Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistatko elokuvan Uinu uinu lemmikkini?

Vierailija
24.09.2018 |

Mitä siinä hautausmaan kyltissä luki ja mitä se tarkoittaa?

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hyvin. Näin elokuvan kun olin 8-9v, katsottiin salaa veljen kanssa kun oltiin kahdestaan kotona ja näin painajaisia siitä vielä vuosienkin kuluttua. Pitäisi katsoa joskus uudestaan että onko vielä yhtä pelottava.

Vierailija
42/81 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan lukeneeni että tästä tehdään uudelleenfilmatisointi vuonna 2019?

Toivottavasti muistat väärin!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stephen King itse esiintyi myös elokuvassa papin roolissa.

Kinghän esiintyy kaikissa kirjoistaan tehdyissä leffoissa, on aina joku melko huomaamaton sivuhahmo. :)

Vierailija
44/81 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan lukeneeni että tästä tehdään uudelleenfilmatisointi vuonna 2019?

Toivottavasti muistat väärin!!!!

Oikein muisti

https://www.monstersandcritics.com/movies/pet-sematary-2019-remake-cast…

Vierailija
45/81 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Hyytävin kohtaus on, kun sängyn alla piileskellyt pikku-Gage viiltää naapurin vanhaa miestä ensin nilkkaan ja sitten suuhun.

Miten se pikkupoika on pystynyt noin hurjaan suoritukseen? !

Vierailija
46/81 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse tekisitte, jos lapsenne menehtyisi ja tietäisitte mystisen paikan joka herättää kuolleet?

Ottaisitteko riskin?

Vierailija
47/81 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää mistään mihin king koskenut sormellakaan.

Vierailija
48/81 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika kuinka nuorena jotkut teistä on katsoneet elokuvan! Itse näin sen 15-vuotiaana, ja pelkoa ja painajaisia riitti pitkäksi aikaa.

Vierailija
49/81 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan. Yksi lempparileffoistani. Ainoa Stephen Kingin kirja, joka toimii leffanakin.

Hohto?

Vierailija
50/81 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan. Yksi lempparileffoistani. Ainoa Stephen Kingin kirja, joka toimii leffanakin.

Hohto?

Onhan tämä yleisesti tiedossa, mutta Stephen Kinghän itse vihasi syvästi Stanley Kubrickin versiota Hohdosta.

Vierailija
51/81 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse tekisitte, jos lapsenne menehtyisi ja tietäisitte mystisen paikan joka herättää kuolleet?

Ottaisitteko riskin?

En todellakaan, jos tietäisin että palaavat sieltä murhanhimoisina zombeina. Viimeistään sen ensimmäisen lapsikokeilun jälkeen pitäisi tajuta, ettei sitä kuollutta eukkoakaan kannata sinne kuopata.

Vierailija
52/81 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uinu uinu lemmikkini mielestäni on instant cult klassikko, mistä Stephen Kingin paras, pelottavuudesta en ny tiä mut hieno tunnelma, fantasiaa runsaasti ja Fred Gwynne teki suurimman vaikutuksen, sen takia tää tulee kestään ajan hammasta aina! Itellä oli tää VHSnä ja nykyään on dvdnä, joskus ostanu. Remake ei vaikuta hyvältä tai mitä hullua. Ite tykkään kasarina tehdyistä leffoista tosi paljon, tekniikka oli hienompaa ku mitä ny, panostetaan effecteihin enemmän ku mihinkään muuhun.

Vierailija
53/81 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Cult klassikko aivan kuin Uhrilampaat. 

Vierailija
54/81 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan tää itellä katottua ku ilmesty vuonna 1989, enpä usko että tulee koskaan tvstä, ei oo koskaan tullu, kultti-ainesta leffa sisältää runsaasti.

Vierailija
55/81 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kyllä. Leffa on ilmestynyt -89 eli tullut Suomeen varmaan -90, vhs:lle muutaman vuoden myöhemmin. Olen varmaan ollut reilu parikymppinen, kun olen katsonut sen. Olen syntynyt -72. Kaikki Kingin fanit: suosittelen lämpimästi Castle Rock -tv-sarjaa, joka perustuu Kingin romaaneihin.

Vierailija
56/81 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin Ylelle toiveen, josko voisivat laittaa elokuvan nähtäväksi Areenaan.

Vierailija
57/81 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulihan tää itellä katottua ku ilmesty vuonna 1989, enpä usko että tulee koskaan tvstä, ei oo koskaan tullu, kultti-ainesta leffa sisältää runsaasti.

Kyllä se sentään joskus 90-luvulla on tullut tv:stä. Nauhoitin sen silloin VHS:lle.

Vierailija
58/81 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun aina lapsena vaikutti näyttelijöiden roolisuoritukset vahvasti. Tottakai elokuvan Cage eli Miko Hughes oli pelottava. Vähän tämän jälkeen näin hänet jossain toisessa elokuvassa täysin toisenlaisessa roolissa. Ajattelin hänet edelleen Cagena ja oli silti pelottava tyyppi. 

Myös pelottava oli tämä tyyppi joka oli jäänyt auton alle ja kummitteli välillä perheelle. 

Vierailija
59/81 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Minua varten vois laittaa ötökkämerkin. 

Vierailija
60/81 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä odotan innolla tota uutta leffaa, katsoin trailerin tänään. Mutta sitä ennen on kyllä pakko nähdä vanha versio, siitä on ikuisuus kun sen näin.