Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!

Vierailija
24.09.2018 |

Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)

Kommentit (5163)

Vierailija
4501/5163 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko David, että kihlausta ei voi purkaa, kun hoki koko ajan, että nyt sai Lanan ja Lana on hänen... surkuhupaisa tapaus. Oli myös huvittava, kun oli vihdoin ostanut karvalakin ja kulki se päässä ja pitkä nahkatakki auki.

Tämä kausi oli huono eikä kukaan pareista tuntunut sympaattisilta, onneksi loppuu. :)

Luulin ettei mikään ole kamalampi kuin Davidin nahkatakki mutta olin väärässä. Tuo turkislakki oli vielä kammottavampi. En ymmärrä miksi Lana suostui kosintaan, minäkin vaikka olen yli 20 vuotta Lanaa vanhempi saan epämiellyttäviä väristyksiä tuosta tyypistä ja Lanan ilmeistä näki ettei ollut hänkään yhtään ihastunut Davidiin. Rahan täytyy tässä puhua, en keksi muuta syytä. Tosin... ...jos sormuksen kivi on aito ja tarpeeksi iso kai siitäkin jotain saa ja rahaa voi lypsää niin kauan kuin kihlaus kestää. Kyllä tämä ohjelma on avannut silmäni ukrainalaisnaisten ja venäläisten suhteen.

Varyasta ja Geofreystä ajattelen että siinä kumpikin saa mitä ansaitsee. Kumpikin niin täynnä itseään.

Lisa ei sitten vissiin ollut ikinä kuullut mistään hääkampauksesta. 😀 Jännä että ekaa kertaa hän näytti ihan mukavan näköiseltä häissään, en muista että olisi montaa kertaa aiemmin hymyillyt. Siinäkin pariskunta joka todellakin ansaitsee toisensa.

Avery on kauden täysjärkisin. Toivon että hän löytäisi jonkun kunnollisen amerikkalaismiehen.

No eikö tuo syy nyt ole ihan päivänselvä. Eipä tuossa oikein ollut muuta vaihtoehtoa. Halusi todennäköisesti vain välttää vielä kiusallisemman tilanteen. Noin minäkin olisin vastannut samassa tilanteessa, kun on kamerat ja lentokentällinen porukkaa ympärillä. 

Vierailija
4502/5163 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko David, että kihlausta ei voi purkaa, kun hoki koko ajan, että nyt sai Lanan ja Lana on hänen... surkuhupaisa tapaus. Oli myös huvittava, kun oli vihdoin ostanut karvalakin ja kulki se päässä ja pitkä nahkatakki auki.

Tämä kausi oli huono eikä kukaan pareista tuntunut sympaattisilta, onneksi loppuu. :)

Luulin ettei mikään ole kamalampi kuin Davidin nahkatakki mutta olin väärässä. Tuo turkislakki oli vielä kammottavampi. En ymmärrä miksi Lana suostui kosintaan, minäkin vaikka olen yli 20 vuotta Lanaa vanhempi saan epämiellyttäviä väristyksiä tuosta tyypistä ja Lanan ilmeistä näki ettei ollut hänkään yhtään ihastunut Davidiin. Rahan täytyy tässä puhua, en keksi muuta syytä. Tosin... ...jos sormuksen kivi on aito ja tarpeeksi iso kai siitäkin jotain saa ja rahaa voi lypsää niin kauan kuin kihlaus kestää. Kyllä tämä ohjelma on avannut silmäni ukrainalaisnaisten ja venäläisten suhteen.

Varyasta ja Geofreystä ajattelen että siinä kumpikin saa mitä ansaitsee. Kumpikin niin täynnä itseään.

Lisa ei sitten vissiin ollut ikinä kuullut mistään hääkampauksesta. 😀 Jännä että ekaa kertaa hän näytti ihan mukavan näköiseltä häissään, en muista että olisi montaa kertaa aiemmin hymyillyt. Siinäkin pariskunta joka todellakin ansaitsee toisensa.

Avery on kauden täysjärkisin. Toivon että hän löytäisi jonkun kunnollisen amerikkalaismiehen.

No eikö tuo syy nyt ole ihan päivänselvä. Eipä tuossa oikein ollut muuta vaihtoehtoa. Halusi todennäköisesti vain välttää vielä kiusallisemman tilanteen. Noin minäkin olisin vastannut samassa tilanteessa, kun on kamerat ja lentokentällinen porukkaa ympärillä. 

No nolompaa on vastata kosintaan "kyllä" (jos ei sitä oikeasti tarkoita) kuin kieltäytyä kohteliaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4503/5163 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhean rumasti puhuu toisilleen tuo Annie ja Brysonin isä. Vitsiä tai ei, en kyllä itse viihtyisi tuollaisessa suhteessa.

Niin minustakin puhuvat tosi rumasti, mutta näköjään se tulee molemmilla niin luonnostaan, joten olen ajatellut, että ehkä tuo on heille ihan ok. Ovat vain niin samanlaiset. Kamalampaa minusta on katsoa esimerkiksi Ediä ja Rosea, jossa Rose haukkuu ja kiljuu koko ajan ja Ed yrittää koko ajan sovitella sanojaan ja nöyristellä. 

Rose kiljuu ja haukkuu...? Onko mulla jäänyt joku jakso katsomatta?

Näin eri silmin me nähdään samat tapahtumat. Mielestäni Rose ei ole missään vaiheessa haukkunut tai kiljunut eikä Ed juuri "sovitellut sanojaan". Ed se sanoi liian paljon ja liian usein rumasti Roselle (esim. haiseva hengitys), johon Rose suhtautui maltillisesti siihen viimeiseen pisaraan saakka. Kun R:n mitta oli täysi, sanoi hän kerralla kaikki häntä loukanneet asiat. Onko se kiljumista ja haukkumista? Olisiko Rosen pitänyt vain alistua hiljaa toisen loukkauksiin?

Vierailija
4504/5163 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhean rumasti puhuu toisilleen tuo Annie ja Brysonin isä. Vitsiä tai ei, en kyllä itse viihtyisi tuollaisessa suhteessa.

Niin minustakin puhuvat tosi rumasti, mutta näköjään se tulee molemmilla niin luonnostaan, joten olen ajatellut, että ehkä tuo on heille ihan ok. Ovat vain niin samanlaiset. Kamalampaa minusta on katsoa esimerkiksi Ediä ja Rosea, jossa Rose haukkuu ja kiljuu koko ajan ja Ed yrittää koko ajan sovitella sanojaan ja nöyristellä. 

Näin eri silmin me nähdään samat tapahtumat. Mielestäni Rose ei ole missään vaiheessa haukkunut tai kiljunut eikä Ed juuri "sovitellut sanojaan". Ed se sanoi liian paljon ja liian usein rumasti Roselle (esim. haiseva hengitys), johon Rose suhtautui maltillisesti siihen viimeiseen pisaraan saakka. Kun R:n mitta oli täysi, sanoi hän kerralla kaikki häntä loukanneet asiat. Onko se kiljumista ja haukkumista? Olisiko Rosen pitänyt vain alistua hiljaa toisen loukkauksiin?

Eikö Rose, aiheellisesti, suuttunut siitä että Ed huomautti asiasta kameroiden edessä? Tökeröä. Ja jos instagramia uskominen on Ed syyllistynyt pahempaankin.

Vierailija
4505/5163 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Andrei on kyllä kauhea. Ettekö te nähneet hänen aggressiivisuuttaan heti kättelyssä? Mielestäni hän on niin bad news kuin olla ja voi. Järkyttävää, että Libbyn perhe on matkustanut Moldovaan.

Vierailija
4506/5163 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TLC lähettää raivostuttavasti näitä jaksoja sikin sokin. Ohjelmatiedoista ei saa mitään infoa, pakko kaivella, että mikä kausi ja koska tulee seuraava jakso. Nyt kaivelen, että koska tulee Tell all jakso ensitapaamisesta, kiinnostaa mitä Rosella on sanottavaa ja Sojaboyn haaremihaaveet. 

Onko siis ensi tiistaina.8.9. kun tulee Tell all? Vai ehtiikö se livahtaa tulevina päivinä sivu suun. Toivottavasti ei.

Vierailija
4507/5163 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesse 24 v. sanoo Darcysta 42 v. "arvostan aitoutta" . Niin varmaan, kun nainen on muovia ja lisäkkeitä päästä varpaisiin :D

Käsikirjoitettua ja näyteltyähän tuo on koko sarja, mutta viihdyttävää kyllä. Jesse näyttelee onnistuneesti kontrolloivaa päällepäsmäriä. Jos naisen alkoholinkäyttö häiritsee ja huolestuttaa, kannattaisi valita absolutisti.

Vierailija
4508/5163 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andreilla on kyllä edelleen jotain salattavaa. Siis jos hän on itse ollut se hyvä poliisi, miksei voi kertoa tarkalleen MITÄ on tapahtunut ja miksi sinne Irlantiin on pitänyt lähteä? Vai onkohan kumminkin ollut niiden pahojen puolella tavoittelemassa hyvää elintasoa korruption avulla.

Paul taas on aivan uskomaton! Vie Karinen paskavesikeskukseen ja hokee, että Amerikassa on kaikki niin hyvin ja Karinen kotikaupunki haisee. Se vedenpuhdistamon tyyppikin vaikutti olevan aivan hämillään koko tilanteesta.

Vierailija
4509/5163 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rose kiljuu ja haukkuu...? Onko mulla jäänyt joku jakso katsomatta?

Juu, tosiaan nähdään eri silmin. Nimenomaan Ed sovitteli sanojaan siinä, kun puhui Roselle siitä hengityksestä. Minun mielestäni ei töksäyttänyt sitä suoraan, ylimielisesti tai kovaäänisesti vaan nimenomaan haki sanoja ja hieman änkytti, kun tiesi, että asia on vähän kiusallinen. Ja minun telkkarissani Rose ei kyllä suhtautunut maltillisesti viimeiseen pisaraan saakka, vaan aloitti kiukuttelun heti siellä ravintolassa, kun Ed kysyi lapsen isästä ja ehdotti tautitestejä (mikä minusta on kyllä ihan normaalia eikä mitenkään ilkeää). MInä en kovinkaan monta kertaa nähnyt, että Rose olisi hymyillyt tai yrittänyt olla Edille hyvä ja osoittaa kiintymystä, kun taas Ed kertoi monta kertaa, miten iloinen on ja miten kaunis Rose on ja miten hän toivoo tulevaisuutta Rosen kanssa ja tutustua tähän. Minulla on täysin mennyt ohi kaikki se lämpö, välittäminen ja hyvätuulisuus, jota muille ilmeisesti Rosesta välittyy. Tämän osalta olen kyllä jo luovuttanut, koska en vain löydä tällaisia jaksoja mistään ja ilmeisesti keskustelen eri jaksoista kuin kaikki muut. Olen tästä todella vilpittömän pahoillani, kun en vain ymmärrä, miten minun silmissäni Rose on koko ajan naama nurinpäin ja yhtään ystävällistä sanaa en ole häneltä kuullut. 

Vierailija
4510/5163 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Rose, aiheellisesti, suuttunut siitä että Ed huomautti asiasta kameroiden edessä? Tökeröä. Ja jos instagramia uskominen on Ed syyllistynyt pahempaankin.

Kyllä varmaankin suuttui ihan aiheellisesti, mutta tässä on muitakin näkökulmia. Tuntuu varmasti pahalta, mutta asiassa pitää ottaa huomioon oikeasti se Edin tarkoitus ja asenne. Ei hän tuota kyllä ilkeyttään sanonut ja tehnyt, vaan oli ihan vilpittömästi vain huolissaan ja ajatteli varmaan, ettei Rosella ole ollut samanlaisia mahdollisuuksia kuin länsimaissa.

Rose kyllä kiukutteli monesta (minun mielestäni) turhastakin asiasta, esimerkiksi siitä, kun Ed kysyi lapsen isästä. Onko tuo oikeasti teidän mielestänne törkeää käytöstä kysyä tyttöystävän lapsen isästä edes jotain? Onko se todella itkun ja riidan arvoinen asia, kun toinen ei oikeasti tiedä asiasta yhtään mitään? Tai onko tosiaan väärin kysyä, tiesikö Rose siitä, että hänen siskonsa pyysi rahaa? 

Jos tässä olisi roolit toisin päin tai jotkut muut henkilöt, monet varmaankaan eivät ymmärtäisi Rosea. Jos esimerkiksi Ash olisi suuttunut, kun Avery kysyy häneltä hänen lapsensa äidistä, olisitteko ymmärtäneet, jos Ash olisi raivostunut kysymyksestä? Jos Avery olisi pyytänyt Ashia ajamaan kainalokarvat, eikö täällä olisi suurin osa vain hymähtänyt tai jopa naureskellut? Jos Ashin veli olisi pyytänyt Averylta rahaa, olisiko tosiaan ollut Ashilta oikein, että hän raivostuu, kun Avery kysyy asiasta? Nyt käsi sydämelle oikeasti. 

Vierailija
4511/5163 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jesse 24 v. sanoo Darcysta 42 v. "arvostan aitoutta" . Niin varmaan, kun nainen on muovia ja lisäkkeitä päästä varpaisiin :D

Käsikirjoitettua ja näyteltyähän tuo on koko sarja, mutta viihdyttävää kyllä. Jesse näyttelee onnistuneesti kontrolloivaa päällepäsmäriä. Jos naisen alkoholinkäyttö häiritsee ja huolestuttaa, kannattaisi valita absolutisti.

Nythän tuli uusintana tuo Jessen ja Darceyn kausi.

Mulle oli yllätys miten alkoholiriippuvainen Darcey on.

Darcey kävi Jessen ihanan persoonallisen hippitaiteilijaäidin kanssa viinilasillisella, ja jolloin Jessen äiti sanoi ystävälliseeen ja rohkaisevaan sävyyn ettei teidän kannata kiiruhtaa mihinkään, opetelkaa tutustumaan toisiinne ensin. Darcey otti tuosta silti nokkiinsa koska olo koko ajan kuvitellut että Minulle sormus, Minulle kihlautuminen, Minulle vielä poikalapsi (vaikka ikää oli tuolloin 42-43) ja kun tosiaan Jesse vasta 24v ja opiskelee ammattia :) Darceyn maailmassa on vain Minä minä minä, ja kun asiat ei mene minun tavalla, niin ryyppää ja räyhää kunnes saa haluamansa. Pilalle lellitty vanhempi nainen joka elää jotain teiniunelmaa ja leikkelee itsestään nuoremman näköistä.

Tosin tuolla Jessen kaudella hänellä on vielä oma brunette hiusväri eikä naamaa ole vielä käsitelty pistoshoidoilla muodottomaksi.

Tuon äidin tokan tapaamisen jälkeen Darcey kävi vielä yksin baarissa ottamassa monta viinilasillista, ja vielä vieraassa uudessa kaupungissa, ihan kännissä! Samaan aikaan Jesse oli laittanut kotonaan puitteita romanttista iltaa varten. Jesse kyseli missä on, eikä Darcey vastannut. Tottakai huolestui, ja kun Amsterdam on vielä aika villi kaupunki bileineen ja huumeineen.

Darcey tuli Jessen luokse uhittelemaan ja mökäämään ja oli sen jälkeen juossut pihalle puskiin ja metsiin. Sen jälkeen meni hotellille krapulaa parantelemaan.

Minusta tuo Jesse on huolellinen, asiallinen, lähes palvoo Darceytä, kehuu häntä, näkee itsensä vanhana sieluna jolla yhteys Darcey ikäiseen naiseen ja on positiivisilla mielin Darceyn tyttäriäkin kohtaan.

Darceyhän tuon homman mokasi, naurettavilla jenkkiromanttisilla vaatimuksillaan. Sellainen ei vaan vetoa eurooppalaisiin miehiin.

Vierailija
4512/5163 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Andreilla on kyllä edelleen jotain salattavaa. Siis jos hän on itse ollut se hyvä poliisi, miksei voi kertoa tarkalleen MITÄ on tapahtunut ja miksi sinne Irlantiin on pitänyt lähteä? Vai onkohan kumminkin ollut niiden pahojen puolella tavoittelemassa hyvää elintasoa korruption avulla.

Paul taas on aivan uskomaton! Vie Karinen paskavesikeskukseen ja hokee, että Amerikassa on kaikki niin hyvin ja Karinen kotikaupunki haisee. Se vedenpuhdistamon tyyppikin vaikutti olevan aivan hämillään koko tilanteesta.

Monet nuoret tuolla päin lähtevät Länsi-Eurooppaan paremman koulutuksen ja elämän toivossa. Moldova on suunnilleen Euroopan köyhin maa, mutta koska ainakin osa siitä on kuulunut aiemmin Romanialle (joka on nyt EU-maa), niillä saattaa olla Romanian passi ja täten EU-kansalaisen mahdollisuudet lähteä muualle. Ihan mahdollista, että Andrei on joutunut johonkin pulaan töissä Moldovassa (oli sitten sekaantunut korruptioon tai ei) ja katsonut parhaaksi lähteä menemään. Tai sitten on tavannut naisen, jonka perässä alun perin Irlantiin lähti. Mutta ei siihen muuttohaluun Moldovassa kovin ihmeellisiä perusteluita tarvita.

Vierailija
4513/5163 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevan tiistain jälleennäkemisjakso etänä nettiversiona, näinkö oikein finaalijakson ennakkonäytöksessä että Darcey oli vetänyt siihen päälleen tällaisen Britney Spearsin timanttisukkapuvun mitä sillä oli Toxic-videolla vuonna 2003 eli kun Britney oli 21-22v ikäinen?

Britney:

https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/12/27/article-2529965-1A4F1F8A0000…

Darcey:

https://tv-fanatic-res.cloudinary.com/iu/s--0LI0QP1c--/t_xlarge_l/cs_sr…

Melkein viiskymppinen Darcey yrittää väkisin olla joku parikymppinen ja nuo pistos- ja kirurgikäsittelyt tehneet hänestä vaan friikimmän näköisen!

Vierailija
4514/5163 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet nuoret tuolla päin lähtevät Länsi-Eurooppaan paremman koulutuksen ja elämän toivossa. Moldova on suunnilleen Euroopan köyhin maa, mutta koska ainakin osa siitä on kuulunut aiemmin Romanialle (joka on nyt EU-maa), niillä saattaa olla Romanian passi ja täten EU-kansalaisen mahdollisuudet lähteä muualle. Ihan mahdollista, että Andrei on joutunut johonkin pulaan töissä Moldovassa (oli sitten sekaantunut korruptioon tai ei) ja katsonut parhaaksi lähteä menemään. Tai sitten on tavannut naisen, jonka perässä alun perin Irlantiin lähti. Mutta ei siihen muuttohaluun Moldovassa kovin ihmeellisiä perusteluita tarvita.

Andrei vaikuttaa tosi kivalta niissä heidän yhteisissä Sohvaperunajaksoissa joissa kommentoivat ja siinä näytetty heidän tytärtäänkin. Ehkä sarjan jaksot on saatu näyttämään siltä että on agressiivinen itäeurooppalainen joka vieroksuu töitä?

Vierailija
4515/5163 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nythän tuli uusintana tuo Jessen ja Darceyn kausi.

Mulle oli yllätys miten alkoholiriippuvainen Darcey on.

Darcey kävi Jessen ihanan persoonallisen hippitaiteilijaäidin kanssa viinilasillisella, ja jolloin Jessen äiti sanoi ystävälliseeen ja rohkaisevaan sävyyn ettei teidän kannata kiiruhtaa mihinkään, opetelkaa tutustumaan toisiinne ensin. Darcey otti tuosta silti nokkiinsa koska olo koko ajan kuvitellut että Minulle sormus, Minulle kihlautuminen, Minulle vielä poikalapsi (vaikka ikää oli tuolloin 42-43) ja kun tosiaan Jesse vasta 24v ja opiskelee ammattia :) Darceyn maailmassa on vain Minä minä minä, ja kun asiat ei mene minun tavalla, niin ryyppää ja räyhää kunnes saa haluamansa. Pilalle lellitty vanhempi nainen joka elää jotain teiniunelmaa ja leikkelee itsestään nuoremman näköistä.

Tosin tuolla Jessen kaudella hänellä on vielä oma brunette hiusväri eikä naamaa ole vielä käsitelty pistoshoidoilla muodottomaksi.

Tuon äidin tokan tapaamisen jälkeen Darcey kävi vielä yksin baarissa ottamassa monta viinilasillista, ja vielä vieraassa uudessa kaupungissa, ihan kännissä! Samaan aikaan Jesse oli laittanut kotonaan puitteita romanttista iltaa varten. Jesse kyseli missä on, eikä Darcey vastannut. Tottakai huolestui, ja kun Amsterdam on vielä aika villi kaupunki bileineen ja huumeineen.

Darcey tuli Jessen luokse uhittelemaan ja mökäämään ja oli sen jälkeen juossut pihalle puskiin ja metsiin. Sen jälkeen meni hotellille krapulaa parantelemaan.

Minusta tuo Jesse on huolellinen, asiallinen, lähes palvoo Darceytä, kehuu häntä, näkee itsensä vanhana sieluna jolla yhteys Darcey ikäiseen naiseen ja on positiivisilla mielin Darceyn tyttäriäkin kohtaan.

Darceyhän tuon homman mokasi, naurettavilla jenkkiromanttisilla vaatimuksillaan. Sellainen ei vaan vetoa eurooppalaisiin miehiin.

Hupsista huijaa, näkeekö joku Jessen normaalina miehenä!! Niin on narsistinen, omahyväinen, kaksoisviestintää käyttävä mies, että puistattaa. Linssilude, haluaa pysytellä sarjassa, vaikka välit meni poikki. Esiintyy kuin Euroopan omistaja ja on todellakin asettanut itsensä Darceyn yläpuolelle.

Darcey sen sijaan on pahasti alkoholiriippuvainen ja se yhdistettynä pistos- yms. "kauneus"hoitoihin on tehnyt järkyttävää jälkeä alunperin kauniin naisen kasvoihin. Ulkoisesta habituksestaan huolimatta hän on erittäin heikolla itsetunnolla varustettu.

Vierailija
4516/5163 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttaminen ei ole ihmeellistä, mutta se että on valmis alkamaan käsirysyyn Charlien kanssa ja raivostuu kun asiasta kysytään, on ihmeellistä. Ja se, että vannottaa kaikki ystävänsä olemaan kertomatta _vaimonsa_ perheelle asiasta, eikä anna mitään tietoja tapahtuneesta. Nyt se päälle sepitetty tarina korruptiosta tuntuu entistä epäilyttävämmältä, kun nuo ovat olleet VUOSIA yhdessä ja edelleen se muutto on niin herkkä paikka, ettei kukaan saa vahingossakaan tietää sen syitä.

Andreissa vielä se, että hän ei "pyytele anteeksi" Libbyltä. Just joo.

Vierailija
4517/5163 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on järkyttänyt miten uskomattoman paljon Libbyn isä maksaa kaikkea tolle pariskunnalle! : o aikuiset ihmiset! Ja Libby ottaa sen kaiken ihan täysin itsestäänselvyytenä, siltä ainakin vaikuttaa...

Vierailija
4518/5163 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

David sai parit treffit ja jäähyväiset lentokentällä tällä matkalla. Ja pari suukkoa. Vielä muutama matka, niin saattaa Lana yöpyä hänen luona.

Vierailija
4519/5163 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäät Geoffreysta? Sen kuolleen lapsen äiti on lähtenyt jäljellejääneen kaksosen kanssa Kanadaan että on päässyt eroon ukosta.

Oikeasti? Kerro lisää?

Ohis

Vierailija
4520/5163 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeasti uskoo, että Andrei on yritetty lavastaa koska hän on toiminut hyvien puolella ja korruptoituneet poliisit pahojen puolella? Ja nyt asia on ihan ok kun on ollut pari vuotta poissa maasta? Ja tätä salaisuutta on nyt sitten varjeltu niin tarkkaan... Ainakin omassa suhteessani tämänlainen asia olisi tullut esiin heti siinä alkuvaiheen hullut elämäntarinat -osiossa.

Myös se, että Andrei haluaa olla koti-isä ja nyhtää rahaa Libbyn vanhemmilta, mutta sitten Moldovassa onkin ihan erilainen ja kunnon alfa... :D Järkytyin siitä, että Andrei syytteli Libbyä feminismistä eikä olisi halunnut Libbyn puhuvan baarissa, kun menivät tapaamaan Andrein kavereita. Ja jopa Andrein kaverit ottivat esille sen, että miehen pitäisi tuoda leipä pöytään eikä maata kotona! Andrei: "The woman is working for me". Jotain myös kertoo se, että veljen vaimo ei ymmärrä mitä Libby näkee Andreissa.