Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukkomies vedätti. Kamala olo.

Vierailija
24.09.2018 |

Juuri tällä hetkellä tuntuu että tilanne on kuin salatuista elämistä. Ihan järkyttävän kuvottava ja halpa olo.

Tarina lyhyesti, tapasin koirapuistossa mukavan oloisen miehen. Nähtiin muutamia kertoja kun osuttiin samaan aikaan paikalle, kolmannella kerralla mies pyysi mua kahville läheiseen kahvilaan. Mentiin kahville, tutustuttiin ja oli edelleen tosi mukavan oloinen. Jatkettiin tapailua niinkuin nyt normaalistikin toiseen tutustuessa. Sanoi olevansa sinkku, ei lapsia, täysin normaali työssäkäyvä mies. Hän sanoi juuri ostaneensa kesämökin täältä suunnalta ja käytiin sielläkin, kaikki hyvin, kaikki normaalia. Mies itse sanoi asuvansa parin tunnin ajomatkan päässä ja viettää lomaa parhaillaan mökkiä kunnostaen.

Kuukauden päivät ehdin tapailemaan tätä miestä ja oltiin siis päädytty jo makuuhuoneeseen asti. Yksi ilta juttelin tyttökaverini kanssa puhelimessa ja hehkutin miten mukavan miehen olen löytänyt.. kaveri kysyi että mikä sen nimi on, hän kattoo facebookista miltä se näyttää (utelias kaveri, tiedän). Vastasin nimen ja sanoin heti perään että miehellä ei kyllä facebookia ole, ei ole kiinnostunut somesta. Kaveri meni tosi vaikean kuuloiseksi ja änkytti puhelimeen että no hän kuitenkin sen nimen kirjoitti ja täällä on kyllä sun kuvaileman näköinen mies.. asuu samalla paikkakunnalla kun minä ja on naimisissa.

Mä ajattelin että ei pidä paikkaansa, katsoin facen, ei löydy. Selvis että mies oli ilmeisesti estänyt mut facessa heti tavatessa etten ikinä edes huomannut sen siellä olleen. Kaveri tuli kylään ja näytti sen sivut. Kolme lasta, vaimo, just olivat juhlineet 10 vuotis hääpäiväänsä ja kuinka ollakaan vaimon sivuilla kymmenittäin kuvia heidän uudesta ihanasta projektista, kesämökki.

Tästä on nyt puoli vuotta aikaa ja en edelleenkään ole päässyt yli pahasta olosta. Haukuin miehen pystyyn, hän rukoili etten kertoisi vaimolle ettei perhe mene rikki. Pienin lapsista on alle 4 vuotias ja vaimo selvästi umpirakastunut mieheensä. Pari kertaa olen nähnyt miehen kadulla, kävelee vaimonsa kanssa lenkillä koiran kanssa.

Mulla on niin tyhmä olo ja aikani painin sen kanssa että pitäiskö kertoa vai ei, lopulta en vaan pystynyt. Sen verran "ongin" tietoja lähipiiristä täällä samalla paikkakunnalla asuvilta että sain tietoon ettei mies ole aiemminkaan kovin uskollinen ollut. Kukaan ei ainakaan tiennyt että mies olisi kiinni jäänyt koskaan. Mikä laittaa ihmisen toimimaan noin ja miksi pitää valehdella tunteistaan ja tilanteesta. Ite olin aidosti siinä uskossa että mulla on käynyt tosi hyvä tuuri. Olin vaan joku kuvottava lelu.

Kommentit (294)

Vierailija
41/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden pienen lapsen äitinä haluaisin itse ainakin tietää jos mies pettää. Olkootkin, että perhe hajoaisi, mutta eiköhän tuollainen ilmi tule kuitenkin jossain vaiheessa ja pahimmillaan niin, että lapset sen näkevät/kuulevat ensin.

Pettävä mies ei myöskään ansaitse uskollista vaimoa, perheidylliä ja vaimostaan ilmaista lasten-, kodin- ja firmanhoitajaa. (vaikka mistä mä tietäisin kuka heillä pääasiassa mitäkin tekee...)

Tässä on tosi paljon totta ja täysin samoja asioita olen miettinyt. Sen verran kuitenkin että mitä (edelleen ulkopuolisen) silmin olen ymmärtänyt niin tämä mies on ns. täydellinen perheenisä ja täydellinen aviomies. En tietenkään voi tietää mitä muuta siellä pinnan alla kytee pettämisen lisäksi mutta kotonaan ilmeisesti hoitaa asiat todella hyvin ja vaimo on autuaan tietämätön ja onnellinen elämäänsä.

Vierailija
42/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimolle vaan linkki facebookissa tähän keskusteluun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"en kertoisi lapsien takia" -> eli mies jolla on lapsia saa sikailla vapaasti

Mies, jolla on lapsia ei usein saa riittävästi tyydyttävää seksiä omassa parisuhteessaan. Pitäisikö miehen hukata elämänsä runkkaamalla onnettomana? Ketä se satuttaa, jos vaimo ei saa tietää? Win—win tilanne jos mies saa purkaa paineensa muualle.

Vierailija
44/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pettämisestä ei jää kiinni niin yleensä sitä jatketaan kohteen vain vaihtuessa

Vierailija
45/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on näin, että ainoa syy miksi menisit kertomaan miehen vaimolle on että edelleen toivot saavasi miehen itsellesi, omaksesi. Sinä et tule häntä saamaan. Ja kun sinä et kerran häntä saa niin älä hyvä ihminen mene tekemään sitä niille viattomille lapsille, että rikot heidän perheensä. Mies on pettänyt vaimoaan, mutta ei lapsiaan. Anna lasten säilyttää perheensä ja ihmisten elää keskenään kuten elävät, ei sinun tarvitse miehen tapoja ymmärtää.

Vierailija
46/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahden pienen lapsen äitinä haluaisin itse ainakin tietää jos mies pettää. Olkootkin, että perhe hajoaisi, mutta eiköhän tuollainen ilmi tule kuitenkin jossain vaiheessa ja pahimmillaan niin, että lapset sen näkevät/kuulevat ensin.

Pettävä mies ei myöskään ansaitse uskollista vaimoa, perheidylliä ja vaimostaan ilmaista lasten-, kodin- ja firmanhoitajaa. (vaikka mistä mä tietäisin kuka heillä pääasiassa mitäkin tekee...)

Tässä on tosi paljon totta ja täysin samoja asioita olen miettinyt. Sen verran kuitenkin että mitä (edelleen ulkopuolisen) silmin olen ymmärtänyt niin tämä mies on ns. täydellinen perheenisä ja täydellinen aviomies. En tietenkään voi tietää mitä muuta siellä pinnan alla kytee pettämisen lisäksi mutta kotonaan ilmeisesti hoitaa asiat todella hyvin ja vaimo on autuaan tietämätön ja onnellinen elämäänsä.

No ei se kovin täydellinen aviomies voi olla. Kerro vaimolle.

47/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mulle käy noin koskaan koirapuistossa. Varatuilla miehillä kyllä käy. On tää maailma jännä paikka. Pitäsköhän alkaa pitää sormusta jos se vaikka auttaisi 😁

Vierailija
48/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kerroit vaimolle?

Vierailija
49/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on näin, että ainoa syy miksi menisit kertomaan miehen vaimolle on että edelleen toivot saavasi miehen itsellesi, omaksesi. Sinä et tule häntä saamaan. Ja kun sinä et kerran häntä saa niin älä hyvä ihminen mene tekemään sitä niille viattomille lapsille, että rikot heidän perheensä. Mies on pettänyt vaimoaan, mutta ei lapsiaan. Anna lasten säilyttää perheensä ja ihmisten elää keskenään kuten elävät, ei sinun tarvitse miehen tapoja ymmärtää.

Höpö höpö. Kukaan nainen ei halua tollasta miestä.

Kirjoittaisin nimettömänä vaimolle koko episodista. Kertoisin nähneeni rakenteilla olevan mökin, kuvailisin millaista siellä oli. Kertoisin, että suhde on ohi lopullisesti enkä ole miehestä kiinnostunut, en ole ollut sen jälkeen kun sain tietää mikä paska tyyppi hän on. Mutta että minun mielestä nainenkin ansaitsee tämän tiedon.

Vierailija
50/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole varma että onko viesti sarkasmia vai ei mutta miestä en hinnastakaan ottaisi, ton luokan pettäjä ensinnänin pettää aina. Loppu viestistäsi kuitenkin on juuri niitä asioita minkä kanssa olen paininut.

Vierailija
51/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ollut mieheltä mikään yhden kerran känninen hairahdus, jota katuu. Se oli laskelmoitua, pitkäaikaista ja tietoisesti tehtyä. Hän luultavasti vedättäisi sinua vieläkin, jos ystäväsi ei olisi sotkeutunut asiaan. Etkä varmasti ole ainoa. Jos oma hyväksi luultu puoliso paljastuisi noin kylmähermoiseksi, haluaisin tietää.

Vierailija
52/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Kukaan nainen ei halua tollasta miestä.

Kirjoittaisin nimettömänä vaimolle koko episodista. Kertoisin nähneeni rakenteilla olevan mökin, kuvailisin millaista siellä oli. Kertoisin, että suhde on ohi lopullisesti enkä ole miehestä kiinnostunut, en ole ollut sen jälkeen kun sain tietää mikä paska tyyppi hän on. Mutta että minun mielestä nainenkin ansaitsee tämän tiedon.

Kiitos, tämä oli itseasiassa ihan älyttömän hyvä neuvo. Voisin vahvasti olettaa että siellä on enemmänkin naisia käynyt joten kaikki ei ehkä kaatuisi mun niskaani (ja vaikka kaatuisi niin ei sillekään mitään sitten voi)

Luultavasti mies keksisi jotain valheita että ketä siellä on käynyt ja joku tekee vaan kiusaa mutta kyllä se ainakin keskustelun heillä toivottavasti herättäisi ja saisi vaimoa avaamaan silmiä tilanteelle.

Vierailija
53/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ajattele pahalla, vaan muistele kuinka ihanaa aikaa se pari kuukautta oli.

Vierailija
54/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Miksei mulle käy noin koskaan koirapuistossa. Varatuilla miehillä kyllä käy. On tää maailma jännä paikka. Pitäsköhän alkaa pitää sormusta jos se vaikka auttaisi 😁

Niin tai sit menet vaan rohkeasti puhumaan niille naisille siellä puistossa 😀 vaikka tämä mun "tapaus oli aivan surkea niin mun mielestäni koirapuisto on ihan hyvä paikka tavata uusia ihmisiä esim baarin sijasta. (Täsmennän vielä että en kyllä ole enempää miehiä koirapuistosta löytänyt mutta en näe miksi joku ei sieltä hyvää SINKKUmiestä voisi löytää)

Vierailija
55/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen perheenisä ei käy vieraissa.

Vierailija
56/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ajattele pahalla, vaan muistele kuinka ihanaa aikaa se pari kuukautta oli.

Saa olla harvinaisen kiero ja tunteeton ihminen että kykenee ajattelemaan hyvällä aikaa missä on tietämättään ollut varatun miehen kanssa mikä joka tapaamisen jälkeen on mennyt kotiin vaimon luokse.

Vierailija
57/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen perheenisä ei käy vieraissa.

Sen takia siinä ns. alussa lukikin. Tottakai mä tiedän että mies on kaukana täydellisestä jos toimii noin mutta joka ikisen elämänsä osa-alueen suorittaa ilmeisesti muuten ihan kunnialla. Ja (taas ilmeisesti) avioliittokin voi oikein hyvin vaimon mielestä, niiltä osin mitä hän näkee.

Vierailija
58/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osasin odottaa kyllä että tulee paljonkin asiatonta ja idiootti kommenttia, eikä siinä mitään.

Mutta kuinka moni on aidosti sitä mieltä että kuuluisi kertoa? Tykätkää vaikka tästä kommentista sen perusteella jos viitsitte.

Olen koittanut tätä järjellä ajatella ja tunteella ja ihan kaikella. Sillä perheellä menee näin ulkopuolisen silmin ainakin aidosti hyvin, niillä on yhteinen talo, kesämökki, tietty lainat ja nykyään myös oma firma. Mulla sen sijaan on kamala olo asiasta edelleen, luultavasti se nainen vihaisi mua kuullessaan ja sekin on ymmärrettävää. Eniten tekee pahaa että pahimmillaan hajottaisin kolmen lapsen perheen ja elämän.

Olin aikoinaan vakavassa suhteessa, jossa miehellä oli koko vuosien seurustelun ajan ollut muita tyttöystäviä eri kaupungissa.  Mies on nykyään naimisissa naisen kanssa, jota petti minun kanssani, minun tietenkin tietämättä, että hänellä on tämä toinen nainen. Mietin pitkään, pitäisikö vaimonsa tietää, että mies on patologinen valehtelija ja petturi. Mutta tajusin sitten, että jos näin teen, pitäisi minun viettää loppuikäni kyttäämässä miehen tulevia vaimoja, ja varoitella heitä miehestä. Siksi, oman hyvinvointini vuoksi, en sitä tee. Eli suosittelisin unohtamaan koko asian. Olen pahoillani, että törmäsit sikaan. Mutta et sentään tuhlannut häneen kuin kuukauden elämästäsi, eli helpolla pääsit.

Vierailija
59/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän saattaa olla niin avoimesta suhteesta, että varsinainen vaimo ignoorataan yhteisellä sopimuksella.

Vierailija
60/294 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mutta en näe miksi joku ei sieltä hyvää SINKKUmiestä voisi löytää

Koska mulla on kissa.

M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi