90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!
Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)
Kommentit (5163)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jesse 24 v. sanoo Darcysta 42 v. "arvostan aitoutta" . Niin varmaan, kun nainen on muovia ja lisäkkeitä päästä varpaisiin :D
Käsikirjoitettua ja näyteltyähän tuo on koko sarja, mutta viihdyttävää kyllä. Jesse näyttelee onnistuneesti kontrolloivaa päällepäsmäriä. Jos naisen alkoholinkäyttö häiritsee ja huolestuttaa, kannattaisi valita absolutisti.
Nythän tuli uusintana tuo Jessen ja Darceyn kausi.
Mulle oli yllätys miten alkoholiriippuvainen Darcey on.
Darcey kävi Jessen ihanan persoonallisen hippitaiteilijaäidin kanssa viinilasillisella, ja jolloin Jessen äiti sanoi ystävälliseeen ja rohkaisevaan sävyyn ettei teidän kannata kiiruhtaa mihinkään, opetelkaa tutustumaan toisiinne ensin. Darcey otti tuosta silti nokkiinsa koska olo koko ajan kuvitellut että Minulle sormus, Minulle kihlautuminen, Minulle vielä poikalapsi (vaikka ikää oli tuolloin 42-43) ja kun tosiaan Jesse vasta 24v ja opiskelee ammattia :) Darceyn maailmassa on vain Minä minä minä, ja kun asiat ei mene minun tavalla, niin ryyppää ja räyhää kunnes saa haluamansa. Pilalle lellitty vanhempi nainen joka elää jotain teiniunelmaa ja leikkelee itsestään nuoremman näköistä.
Tosin tuolla Jessen kaudella hänellä on vielä oma brunette hiusväri eikä naamaa ole vielä käsitelty pistoshoidoilla muodottomaksi.
Tuon äidin tokan tapaamisen jälkeen Darcey kävi vielä yksin baarissa ottamassa monta viinilasillista, ja vielä vieraassa uudessa kaupungissa, ihan kännissä! Samaan aikaan Jesse oli laittanut kotonaan puitteita romanttista iltaa varten. Jesse kyseli missä on, eikä Darcey vastannut. Tottakai huolestui, ja kun Amsterdam on vielä aika villi kaupunki bileineen ja huumeineen.
Darcey tuli Jessen luokse uhittelemaan ja mökäämään ja oli sen jälkeen juossut pihalle puskiin ja metsiin. Sen jälkeen meni hotellille krapulaa parantelemaan.
Minusta tuo Jesse on huolellinen, asiallinen, lähes palvoo Darceytä, kehuu häntä, näkee itsensä vanhana sieluna jolla yhteys Darcey ikäiseen naiseen ja on positiivisilla mielin Darceyn tyttäriäkin kohtaan.
Darceyhän tuon homman mokasi, naurettavilla jenkkiromanttisilla vaatimuksillaan. Sellainen ei vaan vetoa eurooppalaisiin miehiin.
Hupsista huijaa, näkeekö joku Jessen normaalina miehenä!! Niin on narsistinen, omahyväinen, kaksoisviestintää käyttävä mies, että puistattaa. Linssilude, haluaa pysytellä sarjassa, vaikka välit meni poikki. Esiintyy kuin Euroopan omistaja ja on todellakin asettanut itsensä Darceyn yläpuolelle.
Darcey sen sijaan on pahasti alkoholiriippuvainen ja se yhdistettynä pistos- yms. "kauneus"hoitoihin on tehnyt järkyttävää jälkeä alunperin kauniin naisen kasvoihin. Ulkoisesta habituksestaan huolimatta hän on erittäin heikolla itsetunnolla varustettu.
Minä näen perfektionistisen, kontrollifriikin armeijatyypin joka on yllättävän aikuinen ikäisekseen. En mitään päällepäsmäriä vaan se Jessehän selittää aina miksi sanoo niin tai käyttäytyy näin, eikä hössöttele turhia. Tunnen paljon hollantilaisia ja he ovat suoria, aika lailla kuten suomalaisetkin. Eivät hienostele eivätkä koristele sanomisiaan kuten jenkit. Olen asunut Hollannissa, Jenkeissä ja tietty Suomessa, joten sen perusteella pystyn vertailemaan ihmisten luonteita eri tilanteissa :)
Hänhän sanoo hyvin suoraan asiat Darceylle. Darcey ei vaan kestä sitä että joku ei tee kuten hän toivoo.
Tuo Darceyhän on ihan kuin teinityttö tuossa suhteessa ja kun miettii että mies on 24 ja nainen 42 ja nainen ihan pihalla ja kännissä suurimman osan. Naama vaan pöhöttyy pöhöttymistään ja sitä yritetään korjailla pistoksin ja kirurgian avulla, vaikka huonommaksi vaan menee. Rasittava ihminen. Siskonsa vaikuttaa olevan jossain määrin tilannetajuisempi eikä ryyppää yhtä paljon, siksi siskon iho näyttää paremmalta, vaikka sitäkin turvotettu piikein.
Se Darceyhän oli Tominkin kanssa kännissä, antaa miehille aina todella huonon ensivaikutelman itsestään kun saapuu eli ensimmäisinä iltoina vetää lärvit ja Tomiakin oli huitaissut naamaan niin että lakanat oli veressä, eikä muistanut mitään eikä että miksi! Onko tuo normaalia naisen käytöstä? Tom halusi antaa Darceylle yksityisyyttä ja oman huoneen mutta ekana iltana tää mankui kännissä kuin käki että pitää päästä Tomin kanssa nukkumaan ja sitten kun oli päässyt niin oli alkanut riehumaan ja huitomaan.
Nythän joku kolmaskin ulkomainen mies on dumpannut Darceyn! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jesse 24 v. sanoo Darcysta 42 v. "arvostan aitoutta" . Niin varmaan, kun nainen on muovia ja lisäkkeitä päästä varpaisiin :D
Käsikirjoitettua ja näyteltyähän tuo on koko sarja, mutta viihdyttävää kyllä. Jesse näyttelee onnistuneesti kontrolloivaa päällepäsmäriä. Jos naisen alkoholinkäyttö häiritsee ja huolestuttaa, kannattaisi valita absolutisti.
Darcey kävi Jessen ihanan persoonallisen hippitaiteilijaäidin kanssa viinilasillisella, ja jolloin Jessen äiti sanoi ystävälliseeen ja rohkaisevaan sävyyn ettei teidän kannata kiiruhtaa mihinkään, opetelkaa tutustumaan toisiinne ensin. Darcey otti tuosta silti nokkiinsa koska olo koko ajan kuvitellut että Minulle sormus, Minulle kihlautuminen, Minulle vielä poikalapsi (vaikka ikää oli tuolloin 42-43) ja kun tosiaan Jesse vasta 24v ja opiskelee ammattia :) Darceyn maailmassa on vain Minä minä minä, ja kun asiat ei mene minun tavalla, niin ryyppää ja räyhää kunnes saa haluamansa. Pilalle lellitty vanhempi nainen joka elää jotain teiniunelmaa ja leikkelee itsestään nuoremman näköistä.
Tosin tuolla Jessen kaudella hänellä on vielä oma brunette hiusväri eikä naamaa ole vielä käsitelty pistoshoidoilla muodottomaksi.
Tuon äidin tokan tapaamisen jälkeen Darcey kävi vielä yksin baarissa ottamassa monta viinilasillista, ja vielä vieraassa uudessa kaupungissa, ihan kännissä! Samaan aikaan Jesse oli laittanut kotonaan puitteita romanttista iltaa varten. Jesse kyseli missä on, eikä Darcey vastannut. Tottakai huolestui, ja kun Amsterdam on vielä aika villi kaupunki bileineen ja huumeineen.
Darcey tuli Jessen luokse uhittelemaan ja mökäämään ja oli sen jälkeen juossut pihalle puskiin ja metsiin. Sen jälkeen meni hotellille krapulaa parantelemaan.
Minusta tuo Jesse on huolellinen, asiallinen, lähes palvoo Darceytä, kehuu häntä, näkee itsensä vanhana sieluna jolla yhteys Darcey ikäiseen naiseen ja on positiivisilla mielin Darceyn tyttäriäkin kohtaan.
Darceyhän tuon homman mokasi, naurettavilla jenkkiromanttisilla vaatimuksillaan. Sellainen ei vaan vetoa eurooppalaisiin miehiin.
Hupsista huijaa, näkeekö joku Jessen normaalina miehenä!! Niin on narsistinen, omahyväinen, kaksoisviestintää käyttävä mies, että puistattaa. Linssilude, haluaa pysytellä sarjassa, vaikka välit meni poikki. Esiintyy kuin Euroopan omistaja ja on todellakin asettanut itsensä Darceyn yläpuolelle.
Darcey sen sijaan on pahasti alkoholiriippuvainen ja se yhdistettynä pistos- yms. "kauneus"hoitoihin on tehnyt järkyttävää jälkeä alunperin kauniin naisen kasvoihin. Ulkoisesta habituksestaan huolimatta hän on erittäin heikolla itsetunnolla varustettu.Minä näen perfektionistisen, kontrollifriikin armeijatyypin joka on yllättävän aikuinen ikäisekseen. En mitään päällepäsmäriä vaan se Jessehän selittää aina miksi sanoo niin tai käyttäytyy näin, eikä hössöttele turhia. Tunnen paljon hollantilaisia ja he ovat suoria, aika lailla kuten suomalaisetkin. Eivät hienostele eivätkä koristele sanomisiaan kuten jenkit. Olen asunut Hollannissa, Jenkeissä ja tietty Suomessa, joten sen perusteella pystyn vertailemaan ihmisten luonteita eri tilanteissa :)
Hänhän sanoo hyvin suoraan asiat Darceylle. Darcey ei vaan kestä sitä että joku ei tee kuten hän toivoo.
Tuo Darceyhän on ihan kuin teinityttö tuossa suhteessa ja kun miettii että mies on 24 ja nainen 42 ja nainen ihan pihalla ja kännissä suurimman osan. Naama vaan pöhöttyy pöhöttymistään ja sitä yritetään korjailla pistoksin ja kirurgian avulla, vaikka huonommaksi vaan menee. Rasittava ihminen. Siskonsa vaikuttaa olevan jossain määrin tilannetajuisempi eikä ryyppää yhtä paljon, siksi siskon iho näyttää paremmalta, vaikka sitäkin turvotettu piikein.
Se Darceyhän oli Tominkin kanssa kännissä, antaa miehille aina todella huonon ensivaikutelman itsestään kun saapuu eli ensimmäisinä iltoina vetää lärvit ja Tomiakin oli huitaissut naamaan niin että lakanat oli veressä, eikä muistanut mitään eikä että miksi! Onko tuo normaalia naisen käytöstä? Tom halusi antaa Darceylle yksityisyyttä ja oman huoneen mutta ekana iltana tää mankui kännissä kuin käki että pitää päästä Tomin kanssa nukkumaan ja sitten kun oli päässyt niin oli alkanut riehumaan ja huitomaan.
Ai siinä niiden kaksosten ohjelmassa vai? Näkeekö sitä jostain youtubesta tms?
Vierailija kirjoitti:
Katsoin joskus muutaman jakson, oliko se sellaista sivusarjaa jossa käsiteltiin häiden jälkeistä elämää?
Siinä oli sellainen vaalea pitkätukkainen (hiusjatkeet?) nainen jolla oli koko ajan sellainen tyytymätön ja nyrpeä kakanhaisteluilme naamalla. Semmoinen joka näytti jotenkin siltä kuin olisi jämähtänyt johonkin 90-luvun pikkukaupunki-kauneuskilpailu lookkiin. Jostain pikkukaupungista tais ollakin. Sillä oli lapsia exänsä kaa. Haki Jamaikalta(?) jonkun ikäistään paljon nuoremman ja aika tummaihoisen kaverin joka viihtyi paremmin uusien kavereidensa eli parturityyppien kanssa. Tietääkö joku mitä noille kuuluu, se nainen kai halusi siitä miehestä eroon kun kuuli että mies oli sekstannut vieraan naisen kanssa parturin vessassa?
Kun jossain välissä toi vaalea nainen sairastui ja se mies palasi sen kaa, mutta en nähnyt jälleennäkemisjaksoja joten mennyt ohi.
Naimisissa ovat käsittääkseni vieläkin, Ashley ja Jay.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Darcey sen sijaan on pahasti alkoholiriippuvainen ja se yhdistettynä pistos- yms. "kauneus"hoitoihin on tehnyt järkyttävää jälkeä alunperin kauniin naisen kasvoihin. Ulkoisesta habituksestaan huolimatta hän on erittäin heikolla itsetunnolla varustettu.Minä näen perfektionistisen, kontrollifriikin armeijatyypin joka on yllättävän aikuinen ikäisekseen. En mitään päällepäsmäriä vaan se Jessehän selittää aina miksi sanoo niin tai käyttäytyy näin, eikä hössöttele turhia. Tunnen paljon hollantilaisia ja he ovat suoria, aika lailla kuten suomalaisetkin. Eivät hienostele eivätkä koristele sanomisiaan kuten jenkit. Olen asunut Hollannissa, Jenkeissä ja tietty Suomessa, joten sen perusteella pystyn vertailemaan ihmisten luonteita eri tilanteissa :)
Minun silmiini taas näyttää, että Jesse on ihan yhtä paha drama queen kuin Darceykin. Hän vain peittää sen tuon korostetun kohteliaisuuden ja näennäisen viilipyttymäisyyden taakse. Esimerkiksi se pihvinleikkauskohtaus. Heittäytyi hirveäksi marttyyriksi, vaikka toinen ei tehnyt yhtään mitään. Siellä jossain ravintolassa nolasi Darceyn tahallaan pyytäen tämän puolesta teatraalisesti anteeksi, että varmasti koko ravintola kuuli, vaikka itse meuhkasi täysin samalla tavalla.
Ihmettelen kyllä noita rinnat paljastavia amerikkalaisten asuja. Tiedän että nännit siellä on pannassa, mutta muutoin puolet rinnoista näkyvissä. Minusta se on hämmentävää eikä ollenkaan kaunista.
Libbyn morsiuspukua valittaessa liikkeen edustaja sanoi, miksei Libby voisi olla oma itsensä ja mennä rinnat paljaana Moldovaan morsiameksi, vaikka siellä ollaan konservatiivisia ja rinnat ei saisi näkyä. Jokin tuossa tökkii...
Tänään pitäisi tulla Tell All, klo 20, odotan kärsimättömänä.
Vierailija kirjoitti:
Tänään pitäisi tulla Tell All, klo 20, odotan kärsimättömänä.
Ja minkähän kauden ja minkä sarjan?
Tell all alkaa! Geoffrey ja Varya eivät ole mukana.
Onpas Darcey nättinä Tell-allissa! Kiva nähdä, että hänellä menee kai vähän paremmin.
Ash kyllä pyrkikin liikaa miellyttämään ja edelleenkin hieman auki minkälainen on oikeasti. Silti sääli, olivat kuitenkin ainoita potentiaalisia pareja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko David, että kihlausta ei voi purkaa, kun hoki koko ajan, että nyt sai Lanan ja Lana on hänen... surkuhupaisa tapaus. Oli myös huvittava, kun oli vihdoin ostanut karvalakin ja kulki se päässä ja pitkä nahkatakki auki.
Tämä kausi oli huono eikä kukaan pareista tuntunut sympaattisilta, onneksi loppuu. :)
Luulin ettei mikään ole kamalampi kuin Davidin nahkatakki mutta olin väärässä. Tuo turkislakki oli vielä kammottavampi. En ymmärrä miksi Lana suostui kosintaan, minäkin vaikka olen yli 20 vuotta Lanaa vanhempi saan epämiellyttäviä väristyksiä tuosta tyypistä ja Lanan ilmeistä näki ettei ollut hänkään yhtään ihastunut Davidiin. Rahan täytyy tässä puhua, en keksi muuta syytä. Tosin... ...jos sormuksen kivi on aito ja tarpeeksi iso kai siitäkin jotain saa ja rahaa voi lypsää niin kauan kuin kihlaus kestää. Kyllä tämä ohjelma on avannut silmäni ukrainalaisnaisten ja venäläisten suhteen.
Varyasta ja Geofreystä ajattelen että siinä kumpikin saa mitä ansaitsee. Kumpikin niin täynnä itseään.
Lisa ei sitten vissiin ollut ikinä kuullut mistään hääkampauksesta. 😀 Jännä että ekaa kertaa hän näytti ihan mukavan näköiseltä häissään, en muista että olisi montaa kertaa aiemmin hymyillyt. Siinäkin pariskunta joka todellakin ansaitsee toisensa.
Avery on kauden täysjärkisin. Toivon että hän löytäisi jonkun kunnollisen amerikkalaismiehen.
No eikö tuo syy nyt ole ihan päivänselvä. Eipä tuossa oikein ollut muuta vaihtoehtoa. Halusi todennäköisesti vain välttää vielä kiusallisemman tilanteen. Noin minäkin olisin vastannut samassa tilanteessa, kun on kamerat ja lentokentällinen porukkaa ympärillä.
No nolompaa on vastata kosintaan "kyllä" (jos ei sitä oikeasti tarkoita) kuin kieltäytyä kohteliaasti.
Oho, nyt kyllä hämmästyin suuresti. 16 alapeukuttajaa on siis sitä mieltä että on ihan ok hyväksyä kosinta omat kasvot säilyttääkseen, vaikkei todellisuudessa ole mitään haluja kihlautua! Ja samalla särkeä miehen, Davidin, unelmat, jatkamalla seuralaissivustolla. Taidan olla vähän vanhanaikainen mutta minusta tuollainen tunteilla leikkiminen on moraalisesti hyvin arveluttavaa. No, meillä jokaisella on oma arvomaailmamme...
Mielenkiintoista Ed&Rose kuviot. Rose ihan raivona, miksi??
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista Ed&Rose kuviot. Rose ihan raivona, miksi??
Se nyt on outo. Edin tässä pitäisi olla raivona, kun Rose on ollut naisen kanssa. Mutta eiväthän he yhdessä enää olekaan-
Rose näyttää välillä raivotautiselta koiralta. Kiukuttelee koko ajan eikä ole nauranut varmaan kertaakaan. Ei todellakaan ole ollut hetkeäkään ihastunut Ediin. Kunhan haluaa rahaa ja julkisuutta ja paremman elämän itselleen.
Rose ihan vollottaa! Varmaan valmistautunut haukkumaan Edin saadakseen sympatiaa ja nyt antaa palaa.
Darcey näkee omat mörkönsä tuossa 🤨😁
Darceyn peruukki on kyllä vähän vintturallaan.
David on kyllä klassinen esimerkki tukista omassa silmässä kun neuvoo Yolandaa tuossa Williams asiassa.
Mielenkiintoista! Itkeeköhän Darcy tässä vai ensi jaksossa..
Kumpi valehteli, rose vai ed. Rose vaikutti niin raivotautiselta että taisin siirtyä edin kelkkaan vaikka totaalitörppö onkin. Rosen raivoitku jotenkin ei tukenut vilpittömyyttä.
Tietääkö joku miten tuo kaikki ns oikeasti meni??
Katsoin joskus muutaman jakson, oliko se sellaista sivusarjaa jossa käsiteltiin häiden jälkeistä elämää?
Siinä oli sellainen vaalea pitkätukkainen (hiusjatkeet?) nainen jolla oli koko ajan sellainen tyytymätön ja nyrpeä kakanhaisteluilme naamalla. Semmoinen joka näytti jotenkin siltä kuin olisi jämähtänyt johonkin 90-luvun pikkukaupunki-kauneuskilpailu lookkiin. Jostain pikkukaupungista tais ollakin. Sillä oli lapsia exänsä kaa. Haki Jamaikalta(?) jonkun ikäistään paljon nuoremman ja aika tummaihoisen kaverin joka viihtyi paremmin uusien kavereidensa eli parturityyppien kanssa. Tietääkö joku mitä noille kuuluu, se nainen kai halusi siitä miehestä eroon kun kuuli että mies oli sekstannut vieraan naisen kanssa parturin vessassa?
Kun jossain välissä toi vaalea nainen sairastui ja se mies palasi sen kaa, mutta en nähnyt jälleennäkemisjaksoja joten mennyt ohi.