Vahinkoraskaus; mies ei usko että lapsi on hänen
Ollaan molemmat aika shokissa, koska kondomia on käytetty joka kerta eikä kertaakaan ole mennyt rikki mutta niin vain minä olen raskaana. Tilanteesta pahemman tekee vielä se, että mies on selkeästi epäluuloinen että onko hän isä. Minua surettaa ja vihastuttaa että mies epäilee minun pettäneen... olen ihan sekaisin enkä yhtään tiedä haluanko pitää lapsen eikä tiedä mieskään. Mutta en tiedä pystynkö aborttiinkaan.
Kommentit (384)
Vierailija kirjoitti:
Miehelle tiedoksi että kondomi voin pettää vaikka se olisi ulkoisesti ihan ehjä. Siittiöt on sen verran pieniä että ne menevät helposti läpi sellaisistakin pienistä koloista joita ei silmillä näe.
Voihan se, mutta todennäköisyys on erittäin pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle tiedoksi että kondomi voin pettää vaikka se olisi ulkoisesti ihan ehjä. Siittiöt on sen verran pieniä että ne menevät helposti läpi sellaisistakin pienistä koloista joita ei silmillä näe.
Voihan se, mutta todennäköisyys on erittäin pieni.
Ei se nyt niin älyttömän pieni ole:
Kondomi on oikein käytettynä luotettava ehkäisyväline. Ehkäisyteho on 97 98 % (eli 2-3 naista sadasta tulee vuoden käytön aikana raskaaksi), mutta käyttövirheet huomioiden teho alenee 85 95 %:iin (5 15 naista sadasta tulee vuoden käytön aikana raskaaksi).
Mikään ehkäisy ei ole satavarma. Itse olen tullut raskaaksi oikein syötyjen e-pillereiden läpi. Olin aivan järkyttynyt, mutta lääkäri meinasi, että kyllähän näitä jatkuvasti jollekin kohdalle osuu.
Vanhemmuus vaatii kummankin osapuolen 100% panostuksen ja HALUN olla vanhempi.
99% tai 90% tai 80% ei riitä.
Lapsi ansaitsee VANHEMMAT jotka ovat halunneet hänet maailmaan. Lapsi ansaitsee 100%.
Paske temppu lapselle jos vanhemmat katuu lasta jo ennen syntymää.
Miettikää ihan oikeasti.
Ilman tuplaehkäisyä tai sterilisaatiota en puhuisi vahinkoraskaudesta koska parhaatkaan ehkäisymetodit ei tarjoa kuin max 98% suojan tyypillisellä käytöllä.