Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riku Rantala: ”Miehuus nousee pelosta, ja tätä naiset eivät ymmärrä.”

Kommentit (486)

Vierailija
241/486 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jaksatte inttää ja taistella sukupuolten sotaa, se on turhaa koska naissukupuoli on ylivoimaisesti parempi. Kestävämpi, joustavampi, yhteistyökykyisempi, työelämässä aivan ylivertainen johtamistaidoiltaan ja sosiaalisilta taidoiltaan.

Miehet on siinä rinnalla itkeviä ja valittavia pikkupentuja joiden uli_naa ei edes jaksa kuunnella, syyttävät kaikesta naisia vaikka oikee ratkaisu olisi katsoa peiliin. Siellä peilissä syy miksei saa naista/tyttöystävää.

Miehet sopii älyllisesti vähemmän vaativiin aputehtäviin.

Ja näiden faktojen takia maailmaa pyörittävät naiset? Oho eikunheiku miehethän ne päättäjien palleilla istuskelee, muistatko kuinka monta naispresidenttiä esimerkiksi suomella on ollut? Ne on tainnutkin olla transvestiitteja kaikki, eiks nii?

Niin odotas nyt vaan hetki. Itse olen naisjohtaja jolla yli 100 miesalaista. Erittäin moni tuttu nainen on johtaja. Nyt yliopistoissa kohta kaikki on naisia. Kun viimeinen pappakaarti miehistä jää eläkkeelle niin kaikki johtajat on jatkossa naisia.

Kuten sanoin, ajattelutyötä vähemmän vaativat avustavat työt sopii miehille jatkossakin.

Muistatko mitä kävi 100 vuotta sitten, kun huono-osaiset alkoi perseilemään? Voi tulla ylimieliselle hor**le kuumat paikat :D

Kerrohan vielä mitkä huono-osaiset?

T. Yli 100ke vuodessa tienaava naisjohtaja

Vierailija
242/486 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Pojat eivät ole tyhmempiä, mutta motivaatio puuttuu. Miksei poikia tueta opiskeluihin? Jos vanhemmat eivät motivoi, vastuu siirtyy yhteiskunnalle/koululle."

Äiti motivoi, isä ei. Tämä on todellisuus suomalaisissa perheissä. Kaikki kouluihin liittyvä organisointi jää äidin harteille, joten pojille jää se käsitys että koulunkäynti on naisten juttu. Jos isät antavat välinpitämätöntä esimerkkiä, ja osa jopa haukkuu ja vähättelee pojille koulun merkitystä (ja näitä on edelleen PALJON), mikään määrä yhteiskunnan tukemista ei tuu auttamaan. Isät kyselemään onko läksyt tehty, isät kuulustelemaan kokeisiin, isät sanomaan pojille että koulunkäynti on tärkeää, isät ostamaan talvella luistimia koulua varten.

Missä raamattuvyöhykkeellä sä asut? Pillurehtorin vaimo kenties?

Ei voi ihan oikeesti käsittää, että joku yleistää oman elinpiirinsä tapoja koko maata koskeviksi.

t: Yks isä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/486 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko se kaikkien kannalta parempi ettei naiset haluaisi ollenkaan parisuhdetta eikä miehet haluaisi olenkaan pimperoa, kun se nyt tässä vaikuttaa olevan se tärkeä ja älykäs aihe?

Missasit nyt olennaisen. Kysymys on siitä ettei toista voi syyttää etuoikeutetuksi jos hän ei halua sitä mitä hänelle tarjotaan. Olenko etuoikeutettu jos saan deittiviestiini vastauksena 80 kikkelinkuvaa ja vonkauksia hopeaketuilta? Tai onko mies etuoikeutettu jos saa paljon parisuhdetarjouksia mutta ei haluaisi parisuhteeseen vaan pussin tyhjennystä auton takapenkillä? 

Korostettakoot että tämä äskeinen oli rajua kärjistystä ja varmaan moni meistä haluaisi kumpaakin, seksiä ja kumppanin. Kysymys on vaan erilaisista lisääntymisstrategioista uroksen ja naaraan välillä ja tasapaino on olemassa, muutenhan kukaan ei lisääntyisi.

Ai sen että vastaat kysymykseeni puhuen täysin ohi aiheen, sekö oli pointtisi? Miten on olisko sinusta maailma parempi paikka jos miehet eivät haluaisi pimperoa ja naiset eivät haluaisi parisuhdetta? 

Veikkaan ettei kukaan tajua mikä on poitti tässä mitä hoet niin kuin olisit keksinyt jotain valtavan nerokasta. Siksi kukaan ei vastaa sulle koska ei ole mitään vastattavaa. Kyllä se olisi ihan mielenkiintoista jos lehmät lentäisivät, mutta mikä on relevanssi sillä oikealle elämälle?

Oliko tuo kysymys vai mikä? Vaikutat kiihtyneeltä, toivoisin että vetäisit henkeä ihan rauhassa ja miettisit aihetta ja kysymystäni, joka kumpusi tästä keskustelusta. Minulla on kyllä vastauksia, jos haluat tietää. En kuitenkaan viitsi lähteä kilpailemaan asioista kiihdyksissä olevan muista veikkaajan kanssa vaan keskustelisin ihan äly ensin pohjalta, jos se sinulle vain sopii. Se vaatii että rauhoitut ensin.

Taitaa kaikki kiihko olla tämän puutteessaolevan puolella.

? kysyn vain että olisko parempi että miehet eivät haluaisi pimppiä eikä naiset parisuhdetta joka tuntui olevan kantava teema täällä. Sain kuulla että olen puutteessa huutava hullu joka missaa pointin ja jolle ei ole mitään vastattavaa kertakikkelin tyrkyttäjä deittipalvelussa häiriköivä jne jne. Onkohan se vika tässäkin keskustelussa minussa? Aika koomista, en ihmettele jos on vaikeuksia ihmisuhteissa.

Kirjoittelusi menee melkein sekavan puolelle. Selitä nyt meille miksi koet niin mahtavaksi tyhjänpäiväisen jossittelusi? Ei sitä kukaan muuten voi käsittää.

Klassinen vastaus, kun ei pysty keskustelemaan asiallisesti, niin syyttää toista sekavaksi. Onko minussa tai kysymyksessäni jotain mikä saa sinut käyttäytymään epä-asiallisesti vai toimitko noin automaattisesti kaikkien kanssa? Minkä jossittelun, tarkoitatko kysymystäni, joka oli tässä ketjussa kirjoitetuista viesteistä esiin nostettu? Eli olisko maaima parempi paikka jos miehet eivät haluaisi pillua ja naiset eivät haluaisi parisuhdetta.

Klassinen vastaus kun et itsekään tiedä mitä tarkoitat. Kiinostava nähdä miten kauan pystyt väistelemään kysymystä siitä mitä ihmettä jankkaamisellasi oikein haet.

Kysyt siis sittenkin? Miksi et sitä sanot vaan kiertelet itse sen ääneen sanomista, ei suoran ihmisen toimintaa. Tietenkin klassisesti syytät omasta kieroilustasi minua. Sekin on merkki ettet osaa keskustella asiallisesti. Miten itse suhtautuisisit tilanteessani. Olet jo todistanut olevasi huomattavasti epärehellisempi keskustelussa ja kiihkoilevampi sekä muita syyttelevä osapuoli. Miksi kuvittelet minun tulisi opastaa sellaista ihmistä joka ei itse suostu vastaamaan kysymykseen, vaan hyökkää heikkoitsetuntoisena toista ihmistä vastaan, joka vain on kiinostunut vastauksesta, eikä syyttelystä. Miksi et itse vastaa kysymykseen, mutta hyökkäät kysymyksen asettajaa vastaan. Vähän niin kuin ampuisit lähetin automaattisesti, jos ymmärrät vertauksen. Ei minulla ole mikään kiire vai luuletko että minulla olisi kovinkin suuri tarve todistella itseäni muille tai juuri sinulle? Miksi olisi, se on sinun kaltaisten homma selvästi, minä en koe siihen tarvetta.

No nyt on harvinaisen pitkä väistely-yritys. Lue tarkemmin, onhan sinulle jo vastattu tuolla yllä. Mutta eiköhän sovita ettei jutuissasi ollut päätä eikä häntää, ei se niin vakavaa ole että kannattaisi sivukaupalla yrittää väistellä perustelemasta väitteitään. Sattuuhan sitä paremmissakin piireissä.

Minkä väistely?

Vierailija
244/486 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jaksatte inttää ja taistella sukupuolten sotaa, se on turhaa koska naissukupuoli on ylivoimaisesti parempi. Kestävämpi, joustavampi, yhteistyökykyisempi, työelämässä aivan ylivertainen johtamistaidoiltaan ja sosiaalisilta taidoiltaan.

Miehet on siinä rinnalla itkeviä ja valittavia pikkupentuja joiden uli_naa ei edes jaksa kuunnella, syyttävät kaikesta naisia vaikka oikee ratkaisu olisi katsoa peiliin. Siellä peilissä syy miksei saa naista/tyttöystävää.

Ja näiden faktojen takia maailmaa pyörittävät naiset? Oho eikunheiku miehethän ne päättäjien palleilla istuskelee, muistatko kuinka monta naispresidenttiä esimerkiksi suomella on ollut? Ne on tainnutkin olla transvestiitteja kaikki, eiks nii?

Niin odotas nyt vaan hetki. Itse olen naisjohtaja jolla yli 100 miesalaista. Erittäin moni tuttu nainen on johtaja. Nyt yliopistoissa kohta kaikki on naisia. Kun viimeinen pappakaarti miehistä jää eläkkeelle niin kaikki johtajat on jatkossa naisia.

Kuten sanoin, ajattelutyötä vähemmän vaativat avustavat työt sopii miehille jatkossakin.

Muistatko mitä kävi 100 vuotta sitten, kun huono-osaiset alkoi perseilemään? Voi tulla ylimieliselle hor**le kuumat paikat :D

Oletko vähän tyhmä? Aina kun on miehiä painettu alas liikaa, niin ne on alkanut perseilemään. Siinä ei paljon sun 100k auta, kun joku vetää sulta kurkun auki unissas :D

Vierailija
245/486 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ui jui kun alkoikin pelottamaan. Sinä syrjäytynyt sittiäinen et voi mulle mitään.

Ihan omaa tyhmyyttänne miehet jäätte toiseksi johtajuuskisassa. Ette viitsi kouluttaa itseänne, ette viitsi opetella sosiaalisia taitoja, ette yhtään mitään kun luulette että prinssinakki housuissa riittää. Hah hah!

Venäjältä saa satasella ostettua toimivan rynnäkkökiväärin. 

No tunge se suuhusi ja paina liipaisinta. Mua ei kiinnosta sun piipitys.

Vierailija
246/486 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vähän tyhmä? Aina kun on miehiä painettu alas liikaa, niin ne on alkanut perseilemään. Siinä ei paljon sun 100k auta, kun joku vetää sulta kurkun auki unissas :D

Kyllä ootte surkeita. Väkivaltafantasiasta voimaa vai? Sinä et voi mulle yhtään mitään. Etkä naisille ylipäätään. Kosteissa unissas ehkä. Naisten on tulevaisuuden päättäjiä ja harhaiset laitetaan laitokseen fantasioimaan.

Vierailija
247/486 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä oon 20v päästä liuta naisjohtajia mitkä ei hyväksy kumppanikseen ketään kun vaatimukset täyttäviä miehiä on joku 5% koko miesjoukosta. Naiset ei nai alaspäin, koska kuka nyt sellaista tekisi. Ainiin, miehet läpi historian

Vierailija
248/486 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä miesten ongelmanratkisua: uhataan kiduttaa ja tappaa! Sillälailla taas kerran.

Vierailija
249/486 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet eivät haluaisi pimppiä, maailmasta tulisi laakista aivan järkyttävästi parempi ja turvallisempi paikka. Jos taas naiset eivät haluaisi parisuhdetta, lapset kärsisivät, koska lapsen etu on kaksi aikuista kasvattajaa, joista toinen paikkaa toisen vikoja.

Ööö... toi sun näppäimistön kautta suoltama käsittämätön sekasotku sisältää nyt ainakin sellaisen ihan perustavanlaatuisen virheen, että jos miehet ei haluaisi pimppiä, niin koko loppulause on turha, koska siitä seuraa, että:

A) Miehet eivät hakeutuisi parisuhteisiin, jolloin olisi ihan sama haluavatko naiset niitä

B) Lapset eivät kärsisi, koska lapsia ei mistään siunaantuisi maailmaan.

Ai kun jännä mielikuvitusleikki. Nyt enää puuttuu selitys siitä miksi koet tarpeelliseksi harjoittaa näin turhanpäiväistä päiväunelmointia. Naiset eivät ole munan perässä kuin hullut, silti kun viimeksi tarkistin, ihmiskunnalla ei ole ollut mitään vaikeuksia lisääntyä. Huomattavasti vähempikin riittäisi.

Vierailija
250/486 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä miesten ongelmanratkisua: uhataan kiduttaa ja tappaa! Sillälailla taas kerran.

TÄMÄ.

Vierailija
251/486 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juupajuu, sitä päivää odotellessa. Eipä ilmeisesti asia muutu sukupuolen vaihtuessa, miesjohtajat halveksivat naisia, naisjohtajat halveksivat miehiä. Tämä se on sitä tasa-arvoa

Vierailija
252/486 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minusta on liian helppoa unohtaa nämä vihaiset miehet, joilla on isot sanat, pienet sydämet ja kädet nyrkissä. Paljon vaikeampaa on nähdä ja kuulla heitä, ja pyrkiä pitämään heidät lähellämme.

Se ei tapahdu helposti tai vaatimalla. Tätä taas naisten voi olla vaikea ymmärtää, sillä fakta on sekin, että heidän näkökulmastaan miesten ylivalta ryhmänä on päivänselvää."

Siinä viisaita sanoja palstan miesvihaajille.

Mitäääähhh naistenko tämäkin pitäisi hoitaa, siis nämä "isosanaiset, pienisydämiset vihaiset miehet"?

Tämähän on vain suora seuraus sille, ettei meillä ole ollut 70 vuoteen mitään, mikä karsisi heikkoja miehiä pois. 2. maailmansota niitti aika tehokkaasti näitä "ylimääräisiä" miehiä, jonka jälkeen kaikilla meni muutama vuosikymmen aika hyvin.

No ei sota kyllä karsinut heikkoja. Oikeastaan päinvastoin. Vastuuntuntoisimmat, joista tuli usein ryhmän tai joukkueenjohtajia, heitä kaatui suhteessa eniten. Eritoten reservin vänrikkejä ja täytyy olla täysi houkka, jotta heitä kutsuisi " heikoiksi miehiksi". Juuri he olivat isänmaan parhaita poikia. Sodan välttelijät ja kruununraakit selvisivät. Ääliömäinen tietämättömän typeryksen väite.

Vierailija
253/486 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minusta on liian helppoa unohtaa nämä vihaiset miehet, joilla on isot sanat, pienet sydämet ja kädet nyrkissä. Paljon vaikeampaa on nähdä ja kuulla heitä, ja pyrkiä pitämään heidät lähellämme.

Se ei tapahdu helposti tai vaatimalla. Tätä taas naisten voi olla vaikea ymmärtää, sillä fakta on sekin, että heidän näkökulmastaan miesten ylivalta ryhmänä on päivänselvää."

Siinä viisaita sanoja palstan miesvihaajille.

Mitäääähhh naistenko tämäkin pitäisi hoitaa, siis nämä "isosanaiset, pienisydämiset vihaiset miehet"?

Tämähän on vain suora seuraus sille, ettei meillä ole ollut 70 vuoteen mitään, mikä karsisi heikkoja miehiä pois. 2. maailmansota niitti aika tehokkaasti näitä "ylimääräisiä" miehiä, jonka jälkeen kaikilla meni muutama vuosikymmen aika hyvin.

No ei sota kyllä karsinut heikkoja. Oikeastaan päinvastoin. Vastuuntuntoisimmat, joista tuli usein ryhmän tai joukkueenjohtajia, heitä kaatui suhteessa eniten. Eritoten reservin vänrikkejä ja täytyy olla täysi houkka, jotta heitä kutsuisi " heikoiksi miehiksi". Juuri he olivat isänmaan parhaita poikia. Sodan välttelijät ja kruununraakit selvisivät. Ääliömäinen tietämättömän typeryksen väite.

Sodan välttelijät voi varmasti laskea yhden käden sormilla. Ja aivan varmasti tyhmimmät ja ne joilla ei ollut yhtäkään kaveria katsomassa perään eivät selvinneet sodasta parhaiten. - eri

Vierailija
254/486 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet eivät haluaisi pimppiä, maailmasta tulisi laakista aivan järkyttävästi parempi ja turvallisempi paikka. Jos taas naiset eivät haluaisi parisuhdetta, lapset kärsisivät, koska lapsen etu on kaksi aikuista kasvattajaa, joista toinen paikkaa toisen vikoja.

Sitten ei olisi mitään parisuhteitakaan. 

Eivät naiset mieti miten voisi saada miehiä ja käy tuhansia euroja tai dollareita maksavilla boot campeilla ja opettele pelinaistaitoja ja sano toisilleen "woman up bitch! Lähesty nyt tuota ja tuota miestä ja sitten salille ja opettele viettely- ja puhetaitoja ettet ole samanlainen luuseri kuin suurin osa muista!"

Ikävä juttu (paradoksi?) tässä on se, että naiset eivät joko nosta tasoaan ollenkaan TAI jos naiset nostavat tasoa, naiset nostavat samalla rimaa miehille, mikä tarkoittaa sitä, että liian matalalla olevat miehet eivät saa mitään näiltä naisilta. Menestyvät miehet taas nostavat ylöspäin alemmalla tasolla olevia antamalla näille huomiota ja suojelusta. 

Vierailija
255/486 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika huonot hoksottimet ainakin omistat vaikka rahaa löytyykin

Vierailija
256/486 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa enää miehet? Siittiöitä saa klinikalta ja elämisen voi maksaa itse. Ja ok talonkin voi rakentaa itse, näin tein itse naisena.

Vierailija
257/486 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä on hyviä puolia. Liikakansoitus loppuu tätä menoa.

Vierailija
258/486 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa enää miehet? Siittiöitä saa klinikalta ja elämisen voi maksaa itse. Ja ok talonkin voi rakentaa itse, näin tein itse naisena.

Mistä ne siittiöt sinne klinikalle tulee ja kuka ne rakennustarvikkeet tekee? Oletko varma ettei miehiä ole tarvittu ollenkaan?

Vierailija
259/486 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne siittiöt sinne klinikalle tulee ja kuka ne rakennustarvikkeet tekee? Oletko varma ettei miehiä ole tarvittu ollenkaan?

Pian voi kloonata!

Vierailija
260/486 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pian voi kloonata!

Toki voi, mutta kysymys olikin mistä ne siittiöt sinne klinikalle tulee ja mistä tiedät että ne rakennustarvikkeet on naisten tekemiä, kun miehiä ei tarvittu mihinkään!

Ketju on lukittu.