Pukeutuvatko parikymppiset naiset peppua korostaviin trikoihin tarjotakseen miehille silmäniloa?
Ja mitä ajattelette, jos kadulla vastaantuleva, korkeasykkeisellä lenkillä oleva kovakuntoinen hopeakettu iskee teille silmää? ;) Kiinnostutteko?
Kommentit (6)
Mä en noteeraa setämiehiä, näköalat on tarkoitettu alle kolmekymppisille ja komeille kundeille.
Vastaus otsikkoon: kyllä, muttei sinulle. He loukkaantuvat ja raivoamat metoo-kilareita jos väärä mies edes katsoo heitä.
Hopeaketusta: luultavasti nainen luulee miehen silmään lentäneen roskan, koska eihän sellainen komistus nyt häntä noteeraisi. Sitten suihkussa hän miettii entä jos sittenkin... ja antautuu omalle nautinnolle ennen kuin menee houkuttelemaan pleikkarilla pelaavaa poikaystäväänsä nukkumaan.
Olen päässyt trikoopeppuja hyväilemäänkin.
Pukeutuminen on suurimmaksi osaksi naisten välistä heimokäyttäytymistä jolla viestitään toisille naisille omia speksejä kuten mihin sosiaaliseen ryhmään kuulut. Mies ei näe pukeutumisen tai meikin taidokkuutta, ainoastaan sen pepun tai tissit.
Vierailija kirjoitti:
Pukeutuminen on suurimmaksi osaksi naisten välistä heimokäyttäytymistä jolla viestitään toisille naisille omia speksejä kuten mihin sosiaaliseen ryhmään kuulut. Mies ei näe pukeutumisen tai meikin taidokkuutta, ainoastaan sen pepun tai tissit.
Pukeutuminen perustuu ryhmäkäyttäytymiseen sekä kulloiseenkin muotiin. Jos trikoisiin pukeutuminen on muotia, niihin pukeudutaan. Jonain toisena aikana verhoudutaan verkkareihin, leveälahkeisiin housuihin tai mikä nyt sattuukin olemaan sillä hetkellä muodissa. Kun iso peppu on jossain vaiheessa out of fashion, Kim Kardashian tulee poistattamaan fyllinkinsä ahteristaan samantien.
Sen sijaan en usko siihen, että naiset meikkaisivat / pukeutuisivat täysin samoin, jos miehiä ei olisi lähimaillakaan. Ja jotta ette luulisi minua setämieheksi, sanon olevani täti-ikäinen (eli nelikymppinen) nainen.
Ei pukeuduta ja hopeaketuille toivon vain ja ainoastaan hidasta ja tuskallista kuolemaa.