Mikä miehen ulkonäössä viehättää?
Mulla alkaa nyt sinkkuelämä ja mietin onko kysyntää vai ei. Onko naisille jo pelkästään hyvä kroppa iso plussa. Ajattelin syventää salillakäyntiä niin mietin parantaako se mahkujani. Mitä mun ylipäätään olisi fiksuinta tehdä jotta naiset kiinnostuisi. Kuulostaa tyhmältä kysymykseltä, mutta ihan vakavasti kysyn silti.
Käyn säännöllisesti parturissa, en polta ja syön terveellisesti. Kertokaa mielipiteitä mitä te odotatte tulevalta nettideitiltä.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka lyhyt mies on sitten lyhyt mies? Itse olen 171 cm nainen ja mies voisi puolestani olla rauhassa vaikka muutaman sentin minua lyhyempi. Danny de Vitokin oli vuosikymmenet naimisissa, ja kaverilla on mittaa alle 150cm.
Joskus mainitsin samasta asiasta, mutta se ei tästä lyhyydestä valittajaa lohduttanut, koska vaikka vaimonsa oli hoikka ja hyväkroppainen, ja lahjakas ja menestynyt samalla alalla kuin miehensäkin, se ei lyhyelle miehelle riittänyt, koska kasvoiltaan tämä TV-tähti ei ollut yhtä tyttömäisen sievä kuin jotkut kollegansa. Että sellaisia miehiä täällä.
Pituus on tietysti miehelle eduksi, eipä siinä ole kai kenellekään mitään uutta.
Mutta ei se noin yksioikoista kuitenkaan ole. Itse olen naimisissa tosi hyvännäköisen, 185cm pitkän miehen kanssa, onnellisesti vieläpä (mies on ihana <3). Mutta päätäni on pitkähkön avioliittoni aikana pahiten sekoittanut mies, joka on max. 165cm pitkä - eli siis TOSI lyhyt. Mutta se karisma, se tyyli, se itsevarmuus, se monipuolisuus ja huumorintaju, ne ihanat silmät ja naururypyt... ihana mies kertakaikkiaan. Vaikka olen normikokoinen, tunnen itseni TOSI isoksi hänen vierellään, MUTTA EI SE HAITTAA YHTÄÄN!! Hän on ainoa mies, jonka kanssa voisin edes teoriassa kuvitella pettäväni miestäni, mutta en tietenkään sitä oikeasti tee.
Enää koskaan en kuitenkaan mainitse pituutta minään miehen tai miehekkyyden kriteerinä. Kun ei se sitten oikeasti sitä kuitenkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät hampaat, siisti iho ja kynnet. Persoonallisuus, fiksuus, avoimuus, luovuus - ne on tärkeämpiä kuin kropan malli.
Siinähän sitä menikin hommat vituralleen jo ensimmäisessä viestissä. Ja kun ei kropan mallikaan ole kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät hampaat, siisti iho ja kynnet. Persoonallisuus, fiksuus, avoimuus, luovuus - ne on tärkeämpiä kuin kropan malli.
Siinähän sitä menikin hommat vituralleen jo ensimmäisessä viestissä. Ja kun ei kropan mallikaan ole kunnossa.
Erittäin samaa mieltä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin samaa mieltä :)
Oho, siis tarkoitin vastata tuohon lainaamaani eli "Hyvät hampaat, siisti iho ja kynnet. Persoonallisuus, fiksuus, avoimuus, luovuus - ne on tärkeämpiä kuin kropan malli." Tuon kanssa siis samaa mieltä!
Joskus mainitsin samasta asiasta, mutta se ei tästä lyhyydestä valittajaa lohduttanut, koska vaikka vaimonsa oli hoikka ja hyväkroppainen, ja lahjakas ja menestynyt samalla alalla kuin miehensäkin, se ei lyhyelle miehelle riittänyt, koska kasvoiltaan tämä TV-tähti ei ollut yhtä tyttömäisen sievä kuin jotkut kollegansa. Että sellaisia miehiä täällä.