7 vuotta keskustelleet syvällisesti (kuten David väittää) niin kai heidän välinsä olisivat luontevammat?  Davidillä on vain boomboom mielessä ja Lana ihmettelee et mitä toi ukko kuvittelee.

Näiden kohdalla syvälliset keskustelut ovat yleensä sitä, "I love you, I miss you" -osastoa. Enkä kyllä Davidin kohdalla ihmettelisi yhtään, että tätä olisi jatkunut kokonaiset 7 vuotta. 

Huvittavinta on, että D. kertoo kaikille seurustelleensa 7 vuotta Lanan kanssa. Yleensä seurusteluun kuuluu muutakin, kuin jotkin kuluneet rakkausfraasit netissä.

Ja vielä maksullisella sivustolla :D. Muutenkin on erikoista "seurustelua" kun ei ole puhelinnumeroa, että voisivat ihan ilmaiseksi jutella. Toisaalta he ei voi jutella kun Lana väittää, ettei osaa englantia. 

Voi odottakaa vain, Davidilla on tähän hyvät selitykset Tell All -jaksossa! Ensin naurattaa, mutta sitten jo alkaa ihan itkettää. 

Vierailija
4484/5163 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lanan ja Davidin tapauksessa nyt on selvää, että Davidin kanssa kirjoitellut henkilö ei ole ollut ainakaan koko aikaa Lana. Se, onko deittisivustolla ollut lupa Lanan kuvien käyttämiseen ja onko Lana tiennyt siitä, on toinen kysymys.

Vaikka Lana olisi itse antanut kuvansa sivuston käyttöön, hän ei 100% varmuudella ole suostunut oikean elämän suhteeseen Davidin kanssa. Lana vaikutti sarjassa todella pelokkaalta ja ahdistuneelta, kuten varmaan kuka tahansa jota on juuri etsitty yksityisetsivien kanssa monta vuotta. Mitä luultavammin deittisivusto on pakottanut joko työntekijänsä tai sitten sen henkilön, jolta kuvat on viety, julkisuuteen jotta asian oikea laita ei tulisi julki. Myös TLC:ltä on aika moraalitonta antaa Davidin jahdata Lanaa ympäriinsä. Kyllä siellä on taatusti tiedetty ettei Lana halua olla Davidin kanssa, koska se on nähtävissä myös päältäpäin.

Minä kyllä edelleen ihmettelen tätä kuviota. Eikö nyt ole selvää, että jos annat kuvasi jollekin mafian deittisivustolle, sieltä saattaa kuka vain koska tahansa tulla etsimään sinua. Eri asia, jos kuvasi otetaan jostain somesta sinun tietämättäsi, mutta jos nämä saavat rahaa niistä kuvistaan, eikö siinä ota ihan tietoisen riskin kaikenlaisista stalkkereista. Juuri tuon takia esimerkiksi itse en koskaan uskaltaisi leikkiä jotain sugarbabe-juttuja tai myydä alusvaatteita, kun pelkään, että joku on pian oven takana. 

Vierailija
4485/5163 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä Silvan kaksosilla, Staceyllä ja Darceyllä, on nykyään oma ohjelma myös. Stacey on tuonut sen Florianin nyt amerikkaan että menevät naimisiin. Florian myös vähän sellainen ’kuumahermoinen’, rikkoo jostain syystä Staceyn auton takalasinpyyhkijän ja yrittää korjata sen (ja myös rikkoi sen) vissiin yrittämällä pysäyttää sen paljain käsin 😂 Darcey ei saa sitä pyyhkijää pysäytettyä ja toinen karjuu pihalla 😂 Florianilla ei kuulemma ole itsellä korttia tai autoa 🙈

Vierailija
4486/5163 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhean rumasti puhuu toisilleen tuo Annie ja Brysonin isä. Vitsiä tai ei, en kyllä itse viihtyisi tuollaisessa suhteessa.

Niin minustakin puhuvat tosi rumasti, mutta näköjään se tulee molemmilla niin luonnostaan, joten olen ajatellut, että ehkä tuo on heille ihan ok. Ovat vain niin samanlaiset. Kamalampaa minusta on katsoa esimerkiksi Ediä ja Rosea, jossa Rose haukkuu ja kiljuu koko ajan ja Ed yrittää koko ajan sovitella sanojaan ja nöyristellä. 

Rose kiljuu ja haukkuu...? Onko mulla jäänyt joku jakso katsomatta?

Vierailija
4487/5163 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Lana oli 21v kun alkoivat Davidin kanssa 'seurustella'. Ja Lana on saanut tänä aikana rahaa? Paljonko ja millä perusteella?

Vierailija
4488/5163 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No  odota esimerkiksi Tell All -jaksoja tai etsi jostakin niitä strikes back -jaksoja, jos sinulla ei ole dplaytä. Telkkaristakin on kyllä nähty jaksot, jossa Rose raivoaa Edille ravintolassa ja miten nauraa hänen ulkonäölleen ja haukkuu tätä rumaksi. Ilmeisesti tosiaan eri jaksoja olemme katsoneet. 

Vierailija
4489/5163 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiva" kun Jess ja Larissa ovat ystävystyneet ja haukkuvat yhdessä Coltin katkarapua.

Vierailija
4490/5163 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monta 😁

Vierailija
4491/5163 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kiva" kun Jess ja Larissa ovat ystävystyneet ja haukkuvat yhdessä Coltin katkarapua.

Juu, kertoo kyllä enemmän näistä naisista kuin Coltista. Tuo Larissa on kyllä niin käsittämätön. Miten hän voi oikeasti elää tuollaisessa kuplassa, että kuvittelee olevansa hyvä saalis ja kaikessa oikeassa ja viaton uhri. Siitä egyptiläisestä miehestäkin piti päästä sanomaan, että ei ollut oikein kiinnostava, vaikka selkeästi näkyi kilometrin päähän, että mies oli nimenomaan se, jota ei kiinnostanut. Ja selittelee, että eihän häntä kiinnosta kenen kanssa Coltiiiiii seurustelee, mutta haluaa varoittaa. Juu juu. 

Vierailija
4492/5163 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katon tuota uusinta kautta tuosta häiden jälkeen sarjasta.

En voi sietää tuota Andreita 🤮🤮 Teki itestään numeron tuolla Elizabethin isän juhlissa ja alko puhumaan kuinka jo kuukauden päästä on häät Moldovassa ja Elizabeth kattoo silmät pyöreinä että mitä v...ua...

Sitten kehtaa maksatuttaa Elizabethin isällä häätkin ja kaiken kukkuraks vielä pakotti Elizabethin itse pyytämään isäänsä maksamaan ne häät 🤣🤣 voi v*ttu on sillä pokkaa!!

Eikö tosiaan oo äijällä munaa mennä ite pyytään siltä isältä rahaa kun ite sitä kerta ehdottiki! Laitetaan nainen tekeen sekin homma kun ei pelkuri ite uskalla 😆

Sitten kun Elizabeth kertoi tuolle ääliölle että isä suostu maksaan, niin eipä sekään riittäny Andreille vaan alko kyseleen että paljonko aiko maksaa häistä ja kehtas vielä ladella summat mitä ne häät tulee maksaan 😆😆😆😆

Kyllä on ihana helmi tuo mies, hyi h*tto 🤮🤮🤮

Elizabeth on ihan tossun alla tuosa suhteesa, myötäilee vaan miestänsä kokoajan, pikkasen koittaa alusa laittaa vastaan mut lopulta aina nöyrtyy 🙄

Andrei on KAMALA K*SIPÄÄ!!!

No juuri tämä! Tämän on pakko olla käsikirjoitettu juttu, ei kukaan voi olla noin kamala. Mutta toisaalta, on tuossa varmaan ainakin totuuden siemen, ettei Andrei ole aikeissakaan maksaa omia häitään omassa maassaan. En tajua tuota logiikkaa, että muka ollaan perheen pää ja sen takia machoillaan ja pomotellaan vaimoa miten sattuu, mutta sitten kuitenkaan ei hoideta sitä perheenpään velvollisuutta, eli elättämistä vaan sekin on vaimon suvun hartioilla. 

Tuollaisihan ne monet muka machot on... osa vielä äitinsä edessä sitten häntä koipien välissä eikä uskalla rehellisesti vastata teoistaan, jos äiti niistä kritisoi. :)

Ja kyllähän ohjelma on käsikirjoitettu, mutta luulen, ettei ihan tuulesta temmata juttuja vaan korostetaan reilusti jotain piirrettä tai juttua ja vähän väritetään päälle. Esim. Anfisan kaudella tämän pinnallisuutta, kiukuttelua ja rahan ja tavaranhimoa korostettiin, Jasminen kohdalla taas hiljaisuutta ja tarvetta olla välillä yksin jne

Vierailija
4493/5163 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

David saa muassa raivon pintaan, vaikka oon yleensä rauhallinen.

Taas MmmmmMmm äänet halatessa ja toi sormuksen pyörittely, onko hänellä samanlaiset ajatukset? Onko, niin? 🤔🧐HmmmmMMMmm.

Minua ällöttää, kun se hiplaa sormillaan Lanan selkää aina halatessaan. Sormet näpelöi kiihkoissaan ylös, alas ja Lana jäykkänä kuin seiväs.

Vierailija
4494/5163 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo David voi olla noin sinisilmäinen? Tunnelma heidän treffeillään on niin jäätävä, että hyvä jos ei kameran linssi peity kuuraan, Lana keksii jälleen tekosyitä, miksi ei voi tavata, mutta David vain posket punaisena myhäilee, kuinka Lana on luvannut tulla saattamaan häntä lentokentälle.

David on todella sellainen reppana. Kertoo, kuinka hän on aina katsonut lentokentillä muita pariskuntia ja nyt Lana tulee ehkä hänen kanssaan kentälle. Miten ihmeessä tuonikäinen mies voi olla noin naivi?

Vierailija
4495/5163 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TLC lähettää raivostuttavasti näitä jaksoja sikin sokin. Ohjelmatiedoista ei saa mitään infoa, pakko kaivella, että mikä kausi ja koska tulee seuraava jakso. Nyt kaivelen, että koska tulee Tell all jakso ensitapaamisesta, kiinnostaa mitä Rosella on sanottavaa ja Sojaboyn haaremihaaveet. 

Vierailija
4496/5163 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan tuleeko ja milloin tulee tuo Darcey & Stacey sarja Suomeen? Luulis tulevan dplayhin

Vierailija
4497/5163 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli Lana oli 21v kun alkoivat Davidin kanssa 'seurustella'. Ja Lana on saanut tänä aikana rahaa? Paljonko ja millä perusteella?

Palkkaa siitä, että kirjoittelee deittipalstalla ja nyhtää ulkomaalaisilta miehiltä rahaa? Eikö se ollut 100 000 tms. mitä Davidkin on siihen laittanut. Kai siitä pienen osan Lanakin on saanut, kun on noin kauan jaksanut jatkaa yhteydenpitoa.

Vierailija
4498/5163 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää tykkään jotenki geoffreystä. Jotenki se vaan on ja kolahtaa. Ja ite ainaki ajattelen et asioilla on se toinenkin puoli ja yks asia johtaa toiseen. Ja monestihan se on niin et naisia uskotaan helpommin kun miehiä tietynlaisissa tapahtumissa.

Mut joo kelpais mullekki.

Tietty se Maryn pompottaminen on kurjaa mut jotenki tuntuu siltä et Mary tyrkytti itteensä ja geoffrey halus vaan kääntää senkin kortin. Mut toivotaan et kaikki menee ok

Vierailija
4499/5163 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäät Geoffreysta? Sen kuolleen lapsen äiti on lähtenyt jäljellejääneen kaksosen kanssa Kanadaan että on päässyt eroon ukosta.

Vierailija
4500/5163 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko David, että kihlausta ei voi purkaa, kun hoki koko ajan, että nyt sai Lanan ja Lana on hänen... surkuhupaisa tapaus. Oli myös huvittava, kun oli vihdoin ostanut karvalakin ja kulki se päässä ja pitkä nahkatakki auki.

Tämä kausi oli huono eikä kukaan pareista tuntunut sympaattisilta, onneksi loppuu. :)

Luulin ettei mikään ole kamalampi kuin Davidin nahkatakki mutta olin väärässä. Tuo turkislakki oli vielä kammottavampi. En ymmärrä miksi Lana suostui kosintaan, minäkin vaikka olen yli 20 vuotta Lanaa vanhempi saan epämiellyttäviä väristyksiä tuosta tyypistä ja Lanan ilmeistä näki ettei ollut hänkään yhtään ihastunut Davidiin. Rahan täytyy tässä puhua, en keksi muuta syytä. Tosin... ...jos sormuksen kivi on aito ja tarpeeksi iso kai siitäkin jotain saa ja rahaa voi lypsää niin kauan kuin kihlaus kestää. Kyllä tämä ohjelma on avannut silmäni ukrainalaisnaisten ja venäläisten suhteen.

Varyasta ja Geofreystä ajattelen että siinä kumpikin saa mitä ansaitsee. Kumpikin niin täynnä itseään.

Lisa ei sitten vissiin ollut ikinä kuullut mistään hääkampauksesta. 😀 Jännä että ekaa kertaa hän näytti ihan mukavan näköiseltä häissään, en muista että olisi montaa kertaa aiemmin hymyillyt. Siinäkin pariskunta joka todellakin ansaitsee toisensa.

Avery on kauden täysjärkisin. Toivon että hän löytäisi jonkun kunnollisen amerikkalaismiehen.