Miksi mieheni työkaveri (nainen) pyysi miestäni oluelle?
Mitä tuosta pitäisi ajatella? Nainen on facebookin perusteella kaunis ja hänellä on aika ns. seksikkäitä kuvia. Kuvia miehestä ja lapsista ei ole facebookissa esillä, vaikka sellaisia on hänellä olemassa. Minulle hänestä tulee hieman tyrkyhkö olo, joka haluaa huomiota ja haluaa vaikuttaa sinkkunaiselta.
Mieheni on sosiaalisesti tosi lahjakas ja ns.kaikkien kaveri, mutta kahdestaan oluelle..? Minusta outoa.
Kommentit (309)
Näyttäis olevan kahdenlaisia ihmisiä, niitä, joiden ainoa funktio vastakkaiselle sukupuolelle on seksi ja niitä joilla vastakkaiselle sukupuolelle on muitakin funktioita.
Joku täällä kommentoi osuvasti siitä, että nainen on jotenkin miesten seurassa viihtyvä ja on ehkä yliarvioinut mieheni ja hänen ystävyyden. Ja ehkä kaipaa pientä nostatusflirttiä, se ehkä osuu minunkin intuitiolla oikeimpaan.
Olen minäkin käynyt työkavereiden (naisia ja miehiä) kanssa siidereillä, mutta aina ollaan porukassa ja heitetään läppää.
En vaan ehkä koe luontevana alkaa heittää smalltakia tai jotain syvällistä kahdestaan varatun kanssa. Jotenkin minusta siihen tulee melko nopeasti sellainen alitajunnan kysymys, "onko tässä jotain muuta?" Tai "miksi tämä mies on kiinnostunut minusta". Koen sellaisen jotenkin kiusallisena ja epäluontevana. En viihdy. Yhden homomiehen kanssa viihdyin kahdestaankin ja heitettiin läppää, mutta eihän siinä voi olla mitään.
Sitten taas yksi hyvän ystäväni mies saattoi joskus hieroa minua, kun olin heillä käymässä, mutta siinäkään ei ole mitään, koska kavereitten miehet on henkisesti niin off limit ja siinä mielessä ovat automaattisesti epäkiinnostavia. Heidän kanssaan on voinut heittää läppää, eikä ystäväpuolisot oo ollu moksiskaan. Samoin, jos meillä on käymässä mun ystäviä, läppä lentää minun miehen kanssa.
Mulla on yksi miespuolinen kamu, jonka kanssa jutellaan välillä syvällisiä, mut häneen oon tutustunu ennen miestäni ja ystävyys on kaveripohjalla. Emme siltikään näe säännöllisesti tms, kun ei oo yksinkertaisesti aikaa, kun oman perheen kanssa menee se aika.
Repikää siitä mustasukkaiseksi haukkujat.
Ap
Kylläpä te työläiset lintukodoissa olette töissä, jos ei ole mitään työpaikan ulkopuolista ole mielessä eikä tarve puhua kenellekään työyhteisön jäsenelle.
Hienoa!
_
Minä haluaisin joka helvetin päivä avautua työpaineista jollekin, joka on samassa ----:ssa kuin minä, mutta ei ole (enää) ihmisiä, joita vaivata.
Kaksi kuollut, eikä loppuihin voi luottaa.
_
Älkää ihan oikeasti kuvitelko, että joku kaljalle pyytäminen olisi itsensä tyrkyttämistä.
Minä luotan sekä mieheeni että itseeni. Eli siitä vain menköön, ja voi kertoa kaljoittelun jälkeen et oliko kivaa :) Eiköhän miehesi itse ymmärrä, jos toinen tyrkyttää itseään, ja osaa tehdä omat johtopäätökset ja kieltäytyä seuraavasta kerrasta.
Jos hän ei halua pettää, niin ei hän petä vaikka olisi millainen kaunotar tyrkkynä. Jos pettää, niin parempi vain että tulee heti ilmi, vaihdat parempaan.
Parisuhde perustuu luottamukselle, ilman sitä ei paljoa ole.
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä kommentoi osuvasti siitä, että nainen on jotenkin miesten seurassa viihtyvä ja on ehkä yliarvioinut mieheni ja hänen ystävyyden. Ja ehkä kaipaa pientä nostatusflirttiä, se ehkä osuu minunkin intuitiolla oikeimpaan.
Olen minäkin käynyt työkavereiden (naisia ja miehiä) kanssa siidereillä, mutta aina ollaan porukassa ja heitetään läppää.
En vaan ehkä koe luontevana alkaa heittää smalltakia tai jotain syvällistä kahdestaan varatun kanssa. Jotenkin minusta siihen tulee melko nopeasti sellainen alitajunnan kysymys, "onko tässä jotain muuta?" Tai "miksi tämä mies on kiinnostunut minusta". Koen sellaisen jotenkin kiusallisena ja epäluontevana. En viihdy. Yhden homomiehen kanssa viihdyin kahdestaankin ja heitettiin läppää, mutta eihän siinä voi olla mitään.
Sitten taas yksi hyvän ystäväni mies saattoi joskus hieroa minua, kun olin heillä käymässä, mutta siinäkään ei ole mitään, koska kavereitten miehet on henkisesti niin off limit ja siinä mielessä ovat automaattisesti epäkiinnostavia. Heidän kanssaan on voinut heittää läppää, eikä ystäväpuolisot oo ollu moksiskaan. Samoin, jos meillä on käymässä mun ystäviä, läppä lentää minun miehen kanssa.
Mulla on yksi miespuolinen kamu, jonka kanssa jutellaan välillä syvällisiä, mut häneen oon tutustunu ennen miestäni ja ystävyys on kaveripohjalla. Emme siltikään näe säännöllisesti tms, kun ei oo yksinkertaisesti aikaa, kun oman perheen kanssa menee se aika.
Ap
En ole mustasukkainen haukkuja, mutta haukahdan kyllä siksi, että sinusta on oikeutettua olla ystävä miehen kanssa, jonka olet tavannut ENNEN nykyistä miestäsi.
Kaveristasi olisi varmasti tosi kiva tietää, ettei hän enää kelpaisi kaveriksesi, jos olisitte tavanneet puoli vuotta sitten.
Olisit varmaan olkapäätä kohauttanut "syvällisten" puhumisien sijaan.
Ei ole kysymys luottamuksesta. Luotan mieheeni ja en sitä kyseenalaista aloituksessa tai missään muussakaan viestissä. Mieheni luottaa myös minuun, siitä ei tarvitse hätäillä.
Pohdin sitä, että mitäköhän tämä nainen meinaa ja sitä halusin kuulla, että minkä vuoksi varatut nyt yleensä pyytää varattuja ulos. Tokihan ajattelen myös kaverillisuutta, mutta tiedän myös, että ihastunut ihminen on ovela, ja koska en tunne naista, niin puhdasta spekulointia ja tunteenpurkua. Thats it.
No, eiköhän tästä ole jankattu tarpeeksi. Case closed.
Ap
Case closed and the mission clompeted?
Ehkä me kuitenkin saamme jatkaa kirjoittelua sinusta huolimatta.
Vai tarkoititko, ettemme saa?
Ei sitä miestä saa pidettyä itsellään tekemällä kultaista linnaa. Haluan, että oma mieheni elää ja on vapaasti, koska jos hän minua rakastaa niin osaa varmasti käyttäytyä luotettavasti. Jos ei osaa, niin ei sitten - hyväksyn, että näinkin voi elämässä käydä. Koska jokainen kohtaa kyllä mahdollisuuksia pettää suhteen aikana ja vaikka joku häneen ihastunut nainen kaljalle pyytää, mies saa itse käsitellä tilanteen ja se on hänen oikeutensa. En halua kertoa miehelle, miten elämänsä elää. Jos päättää pettää, niin pettää. En siihen romahda, enkä halua yrittää kontrolloida toista ihmistä liikaa. Ja onpahan ainakin vapaaata halusta kanssani, kerran tähän asti on aina tullut viereen yöksi ja jatkanut avioliittoa eikä lähtenyt toisen naisen matkaan.
Sun ei ap tarvitse tietää naisen kaikkia motiiveja, etkä oikein voikaan kenenkään mieltä lukea. Et voi antaa kuin puolisosi elää elämäänsä ja toivoa, että teidän suhde on sellainen, ettei mies sitä halua luopua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En ole mustasukkainen haukkuja, mutta haukahdan kyllä siksi, että sinusta on oikeutettua olla ystävä miehen kanssa, jonka olet tavannut ENNEN nykyistä miestäsi.
Kaveristasi olisi varmasti tosi kiva tietää, ettei hän enää kelpaisi kaveriksesi, jos olisitte tavanneet puoli vuotta sitten.
Olisit varmaan olkapäätä kohauttanut "syvällisten" puhumisien sijaan.
Minusta tuossa on logiikkaa. Minulla on miespuolisia tuttavia, jotka olen tuntenut jo ennen parisuhdettani. Nämä miehet eivät ole mikään "uhka". Jos olisin halunnut olla heidän kanssaan suhteessa, minulla olisi ollut siihen mahdollisuus pyrkiä jo kauan sitten. Mutta ei kiinnostanut silloin, ei kiinnosta nytkään.
Näin parisuhteessa ollessani ei tule mitenkään ehdoin tahdoin tutustuttua miehiin enempää kuin jossain asiayhteydessä. En oikeen koe tarvetta siihen. T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä miestä saa pidettyä itsellään tekemällä kultaista linnaa. Haluan, että oma mieheni elää ja on vapaasti, koska jos hän minua rakastaa niin osaa varmasti käyttäytyä luotettavasti. Jos ei osaa, niin ei sitten - hyväksyn, että näinkin voi elämässä käydä. Koska jokainen kohtaa kyllä mahdollisuuksia pettää suhteen aikana ja vaikka joku häneen ihastunut nainen kaljalle pyytää, mies saa itse käsitellä tilanteen ja se on hänen oikeutensa. En halua kertoa miehelle, miten elämänsä elää. Jos päättää pettää, niin pettää. En siihen romahda, enkä halua yrittää kontrolloida toista ihmistä liikaa. Ja onpahan ainakin vapaaata halusta kanssani, kerran tähän asti on aina tullut viereen yöksi ja jatkanut avioliittoa eikä lähtenyt toisen naisen matkaan.
Sun ei ap tarvitse tietää naisen kaikkia motiiveja, etkä oikein voikaan kenenkään mieltä lukea. Et voi antaa kuin puolisosi elää elämäänsä ja toivoa, että teidän suhde on sellainen, ettei mies sitä halua luopua.
Tämähän on siis miehen kirjoittama teksti, jolla manipuloi omia ajatuksiaan htväksytyiksi. Huom.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies näytti kaljallepyyntö viestin minulle. Sanoi, ettei koe että lähtisi hänen kanssaan.
Ehkäpä tämäkin kertoo jotain? Case closed.
Jokatapauksessa eivät ole nyt lähdössä oluilemaan.
Ap
Eiköhän. Vaikuttaa siltä, että miehesikin pitää naisen lähentymisyrityksiä hieman erikoisena. En ymmärrä palstalaisia, jotka väittävät, ettei naisen käytöksessä ole mitään omituista. Jos mies ei harrasta muutenkaan tällaista kahden kesken hengailua vapaa-ajalla muiden työkavereiden kanssa, niin tuntuuhan se omituiselta, että joku yrittää sellaista viritellä. Hyvin harvoin perheelliset haluavat hengailla kahden kesken vapaa-ajalla työkavereidensa kanssa.
No höpsis. Jos tuolle naiselle on normaalia viettää aikansa työkavereiden kanssa, niin ei ole mitään kummallista siinä, että kysyy miestä. Eihän se voi tietää miehestä etukäteen, miten hän tulee suhtautumaan. IHAN OK JA NORMAALIA, ettei tuijota kavereiden ja ystävien sukupuolta, vaan keskittyy tärkeämpiin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nii?! Mistä me nyt revitään, kun nuohan koski sun tekemisiäs! Eli sä annat luettelon kaikesta mitä SINÄ olet omasta mielestäsi toki oikeutettu tekemään ja kuvittelet sen todistavan jostain sun ei-mustasukkaisuudesta. Jestas sua.
Mun tuntemat kontrollifriikeimmät mustasukkaset hirviöt on just niitä, jotka sallii itselleen vaikka mitä (aina löytyy selitys) ja toinen ei sais tehdä yhtään mitään.
Säälin todella miestäsi. Kunpa hän älyäsi paeta.
Ai se "läpän heittäminen" onkin nyt keskeistä.
Ehkä se nainenkin halus vaan "heittää läppää".
Kyllähän sä varmaan ymmärrät, kun itsekin teet sitä näköjään varattujen miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies näytti kaljallepyyntö viestin minulle. Sanoi, ettei koe että lähtisi hänen kanssaan.
Ehkäpä tämäkin kertoo jotain? Case closed.
Jokatapauksessa eivät ole nyt lähdössä oluilemaan.
Ap
Eiköhän. Vaikuttaa siltä, että miehesikin pitää naisen lähentymisyrityksiä hieman erikoisena. En ymmärrä palstalaisia, jotka väittävät, ettei naisen käytöksessä ole mitään omituista. Jos mies ei harrasta muutenkaan tällaista kahden kesken hengailua vapaa-ajalla muiden työkavereiden kanssa, niin tuntuuhan se omituiselta, että joku yrittää sellaista viritellä. Hyvin harvoin perheelliset haluavat hengailla kahden kesken vapaa-ajalla työkavereidensa kanssa.
No höpsis. Jos tuolle naiselle on normaalia viettää aikansa työkavereiden kanssa, niin ei ole mitään kummallista siinä, että kysyy miestä. Eihän se voi tietää miehestä etukäteen, miten hän tulee suhtautumaan. IHAN OK JA NORMAALIA, ettei tuijota kavereiden ja ystävien sukupuolta, vaan keskittyy tärkeämpiin asioihin.
Huoruuden merkki. Paha, paha defenssi libidossa. Tiedostamaton.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen myös kaunis ja seksikäs. Ja tiedän sen enkä häpeä myöntää sitä.
Mutta syitä miksi esim. aviovaimoani ja lapsiamme en näytä somessa: vaimoni ei sinne halua ja lapseni saavat päättää isompana itse haluavatko.
Syitä.ämiksi olen pyytänyt miespuolisia ihmisiä drinkille: Haluan tutustua ystävänä samojen mielenkiinnonkohteiden vuoksi, tyyppi kaipaa piristystä, kaipaan itse piristystä, hän on kaverini, haluan vaihtaa kuulumisia.Hankkiudu terapiaan jos mustasukkaisuus on sinulle ongelma ettet sillä aja miestäsi karkuun.
Onko sinulle ok, että vaimoasi pyytää joku komistus kahdestaan oluelle, koska yhteiset mielenkiinnonkohteet ja haluaa ystävystyä vaimosi kanssa myös yksityiselämässä, haluaa että vaimosi piristää häntä tai haluaa tarjota piristystä vaimollesi. Ikävä kyllä olen sitä mieltä, että piristys hankitaan ensisijassa omalta kumppanilta tai ystäviltä, jotka se puolisokin tuntee ja tietää. Pitäisin myös outona, että vastakkaista sukupuolta oleva työtoveri haluaa vapaa-ajalla ystävystyä ilman omua kumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma Ap, ettei se ole niin päin, että miehesi on pyytänyt sitä naista ulos? Helpompi saada sinulta lupa mennä, kun esittää asian noin päin, että "työkaveri pyysi - olisi epäkohteliasta kieltäytyä"...
Olisin kyllä sen verran utelias tuosta ihmisestä, että toteaisin, että mennään toki yhdessä tapaamaan tätä naista oluelle.-eri
Vierailija kirjoitti:
Noin puolet työpaikan ihmisistä haluavat pitää työn työnä ja työkaverit erillään muusta elämästä. Toinen puoli haluaa tutustua muutenkin ja juuri käydä drinkeillä yhdessä. Sitten on se 5% näistä jotka tahtovatkin parisuhteen työkaveriin.
Tuo nainen voisin hyvin olla minä ja miehesi joku työkavereistani. En kiinnitä huomiota siihen onko työkaverini mies vai nainen. Ei ole tullut mielenkään että perheellisen miehen pyytäminen kaljalle olisi jotenkin kiellettyä.
No kyllä se perheellisen miehen pyytäminen yksin oluelle on todella omituista käytöstä. Miksi niin tekisit? Ymmärrän , että porukalla voidaan käydään esim oluella. Tai työaikana käydään syömässä tai kahvilla, mutta vapaa-ajalla tuo on tunkeilua.
Ehdottomasti outoa sekä epäkorrektia käytöstä.
Niillä on seksi suhde ! Aivan varmasti, huh huh, millainen sika! Ei sopisi mulle tuollainen, ei missään nimessä hyväksyttävää toimintaa.
Voi olla ihan puhtaat jauhot. Joidenkin vaimot vaan on ihan skitsoja, niin on helpompi olla kertomatta. Useinhan nuo liitot kuitenkin päättyvät, eikä se johdu siitä, että miehellä on ollut naispuolisia työkavereita ystävänä. Vaan miehet eivät jaksa olla epäiltynä ja syytettynä joka asiasta.