Mikä miehen ulkonäössä viehättää?
Mulla alkaa nyt sinkkuelämä ja mietin onko kysyntää vai ei. Onko naisille jo pelkästään hyvä kroppa iso plussa. Ajattelin syventää salillakäyntiä niin mietin parantaako se mahkujani. Mitä mun ylipäätään olisi fiksuinta tehdä jotta naiset kiinnostuisi. Kuulostaa tyhmältä kysymykseltä, mutta ihan vakavasti kysyn silti.
Käyn säännöllisesti parturissa, en polta ja syön terveellisesti. Kertokaa mielipiteitä mitä te odotatte tulevalta nettideitiltä.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
stoneage kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
stoneage kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
stoneage kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
stoneage kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
stoneage kirjoitti:
Tiivistettynä:
- pituus
- raamikkuus
- stereotyyppisen suojelijan ja turvaajan luonne
Eipä mikään ole muutamassa kymmenessä tuhannessa vuodessa muuttunut.
Aika mielipuolista jos miesten muka pitäisi alkaa arvostamaan naisen koulutusta tai älyä, ihan loogista että mekin pysytään eläiminä ja kiinnostutaan lähinnä seksikkyydestä ja hedelmällisyydestä.Ja tässä toinen sankari. Oma agenda niin vahvana mielessä, ettei siitä mikään muu pääse läpi. Surullista pakkomielteisyyttä.
No lasketaan sitten.
Pituutta toivottu 6 kertaa.
Lyhyyttä toivottu 0 kertaa.
Raamikkuutta toivottu 5 kertaa.
Hintelyyttä toivottu 0 kertaa.
1 nainen piti "poikamaisesta", mikä voi hyvin olla poikamainen tai sitten se sama pitkä/maskuliininen ilman partaa. 1 sanoi että hintelämpikin käy.
Mitä agendaa tässä tarvitaan?
Sä lasket vähän hassusti. Monessako viestissä pituutta tai ruumiinrakennetta ei mainittu ollenkaan? Mitä siitä voisi päätellä? Ettei se ehkä olekaan ratkaisevan tärkeää? Vau, tästähän voisi aueta ihan uusi maailma :0
Paitsi että ne, jotka vastaavat jotain muuta, kuin tämä tyyppi olettaa, valehtelevat. Tietenkin.
Yleensä ne vastaukset, jotka eivät tue pituus-status-jykeväleuka-agendaa, yksinkertaisesti ohitetaan.
Ei tuossa mitään ohitettu.
Laskin kaikki vastaukset joissa sanottiin jotain miehen vartalosta.
Noin moni tykkäsi pitkästä/raamikkaasta. Lyhyttä/hintelää ei toivonut kukaan.
Eli ohitit etkä laskenut mukaan niitä, joille raamikkuudella ei ole mitään väliä. Eli jos 6/40 naisesta haluaa pitkän miehen, mitä se kertoo naisista? No ei yhtään mitään.
Jos 6 haluaa pitkän ja 0 haluaa lyhyen, kyllähän se jotain kertoo. Ehkäpä myös niistä jotka eivät maininneet pituusvaatimuksia. Eikä niitä vastauksia ollut tuossa vaiheessa lähellekään neljää kymmentä.
Jos kuusi haluaa pitkän ja lopuille asia on yhdentekevä, niin se kertoo, että suurimmalle osalle naisista pituus on yhdentekevä asia. Miksi jonkun pitäisi erityisesti haluta lyhyt mies, sitä en tajua.
Miksi niin moni sitten haluaa erityisesti pitkän?
Moni nainen ei halua tuntea oloaan miehen vierellä "isoksi". Monelle tulee siitä epävarma ja epäviehättävä olo, koska naisihanne on siro ja kevyt.
Samoin pitkänä naisena olen huomannut, että lyhyet miehet kokee ihan samanlaista epävarmuutta pitkän naisen seurassa, pitäisi olla isompi ja vahvempi, muuten tuntee olonsa naisen silmissä epäviehättäväksi.
Ja lisään tähän vastaukseeni vielä selvennykseksi: pituus tai lyhyys itsessään ei siis ole ongelma, vaan se, miten se saa ihmisen suhtautumaan itseensä. Jos minua lyhyempi mies on jatkuvassa alemmuudentunnossa seurassani, se ei tee hänestä kovin itsevarmaa ja viehättävää.
Itse taas pitkänä naisena olen kokenut itseni itseäni lyhyemmän, viehättävän miehen seurassa jättimäiseksi, epäsiroksi ja epänaiselliseksi.
Nämä itsetuntoasiat vaikuttavat paljon enemmän kuin se varsinainen toisen ihmisen pituus. Nykyään minulla on hyvä itsetunto, ja jos lyhyellä miehelläkin on, pituudella ei ole mitään merkitystä.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkaa nyt sinkkuelämä ja mietin onko kysyntää vai ei. Onko naisille jo pelkästään hyvä kroppa iso plussa. Ajattelin syventää salillakäyntiä niin mietin parantaako se mahkujani. Mitä mun ylipäätään olisi fiksuinta tehdä jotta naiset kiinnostuisi. Kuulostaa tyhmältä kysymykseltä, mutta ihan vakavasti kysyn silti.
Käyn säännöllisesti parturissa, en polta ja syön terveellisesti. Kertokaa mielipiteitä mitä te odotatte tulevalta nettideitiltä.Ei sali auta ainakaan nuorten naisten kanssa päinvastoin. Minua lähestyi ja flirttaili laihaläskinä huomattavasti enemmän omanikäiset naiset. Vuosien aikana laitoin 16kg lihasta ja nyt ainoastaan vanhemmat naiset osoittavat kiinnostusta ja lähestyvät. Oman ikäiset naiset muuttuivat kylmiksi ja ehkä pelokkaiksi? En ole mikään bull eikä ole tarkoituskaan olla, mutta keho on V mallinen. Tuntemattomat miehet saattavat tervehtiä tai nyökytellä päätä. Sanoisin, että kannattaa joko olla laiha tai sitten lihava/pullukka niin on hyvät mahkut naisiin.
Naiset eivät yleensä ihaile kehonrakennusta. Antaa ihmisestä tyhmän kuvan (vaikka et olisikaan). Miehiä se kiinnostaa enemmän.
Ja miksi joku muu urheilulaji ei anna tyhmää kuvaa? Kehonrakennus on ainut laji, joka antaa tasapainoisen ja seksikkään kropan myös niille, jotka eivät ole syntyneet sellaiseen. Ei nainen näe kadulla tai baarissa mistä se superkroppa on tullut, mutta reagoi siihen eikä se mies mene mainostamaan itseään kehonrakentajana ellei todella ole 'yksinkertainen' ja se ole ainut asia hänen elämässään. Kehonrakennus sopii juurikin kiireiselle ihmiselle, joka haluaa itse päättää omat treeniaikansa eikä treenata silloin,kun seuran vetäjälle sopii.
Pyöräilijät. Pyöräilijään en koskisi edes pitkällä tikulla. Kumipuvuissaan sitkuttava aggromatti... Ei kiitos. Salilla käyvä mies ei automaattisesti ole turnoff, ellei se treenaaminen mene pakkomielteen puolelle eikä elämään enää muuta mahdu. Roinaajat toki sitten vielä erikseen.
Kuinka lyhyt mies on sitten lyhyt mies? Itse olen 171 cm nainen ja mies voisi puolestani olla rauhassa vaikka muutaman sentin minua lyhyempi. Danny de Vitokin oli vuosikymmenet naimisissa, ja kaverilla on mittaa alle 150cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, sain vain tekstistäsi käsityksen, että olet jo hyväkroppainen. Naisen näkökulmasta hyvä kroppa miehellä on lihaksikas, mutta naisen näkökulmasta lihaksikkaampi kroppa ei ole parempi kroppa, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Niin siis olen hyväkroppainen. Olen sitä siksi että raskas työ on muovannut sen sellaiseksi. Nyt vain ajattelin käydä lisäksi salilla pari kertaa vkossa ja kyselen naisten mielipiteitä siitä. Arvostatteko yleisellä tasolla etten ole sohvaperuna vaan aktiivinen ihminen? Onko sillä merkitystä nettideiteillä?
Ap
Pointtini on, että jos treenaaminen hankaloittaa elämääsi tai et vain pidä salilla käymisestä ja olet valmiiksi jo hyväkroppainen, ei kannata aloittaa sitä vain siksi että kuvittelet tarjolla olevan pimpsan määrän ja hauiksen koon välillä olevan lineaarinen korrelaatio. Jos taas jumppailet koska se on kivaa, niin anna mennä, ei siitä haittaakaan ole. Tai voi siitä olla jos hankkiudut kehonrakentajan näköiseksi. Mutta siihen vaaditaan yli kaksi kertaa viikossa.
Itse arvostan aktiivista miestä, enkä dettailisi sohvaperunaa. Johtunee siitä, että olen aika aktiivinen itsekin. Mulle se hauiksen koko ei ole aktiivisuuden mittari, tykkään myös juoksemisesta ja pyöräilystä ja vaikka SUP-lautailusta eikä niissä hauis hirveästi kasva. Eli täydellistä fyysistä habitusta tärkeämpänä koen menevän avoimen ja aktiivisen luonteen.
Vierailija kirjoitti:
hhhhhh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, mikä on se juttu, mikä miehissä vetoaa minuun. Olen huomannut, että viehätyn aina miehistä, jotka antavat minulle turvallisuuden tunteen. Iso fyysinen koko luo turvallisuutta (eikä tosiaan tarvitse olla tiukkaa lihasta, ihan sellainen normaali kehonkoostumus riittää, kunhan on sitä massaa). Luonne on kuitenkin ihan yhtälailla tärkeä, tärkeämpikin. Viehätyn miehistä, jotka ovat rauhallisia ja jämäköitä. Omani on tällainen. Minusta on IHANAA, kun voin joskus hermoilla/pelätä/itkeä/olla epäjärkevä ja tiedän, että voin turvautua mieheeni ja hän pysyy rauhallisena.
Esimerkki elävästä elämästä: myin torissa pyörän, jota tuli ostaja (vanhempi mies) hakemaan meiltä. Siinä katsastettiin pyörä ja kun tuli maksun aika, niin ostaja alkoi yhtäkkiä tinkiä ennalta sovitusta hinnasta. Oli todella painostavan oloinen, sanoi vaan että maksaa tästä summan x, tehdäänkö näin. Menin itse ihan lukkoon, en ollut yhtään varautunut tuollaiseen, enkä jotenkin saanut pidettyä kiinni oikeuksistani. Mieheni seisoi vieressä ja hän ilmoitti ostajalle ihan rauhallisesti, että kaupat tulee sovitulla hinnalla tai ei ollenkaan. Ja kaupat tuli. Rakastan miestäni, joka osaa olla jämäkkä meidän molempien puolesta ja pitää huolta minusta. Minä pidän hänestä huolta muin tavoin, toimimme molemmat vahvuuksiemme mukaan.
Veikkaan, että useimpien naisten kiinnostus pitkiin, isoihin, maskuliinisiin miehiin ei ole ulkonäkökeskeisyyttä ("rakastan pullistelevia lihaksia") vaan kyse on siitä tunteesta minkä se tietyntyyppinen mies herättää.
Tuo on kuin sanoisi ettei isoihin tisseihin rakastuminen ole ulkonäkökeskeisyyttä, ne vain herättävät tietynlaisen tunteen.
Eipä noissa vastauksissa muutenkaan juuri eroja ole. Joku haluaa parran, toinen ei.
Kaikkien ihanne on se sama pitkä ja raamikas jämäkkämies.Mun mielestä yksi maailman kuumimmista miehistä on kompaktit 173 cm pitkä ja yksisilmäinen. Ai niin, mä en lukeudu palstalla naiseksi, sillä olen yli 25.
Niin että sun juttus on sitten persejalkainen Kyklooppi ?
Vierailija kirjoitti:
notreally kirjoitti:
Minun kokemuksieni mukaan ei.
Eniten ratkaisee kuinka pitkä olet, oletko luontaisesti raamikas (luusto) ja onko sinulla komeat kasvot. Kun ikää tulee, hiusraja ratkaisee myös.
Geneettiset tekijät siis.
Tietysti jos sinulla on pömppömaha niin hyvä päästä siitä eroon.
Hiusrajaongelma on helppo ratkaista jos kallonmuoto on hyvä. Monet naiset pitää kaljua seksikkäänä.
Mistä lähtien KUKAAN on tykännyt että hiusraja on niskassa, tai että jakaus ulottuu korvasta korvaan ?
Ei ole SaSi-Look kuuminta shittiä nyt EIKÄ tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hhhhhh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, mikä on se juttu, mikä miehissä vetoaa minuun. Olen huomannut, että viehätyn aina miehistä, jotka antavat minulle turvallisuuden tunteen. Iso fyysinen koko luo turvallisuutta (eikä tosiaan tarvitse olla tiukkaa lihasta, ihan sellainen normaali kehonkoostumus riittää, kunhan on sitä massaa). Luonne on kuitenkin ihan yhtälailla tärkeä, tärkeämpikin. Viehätyn miehistä, jotka ovat rauhallisia ja jämäköitä. Omani on tällainen. Minusta on IHANAA, kun voin joskus hermoilla/pelätä/itkeä/olla epäjärkevä ja tiedän, että voin turvautua mieheeni ja hän pysyy rauhallisena.
Esimerkki elävästä elämästä: myin torissa pyörän, jota tuli ostaja (vanhempi mies) hakemaan meiltä. Siinä katsastettiin pyörä ja kun tuli maksun aika, niin ostaja alkoi yhtäkkiä tinkiä ennalta sovitusta hinnasta. Oli todella painostavan oloinen, sanoi vaan että maksaa tästä summan x, tehdäänkö näin. Menin itse ihan lukkoon, en ollut yhtään varautunut tuollaiseen, enkä jotenkin saanut pidettyä kiinni oikeuksistani. Mieheni seisoi vieressä ja hän ilmoitti ostajalle ihan rauhallisesti, että kaupat tulee sovitulla hinnalla tai ei ollenkaan. Ja kaupat tuli. Rakastan miestäni, joka osaa olla jämäkkä meidän molempien puolesta ja pitää huolta minusta. Minä pidän hänestä huolta muin tavoin, toimimme molemmat vahvuuksiemme mukaan.
Veikkaan, että useimpien naisten kiinnostus pitkiin, isoihin, maskuliinisiin miehiin ei ole ulkonäkökeskeisyyttä ("rakastan pullistelevia lihaksia") vaan kyse on siitä tunteesta minkä se tietyntyyppinen mies herättää.
Tuo on kuin sanoisi ettei isoihin tisseihin rakastuminen ole ulkonäkökeskeisyyttä, ne vain herättävät tietynlaisen tunteen.
Eipä noissa vastauksissa muutenkaan juuri eroja ole. Joku haluaa parran, toinen ei.
Kaikkien ihanne on se sama pitkä ja raamikas jämäkkämies.Mun mielestä yksi maailman kuumimmista miehistä on kompaktit 173 cm pitkä ja yksisilmäinen. Ai niin, mä en lukeudu palstalla naiseksi, sillä olen yli 25.
Saako täällä nyt sitten ihailla muita kuin pitkiä tummia laatikkopäitä vai ei? Ikinä ei ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hhhhhh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin huonolle heitolle, bang.
http://s.wsj.net/public/resources/images/BN-GT594_sails_G_2015020223072…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
notreally kirjoitti:
Minun kokemuksieni mukaan ei.
Eniten ratkaisee kuinka pitkä olet, oletko luontaisesti raamikas (luusto) ja onko sinulla komeat kasvot. Kun ikää tulee, hiusraja ratkaisee myös.
Geneettiset tekijät siis.
Tietysti jos sinulla on pömppömaha niin hyvä päästä siitä eroon.
Hiusrajaongelma on helppo ratkaista jos kallonmuoto on hyvä. Monet naiset pitää kaljua seksikkäänä.
Mistä lähtien KUKAAN on tykännyt että hiusraja on niskassa, tai että jakaus ulottuu korvasta korvaan ?
Ei ole SaSi-Look kuuminta shittiä nyt EIKÄ tulevaisuudessa.
Kokonaan kalju. Ei kranssi. Kaikki pois vaan, kiitos nam.
Vierailija kirjoitti:
stoneage kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
stoneage kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
stoneage kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
stoneage kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
stoneage kirjoitti:
Tiivistettynä:
- pituus
- raamikkuus
Aika mielipuolista jos miesten muka pitäisi alkaa arvostamaan naisen koulutusta tai älyä, ihan loogista että mekin pysytään eläiminä ja kiinnostutaan lähinnä seksikkyydestä ja hedelmällisyydestä.Ja tässä toinen sankari. Oma agenda niin vahvana mielessä, ettei siitä mikään muu pääse läpi. Surullista pakkomielteisyyttä.
No lasketaan sitten.
1 nainen piti "poikamaisesta", mikä voi hyvin olla poikamainen tai sitten se sama pitkä/maskuliininen ilman partaa. 1 sanoi että hintelämpikin käy.
Sä lasket vähän hassusti. Monessako viestissä pituutta tai ruumiinrakennetta ei mainittu ollenkaan? Mitä siitä voisi päätellä? Ettei se ehkä olekaan ratkaisevan tärkeää? Vau, tästähän voisi aueta ihan uusi maailma :0
Paitsi että ne, jotka vastaavat jotain muuta, kuin tämä tyyppi olettaa, valehtelevat. Tietenkin.
Yleensä ne vastaukset, jotka eivät tue pituus-status-jykeväleuka-agendaa, yksinkertaisesti ohitetaan.
Eli ohitit etkä laskenut mukaan niitä, joille raamikkuudella ei ole mitään väliä. Eli jos 6/40 naisesta haluaa pitkän miehen, mitä se kertoo naisista? No ei yhtään mitään.
Jos 6 haluaa pitkän ja 0 haluaa lyhyen, kyllähän se jotain kertoo. Ehkäpä myös niistä jotka eivät maininneet pituusvaatimuksia. Eikä niitä vastauksia ollut tuossa vaiheessa lähellekään neljää kymmentä.
Jos kuusi haluaa pitkän ja lopuille asia on yhdentekevä, niin se kertoo, että suurimmalle osalle naisista pituus on yhdentekevä asia. Miksi jonkun pitäisi erityisesti haluta lyhyt mies, sitä en tajua.
Moni nainen ei halua tuntea oloaan miehen vierellä "isoksi". Monelle tulee siitä epävarma ja epäviehättävä olo, koska naisihanne on siro ja kevyt.
Samoin pitkänä naisena olen huomannut, että lyhyet miehet kokee ihan samanlaista epävarmuutta pitkän naisen seurassa, pitäisi olla isompi ja vahvempi, muuten tuntee olonsa naisen silmissä epäviehättäväksi.
Ei Mutsi-fetississä mitään vikaa ole, voi sellaisen Amatsoni-muikkelin kanssa kaupassa vaikka heittäytyä lattialle itku-potku raivaireissa ja huuta kuin syötävä että : MÄÄÄÄ HALUUUUUUUUUUUUUUUN !!!!!!!!!!!!!!! EN ALA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset yleensä pitävät sellaisia miehiä viehättävinä, jotka ovat vähintään yhtä urheilullisia kuin he. Varsinkin se, että nautit ja olet hyvä jossain lajissa on eduksi. Mikään sterkkasonni sali-Make ei kuitenkaan näytä hyvältä vaan tyhmältä/pakkomielteiseltä/vaaralliselta.
Naaman kannalta on ihan toivottavaa olla perus siedettävät kasvot vähintään. Miehekkäät piirteet kuten jykevä leuka on eduksi, hyvät hampaat on aika oleelliset. Myös muuten siisti, asiallinen olemus. (y)
Muutenhan se on ihan luonteesta kiinni kenen kanssa klikkaa ja huumori ja arvot kohtaavat. Mutta onhan se hyvä, että on fysiikka/terveys ja pää kunnossa niin nainen kyllä löytyy. :)
Jykevä leuka mainittu! :D
Tämä on kyllä älytön. Oikeasti jykevä leuka ei vetoa naisiin, vaan normaali. Ihan samalla tavalla kuin normaali vartalo on useimmista parempi kuin bodattu.
Samaa mieltä, etenkin, kun miehillä keskimäärin on maskuliinisempi (jykevämpi) leuka kuin naisilla. Varsinainen saavutus se ei siis ole. - Musta miehellä pitää olla iso nenä, kunnon ylväs tuulenhalkoja, ei peruna, hyppyri tai töpseli. Leuka on ihan yksi hailea. Ikävä kyllä miesnenien hienoudesta ei ilmeisesti ymmärretä täällä mitään, kun aina vaan leuasta jankutetaan.
Mistä lähtien tai miksi kukaan yleensäkkään tykkäisi hillittömästä kaasarista ? Nuhan ollessa päällä se falskaa rääkää _aivan_saatanasti, ja vinkuu ja tuhisee samoin ? Varsinkin se vinkuminen on ihan helevetin ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
stoneage kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
stoneage kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
stoneage kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
stoneage kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
stoneage kirjoitti:
Tiivistettynä:
- pituus
- raamikkuus
No lasketaan sitten.
Samoin pitkänä naisena olen huomannut, että lyhyet miehet kokee ihan samanlaista epävarmuutta pitkän naisen seurassa, pitäisi olla isompi ja vahvempi, muuten tuntee olonsa naisen silmissä epäviehättäväksi.Ei Mutsi-fetississä mitään vikaa ole, voi sellaisen Amatsoni-muikkelin kanssa kaupassa vaikka heittäytyä lattialle itku-potku raivaireissa ja huuta kuin syötävä että : MÄÄÄÄ HALUUUUUUUUUUUUUUUN !!!!!!!!!!!!!!! EN ALA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Noin. Nyt sille pätkälle kaikki pidemmät naiset ovat amatsoneja. On se hieno pieni mies. Ja herkkä, hän saa halventaa pidempiä naisia mutta ans olla kun yksikin nainen sanoo haluavansa pitkän miehen. Nuo itkupotkuraivarit taitavat olla stumpille jo tuttu juttu.
Tuohon lyhyt mies -juttuun vielä. Se on vähän sama kuin lihava nainen: Jos ihminen on itse sinut sen kanssa ja on iloinen ja rento, niin ei muutkaan asiaan kiinnitä huomiota. Vaan muihin asioihin siinä ihmisessä.
Ja tuolla joku sanoi hyvin: Monesti se saattaa tuoda naisessa oman epävarmuuden esiin, varsinkin jos mies itse kokee siitä epävarmuutta. Sitä helposti tuntee itsensä elefantiksi siinä rinnalla, ja se taas on jotain mitä naisille on taottu päähän, että he eivät silloin ole viehättäviä jos ovat pitkiä/isoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset yleensä pitävät sellaisia miehiä viehättävinä, jotka ovat vähintään yhtä urheilullisia kuin he. Varsinkin se, että nautit ja olet hyvä jossain lajissa on eduksi. Mikään sterkkasonni sali-Make ei kuitenkaan näytä hyvältä vaan tyhmältä/pakkomielteiseltä/vaaralliselta.
Naaman kannalta on ihan toivottavaa olla perus siedettävät kasvot vähintään. Miehekkäät piirteet kuten jykevä leuka on eduksi, hyvät hampaat on aika oleelliset. Myös muuten siisti, asiallinen olemus. (y)
Muutenhan se on ihan luonteesta kiinni kenen kanssa klikkaa ja huumori ja arvot kohtaavat. Mutta onhan se hyvä, että on fysiikka/terveys ja pää kunnossa niin nainen kyllä löytyy. :)
Jykevä leuka mainittu! :D
Tämä on kyllä älytön. Oikeasti jykevä leuka ei vetoa naisiin, vaan normaali. Ihan samalla tavalla kuin normaali vartalo on useimmista parempi kuin bodattu.
Samaa mieltä, etenkin, kun miehillä keskimäärin on maskuliinisempi (jykevämpi) leuka kuin naisilla. Varsinainen saavutus se ei siis ole. - Musta miehellä pitää olla iso nenä, kunnon ylväs tuulenhalkoja, ei peruna, hyppyri tai töpseli. Leuka on ihan yksi hailea. Ikävä kyllä miesnenien hienoudesta ei ilmeisesti ymmärretä täällä mitään, kun aina vaan leuasta jankutetaan.
Mistä lähtien tai miksi kukaan yleensäkkään tykkäisi hillittömästä kaasarista ? Nuhan ollessa päällä se falskaa rääkää _aivan_saatanasti, ja vinkuu ja tuhisee samoin ? Varsinkin se vinkuminen on ihan helevetin ärsyttävää.
Koska, nyt tarkkana, me naiset ollaan yksilöitä omine mieltymyksinemme. Omalla kohdalla noin uodesta -95, tai milloin nyt aloinkaan poikien päälle ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
stoneage kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
stoneage kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
stoneage kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
stoneage kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
stoneage kirjoitti:
Tiivistettynä:
- pituus
- raamikkuus
No lasketaan sitten.
Samoin pitkänä naisena olen huomannut, että lyhyet miehet kokee ihan samanlaista epävarmuutta pitkän naisen seurassa, pitäisi olla isompi ja vahvempi, muuten tuntee olonsa naisen silmissä epäviehättäväksi.Ei Mutsi-fetississä mitään vikaa ole, voi sellaisen Amatsoni-muikkelin kanssa kaupassa vaikka heittäytyä lattialle itku-potku raivaireissa ja huuta kuin syötävä että : MÄÄÄÄ HALUUUUUUUUUUUUUUUN !!!!!!!!!!!!!!! EN ALA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eiköhän tässä käynyt selväksi, että ongelma ei ole tällä lyhyydessä vaan luonteessa.
Hyvät hiukset tai sitten täyskalju, ehjät ja valkoiset hampaat, hyvä iho (miehetkin käymään kosmetologilla ihon puhdistuksessa kerran tai kahdesti vuodessa), puhtaat vaatteet, hyvä kengät, liikunnallinen, ei tarvi välttämättä olla ihan hoikka.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn säännöllisesti parturissa, en polta ja syön terveellisesti. Kertokaa mielipiteitä mitä te odotatte tulevalta nettideitiltä.Ei sali auta ainakaan nuorten naisten kanssa päinvastoin. Minua lähestyi ja flirttaili laihaläskinä huomattavasti enemmän omanikäiset naiset. Vuosien aikana laitoin 16kg lihasta ja nyt ainoastaan vanhemmat naiset osoittavat kiinnostusta ja lähestyvät. Oman ikäiset naiset muuttuivat kylmiksi ja ehkä pelokkaiksi? En ole mikään bull eikä ole tarkoituskaan olla, mutta keho on V mallinen. Tuntemattomat miehet saattavat tervehtiä tai nyökytellä päätä. Sanoisin, että kannattaa joko olla laiha tai sitten lihava/pullukka niin on hyvät mahkut naisiin.
Naiset eivät yleensä ihaile kehonrakennusta. Antaa ihmisestä tyhmän kuvan (vaikka et olisikaan). Miehiä se kiinnostaa enemmän.
Ja miksi joku muu urheilulaji ei anna tyhmää kuvaa? Kehonrakennus on ainut laji, joka antaa tasapainoisen ja seksikkään kropan myös niille, jotka eivät ole syntyneet sellaiseen. Ei nainen näe kadulla tai baarissa mistä se superkroppa on tullut, mutta reagoi siihen eikä se mies mene mainostamaan itseään kehonrakentajana ellei todella ole 'yksinkertainen' ja se ole ainut asia hänen elämässään. Kehonrakennus sopii juurikin kiireiselle ihmiselle, joka haluaa itse päättää omat treeniaikansa eikä treenata silloin,kun seuran vetäjälle sopii.
Niin, no kai salilla käyminen nähdään monotonisena suorittamisena, toistojen sarjana, joka ei äkkiseltään vaikuta kovin virikkeelliseltä. Kehonrakentajat ovat tehneet tästä itselleen intohimon. Vertaa esimerkiksi ultrajuoksuun. Kaverit juoksee tunti tolkulla urheilukenttää ympäri. Kuinka tylsämielinen ihmisen pitää olla, ettei pää hajoa? Kyllä kaikki varmaankin ymmärtää, ettei stereotypiat ole oikeasti totta, vaan kaikenlaiset ihmiset hurahtavat kaikenlaisiin harrastuksiin. Ja monet ultrajuoksijat tuntuvat olevan akateemisia/älykköjä. Ehkä se on sopivan aivotonta nollaamista..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
stoneage kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
stoneage kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
stoneage kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
stoneage kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
stoneage kirjoitti:
Tiivistettynä:
- pituus
- raamikkuus
No lasketaan sitten.
No jos sun pituus on 160 cm ja olet sitä mieltä, että kaikki sitä pidemmät naiset menevät "mutsi-fetissi" kategoriaan, niin missä se ongelma on? Etsit vain max. 160 cm naisia, yleensä ne pitkiä miehiä haluavat ovat itsekin pidempiä. Match.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät hiukset tai sitten täyskalju, ehjät ja valkoiset hampaat, hyvä iho (miehetkin käymään kosmetologilla ihon puhdistuksessa kerran tai kahdesti vuodessa), puhtaat vaatteet, hyvä kengät, liikunnallinen, ei tarvi välttämättä olla ihan hoikka.
Mutta mikset toivo hänen olevan lyhyt?! Mikset, mikset?!
Lyhyt mies voi tottakai olla seksikäs, jos luonne tekee sellaiseksi. Liikunnallisuus parantaakseen tilannetta. Lyhyehkö, urheilullinen mies hyvällä persoonallisuudella on seksikäs. Kokonaisuus ratkaisee.