Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mieheni työkaveri (nainen) pyysi miestäni oluelle?

Vierailija
16.09.2018 |

Mitä tuosta pitäisi ajatella? Nainen on facebookin perusteella kaunis ja hänellä on aika ns. seksikkäitä kuvia. Kuvia miehestä ja lapsista ei ole facebookissa esillä, vaikka sellaisia on hänellä olemassa. Minulle hänestä tulee hieman tyrkyhkö olo, joka haluaa huomiota ja haluaa vaikuttaa sinkkunaiselta.

Mieheni on sosiaalisesti tosi lahjakas ja ns.kaikkien kaveri, mutta kahdestaan oluelle..? Minusta outoa.

Kommentit (309)

Vierailija
141/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista nyt ainakin imaista kassit tyhjiksi mieheltäsi ennenkuin se lähtee iltaoluelle ja tosiaan juota litra vettä niin ei mene koko iltaa, meinaan ettei yllätä jano kapakissa

kun se tulee takaisin työnnä nenu takaisin lähtökuoppiin eli jorma takaisin suuhun ja haistele haiseeko karvat pimpsalle vai hajuvedelle

mikäli karvoitus haiskahtaa ihka kuselle voit olla  huoleti, mitään ei tapahtunut

Vierailija
142/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdasmielisten palsta. Vaimo omistaa miehen? Tämän kirjoituksen jälkeen miehen on parasta miettiä mikä on vaimon motiivi suhteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on taas ap saanut miettimistä. Itsetunnossa vähän parantamisenvaraa?

Vierailija
144/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä mustasukkailua ja ylianalysointia. Olen itse bi, joten pitäisikö mieheni kieltää minulta kaikkien työtoverieni tapaaminen vapaa-ajalla? Koska tämän logiikan mukaan olen heti työtovereitani iskemässä, koska voin kiinnostua kenestä tahansa. Nooot...

En käy kaljalla työtoverieni kanssa, koska en juo alkoholia, mutta kahvilla / syömässä / alan tapahtumissa olen käynyt monesti. Miksei mieheni ole saanut kutsua mukaan? Koska hän tuntisi olonsa todennäköisesti ulkopuoliseksi puhuessamme aiheesta, jota hän ei ymmärrä. Näen työtovereitani yhteisen kiinnostuksemme (työ, tutkimus) vuoksi, joten siinäkään ei ole järkeä, että kutsuisin miehen mukaan ja keskustelisimme hänelle sopivista aiheista ja varsinainen motiivi, miksi haluamme tavata menettäisi merkityksensä.

Rakastan miestäni, mutta hän ei pysty jakamaan kanssani kaikkia mielenkiinnonkohteitani ja haluan jakaa niitä sellaisten ihmisten kanssa, jotka ovat samalla aaltopituudella kanssani. En ole ikinä pettänyt tai ihastunut työtoveriini. Suhdettamme on takana ihanat 11 vuotta. En tiedä, olisivatko vuodet olleet niin hyviä, jos luottamus ei olisi ollut kohdillaan, enkä olisi saanut elää itsenäni näitä vuosia.

Niin ja minäkin laitan välillä viestejä työtovereille muustakin kuin työstä. Whatsapilla viimeksi eilen kuvan tyttären synttärikakusta, jonka tekemiseen olin kysellyt vinkkejä leipomisesta tykkäävältä työkaveriltani.

N38

Vierailija
145/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskinpa se nainen lähettäisi ihan yhtäkkiä videoita lapsistaan ellei se sun mies olisi sen kanssa jo paljonkin jutellut. Kuulostaa siltä, että ovat varmasti pitkään viestitelleet ja jutelleet. Nyt vaan mies esittää, että mitään ei ole... Yrittää ehkä saada sut mustasukkaiseksi.

Vierailija
146/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies näytti kaljallepyyntö viestin minulle. Sanoi, ettei koe että lähtisi hänen kanssaan.

Ehkäpä tämäkin kertoo jotain? Case closed.

Jokatapauksessa eivät ole nyt lähdössä oluilemaan.

Ap

Onko teillä tapana kysyä toisiltanne, kuka soitti tai jos viesti kilahtaa kysytään, keneltä se on?

Kyllä. Näin toimimme puolin ja toisin. Tosin monesti arvaan jo miehen puhuessa kuka on toisessa päässä. Yleensä referoimme toisillemme nekin puhelut ja viestit, joita toinen ei ole kuulemassa. Olimme alunperin opiskelutovereita ja kaikki ystävät ja tuttavat ovat sitä yhtäläisesti molemmille. Työskentelemme perheyrityksessäolemmat ja kaikki työperäiset puhelut kuuluvat myös molemmille yhtäläisesti. -eri

Vierailija
147/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä mustasukkailua ja ylianalysointia. Olen itse bi, joten pitäisikö mieheni kieltää minulta kaikkien työtoverieni tapaaminen vapaa-ajalla? Koska tämän logiikan mukaan olen heti työtovereitani iskemässä, koska voin kiinnostua kenestä tahansa. Nooot...

En käy kaljalla työtoverieni kanssa, koska en juo alkoholia, mutta kahvilla / syömässä / alan tapahtumissa olen käynyt monesti. Miksei mieheni ole saanut kutsua mukaan? Koska hän tuntisi olonsa todennäköisesti ulkopuoliseksi puhuessamme aiheesta, jota hän ei ymmärrä. Näen työtovereitani yhteisen kiinnostuksemme (työ, tutkimus) vuoksi, joten siinäkään ei ole järkeä, että kutsuisin miehen mukaan ja keskustelisimme hänelle sopivista aiheista ja varsinainen motiivi, miksi haluamme tavata menettäisi merkityksensä.

Rakastan miestäni, mutta hän ei pysty jakamaan kanssani kaikkia mielenkiinnonkohteitani ja haluan jakaa niitä sellaisten ihmisten kanssa, jotka ovat samalla aaltopituudella kanssani. En ole ikinä pettänyt tai ihastunut työtoveriini. Suhdettamme on takana ihanat 11 vuotta. En tiedä, olisivatko vuodet olleet niin hyviä, jos luottamus ei olisi ollut kohdillaan, enkä olisi saanut elää itsenäni näitä vuosia.

Niin ja minäkin laitan välillä viestejä työtovereille muustakin kuin työstä. Whatsapilla viimeksi eilen kuvan tyttären synttärikakusta, jonka tekemiseen olin kysellyt vinkkejä leipomisesta tykkäävältä työkaveriltani.

N38

Mielestäni on aika eri asia keskustella työtovereiden kanssa työhön ja tutkimukseen liittyvistä yhteisistä asioista kahvilla/lounaalla , alan tapahtumassa kuin pyytää varattu työkaveri viikonloppuna, joka on selkeästi vapaa-aikaa, oluelle. Miehesi ymmärtää syyn, miksi työnmerkeissä näin teet. Ap eikä hänen mieskään, jota siis pyydettiin ihan ilman vastaavaa syytä, ymmärtänyt miksi kutsu esitettiin. Mieshän oli todennut ettei kiinnosta mennä.

Vierailija
148/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nainen haluaa hyötyä mielestäsi työelämässä?

Vierailija
149/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin varmaan pyysin työkavereitani kaljalle. Tosiasiassa ne miehet pyysivät, ja joskus lähdin, ihan kaverina. Tajusin vaan jossain vaiheessa, kun paremmin tunnettiin, ettei tyttöystävälle/vaimolle aina totuutta kerrottu. Harvoin kyllä olin kenenkään kanssa kaksin, useimmiten oltiin porukalla.

Olin myös meidän työryhmän ainoa nainen (toisessa ryhmässä oli kaksi). Eräs pyysi meidät kotiinsa ja valehteli avokilleen, että oli pakko pyytää minutkin, koska yhtä ei voinut jättää ulkopuolelle. Tosiasiassa olin se, jonka hän eniten halusi tulevan. Olimme vain kavereita, mutta ei mustasukkainen avokki olisi hyväksynyt.

Eli sutinaa oli. ”Eniten halusi tulevan.” ”Puolisoille ei kerrottu.” Libidot peuhasivat jo alotajuisesti.

Ei ollut sutinaa. Meillä vaan synkkasi paremmin kuin muilla. Kyllä hänestä tuli mulle tärkeä ihminen, niin paljon juteltiin kaikesta. Mutta koskaan ei tehty halaamista enempää. Ja hän ei koskaan pettänyt avokkiaan, muidenkaan kanssa.

Monelle tuollainen juttelu ja halailu vieraan naisen kanssa on hyvin pitkälti henkistä pettämistä. Ainakin epäilyttävää ja outoa käytöstä.

Ai hitto, halasin kahtakin työkaveria (naista) viikko sitten perjantaina. Ja vieläpä peräkkäin. Oliko se kimppakivaa henkisesti? Ei nimittäin kokenut seksuaaliseksi.

Olenko nyt edes oikea mies?

-M41v

Valehtelitko siitä vaimollesi? Jos valehtelit, ei ole puhtaat jauhot pussissa.

Mitä valehdeltavaa?

Eivät me minua samalla kähmineet, enkä minä heitä. Poskisuudelmatkin jäivät antamatta.

Niin joo, vaimonikin on halannut toista heistä. Näemme muutaman kerran vuodessa myös työpaikan ulkopuolella, viimeksi kesällä tyttären ylioppilasjuhlissa.

Vierailija
150/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä menee käsitykseni yli, etteivät työkaverit saa viettää vapaa-aikaa yhdessä ja ihan sama miten.

Se, että menee ravintolaan , on ihan eri juttu kuin nähdä ja olla työpaikalla.

Työpaikan ulkopuoliseen tapaamiseen voi olla hyvin paljon muita syitä kuin sänkyyn tai jopa parisuhteeseen vonkaaminen.

Se on todellakin eri juttu mennä kahdestaan ravintolaan ja itselleni sinkkunaisena ei tulisi mieleen pyytää perheellistä miestyökaveria kaljalle, koska ymmärtäisin ettei se todennäköisesti ole ok tai tuntuu hänen vaimonsa mielestä oudolta.

Vierailija
151/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies enkä lähtisi oluelle muuten kun yhelle heti töiden jälkeen ja sitten kotiin. Sama ukkojen kanssa. En harrasta illanviettoja ilman vaimoani

Vierailija
152/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetero nainen pyytää miestä (työkaveria) kaljalle, kun on ihastunut, ja haluaa kikulia. Lesbo voi pyytää kaljalle ihan vain kaverina, kun haluaa olla "yksi äijistä". Eri asia, jos mennään isolla työporukalla kaljalle, silloin mennään kaverina. Mutta kun hetero nainen pyytää yhtä miespuolista työkaveria jonnekkin, niin se on treffit.

Vierailija
153/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysikö ennen vai jälkeen lounaspanon?

Vierailija
154/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa oleva mies ja valmistumassa naisvaltaiselle alalle. Mitenhän tuossa sitten tasapainoillaan?

Vierailija
155/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyytänyt - ja käynyt - useammankin miespuolisen työkaverin kanssa oluella. Olen ollut kiinnostunut näistä miehistä vain kavereina. Minusta siinä ei ole mitään outoa, että työkaverit ovat tekemisissä toistensa kanssa myös vapaa-ajalla. Itse asiassa, se on eräs peruste, jolla valitsen työpaikkani.  Olisi myös outoa, että voisin kaveerata vain samaa sukupuolta olevien työkaverieni kanssa, ja pitäisin syrjimisenä, jos vastakkaista sukupuolta olevat työkaverini eivät pyytäisi minua mukaan sukupuoleni perusteella.

Minusta ap huolehtii turhaan. Miehesihän kertoi sinulle tuosta oluelle pyytämisestä.

Vierailija
156/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaakikulia kirjoitti:

Hetero nainen pyytää miestä (työkaveria) kaljalle, kun on ihastunut, ja haluaa kikulia. Lesbo voi pyytää kaljalle ihan vain kaverina, kun haluaa olla "yksi äijistä". Eri asia, jos mennään isolla työporukalla kaljalle, silloin mennään kaverina. Mutta kun hetero nainen pyytää yhtä miespuolista työkaveria jonnekkin, niin se on treffit.

Olen työssä miesvaltaisella alalla. Pitää vamaan alkaa levittämään sanaa, että olen lesbo turhien epäilyjen välttämiseksi.

157/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen myös kaunis ja seksikäs. Ja tiedän sen enkä häpeä myöntää sitä.

Mutta syitä miksi esim. aviovaimoani ja lapsiamme en näytä somessa: vaimoni ei sinne halua ja lapseni saavat päättää isompana itse haluavatko.

Syitä.ämiksi olen pyytänyt miespuolisia ihmisiä drinkille: Haluan tutustua ystävänä samojen mielenkiinnonkohteiden vuoksi, tyyppi kaipaa piristystä, kaipaan itse piristystä, hän on kaverini, haluan vaihtaa kuulumisia.

Hankkiudu terapiaan jos mustasukkaisuus on sinulle ongelma ettet sillä aja miestäsi karkuun.

Eli olet nainen jolla on vaimo, onhan siinä eroa.

Kyllä se nainen voi olla vaikka biseksuaalikin vaikka hänellä olisi vaimo. Ei sen nyt lesbo tarvitse olla.

Vierailija
158/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pieni pakkomielle miespuolisten työkavereitten suhteen. Minun on pakko saada tietää minkä kokoinen niillä on ja seisooko miten. Siksi ehdotan kaljalle menoa ja siinä yhteydessä tarkistan asian. Miehet hämmentyvät hirveästi, mutta vaikenevat asiasta sitten kun en ehdotakaan mitään jatkoa enkä mene sänkyyn niiden kanssa. Joten vaimot, olkaa ihan rauhassa, en koske miehiinne sen enempää. Teen tätä siksi että tiedän töissä millaisten miesten kanssa olen tekemisissä ja oloni on varmempi. Jonkinlainen henkinen yliote heistä tällä tavalla. Tuskin olen ainoa joka tätä harrastaa, siitä ei vaan puhuta koska jotkut kokee sen seksuaalisena häirintänä ja sitä myös hävetään. Mutta ei tämä kovin yleistä kai olekaan.

Vierailija
159/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain inhoan Suomessa niin tätä. Tuntuu että kaikki vastakkaisen sukupuolen kanssa kaveeraminen tulkitaan vain haluksi päästä intiimiin kanssakäymiseen. Ihan kuin lakanoiden väliin pääseminen olisi ainoa tavoite mikä millään toiminnalla voi olla. Luulen että kyseinen nainen haluaa vain tutustua työkaveriinsa ja sitä kautta parantaa töissä viihtyvyyttä.

Vierailija
160/309 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että nainen on kiinnostunut antamaan pallihierontaa miehellesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän