Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miehen ulkonäössä viehättää?

Vierailija
21.09.2018 |

Mulla alkaa nyt sinkkuelämä ja mietin onko kysyntää vai ei. Onko naisille jo pelkästään hyvä kroppa iso plussa. Ajattelin syventää salillakäyntiä niin mietin parantaako se mahkujani. Mitä mun ylipäätään olisi fiksuinta tehdä jotta naiset kiinnostuisi. Kuulostaa tyhmältä kysymykseltä, mutta ihan vakavasti kysyn silti.
Käyn säännöllisesti parturissa, en polta ja syön terveellisesti. Kertokaa mielipiteitä mitä te odotatte tulevalta nettideitiltä.

Kommentit (145)

Vierailija
1/145 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät hampaat, siisti iho ja kynnet. Persoonallisuus, fiksuus, avoimuus, luovuus - ne on tärkeämpiä kuin kropan malli.

Vierailija
2/145 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemuksieni mukaan ei.

Eniten ratkaisee kuinka pitkä olet, oletko luontaisesti raamikas (luusto) ja onko sinulla komeat kasvot. Kun ikää tulee, hiusraja ratkaisee myös.

Geneettiset tekijät siis.

Tietysti jos sinulla on pömppömaha niin hyvä päästä siitä eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/145 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät hampaat, siisti iho ja kynnet. Persoonallisuus, fiksuus, avoimuus, luovuus - ne on tärkeämpiä kuin kropan malli.

Check, check, check. Kiitos vastauksesta. Ap

Vierailija
4/145 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

notreally kirjoitti:

Eniten ratkaisee kuinka pitkä olet, oletko luontaisesti raamikas (luusto) ja onko sinulla komeat kasvot. Kun ikää tulee, hiusraja ratkaisee myös.

Onko 183cm riittävä?

Vierailija
5/145 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällinen hymy joka on silmissä asti ja katsoo juuri minuun. Ei ylimielisellä tai röyhkeällä tavalla, vaan ihan vain ystävällisellä. Ja yleisesti siisti ja asiallinen ulkoasu.

Vierailija
6/145 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

notreally kirjoitti:

Onko 183cm riittävä?

Luultavasti. 185cm on optimi.

Vierailija
7/145 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää olla iso ja raamikas. Ylipainoakin saa olla, kunhan se ei ole pelkkää läskiä. Sellainen 180 cm/110 kg on optimi.

Tummat hiukset, silmät lähellä toisiaan, kulmakarvat tuuheat ja mielellään yhteen kasvaneet. Sellainen mies saa minut innostumaan.

Vierailija
8/145 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin antaa salivinkkejä. 

Vierailija
9/145 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkien hiusten ja lyhyen parran yhdistelmä.

Vierailija
10/145 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään poikamaisen söpöstä ulkonäöstä ja tietystä elekielen sulavuudesta, jotkut muut taas tykkää maskuliinisemmasta. Käytös vaikuttaa enemmän kuin ulkonäkö, mutta ei niin etteikö ulkonäöllä olisi väliä, vaan käytös vaikuttaa siihen keneen niistä ok näköisistä ihastuu. Suoranaisesti rumiin miehiin ihastun harvoin, muttei sekään täysin ennenkuulumatonta ole. "Ruma" tarkoittaa minulle ensisijaisesti huomattavaa ylipainoa tai vaikeita kasvojen alueen iho-ongelmia. Niin, ja puhtaus on tietysti itsestäänselvyys.

Vierailija
11/145 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kohouma pöksyissä.👱‍♀

Vierailija
12/145 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävällinen hymy joka on silmissä asti ja katsoo juuri minuun. Ei ylimielisellä tai röyhkeällä tavalla, vaan ihan vain ystävällisellä. Ja yleisesti siisti ja asiallinen ulkoasu.

Hienoa kuulla näitä vastauksia. Mielestäni olen elämäni kunnossa fyysisesti ja psyykkisesti. Olisin todella yllättynyt jos mitään kysyntää ei olisi. Pakko tässä hieman kuitenkin spekuloida kun en ole vielä ehtinyt aloittaa etsintää.

Pääseekö näillä minnekään:

-Urheilullinen ulkonäkö. Näytän hyvältä ilman paitaa koska lihakseni erottuvat hyvin.

-hyvä ja vakituinen työpaikka

-oma ja hieno asunto

-toimelias ja aikaansaava luonne

-tavotteita elämässä

-terveellinen ruokavalio

-ei humalahakuista juomista

Minusta hieno lista mutta eihän välttämättä tarkoita että ketään kiinnostaisi.

Vierailija
13/145 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkutyttö vm 1997 kirjoitti:

Miehen pitää olla iso ja raamikas. Ylipainoakin saa olla, kunhan se ei ole pelkkää läskiä. Sellainen 180 cm/110 kg on optimi.

Tummat hiukset, silmät lähellä toisiaan, kulmakarvat tuuheat ja mielellään yhteen kasvaneet. Sellainen mies saa minut innostumaan.

Samaa mieltä !

Vierailija
14/145 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin mieheeni, koska hänellä oli vihreät silmät, kauniit hiukset, puhtaat kädet ja hyvät hampaat. Hän oli myös raamikas ja ennen kaikkea: sivistynyt. Nyt hän on ihana pappa lastenlapsillemme.

Vierailija
15/145 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyiden hiusten ja pitkän parran yhdistelmä

Vierailija
16/145 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ennen ollut mies joka eli vaarallisesti ja naisia riitti. Nyt olen tavallinen toiset huomioon ottava pulliainen ja naisia ei ole kuin ehkä kymmenes osa. Kroppa on pysynyt kunnossa, mutta muuten olen paljon tasapainoisempi ja rauhallisempi. Tämä on kovin jännä juttu, koska naiset väittävät hakevansa mukavaa ja rehellistä, mutta eivät tällaista miestä lähesty. Tuntuu että naisten halut ja järki on niin suuressa ristiriidassa, että siitä ei seuraa missään asetelmassa tyydyttävää suhdetta. En tarkoita että kaikkien, vaan tosi monen.

Vierailija
17/145 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän miehistä joilla on partaa ja tukkaa, ei kuitenkaan pitkää. Inhoan siloposkia ja kaljuja. Ei saa olla bodari, yök. Vähän saa olla röllykkää, mahakkaat on parhaita rakastajia 😁. Eli semmonen hevirock jätkä on hyvä.

Vierailija
18/145 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan törkypartaa saa olla ja pitkää tukkaa. Tuollaiset jutut ovat minulle turn off.

Vierailija
19/145 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Voin antaa salivinkkejä. 

Mikä saa sinut luulemaan että kukaan haluaa salivinkkejä juuri sinulta?

Vierailija
20/145 |
21.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyiden hiusten ja pitkän parran yhdistelmä

Kaikille on ottajansa ;)

9

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi