Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vahinkoraskaus; mies ei usko että lapsi on hänen

Vierailija
23.09.2018 |

Ollaan molemmat aika shokissa, koska kondomia on käytetty joka kerta eikä kertaakaan ole mennyt rikki mutta niin vain minä olen raskaana. Tilanteesta pahemman tekee vielä se, että mies on selkeästi epäluuloinen että onko hän isä. Minua surettaa ja vihastuttaa että mies epäilee minun pettäneen... olen ihan sekaisin enkä yhtään tiedä haluanko pitää lapsen eikä tiedä mieskään. Mutta en tiedä pystynkö aborttiinkaan.

Kommentit (384)

Vierailija
381/384 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isyys testi voidaan tehdä vasta kun lapsi on syntynyt ja ehdottomasti kannattaa aina kun vauva ei ole saanut alkuaan "harkitusti".

Kannattaa ensin itse miettiä haluatko sinä lapsen ja oletko valmis yksin huolehtimaan hänestä. Kun lapsi on vahinko ja suhde ei ole vakava, on todennäköistä että päädyt yksin vauvaa hoitamaan, jos hänet haluat pitää. Kun olet varma itse mitä haluat, niin keskustele sitten miehen kanssa. Mies ei kanna lasta 9kk ja synnytä, sen kaiken teet sinä ja sinun pitää ottaa vastuu kaikista eniten tästä lapsesta.

Suhde on mielestäni kyllä aika vakava kun olemme olleet jo viisi vuotta naimisissa..

niin pitää kierot akat toistensa puolia. aborttia ei sallita,on vastuu myös kantaa lapsi, ja sitä ei elätä se toinen mies sitten. tuohan on häikäilemätöntä,rikollista maksattaa toisella. jäisi akat kiinni,tulis elinsiirto lapselle, sopivuudet jne testit,jos valehdeltu, akka linnaan lopullisesti. on ne niin kieroja piruja.

Vierailija
382/384 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle tiedoksi että kondomi voin pettää vaikka se olisi ulkoisesti ihan ehjä. Siittiöt on sen verran pieniä että ne menevät helposti läpi sellaisistakin pienistä koloista joita ei silmillä näe.

Voihan se, mutta todennäköisyys on erittäin pieni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/384 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle tiedoksi että kondomi voin pettää vaikka se olisi ulkoisesti ihan ehjä. Siittiöt on sen verran pieniä että ne menevät helposti läpi sellaisistakin pienistä koloista joita ei silmillä näe.

Voihan se, mutta todennäköisyys on erittäin pieni.

Ei se nyt niin älyttömän pieni ole:

Kondomi on oikein käytettynä luotettava ehkäisyväline. Ehkäisyteho on 97 98 % (eli 2-3 naista sadasta tulee vuoden käytön aikana raskaaksi), mutta käyttövirheet huomioiden teho alenee 85 95 %:iin (5 15 naista sadasta tulee vuoden käytön aikana raskaaksi).

Mikään ehkäisy ei ole satavarma. Itse olen tullut raskaaksi oikein syötyjen e-pillereiden läpi. Olin aivan järkyttynyt, mutta lääkäri meinasi, että kyllähän näitä jatkuvasti jollekin kohdalle osuu.

Vierailija
384/384 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmuus vaatii kummankin osapuolen 100% panostuksen ja HALUN olla vanhempi.

99% tai 90% tai 80% ei riitä.

Lapsi ansaitsee VANHEMMAT jotka ovat halunneet hänet maailmaan. Lapsi ansaitsee 100%.

Paske temppu lapselle jos vanhemmat katuu lasta jo ennen syntymää.

Miettikää ihan oikeasti.

Ilman tuplaehkäisyä tai sterilisaatiota en puhuisi vahinkoraskaudesta koska parhaatkaan ehkäisymetodit ei tarjoa kuin max 98% suojan tyypillisellä käytöllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi