Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mieheni työkaveri (nainen) pyysi miestäni oluelle?

Vierailija
16.09.2018 |

Mitä tuosta pitäisi ajatella? Nainen on facebookin perusteella kaunis ja hänellä on aika ns. seksikkäitä kuvia. Kuvia miehestä ja lapsista ei ole facebookissa esillä, vaikka sellaisia on hänellä olemassa. Minulle hänestä tulee hieman tyrkyhkö olo, joka haluaa huomiota ja haluaa vaikuttaa sinkkunaiselta.

Mieheni on sosiaalisesti tosi lahjakas ja ns.kaikkien kaveri, mutta kahdestaan oluelle..? Minusta outoa.

Kommentit (309)

Vierailija
161/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa oleva mies ja valmistumassa naisvaltaiselle alalle. Mitenhän tuossa sitten tasapainoillaan?

Siten että naiset saavat kaveerata keskenään ja jättäydyt vähän ulkopuolelle ettei kukaan suutu tai luule harhoja. Miehenä olo naisvaltaisella alalla Suomessa ei ole aina hilpeintä hommaa.

Naiset ovat sinänsä hyvää seuraa ja yleensä mukavia, mutta siinä on aina sitä kikkailemista että kuinka olla töissä ystävällinen, mutta tarpeeksi etäinen ettei kukaan vaan luule mitään. Ei siinä, kyllä se onnistuu kun vain on huolellinen ja tarkka siitä miten ilmaisee itseään. 

Been there, done that. 

Vierailija
162/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa oleva mies ja valmistumassa naisvaltaiselle alalle. Mitenhän tuossa sitten tasapainoillaan?

Siten että naiset saavat kaveerata keskenään ja jättäydyt vähän ulkopuolelle ettei kukaan suutu tai luule harhoja. Miehenä olo naisvaltaisella alalla Suomessa ei ole aina hilpeintä hommaa.

Naiset ovat sinänsä hyvää seuraa ja yleensä mukavia, mutta siinä on aina sitä kikkailemista että kuinka olla töissä ystävällinen, mutta tarpeeksi etäinen ettei kukaan vaan luule mitään. Ei siinä, kyllä se onnistuu kun vain on huolellinen ja tarkka siitä miten ilmaisee itseään. 

Been there, done that. 

Menin aikoinaan toimistoon töihin eläkkeelle jäävän naisen tilalle.

Hän toivotti onnea konttorin naisten kanssa ja arvioi minun pääsevän helpommalla koska olen (nuori)mies. Tai siis olin.

En ensin ymmärtänyt mitä hän tarkoitti, mutta se muuttui muutamassa vuodessa.

Vinkki: älä anna kenenkään koskaan luulla että valitsisit puolen. Onnea matkaan sen kanssa.

Nauraisin räkäsesti, mutta traumat palautuivat mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat näkökulmat:

- miksi mies näytti tekstarin sinulle, oliko jotenkin syyttä tai syystä/ jotain pientä virittelyä ollut jo työkaverin kanssa, josta tilanteesta ikäänkuin pääsi ' ulos' kun näytti, kato, se ehdotti, en nyt mene. Entä jos virittely jatkuu. Vähän oli itsellä syyllinen olo minusta hänellä. Vaikka pyyntö on naisen, kontakti molemminpuolinen

-tai ei näin, vaan halusi sinulta reaktion/ vahvistuksen sille, että no, väärinhän se olisi.

- halusi näyttää uskollisuuttaan, koska se tuli näin testatuksi.

Jotain epävarmuutta mieheltä kuitenkin.

-Kyllä työkaverit voi ihan totta käydä, jos on paljon yhteistä työtä, purkamassa niitä oluen ääressä ja se on tooosi piristävää.

Silloin ei kuitenkaan lähetetä videoita lapsista vaan se on enemmän sellasta kaljafrendimeininkiä, jossa nainen on ' vähän äijä' myös:)

-lasten videoiden lähetys kertoo musta halusta hyväksyntään ja läheisyyteen.

- on outoa.

- ottaisin ite puheeksi asian ja sanoisin että miksi sä kerroit mulle asiasta; saathan sä mun puolesta käydä kaljalla kenen kanssa vaan, pääasia on musta, että sä itse tiedät missä sä meet. Ja sit koittaisin saada meidän suhteen niin lämpimäksi, leveän onnelliseksi, ei mitenkään hysteerisesti, vaan ikäänkuin tästä hommasta ihan erillään, että sellanen leveä onnentunne ja varmuus olis meidän välillä.

Silloin tollaset jutut menettää merkityksensä ja jos joku miestä vokotteliskin, ei sitä enää kiinnostaisi, koska ' vatsa on täysi.' Pyrkisin tähän tilanteeseen enkä sano etteikö sinun miehellä se tilanne olisi vaan varmistaisin asian tällä tavoin:)

Vierailija
164/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Mä oon nainen ja käyn monesti miespuolisten kollegojen kanssa bissellä. Myös puolisot ovat aina tervetulleita mukaan, mutta eivät ne juuri koskaan tule. Ei oo koskaan tullut mieleenkään, että tässä voisi olla joku ongelma. Nyt oon sinkku, mutta ihan vapaasti sais myös mun mies käydä bissellä kenen kanssa tahtoo.

Vierailija
165/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaljalle pyytää, ajattelee että estoja häviäisi alkoholia nauttiessa. Jos kahville pyytää, se on kiltimpi muoto osoittaa että on kiinnostunut.. Mun mielestä ON outoa pyytää varattua miestä kaksin johonkin yleensäkin. Jos on työasiasta kyse, voi vetäistä hihasta sivummalle ihan sielä työpaikalla. Voihan olla että menee vaikka oman ukon kanssa huonosti ja haluaa neuvoja. Mutta silti; Kaksin johonkin varatun kanssa on aina  NOUNOU. Sanoohan sen jo järkikin.

Vierailija
166/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä voisin ihan hyvin pyytää miespuolista työkaveria kaljalle ilman mitään taka-ajatuksia, ja oon joskus käynytkin. Samoin mun mies sen naispuolisten työkavereiden kanssa. Mutta tottakai sekä työkaverin vaimo ja mun mies olis tervetulleita myös ja erikseen kysyisin, että jos onnistuu niin ota vaimo mukaan / vastaavasti onko ok jos oma mies liittyy seuraan. Ainakin ptäis olla niille ok jäädä lasten kanssa ilman, että tuntuu, että toinen mieluummin viettää aikaa muiden kanssa.

Vierailija
167/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pyytänyt - ja käynyt - useammankin miespuolisen työkaverin kanssa oluella. Olen ollut kiinnostunut näistä miehistä vain kavereina. Minusta siinä ei ole mitään outoa, että työkaverit ovat tekemisissä toistensa kanssa myös vapaa-ajalla. Itse asiassa, se on eräs peruste, jolla valitsen työpaikkani.  Olisi myös outoa, että voisin kaveerata vain samaa sukupuolta olevien työkaverieni kanssa, ja pitäisin syrjimisenä, jos vastakkaista sukupuolta olevat työkaverini eivät pyytäisi minua mukaan sukupuoleni perusteella.

Minusta ap huolehtii turhaan. Miehesihän kertoi sinulle tuosta oluelle pyytämisestä.

Minusta on outoa häiritä työtoveria viikonloppuna, joka on selkeästi vapaa-aikaa. Miksi niin pitäisi mennä kaljalle varsinkaan kahden kesken? Mikäli kyseessä olisi suurempi porukka ja asia liittyisi selkeästi töihin niin se olisi ok. En itsekkään kiertele kyselemässä työkavereita oluelle vapaa-aikana, sillä silloin aivan liian paljon puuhaa ja menoa ihan vaan perheen kesken.

Vierailija
168/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteroiden elämä kuulostaa aina ihan uskomattoman vaikealta.

Vierailija
169/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain inhoan Suomessa niin tätä. Tuntuu että kaikki vastakkaisen sukupuolen kanssa kaveeraminen tulkitaan vain haluksi päästä intiimiin kanssakäymiseen. Ihan kuin lakanoiden väliin pääseminen olisi ainoa tavoite mikä millään toiminnalla voi olla. Luulen että kyseinen nainen haluaa vain tutustua työkaveriinsa ja sitä kautta parantaa töissä viihtyvyyttä.

No kerroppa miksi se tutustuminen sinun mielestäsi pitää tehdä kahden kesken vapaa-ajalla eikä suuremmalla porukalla tai edes jollain tapaa työhön liittyvässä yhteydessä?

Vierailija
170/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtautuisin aika nuivasti, jos tarkoitus on mennä kahdestaan, ilman minua tai muita työkavereita.

Heräisi kysymys siitä että MIKSI, vai onko miehelläkin sitten jotain uuden työkaverin suuntaan, jos kaksinkeskeinen aika houkuttaa?

Vierailija
171/309 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se nainen on kiinnostunut tästä miehestä.  Eihän ketään voi kahlita. Ei toista voi omistaa.

Jos riitaa tulee, asiat menee entistä enempi solmuun.  Elikkä jos mies menee, niin mies menee. Eiköhän miehelläkin ole itsemääräämis oikeus. 

Vierailija
172/309 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies valitkoon tiensä kirjoitti:

Jospa se nainen on kiinnostunut tästä miehestä.  Eihän ketään voi kahlita. Ei toista voi omistaa.

Jos riitaa tulee, asiat menee entistä enempi solmuun.  Elikkä jos mies menee, niin mies menee. Eiköhän miehelläkin ole itsemääräämis oikeus. 

Ap kirjoitti ettei mies halunnut mennä. Jos sinulla on kovin kovat menohalut parisuhteessa niin sinun olisi parempi olla sinkku. Parisuhteessa huomioidaan myös sen toisen osapuolen tunteet, eikä mesota itsemäärämisoikeuksista.

Vierailija
173/309 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäähän voi ja baarissakin on vaikka minkälaista houkutusta silloin tällöin.

Mutta kun on oma kulta jota rakastan niin on selvät sävelet.

Vierailija
174/309 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pim pim pim pim

pimpimPAM

Vierailija
175/309 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

She wants the D

Vierailija
176/309 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä voisin ihan hyvin pyytää miespuolista työkaveria kaljalle ilman mitään taka-ajatuksia, ja oon joskus käynytkin. Samoin mun mies sen naispuolisten työkavereiden kanssa. Mutta tottakai sekä työkaverin vaimo ja mun mies olis tervetulleita myös ja erikseen kysyisin, että jos onnistuu niin ota vaimo mukaan / vastaavasti onko ok jos oma mies liittyy seuraan. Ainakin ptäis olla niille ok jäädä lasten kanssa ilman, että tuntuu, että toinen mieluummin viettää aikaa muiden kanssa.

:DD ehkä jenkkileffoissa mutta ei suomessa.

Vierailija
177/309 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääköhän munkin nyt omalla kohdalla alkaa epäilemään jotain. Työkaverimies (sinkku ja jonka kanssa mulla on ollut aikaisemmin silmäpeliä kun olin sinkku) pyysi mua (nykyään varattua) naista työpäivän jälkeen "treffeille" että voin neuvoa häntä yhdessä asiassa. Mielestäni se olisi onnistunut töissäkin mutta hän ehdotti näkemistä työajan ulkopuolella. Tietää kuitenkin että oon nykyään varattu, toki ollaan joskus työpäivien jälkeen viestitelty kuulumisia. Pidin tätä aluksi ihan ystävän tapaamisensa mutta nyt mulla alkoi itsellä herkkä epäilyksen kun täälä moni väittää ettei työkavereita nähdä töiden ulkopuolella 🤔 Mies on toki tosi sosiaalinen muutenkin ja hänellä on paljon ystäviä miehiä ja naisia..

Vierailija
178/309 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se nainen olla ihastunut mieheesi tai sitten ovat vain kavereita. Jos luotat mieheesi niin ei tuossa ole mitään ongelmaa vaikka nainen vähän yrittäisikin flirtata. Mitä työtä he tekevät? Joskus vähän henkisesti raskaammat työt voi olla sellaisia että haluaa vielä käydä läpi jotain mieltä vaivaavaa asiaa.

Vierailija
179/309 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääköhän munkin nyt omalla kohdalla alkaa epäilemään jotain. Työkaverimies (sinkku ja jonka kanssa mulla on ollut aikaisemmin silmäpeliä kun olin sinkku) pyysi mua (nykyään varattua) naista työpäivän jälkeen "treffeille" että voin neuvoa häntä yhdessä asiassa. Mielestäni se olisi onnistunut töissäkin mutta hän ehdotti näkemistä työajan ulkopuolella. Tietää kuitenkin että oon nykyään varattu, toki ollaan joskus työpäivien jälkeen viestitelty kuulumisia. Pidin tätä aluksi ihan ystävän tapaamisensa mutta nyt mulla alkoi itsellä herkkä epäilyksen kun täälä moni väittää ettei työkavereita nähdä töiden ulkopuolella 🤔 Mies on toki tosi sosiaalinen muutenkin ja hänellä on paljon ystäviä miehiä ja naisia..

Mies ajattelee, että nyt sinua uskaltaa panna, kun olet varattu etkä jää roikkumaan. Aienmin ollessasi sinkku oli se vaara, että olisit alkanut luulla olevasi suhteessa sen sinkkumiehen kanssa.

Vierailija
180/309 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tekevät henkisesti raskasta työtä, mutta heillä on siihen sekä yksilö, että ryhmätyöohjaus. Muutenkin alalla on sääntönä ettei asiakkaiden asioista puhuta muualla kuin työpaikalla. Ei varsinkaan missään julkisella paikalla, saati baarissa/terassilla. Henkilötietosuojan takia. Ja tämä sääntö on ehdoton.

Muutoin suosituksena alalla, ettei vapaa-ajalla enää ratkota työasioita, ettei tule pitkässäjuoksussa burnout. Ja minusta olisi kestämätön linjaus, että minun mieheni alkaisi toimimaan extrasielunhoitajana jollekin työkaverille, miehelle tai naiselle, kun ei sille ole tarvetta, työpaikka on järjestänyt purkamistilanteet. Oma vapaa-aika on palautumista varten. Ja omassa perheessä riittää ihan tarpeeksi draamaa ja kuuntelutarpeita.

Nyt kun juttelin vielä, niin nainen oli kutsunut mieheni ja jonkun muun työkaverin kotiinsa kolmistaan syömään jotain tekemäänsä ruokaa. Mies ei ollut mennyt. Taitaa olla kova kytö tutustua tällä naisella. Tuli mieleen, että kolmas osapuoli oli kutsuttu esiliinaksi. No, mies ei ole kiinnostunut jokatapauksessa, joten olen huoletta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän