Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vahinkoraskaus; mies ei usko että lapsi on hänen

Vierailija
23.09.2018 |

Ollaan molemmat aika shokissa, koska kondomia on käytetty joka kerta eikä kertaakaan ole mennyt rikki mutta niin vain minä olen raskaana. Tilanteesta pahemman tekee vielä se, että mies on selkeästi epäluuloinen että onko hän isä. Minua surettaa ja vihastuttaa että mies epäilee minun pettäneen... olen ihan sekaisin enkä yhtään tiedä haluanko pitää lapsen eikä tiedä mieskään. Mutta en tiedä pystynkö aborttiinkaan.

Kommentit (384)

Vierailija
121/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
122/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mies ei halua lasta, mutta taas yksi itsekäs nainen on tuhoamassa monta elämää. 

Mies ei halua lasta, mutta haluaa seksiä, jonka seurauksena voi tulla lapsia. Taas on yksi itsekäs mies tuhoamassa monta elämää.

Mies halusi seksiä ja käytti kondomia. Mitä ehkäisyä nainen käytti? Nainenkin minun käsittääkseni hakusi seksiä.

Naisella oli käytössä se kondomiehkäisy. Nyt vahinko on tapahtunut, ja mies uskoo naisensa pettäneen, ei ehkäisyn. Se on tässä se suurin ongelma.

/4

Miehellä oli kondomi käytössä. Nainen huolehtii omasta puolestaan ehkäisyn. Nainenkin voi käyttää naisten kondomia.

Jos molemmille osapuolille käy tuo yksi ehkäisy, mikä on sinun ongelma? Tuplaehkäisykin voi pettää. Naisten kondomi on yksi epäkätevimmistä menetelmistä mitä on. Enkä myöskään tiedä miten kaksi kondomia lopulta toimii vai onnistuuko välttämättä ollenkaan.

Ei onnistu koska päällekkäiset kondomit hankaavat toisensa rikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskauden todennäköisyys kon kondomiehkäisyssä vsrsin iso. Jos sata paria käyttää kondomia ehkäisyyn vuoden ajan tulee 18 paria raskaaksi. Seuraavana vuonna seuraavat 18 jne. Googlaa pearlin luku.

Vain täysin virheettömällä käytöllä päästään korkeisiin ehkäisylukuihin. Olette ottaneet suuremman raskautumisen riskin kuin olette halunneet.

Jos nuo luvut pitävät paikkaansa, niin ei kondomi kovin luotettava ole. Kuitenkaan läheskään kaikki parit eivät saa lasta ensimmäisenä vuonna edes silloin kun yrittävät saada lasta. Sitten jos ajatellaan niitä ketkä harrastavat seksiä huvin vuoksi, niin ei lasta saavien osuus vain kasvaa (seksi ei aina osu hedelmällisempään aikaan).

Vierailija
124/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette olleet jo 5 vuotta naimisissa. Onko teillä ollut aikomusta hankkia koskaan lapsia vai miksi aika ei nyt ole sopiva?

Kondomi yksin ehkäisynä ei ole luotettavimmista päästä ja yhdynnässä raskauden mahdollisuus on AINA otettava huomioon ehkäisystä huolimatta.

Minusta miehen reaktio on erittäin loukkaava, oli nyt kuinka järkyttynyt tahansa. Olisi vaan reilusti valmis ottamaan vastuun omasta mokastaan, oman vehkeensä päällähän se kortsu oletettavasti oli? Vai unohtiko käyttää kenties ollenkaan? Onko aapee aina tarkastanut, että miehellä on varmasti kondomi?..

Emme ole oikein koskaan olleet hankkimassa lapsia, tai aikaisintaan ainakin vasta siinä kolmenkympin jälkeen, kun on varallisuutta kertynyt jo jonkin verran.

Ja ihan mielenkiinnosta täytyy kysyä, miten joku EI huomaa onko miehellä kondomia vai ei? :D Kyllä se on aika näkyvä toiminnan keskeyttävä asia kun kondomia puetaan..

ap

Kyllähän kondomin laittaminen on näkyvää, mutta ei siinä paria sekuntia kauempaa mene sen pois nykäisyssä. Tai kondomi voi myös lipsahtaa pois päältä ja jotkut voi sen jättää sanomatta. Ja sitten laitetaan naisen syyksi, jos raskaus alkaa. Pitää kuitenkin muistaa, että kondomin oikeaoppinen käyttö on miehen vastuulla.

Jep, onhan noita sekopäitä varmaan yhtä paljon kuin sekopäänaisia, jotka valehtelevat syövänsä pillereitä. Itse olin kerran sängyssä miehen kanssa, joka otti kondomin pois, huomasin vasta kun lasti oli sisällä. Varsinkin jos kondomi ei ole ollut pitkään käytössä, sitä hiertämistä ei varsinkaan nainen huomaa. Sanomattakin selvää että ensimmäinen ja viimeinen yhden yön juttu. Onneksi en saanut tauteja tai tullut raskaaksi, otin kyllä jälkiehkäisypillerin päälle, olisi kyllä kuulunut miehen se tarjota.....

Tuomio sen olisi kuulunut saada.

/4

Vierailija
125/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskauden todennäköisyys kon kondomiehkäisyssä vsrsin iso. Jos sata paria käyttää kondomia ehkäisyyn vuoden ajan tulee 18 paria raskaaksi. Seuraavana vuonna seuraavat 18 jne. Googlaa pearlin luku.

Vain täysin virheettömällä käytöllä päästään korkeisiin ehkäisylukuihin. Olette ottaneet suuremman raskautumisen riskin kuin olette halunneet.

Jos nuo luvut pitävät paikkaansa, niin ei kondomi kovin luotettava ole. Kuitenkaan läheskään kaikki parit eivät saa lasta ensimmäisenä vuonna edes silloin kun yrittävät saada lasta. Sitten jos ajatellaan niitä ketkä harrastavat seksiä huvin vuoksi, niin ei lasta saavien osuus vain kasvaa (seksi ei aina osu hedelmällisempään aikaan).

Kyllä nuo luvut pitävät paikkaansa. Lapsen alulle saamisessa on ongelmia vain noin 10-15% pareista. Loput tulevat raskaaksi.

Vierailija
126/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuulemma olemassa kaikenlaisia kondominkäyttäjiä. Jokut panevat paljaalla ensiksi, ja laittavat kumin päälle sitten vasta loppuvaiheessa. Ei tartte sitten ihmetellä jos sattuukin testi näyttämään plussaa.

Vierailija
127/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teettäisin isyystestin missä tahansa tapauksessa, jossa minun väitettäisiin olevan isä.

Jos nainen ei voi hyväksyä samaa varmuutta minun oikeudesta isyyteeni kuin hänen varmuus äitiyteensä, niin jo on itsekästä.

Ja testin toki saisitkin, ilman mutinoita. Parisuhteesi saisit sen jälkeen etsiä muualta.

/4

Lienee miehellä oikeus testiin, mutta samalla osoitat suhteenne laadun. Jos minun mies olisi tuollaista tehnyt, olisi saanut hoitaa isyytensä etänä.

Minusta parisuhteen perusta on luottamus.

Eli jos nainen epäilee minun pettäneen, niin suhde on siinä. Riittääkö mustasukkaisuus? Eikö sekin tavallaan jo sisällä epäluottamuksen?

Vierailija
128/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuusi vuotta sitten tulin raskaaksi, omaa hölmöyttä osittain. Käytettiin kumia, pari kertaa hajos ja kerran mentiin ilman, kun ei ollut. Jälkiehkäisyä sitten otin, josta menin ihan sekaisin.. No tulin raskaaksi ja pahinta oli varmaan se, kun mies ensi shokin jälkeen kysyi, että olinko pettänyt. Ymmärrän, että oli paniikissa, mutta tuo loukkasi paljon. Kaikista tyhmintä, että seurusteltiin muutama kuukausi ennen kuin mitää fyysistä oli, olin aika ujo eli varmaan joo olisin pettänyt tosta noin vaan jonkun randomin kanssa.. Päädyin kuitenkin aborttiin, kun olin vasta 20v ja seurustelua takana 3kk ja kumpikin vailla työtä tai opiskelupaikkaa. Ollaan edelleen yhdessä ja luottamus on kasvanut noista ajoista.

Vierailija
129/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuo luvut pitävät paikkaansa. Lapsen alulle saamisessa on ongelmia vain noin 10-15% pareista. Loput tulevat raskaaksi.

Niin, ongelmia on 10-15% niistä, jotka yrittävät lasta. Ja nämä siis niitä jotka ajoittavat seksin ovulaation mukaan. Jos seksiä harrastetaan muista syistä, voisi olettaa että vielä harvempi saa lapsen. Oletetaan, että vaikka 70% ilman ehkäisyä sekstaavista saa lapsen ja kondomia käyttävistä luku kuulemma on 18%. Eli vain 52% sai hyötyä kondomin käyttämisestä. Se eroaa melkoisesti siitä, mitä koulussa opetetaan. 

Vierailija
130/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin sinkku ja melko viehättävä nainen, sain usein ehdotuksia ukkomiehiltä, joista en olisi uskonut vaimoaan pettävän. En suostunut koskaan, mutta tulin huomaamaan, että ´hyväkin`aviomies on usein pettäjä.

Ja ehkä naimisissa olevan miehen kanssa.

Joten miehesi voi epäillä sinua, jos on itse pettänyt. Nimittäin ei kertapanot vaimolle paljastu, pitempi suhde kyllä.

Minusta teidän ongelma ei ole nyt raskaus(anteeksi, ymmärrän kyllä asian), vaan ettette luota toisiinne. Jos tätä asiaa ei selvitä puhumalla, se jää kyllä kaikertamaan, vaikka mies tulisi huomaamaan vauvan olevan hänen.

Abortista sanoisin vielä, vaikka saan sontaa niskaani, mieti erittäin tarkkaan, koska itse sanot, ettet ehkä pystyisi. Älä ainakaan anna kenenkään painostaa.

Ja jos raskaus ihan alussa, aikaakin on vielä miettiä.

Kyllä minä ainakin epäilin puolison uskollisuutta vaikka itse en pettänyt.

Vierailija
131/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin sinkku ja melko viehättävä nainen, sain usein ehdotuksia ukkomiehiltä, joista en olisi uskonut vaimoaan pettävän. En suostunut koskaan, mutta tulin huomaamaan, että ´hyväkin`aviomies on usein pettäjä.

Ja ehkä naimisissa olevan miehen kanssa.

Joten miehesi voi epäillä sinua, jos on itse pettänyt. Nimittäin ei kertapanot vaimolle paljastu, pitempi suhde kyllä.

Minusta teidän ongelma ei ole nyt raskaus(anteeksi, ymmärrän kyllä asian), vaan ettette luota toisiinne. Jos tätä asiaa ei selvitä puhumalla, se jää kyllä kaikertamaan, vaikka mies tulisi huomaamaan vauvan olevan hänen.

Abortista sanoisin vielä, vaikka saan sontaa niskaani, mieti erittäin tarkkaan, koska itse sanot, ettet ehkä pystyisi. Älä ainakaan anna kenenkään painostaa.

Ja jos raskaus ihan alussa, aikaakin on vielä miettiä.

Kyllä minä ainakin epäilin puolison uskollisuutta vaikka itse en pettänyt.

Niin olen minäkin epäillyt ja molemmissa tapauksissa olin oikeassa. Ikinä en ole itse pettänyt.

Ja molemmissa oli tuo vastaisku "itse oot pettänyt tai olet vainoharhainen"

Vierailija
132/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette olleet jo 5 vuotta naimisissa. Onko teillä ollut aikomusta hankkia koskaan lapsia vai miksi aika ei nyt ole sopiva?

Kondomi yksin ehkäisynä ei ole luotettavimmista päästä ja yhdynnässä raskauden mahdollisuus on AINA otettava huomioon ehkäisystä huolimatta.

Minusta miehen reaktio on erittäin loukkaava, oli nyt kuinka järkyttynyt tahansa. Olisi vaan reilusti valmis ottamaan vastuun omasta mokastaan, oman vehkeensä päällähän se kortsu oletettavasti oli? Vai unohtiko käyttää kenties ollenkaan? Onko aapee aina tarkastanut, että miehellä on varmasti kondomi?..

Naisen näkökulmasta tuo voi olla loukkaavaa. Mutta ajattele miehen näkökulmasta. "Naapurin" siittämien lapsien isäksi on miehiä huijattu kautta aikojen. Pettäminen on pelottavan yleistä. Ainakin näiden iltapäivälehtien julkaisemien kyselyjen perusteella se on ihan kansanhuvi.

Miten mies voi olla varma, että hän on lapsen isä? Kyseessä on kuitenkin elämän mittaisesta sitoutumisesta.

En ole mies mutta en minäkään tajua miten tuollaista voi tapahtua. Miten nainen voi ottaa riskin, että synnyttää väärän miehen lapsen? Miksi muutenkaan hankkisi lapsen tilanteessa, jossa ei rakasta miestään sen vertaa, että ei pettäisi? Ja eikö miehet oikeasti tunnista lasta jonkun toisen lapseksi vai onko se jokin psykologista itsesuojelua katsia läpi sormien? Yleensä lapset näyttävät jopa hieman enemmän isältään kuin äidiltään. Entä viimeistään siinä vaiheessa kun lapsella puhkeaa jokin sairaus ja perimää pitää alkaa selvittää? Ymmärrän, että ehkä joskus kivikaudella tuota on voinut apinoiden joukossa tapahtua, mutta siis ihan oikeassa elämässä. Että ei voi olla ainakaan kovin yleistä?

Voi kuule, kyllä maailmassa syitä riittää. Ja eihän se huijauksen tarvitse mennä läpi kuin sen aikaa, että mies ei kiistä isyyttä. Olikohan se avioliitossa 6kk syntymästä. Sen jälkeen mies on velvollinen osallistumaan lapsen elatukseen ja lapsella oikeus miehen perintöön vaikka jälkikäteen selviäisi mitä.

Vierailija
133/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen näkökulmasta tuo voi olla loukkaavaa. Mutta ajattele miehen näkökulmasta. "Naapurin" siittämien lapsien isäksi on miehiä huijattu kautta aikojen. Pettäminen on pelottavan yleistä. Ainakin näiden iltapäivälehtien julkaisemien kyselyjen perusteella se on ihan kansanhuvi.

Miten mies voi olla varma, että hän on lapsen isä? Kyseessä on kuitenkin elämän mittaisesta sitoutumisesta.

En ole mies mutta en minäkään tajua miten tuollaista voi tapahtua. Miten nainen voi ottaa riskin, että synnyttää väärän miehen lapsen? Miksi muutenkaan hankkisi lapsen tilanteessa, jossa ei rakasta miestään sen vertaa, että ei pettäisi? Ja eikö miehet oikeasti tunnista lasta jonkun toisen lapseksi vai onko se jokin psykologista itsesuojelua katsia läpi sormien? Yleensä lapset näyttävät jopa hieman enemmän isältään kuin äidiltään. Entä viimeistään siinä vaiheessa kun lapsella puhkeaa jokin sairaus ja perimää pitää alkaa selvittää? Ymmärrän, että ehkä joskus kivikaudella tuota on voinut apinoiden joukossa tapahtua, mutta siis ihan oikeassa elämässä. Että ei voi olla ainakaan kovin yleistä?

Voi kuule, kyllä maailmassa syitä riittää. Ja eihän se huijauksen tarvitse mennä läpi kuin sen aikaa, että mies ei kiistä isyyttä. Olikohan se avioliitossa 6kk syntymästä. Sen jälkeen mies on velvollinen osallistumaan lapsen elatukseen ja lapsella oikeus miehen perintöön vaikka jälkikäteen selviäisi mitä.

Niin no kuulostaa vaan aivan kamalalta. Kuinka yleistä tuollainen sitten on? Ja siis mitä noiden naisten päässä liikkuu? Puhdasta vihaa miestä kohtaan, että tuollaiseen alkaa?

Vierailija
134/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle tiedoksi että kondomi voin pettää vaikka se olisi ulkoisesti ihan ehjä. Siittiöt on sen verran pieniä että ne menevät helposti läpi sellaisistakin pienistä koloista joita ei silmillä näe.

Tää ketju hymyilyttää. Naiset paasaa joka ketjussa "Jos mies ei halua lapsia käyttää kortsua" ja tässä muistutellaa "hei ei se kortsu ookkaan 100% ehkäisy"

Missä on paasaus naisen ehkäisystä? Missä on kommentit joissa ihmetellään miksi sitä AP käyttänyt mitään?

Pitäisikö miehille sitten valehdella että kumi on 100% varma ehkäisykeino, vai mitä ehdotat? :D

Fakta on se että mikään ehkäisy ei ole täysin varma (ja hormonaaliset keinot eivät sovi kaikille). Se, että kumi saattaa pettää, on paska syy olla käyttämättä sitä.

/4

Ei vaan yleensä täällä rummutetaan miehen syy on kun ei kumia käytetä. JOS MIES EI HALUA Lapsia käyttää kondomia. Koska eihän se ehkäisy oon vaan naisten vastuulla. Sitten kun se ehkäisy on vain miehen vastuulla (kondomi) niin vika on edelleen miehessä. Voihan nainen käyttää siittiöitä tuhoavia vaahtoja/pesaaria yms. On olemassa hormoni vapaita vaihtoehtoja...

En ole koskaan kuullut että kumin rikkoutuminen olisi kenenkään mielestä miehen vika. Ehkäisy saattaa pettää ja se olisi jokaisen tajuttava siinä vaiheessa kun seksiin ryhdytään. Pessaari ja muut hormonivapaat vaihtoehdot ovat vielä epäluotettavampia kuin kondomi.

/4

Mutta jos parilla on käytössä ehkäisynä pillerit, monesti todetaan että ehkäisy on jätetty nainen vastuulle. Toiset jopa puhuu ettei miestä kiinnosta. Eikö samalla logiikalla kumia käytettäessä ehkäisy ole jätetty miehen vastuulle ja naista ei kiinnosta? Varmaan paras varmuus saadaan tuplaehkäisyllä kunhan tavat valitaan niin, ettei ne haittaa toisiaan.

Vierailija
135/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyystesti kannattaa tehdä aina, vaikkei olisikaan epäilyä pettämisestä. Se on kaikkien oikeusturvaa.

Vierailija
136/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isyystesti kannattaa tehdä aina, vaikkei olisikaan epäilyä pettämisestä. Se on kaikkien oikeusturvaa.

No tuo nyt menee todellakin yli. Meidän tytöistä näki heti synnyttyään, että oli isänsä. Siis korvapoimuista lähtien eikä miehelläni ole veljeä, olisin kyllä pistänyt lihoiksi jos olisi isyystestiä vaatinut varmuuden vuoksi. Riippuu tietenkin suhteesta, jos raskaus olisi yllätys ja kondomikaan ei olisi pettänyt, suostuisin kyllä miehen pyyntöön isyystestistä. Mutta ei sitä nyt ihan aina tarvita.

Vierailija
137/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mies ei halua lasta, mutta taas yksi itsekäs nainen on tuhoamassa monta elämää. 

Mies ei halua lasta, mutta haluaa seksiä, jonka seurauksena voi tulla lapsia. Taas on yksi itsekäs mies tuhoamassa monta elämää.

Mies halusi seksiä ja käytti kondomia. Mitä ehkäisyä nainen käytti? Nainenkin minun käsittääkseni hakusi seksiä.

Naisella oli käytössä se kondomiehkäisy. Nyt vahinko on tapahtunut, ja mies uskoo naisensa pettäneen, ei ehkäisyn. Se on tässä se suurin ongelma.

/4

Miehellä oli kondomi käytössä. Nainen huolehtii omasta puolestaan ehkäisyn. Nainenkin voi käyttää naisten kondomia.

Ei kuitenkaan samaan aikaan tavallisen kondomin kanssa. Mikä ongelma sulla nyt on siinä että ehkäisy saattaa pettää? Kondomi on ihan pätevä ehkäisykeino, vaikkakaan ei 100% varma kuten ei mikään muukaan. Naisen vaihtoehdot on todellakin vähissä jos hormoniehkäisy ei käy.

/4

Pessaari, ehkäisyvaahto, normaalilämpömenetelmä tai vaikka varmat päivät. Näitä jopa voi käyttää yhdessä kondomin kanssa. Tosin vaahdon valinnassa kannattaa olla tarkkana.

Vierailija
138/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo nyt menee todellakin yli. Meidän tytöistä näki heti synnyttyään, että oli isänsä. Siis korvapoimuista lähtien eikä miehelläni ole veljeä, olisin kyllä pistänyt lihoiksi jos olisi isyystestiä vaatinut varmuuden vuoksi. Riippuu tietenkin suhteesta, jos raskaus olisi yllätys ja kondomikaan ei olisi pettänyt, suostuisin kyllä miehen pyyntöön isyystestistä. Mutta ei sitä nyt ihan aina tarvita.

Eikö AP sanonut, että eivät ole huomanneet kondomin pettäneen? Kyllä minä ainakin siinä tapauksessa ymmärrän miehen hämmennyksen ja epäilyn.

Vierailija
139/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö AP sanonut, että eivät ole huomanneet kondomin pettäneen? Kyllä minä ainakin siinä tapauksessa ymmärrän miehen hämmennyksen ja epäilyn.

No ymmärrän minäkin enkä naisena siitä kieltäytyisi vaikka pettämisestä epäily vähän loukkaisikin. Meinasin vaan, ettei isyystestiä ihan kaikissa tapauksissa tarvitse tehdä, yleensä on aika selviö kuka lapsen isä on ja yleensä sen lapsesta näkee todella aikaisin. Vähän triggeröidyin tuosta, että varmuuden vuoksi se kannttaa aina tehdä... soriiiii

Vierailija
140/384 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on niin, että naisen hetken hairahdukset noin pitkässä suhteessa on huomattavasti todennäköisempi selitys, kuin kondoomin pettäminen. Ihan luonnollista mieheltä epäillä. Jotain vikaa päässä on, jos ei epäile. Oli luottoa tai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi