Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mieheni työkaveri (nainen) pyysi miestäni oluelle?

Vierailija
16.09.2018 |

Mitä tuosta pitäisi ajatella? Nainen on facebookin perusteella kaunis ja hänellä on aika ns. seksikkäitä kuvia. Kuvia miehestä ja lapsista ei ole facebookissa esillä, vaikka sellaisia on hänellä olemassa. Minulle hänestä tulee hieman tyrkyhkö olo, joka haluaa huomiota ja haluaa vaikuttaa sinkkunaiselta.

Mieheni on sosiaalisesti tosi lahjakas ja ns.kaikkien kaveri, mutta kahdestaan oluelle..? Minusta outoa.

Kommentit (309)

Vierailija
301/309 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuosta! Onhan meitä oluen ystäviä ja mikäpä sen maukkaampaa kuin nautiskella kylmää juomaa viehättävässä seurassa. Miehesikin varmasti virkistyy.

Vierailija
302/309 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tilanne on muuttunut, ihan nyt 2010 -luvn aikana.

Nyt työnantajat edellyttäväy työntekijältä sosiaalisuutta ja sitoutumusta, eli osallistuminen firman järjestämiin illanviettoihin on lähes pakollista, ainakin ns. moderneilla aloilla(esim It, media..).

Ja työkavereiden kanssa täytyy silloin tällöin käydä syömässä tai kaljalla töiden jälkeen tai illalla, Ellei halua, on epäsosiaalinen ja uhka esim. yrityksen asiakassuhteille, ja tuollaisesta henkilöstä täytyy päästä viipymättä eroon, jokavuotisissa YT:ssä se onistuu helposti.

Eli jos vaimo/mies eksyy noina firmailtoina väärään petiin, niin se vaan tänään kuuluu työelämän pakettiin.

Nainen voi toki ottaa aina halutessaan työttömän miehen, työttömälle ei noita tilaisuuksia tule, eikä muutoinkaan kelpaa yhdellekään naiselle(tutkimusten mukaan). Joten sen voi ratkaista ainakin noin.

Mies voi ottaa kotiäidin, jos sellaisen poikkeuksen jostakin löytää.

Eli ihan omista valinnoista kiinnii joutuuko puoliso osallistumaan työpaikan pakollisiin irstailuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/309 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkaverit työkavereina työ-aikana. Vapaa-aika kuuluu läheisille. Kaljoittelu ei kuulu työnkuvaan ja etsiköön eukko kaljaseuransa vapailta markkinoilta.

Kyllä minä ja monet tuttuni käyvät toisinaan drinkeillä työkavereiden kanssa. Työpaikalla kuitenkin vietetään huomattavan iso osa elämästä, joten siellä olevat ihmiset tulee tutuksi. Toisinaan jopa ystävyyssuhteita syntyy.

Jotenkin säälittäviä ne joiden ainoat kamut on työpaikan tyypit. Nähin sitten leimaannutaan ja jos työpaikka meneekin yllättäen  alta tai jäädään eläkkelle niin ollaan ihan henkisesti kuutamolla kun muuta ei ole ollut kun työympäristö elämän sisältönä. Kaljaseuravonkaajat on rasittavimpia takiaisia kun ei pysty korrektisti kieltäytymään kun käy sääli.

Jotenkin säälittäviä ne, joiden pitää vetää kommentointi heti johonkin ääripäähän, kun argumentointikyky loppuu. Vai että sitten ne ovatkin AINOITA kavereita, jos on vapaa-aikana tekemisissä joskus työkaverin/työkavereiden kanssa. 

Olen perheellinen, naimisissa oleva nainen. Tutustuin työpaikalla naishenkilöön, josta tuli minulle parissa vuodessa superläheinen ja ollaan edelleenkin paljon tekemisissä, vaikka hän ei ole enää samassa paikassa töissä. Onko tääkin kiellettyä, koska työkavereiden kanssa ei vaan voi hengata? Vai onko enemmän kiellettyä se, että käyn joskus miespuolisen kollegan kanssa kaksin lounaalla joko hänen tai minun aloitteestani? Olemme tehneet töitä yhdessä silloin ihan alussa pari vuotta ja nyt kun hän on eri osastolla, niin on mukava päivittää kuulumisia lounaalla silloin tällöin. Hän on varattu, mutta ei lapsia. Ikinä emme ole filrttailleet tai vihjailleet mitään kumpaankaan suuntaan. Huumorintaju ja ajatukset kaikilta osin osuu vain niin yksiin, että hän on mukavaa seuraa. Kummallista, jos tämä pitäisi kieltää siksi, kun hän on mies, mutta tuo toinen töissä muodostunut kaverisuhde saa jatkua, koska toinen osapuoli on samaa sukupuolta kanssani.

Herätkää jo tälle vuosituhannelle.

Monihan tässäkin keskustelussa on perustellut työkaverien kanssa ystävystymistä sillä, että vanhemmalla iällä on vaikea löytää muuten ystäviä. Jos niitä ystäviä on jo muista yhteyksistä niin miksi väillä vängällä niitä täytyy yrittää lisää haalia.-ohis

Ei varmaan väen vängällä, mutta joskus niitä voi muodostua vaivihkaa, ja vaikkei mitään bestismeininkiä, niin ystäviksi luettavia kuitenkin.

Vierailija
304/309 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nykyään merkitse yhtään mitään onko joku varattu tai ei. Eikun metsästämään.

Työaika  ja työajan ulkopuolella olevat asiat ovat täysin erillään olevia. Käyhän naiset ja miehet ruokatauoilla yhdessä syömässä, tottakai. Kaljalle pyytäminen kertoo naisesta kaiken.

Vierailija
305/309 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiellä! Ehdottomasti!

Vierailija
306/309 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös aika korkea kynnys lähteä minkään sukupuolen kanssa työajan ulkopuolelle viihtymään, koska jotenkin haluan pyhittää sen ajan perheelle, kun muutenkaan ei tunnu olevan tunteja tarpeeksi vuorokaudessa.

Työmatkoilla ollaan menty porukalla syömään hyvin ja räkättämään yhdessä, mutta loppujen lopuksi nekin on olleet välillä hieman uuvuttavia, kun kuitenkin ne illat on helposti menneet jostakin työjutusta läyhäämiseen ja siinä on yrittänyt vielä pysyä skarppina klo 22 illalla, ei kovin rentouttavaa kun seminaari klo 8 seuraavana päivänä!

Normaalipäivinä tauoilla sitten mukava heittää legendaa ja rentoutua,mutta jotenkin vapaa-ajalla..eii. ehkä jos oikeasti kokisi saaneensa hyvän sydänystävän, niinkuin olen kyllä saanutkin, jonka kanssa voi puhua muustakin kuin työasioista.

Vielä tuosta naisen ja miehen välisestä ystävyydestä.. olen ottanut vielä sellaisenkin linjan, että en läyhää omasta miehestä huonoja asioita miehille. Aina vaan kehua rouskutan. En edes vitsillä hauku. Yksi työkaverini oli hieman ihastunut toiseen työkaveriin ja innostui pienessä sievässä haukkumaan miehen petitaitoja tuolle miehelle. Nice.

Ei ole rajoista mitään haittaa, paitsi ehkä niille, keitä ne haittaa.

Ap

No tuo sun näkemys sopivasta ajanviettotavasta. Oletkin tehnyt jo kiitettävän pitkän listan mikä kaikki SUN MIELESTÄ on ok. Ja usea niistä perustuu pelkästään mielivaltaisiin mieltymyksiin. Et kai kuvittele, et sun rajat on joku laki? Sun miehelläsi voi olla erilaiset ja se on ihan ok! Pelittovan paljon vaikuttaa nyt siltä, et ap kuvittelee voivansa lyödä lukkoon omilla päätöksillään rajat molempien puolesta.

Vierailija
307/309 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku täällä kommentoi osuvasti siitä, että nainen on jotenkin miesten seurassa viihtyvä ja on ehkä yliarvioinut mieheni ja hänen ystävyyden. Ja ehkä kaipaa pientä nostatusflirttiä, se ehkä osuu minunkin intuitiolla oikeimpaan.

Olen minäkin käynyt työkavereiden (naisia ja miehiä) kanssa siidereillä, mutta aina ollaan porukassa ja heitetään läppää.

En vaan ehkä koe luontevana alkaa heittää smalltakia tai jotain syvällistä kahdestaan varatun kanssa. Jotenkin minusta siihen tulee melko nopeasti sellainen alitajunnan kysymys, "onko tässä jotain muuta?" Tai "miksi tämä mies on kiinnostunut minusta". Koen sellaisen jotenkin kiusallisena ja epäluontevana. En viihdy. Yhden homomiehen kanssa viihdyin kahdestaankin ja heitettiin läppää, mutta eihän siinä voi olla mitään.

Sitten taas yksi hyvän ystäväni mies saattoi joskus hieroa minua, kun olin heillä käymässä, mutta siinäkään ei ole mitään, koska kavereitten miehet on henkisesti niin off limit ja siinä mielessä ovat automaattisesti epäkiinnostavia. Heidän kanssaan on voinut heittää läppää, eikä ystäväpuolisot oo ollu moksiskaan. Samoin, jos meillä on käymässä mun ystäviä, läppä lentää minun miehen kanssa.

Mulla on yksi miespuolinen kamu, jonka kanssa jutellaan välillä syvällisiä, mut häneen oon tutustunu ennen miestäni ja ystävyys on kaveripohjalla. Emme siltikään näe säännöllisesti tms, kun ei oo yksinkertaisesti aikaa, kun oman perheen kanssa menee se aika.

Repikää siitä mustasukkaiseksi haukkujat.

Ap

"Siis hei, kaikki mitä mä teen on vaan LÄPPÄÄ!! JA muutenkin siis onhan mulla nyt oikeus tehdä ja mennä ku friendzone ja kaikki.. ja tosiaan vaan LÄPPÄÄ enkä mä muutenkaan viihdy siellä missä oon ku oon tällanen veemäinen luonne muutenki! Ni siksi mä saan, mut mies ei! Ja Miten niin mustis?! Enhän mä oo yhtään mustis ku joku koskee muhun! Niinku läpäl ja sillei..."

Vierailija
308/309 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ja nainen ovat ihan oikeasti vain ja ainoastaan kavereita, why not. Miksei mennä jonnekin istumaan. Joskus.

Kuitenkin siten, ettei se häiritse jomman kumman puolisoa tai tule esim.viikottaiseksi tavaksi ja vie aikaa perheeltä.

Olen kuullut niistäkin ihmislajikkeista, ketkä alkavat pitämään vierasta eukkoa bestiksenään ja jakamaan ennemmin tälle kaiken huomion ja syvälliset asiat, kuin omalle puolisolle. Jotkut röyhkeät ovat jopa neuvoneet eroamaan. Siinä vähän kärkkyvät uuden suhteen mahdollisuutta. Se jos mikä on sairasta.

Vaimo tulee ensin. Piste.

Jos jommallakummalla toivetta enemmästä kuin kaveruudesta, ehdoton ei. Piste.

Voitte tuomita tiukkapipoiseksi ja ahdasmieliseksi, jotenkin se jopa kutkuttelee mukavasti ja täällä myhäilen itsekseni kun palstalaiset panikoi oikeuksiaan treffailla ja kokeilla markkina-arvoaan.

Onneksi vaimolla on iltavuoroa jota toinen viikko. Ei tarvitse olla kotona ennen 2330.

Korjaus: ei tarvitse häätää hoitoa ennen kuin 2330, pitää vain muistaa pikatuuletus

Jos tuuletus kuitenkin unohtuu onko vaimoa vastassa tyrmäävä sillin lemu?

Vierailija
309/309 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ja nainen ovat ihan oikeasti vain ja ainoastaan kavereita, why not. Miksei mennä jonnekin istumaan. Joskus.

Kuitenkin siten, ettei se häiritse jomman kumman puolisoa tai tule esim.viikottaiseksi tavaksi ja vie aikaa perheeltä.

Olen kuullut niistäkin ihmislajikkeista, ketkä alkavat pitämään vierasta eukkoa bestiksenään ja jakamaan ennemmin tälle kaiken huomion ja syvälliset asiat, kuin omalle puolisolle. Jotkut röyhkeät ovat jopa neuvoneet eroamaan. Siinä vähän kärkkyvät uuden suhteen mahdollisuutta. Se jos mikä on sairasta.

Vaimo tulee ensin. Piste.

Jos jommallakummalla toivetta enemmästä kuin kaveruudesta, ehdoton ei. Piste.

Voitte tuomita tiukkapipoiseksi ja ahdasmieliseksi, jotenkin se jopa kutkuttelee mukavasti ja täällä myhäilen itsekseni kun palstalaiset panikoi oikeuksiaan treffailla ja kokeilla markkina-arvoaan.

Onneksi vaimolla on iltavuoroa jota toinen viikko. Ei tarvitse olla kotona ennen 2330.

Korjaus: ei tarvitse häätää hoitoa ennen kuin 2330, pitää vain muistaa pikatuuletus

Jos tuuletus kuitenkin unohtuu onko vaimoa vastassa tyrmäävä sillin lemu?

Ei ole, hajuvesi pelottaa enemmän. Tyttis osaa kyllä olla laittamatta sitä liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä