Muistatko elokuvan Uinu uinu lemmikkini?
Mitä siinä hautausmaan kyltissä luki ja mitä se tarkoittaa?
Kommentit (81)
Siinä luki Pet sematary eli lemmikkieläinten hautausmaa
Pet semetary? :D Niinku eläinten hautausmaa? :D
Muistan hämärästi, en noin tarkkaan. Miksei tää tule ikinä telkkarista? Tykkäsin tästä nuorena, olisi kiva nähdä taas.
Vierailija kirjoitti:
Siinä luki Pet sematary eli lemmikkieläinten hautausmaa
Paremminkin "lemmikieläinten hautusmaa".
Löytäisköhän kuukkeli kuvakaappauksen?
Yksi pelottavimmista elokuvista kautta aikain!
Pikkupojan roolisuoritus oli hyytävän hyvä.
En muista elokuvaa, mutta muistan sen kirjana. Oli hyytävää luettavaa.
Kyltissä luki "Pet Sematary". Teksti on kirjoitettu väärin, koska lapset olivat sen tehneet, eivätkä tienneet, miten se oikeasti kirjoitetaan (Pet Cemetery). Teksti tarkoittaa siis lemmikkieläinten hautausmaata. Elokuva oli tosi huono, kun olin lukenut ensin alkuperäisen kirjan, joka oli paljon karmivampi. Suositttelen siis kirjaa, mutta en elokuvaa.
Stephen King osaa säikytellä:
https://static.gulfnews.com/polopoly_fs/1.2094005!/image/2108822370.jpg…
Onhan se aika hurjaa tulla haudantakaa koputtelemaan. Jaiks!
Just ostin levyn käytettynä. Fiilistelen syksyn pimeinä iltoina.
Hyvä elokuva!
Pelottava elokuva 😵 kuuntelin juuri äänikirjana... mutta ilmeisesti en vaan osaa ”kuunnella” äänikirjaa. On paljon parempi itse lukien.
Vierailija kirjoitti:
Kyltissä luki "Pet Sematary". Teksti on kirjoitettu väärin, koska lapset olivat sen tehneet, eivätkä tienneet, miten se oikeasti kirjoitetaan (Pet Cemetery). Teksti tarkoittaa siis lemmikkieläinten hautausmaata. Elokuva oli tosi huono, kun olin lukenut ensin alkuperäisen kirjan, joka oli paljon karmivampi. Suositttelen siis kirjaa, mutta en elokuvaa.
Lukitaanko vastaus. Katsoitko elokuvaa kymmentä minuuttia pidemmälle. Anopin kanssa on tosi vaikeaa katsoa elokuvia, kun heti ensimmäisen episodin jälkeen kailottaa sen olevan parempi kirjana ja vaihtaa kanavaa.
I don't want to be buried in a Pet Sematary, I don't want to live my life again.
Makuunista ostin ni nyt on vihdoin omana :) se 2 osa oli kirpparilla eurolla :D ni nyt on molemmat. Leffa -ilta viikonloppuna :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukitaanko vastaus. Katsoitko elokuvaa kymmentä minuuttia pidemmälle. Anopin kanssa on tosi vaikeaa katsoa elokuvia, kun heti ensimmäisen episodin jälkeen kailottaa sen olevan parempi kirjana ja vaihtaa kanavaa.
No mutta kun se kirja on parempi!
T. Toinen "mä kyllä tykkäsin kirjasta enemmän" -ihminen
Olin 6-7 v kun näin tuon ensim. kerran ja tuli kyllä yksin itkettyä sitä pojan rekan alle jäämistä. Poika näytti omalta pikkuveljeltä ja pelkäsin, että sille käy samalla tavalla.
En muista kyltin tekstiä, mutta yhä tavoitan elokuvan pelottavan tunnelman. Hui 😱