Mistä ihmeestä löydän AA-kupin rintsikoita?Kun en ole löytänyt edes
H&M enkä Lindexistä. A-kuppiin jää tyhjää joten olisi kiva kun saisin oikean kokoiset rintsikat. Ennen imetystä vielä kävi vielä A muttei enää näköjään :/
Kommentit (31)
Eikös joku tiukka toppi ajais saman asian?
T. D80
mutta toppihan litistäisi loputkin herneenalut :D Että olisi ne sopivat rintsikat kiva saada kai täältä helsingistä jostain löytyy muualtakin kuin erikoisliivikaupoista?
ap
Ei ole järkyttävän hintaisia. Kokoja löytyy AA-H.
Kokeile eri malleista sieltä A:ta, jotkut ovat tosi pieniä.
Samoin Lindexillä on geeli rintsikat jotka on pientä mallia.
älä välitä moisista kommenteista ap, vaan suunnista keskustan stockalle. jos sieltä ei löydy, niin taatusti tilaavat sulle.
tarvitsisin erityisesti urheilurintsikat. Imetyksen venyttämät pussit hyppivät ikävästi ja kipeästi niissä A-kupeissakin. Muuten pienet rinnat ovat kyllä todella kätevät urheillessa.
Niinpä, sitä mietin välillä itsekin. Ja kiitos itsetuntoa kohottavasta kommentista.
Geelirintsikoita en halua. Ihan tavalliset push upit on hyvät.
Jos muita AA-kuppeja kuulolla niin onko teillä sitten tapana kulkea ilman rintsikoita? Itselle ei tulisi mieleenkään,vaikka nämä olemattomat ovatkin niin olisi turhan alaston olo.
ap
Niitä on niin harvoin tyrkyllä, että niitä on pakko ostaa aina kun sattuu vastaan, vaikka olisi juuri edellisenä päivänä ostanut edelliset.
Ainoa ongelma niissä taitaa olla se, että kuviointi on melkoisen mielenkiintoista. Lukuunottamatta erikoisliikkeitten rintaliivejä, joutuu tyytymään Ihaan, NallePuhin ja BettyBoopin kuvilla varustettuihin liiveihin.
Käytän rintsikoita aina kun poistun kotiovesta.
Tukea en niinkään kaipaa vaan täytettä. (Urheillessa myös tukea). Imetyksen jäljiltä nännit on suuret ja töpöttää. Olisi minusta liian huomiotaherättävää, kun paidan alta ei näy rintoja juuri ollenkaan, mutta nännit törröttää. Siksi käytän aina topattuja sileitä rintsikoita, jotka näyttävät hyvältä paidan alla.
Kannattaa mennä ihan oikeaan alusvaateliikkeeseen. Se on aivan toista kuin Seppälä, H&M etc. Saat asiantuntevaa palvelua ja myyjä kantaa sulle koko ajan uusia liivejä ja kokoja sovituskoppiin eikä tarvitse itse arvuutella, sopisiko ehkä toinen ympärysmitta vai toinen kuppikoko vai eikö koko malli sovi jne. Alusvaateliikkeiden myyjät osaavat kertoa liivien istuvuudesta paljon sellaista, mitä ainakaan minä en ollut koskaan tullut edes ajatelleeksi.
Minä olen nähnyt a-kupin rintsikoita Kapp Ahlissa, siellä oli pienin koko aa65, ihan kivan näköisiä liivejä oli. Toivottavasti löydät kivat. Ja te isotissiset, älkää viitsikö olla ilkeitä meille pienempivarustuksisille, ei se teidän kuppikokonne omaa ansiotanne ole;)
kokoa 80A saatavilla. 75B:ssä olisi kuppi samankokoinen mutta ympärysmitta kun kiristää, niin on tosi epämukavat.
En löydä mistään. Minulla on suuri rinnanympärys ja pienet tissit. En ole edes lihava n.60 kg.
mihin ihmeeseen tarviaa aa- kupin rintsikoita???
korvaläpiksi vai???
hahhhaaaaah. eikös tuo ole niin pieni tissi" koko" , että eihän niitä edes ole näkyvissä...
BUUAAAHHAAAH. anteeksi, nauran täällä vedet silmissä:))))
Ja vaikka se kuulostaa ihan todella kuluneelta syyltä, niin ihan kateudesta nää ikävät kommentit tulee. Isoille rinnoille on aivan yhtä mahdoton löytää liivejä kuin pienillekin. (Ja keskikokoiset sitten varmaan sanoo, että heidän koot ovat aina kaupoista loppu!) Kyllä minä kovasti toivon, että tää E-kuppi on imetyksen jälkeen pienempi. Näiden kanssa ei voi ottaa yhtään juoksuaskelta, ei nukkua vatsallaan, paidat ei istu päälle, kaikin puolin epäkäytännöllistä on.
Oliko tekstiä liikaa?
Vierailija:
mihin ihmeeseen tarviaa aa- kupin rintsikoita???korvaläpiksi vai???
hahhhaaaaah. eikös tuo ole niin pieni tissi" koko" , että eihän niitä edes ole näkyvissä...
9 ja 19 on samoja mammoja, jotka sitten valittaa kuinka törkeää on, kun heidän miehensä " joutuvat" tuijottamaan törröttäviä nännejä. :D
Ei se tosiaan ole rinnan koosta kiinni, joutuuko pitämään rintsikoita vai ei. Jotkut vaatteet vaan näyttävät hölmöiltä ilman.
että jollakulla on hauskaa.
Vierailija:
mihin ihmeeseen tarviaa aa- kupin rintsikoita???korvaläpiksi vai???
Mulla ne AA-rinnat on sellaiset pussit, että voisin laittaa vaikka ne korvaläpiksi. Siksi tarvitsen ne rintsikat.
Käytän kyllä aina liivejä, alaston ilman niitä. Ostan liivejä mistä sattuu, lähinnä kokoa 80A. AA-kokoisia kuppeja en omista. Jotkut 80A kupit on mulle vähän isot, mutta en välitä.
Mä en ole kiinnostunut, mitä muut ovat mieltä rinnoistani. Tykkään niistä ihan näin. Olen pitkä ja hoikka, lähes laiha. Rinnat sopivat mulle.
itellä taas päinvastoin...kuppikoko tällä hetkellä 80 F