Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukkomies vedätti. Kamala olo.

Vierailija
24.09.2018 |

Juuri tällä hetkellä tuntuu että tilanne on kuin salatuista elämistä. Ihan järkyttävän kuvottava ja halpa olo.

Tarina lyhyesti, tapasin koirapuistossa mukavan oloisen miehen. Nähtiin muutamia kertoja kun osuttiin samaan aikaan paikalle, kolmannella kerralla mies pyysi mua kahville läheiseen kahvilaan. Mentiin kahville, tutustuttiin ja oli edelleen tosi mukavan oloinen. Jatkettiin tapailua niinkuin nyt normaalistikin toiseen tutustuessa. Sanoi olevansa sinkku, ei lapsia, täysin normaali työssäkäyvä mies. Hän sanoi juuri ostaneensa kesämökin täältä suunnalta ja käytiin sielläkin, kaikki hyvin, kaikki normaalia. Mies itse sanoi asuvansa parin tunnin ajomatkan päässä ja viettää lomaa parhaillaan mökkiä kunnostaen.

Kuukauden päivät ehdin tapailemaan tätä miestä ja oltiin siis päädytty jo makuuhuoneeseen asti. Yksi ilta juttelin tyttökaverini kanssa puhelimessa ja hehkutin miten mukavan miehen olen löytänyt.. kaveri kysyi että mikä sen nimi on, hän kattoo facebookista miltä se näyttää (utelias kaveri, tiedän). Vastasin nimen ja sanoin heti perään että miehellä ei kyllä facebookia ole, ei ole kiinnostunut somesta. Kaveri meni tosi vaikean kuuloiseksi ja änkytti puhelimeen että no hän kuitenkin sen nimen kirjoitti ja täällä on kyllä sun kuvaileman näköinen mies.. asuu samalla paikkakunnalla kun minä ja on naimisissa.

Mä ajattelin että ei pidä paikkaansa, katsoin facen, ei löydy. Selvis että mies oli ilmeisesti estänyt mut facessa heti tavatessa etten ikinä edes huomannut sen siellä olleen. Kaveri tuli kylään ja näytti sen sivut. Kolme lasta, vaimo, just olivat juhlineet 10 vuotis hääpäiväänsä ja kuinka ollakaan vaimon sivuilla kymmenittäin kuvia heidän uudesta ihanasta projektista, kesämökki.

Tästä on nyt puoli vuotta aikaa ja en edelleenkään ole päässyt yli pahasta olosta. Haukuin miehen pystyyn, hän rukoili etten kertoisi vaimolle ettei perhe mene rikki. Pienin lapsista on alle 4 vuotias ja vaimo selvästi umpirakastunut mieheensä. Pari kertaa olen nähnyt miehen kadulla, kävelee vaimonsa kanssa lenkillä koiran kanssa.

Mulla on niin tyhmä olo ja aikani painin sen kanssa että pitäiskö kertoa vai ei, lopulta en vaan pystynyt. Sen verran "ongin" tietoja lähipiiristä täällä samalla paikkakunnalla asuvilta että sain tietoon ettei mies ole aiemminkaan kovin uskollinen ollut. Kukaan ei ainakaan tiennyt että mies olisi kiinni jäänyt koskaan. Mikä laittaa ihmisen toimimaan noin ja miksi pitää valehdella tunteistaan ja tilanteesta. Ite olin aidosti siinä uskossa että mulla on käynyt tosi hyvä tuuri. Olin vaan joku kuvottava lelu.

Kommentit (294)

Vierailija
1/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytyä ukko eukolleen! Ehdottomasti, siellä he leikkivät kotielämää onnessaan, sinä olit vain piriste ruiske heidän avioliitolleen. Nämä kusipää ukot pitää ilman muuta käräyttää!!

Vierailija
2/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilmoittaisin vaimolle. Ihan oiken miehelle jos vaimo heittää moisen pisupään ulkoruokintaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Koska syntyy avioton lapsi, täytyy vaimonkin saada tietää.

Vierailija
4/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajumala mikä torakka tuo mies. Ihan naisten välisen solidaarisuuden nimessä ilmoita. Kai sinulla on kuvia tms. todisteita? 

Vierailija
5/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te anonyymisti itkette näitä sikoja miehiä mutta teillä ei ole solidaarisuutta tehdä mitään sen eteen että estäisitte sikailun jatkumisen.

Vierailija
6/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on oikeus tietää! Tehköön sitten minkä ratkaisun hyvänsä.

Vierailija
7/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasin odottaa kyllä että tulee paljonkin asiatonta ja idiootti kommenttia, eikä siinä mitään.

Mutta kuinka moni on aidosti sitä mieltä että kuuluisi kertoa? Tykätkää vaikka tästä kommentista sen perusteella jos viitsitte.

Olen koittanut tätä järjellä ajatella ja tunteella ja ihan kaikella. Sillä perheellä menee näin ulkopuolisen silmin ainakin aidosti hyvin, niillä on yhteinen talo, kesämökki, tietty lainat ja nykyään myös oma firma. Mulla sen sijaan on kamala olo asiasta edelleen, luultavasti se nainen vihaisi mua kuullessaan ja sekin on ymmärrettävää. Eniten tekee pahaa että pahimmillaan hajottaisin kolmen lapsen perheen ja elämän.

Vierailija
8/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kerro, mies jatkaa kusetusta. Saa elää juuri niinkuin haluaakin, kenestäkään välittämättä. Sitäkö haluat?

Vierailija
9/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, että sinkku hääräilisi kesämökkiä?

Oliko uusi mökki?

Vierailija
10/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osasin odottaa kyllä että tulee paljonkin asiatonta ja idiootti kommenttia, eikä siinä mitään.

Mutta kuinka moni on aidosti sitä mieltä että kuuluisi kertoa? Tykätkää vaikka tästä kommentista sen perusteella jos viitsitte.

Olen koittanut tätä järjellä ajatella ja tunteella ja ihan kaikella. Sillä perheellä menee näin ulkopuolisen silmin ainakin aidosti hyvin, niillä on yhteinen talo, kesämökki, tietty lainat ja nykyään myös oma firma. Mulla sen sijaan on kamala olo asiasta edelleen, luultavasti se nainen vihaisi mua kuullessaan ja sekin on ymmärrettävää. Eniten tekee pahaa että pahimmillaan hajottaisin kolmen lapsen perheen ja elämän.

Oliko joku Al Bundy kenkäkauppias?

Vierailija
11/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on jo hajoittanut perheen harrastamalla seksiä toisen kanssa.

Vierailija
12/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et hajota mitään mikä ei ole jo rikki. Sen perheen idylli on valetta.

Vierailija
13/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on idioottiäijä. Tuollainen suunnitelmallinen valehtelu kertoo kaiken kyseisestä henkilöstä.

Vierailija
14/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulle valehdeltaisiin noin törkeästi ja käytettäisiin leluna niin että minulle jäisi siitä kamala olo, ilman muuta kertoisin. 

Näillä kavereilla riittää tekosyitä ja vetoomuksia miksi et käräyttäisi, mutta perimmäinen syy on se, että mies haluaa vain jatkaa samaa rataa, koska on itsekäs pska. 

Vierailija
15/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro vaimolle. Ei paranna sun oloasi yhtään jos perhe hajoaa.

Vierailija
16/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te anonyymisti itkette näitä sikoja miehiä mutta teillä ei ole solidaarisuutta tehdä mitään sen eteen että estäisitte sikailun jatkumisen.

Tuollaisia nuo akát ovat. Ei mitään vastuuta teoistaan. Onhan se nyt selvää ettei ihmiset ole välttämättä sitä mitä väittävät. Eivät koskaan ole olleet. Järki käteen ja lopeta ulina sekä polta mies vaimolleen.

Vierailija
17/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et kerro, mies jatkaa kusetusta. Saa elää juuri niinkuin haluaakin, kenestäkään välittämättä. Sitäkö haluat?

En tietenkään halua. Voin kertoa että mulla on ihan tarpeeksi jäätävä olo tästä jo valmiiksi ja kuvottaa koko mies enkä sille toivo mitään hyvää. Lapset vaan on tilanteeseen täysin viattomia.

Vierailija
18/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tuttavapiirin viimeinen joka sai tietää eksän tyttöystävistä. Kukaan ei halunnut kuulemma rikkoa perhettä. Katkaisin kaikki välit koko sakkiin. 

Vierailija
19/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hyvää hyvyyttään styylaili sun kaa ja jopa tyydytti sinua - ja sinä edes kehtaat tuollaisia levottomia juttuja päästellä!

Vierailija
20/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, itse koen, että vaimon tulisi saada tietää. Mies huijasi sinuakin, joten et ole hänelle mitään velkaa. Hän on itse oman petinsä pedannut. Ymmärrän kyllä jos sinua ahdistaa kertoa, sillä puolisoista ei aina tiedä miten he uutisiin reagoivat. Sinulla ei ole myöskään velvollisuutta jäädä heidän välien selvittelyn keskelle kun et tietoisesti siihen mennyt alunperinkään. Jos päätät kertoa, niin toivottavasti sulla on jotain todistusaineistoa. Mies voi muuten syyttää sua hulluksi stalkkeriksi joka vainoaa mies parkaa. Jos vaimo on tarpeeksi rakastunut ja sinisilmäinen, hän voi jopa uskoa. Vaikea tilanne, mutta tsemppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän