Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehen löytäminen rakettitiedettä?

Vierailija
08.09.2018 |

Mistä löysit kumppanisi?

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, naiset ei vain kelpuuta ketään. Kriteerit on liian korkealla.

Vierailija
2/101 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan se on juuri sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, naiset ei vain kelpuuta ketään. Kriteerit on liian korkealla.

Jos sä et ole kelvannut, ei se tarkoita, etteikö kukaan kelpaisi. En itse ainakaan ottaisi sua viereeni itkemään kuinka ”naiset ei sitä-ja-tätä” enkä pidä sitä mitenkään kovana kriteerinä.

Omani löysin vapaaehtoishommista. Tuli festaria pystytellessä juteltua niitä näitä ja huomattua, että mehän tykätään kaikista samoista asioista. Suosittelen siis vaan liikkumaan aktiivisesti ulkona eikä jumittamaan netissä! Siellä ne oikeat miehetkin on, ei av:lla tai ulilaudalla.

Vierailija
4/101 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos kelpaa mikä tahansa. On jos haluaa laatua ja pitkäkestoisen suhteen.

Vierailija
5/101 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,onko se? Tässä miehenä mietiskelly paljon asiaa,että miksi se kumppanin löytäminen tahtoo olla niin vaikeaa!

Vierailija
6/101 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset joilla on mies, on viisaita ja miehettömät tyhmiä.

Vierailija
7/101 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli helpompaa ennen. Silloin juotiin paljon ja mentiin baariin ihan reilusti pokaamaan. Siis näin oli vielä ysärillä. Melkein kaikki silloiset suhteet on syntyneet baarissa. Nykyään kuulemma baareissa vain nökötetään omassa viitekehysjengissä, mene ja tiedä.

Vierailija
8/101 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakettien lentäminen veenukseen ei ole tiedettä.

Vierailija
9/101 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni ensimmäisen kerran, kun hän tuli meidän soluasuntoon virittämään kämppikseni tietokonetta. Myöhemmin näin häntä satunnaisesti, kun asuimme viereisissä rapuissa. Mutta vasta muutaman vuoden päästä aloimme seurustella ja sillä kertaa juttelimme ensin ircissä ja mies kiinnostui minusta sen keskustelun perusteella. En ole vieläkään ihan varma tiesikö hän tuolloin, miltä näytän, tai siis muistiko minua samalla tavalla kuin minä muistin hänet ulkonäöltä. Mutta 8kk seurustelun jälkeen mentiin naimisiin ja muutettiin yhteen. Seuraavaksi tulee jo 19-vuotishääpäivä.

Vierailija
10/101 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset joilla on mies, on viisaita ja miehettömät tyhmiä.

Sanoisinpa melkein päinvastoin. Olen äärimmäisen varovainen ja tutustun varovasti.

11/101 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli helpompaa ennen. Silloin juotiin paljon ja mentiin baariin ihan reilusti pokaamaan. Siis näin oli vielä ysärillä. Melkein kaikki silloiset suhteet on syntyneet baarissa. Nykyään kuulemma baareissa vain nökötetään omassa viitekehysjengissä, mene ja tiedä.

Olen tässä jonkun verran baareillut sinkkuna ollessa ja kyllä se näin melkein on, että baarissa ei enää naiset seuraa hae. Ainakin itseni kohdalla näin.

Vierailija
12/101 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan baarista. Suomalainen nainenhan haluaa alkoa käyttävän miehen tai ainakin kaikilla alkoa runsaasti käyttävillä tuntuu naisia olevan. Suomessa tutustuminen ja ensi pano hoidetaan yleensä vahvassa humalassa. Aamulla karataan kotia kun ei kehdata aamulla silmiin katsoa selvinpäin. Myöhemmin sitten tekstataan jos vaikka nähtäisiin ja se näkeminen tapahtuu usein alkoholin kanssa kolmistaan.

Riippuu varmaan vähän ympyröistä... Omassa lähipiirissä ei kyllä kukaan harrasta minkäänlaisia kännipanoja tai muita yhden illan säätöjä, eikä baarissakaan käydä kuin omassa porukassa viihtymässä. Kumppanit on löytyneet opiskelupaikoilta, töistä, kavereiden kautta, harrastuksista ja tinderistä. Ihan selvin päin on kyllä nähty ja siitä jatkettu tutustumista.

Vierailija
13/101 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman tason tunnustaminen itselle on rakettitiedettä.

Vierailija
14/101 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakettitiede on omena putoaa puusta tiedettä, eli ihan stanan helppoa.

Vierailija
15/101 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijabileistä. Mies tuli juttelemaan.

Vierailija
16/101 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rakettitiedettä. Itse löysin omani tinderistä, tein profiilin, sain 120 matchia ja valitsin niistä miellyttävimmän 🙂

Vierailija
17/101 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuapa et löytäskään tinderistä, hah. Ei se kuitenkaan rakettitiedettä ole.

Vierailija
18/101 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rakettitiedettä, vaan lottoamista. 

Itse löysin miehen tinderistä. Monen monet treffit piti käydä läpi ja monta pettymystä itkeä, mutta sieltä se sitten lopulta löytyi. Tiedän, että minulla kävi ihan järjetön tuuri. Eipä siihen rakettitiede olisi auttanut. En olisi voinut tehdä mitään toisin. Ei ole mitään sääntöjä tai kikkakolmosia. 

Vierailija
19/101 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tosiaan rakettitiedettä, vaan kysymys on sattumista. Oikea paikka oikeaan aikaan, kaksi samanhenkistä ja eritoten samaa haluavaa ihmistä kohtaavat. Kun alkaa miettiä, miten monella eri tavalla sen oman kumppanin löytäminen olisi voinut ihan vaan mennä ohi, tajuaa että kyseessä on vaan ollut ihan mieletön mäihä. Kaikki, mitä molempien elämässä oli tapahtunut, oli johdattanut molemmat siihen hetkeen, siinä mielentilassa, juuri sillä tavalla. Avoimina uudelle. Voitimme kumppanilotossa.

Vierailija
20/101 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen löytäminen, mutta juuri oikeanlaisen miehen löytäminen voi ollakin. Keskitynkin nykyään ihan muihin tieteisiin.