Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonontaako kondomi joidenkin miesten tuntoaistia enemmän kuin toisten?

Vierailija
08.09.2018 |

Ex-poikaystäväni kanssa seurusteltiin melkeen 2 vuotta ja tänä aikana käytettiin aina kondomia (paitsi juuri ennen menkkoja ja menkkojen aikaan ei aina, mutta silloinkaan poikaystäväni ei lauennut sisääni). Kondomin käyttö oli hänelle täysin ok ja sanoi ettei se häntä juurikaan häiritse.
Nyt olen ollut uudessa parisuhteessa puoli vuotta ja nykyinen poikaystäväni ei halua käyttää kondomia koska se kuulemma vie niin paljon pois nautintoa. Ollaan keskusteltu asiasta ja sanoo aina samaa. En halua itselleni kuitenkaan mitään ehkäisypillereitä ja kierukka oli joskus muutama vuosi sitten mutta se ei oikein sopinut mulle. Poikaystäväni ei myöskään halua vielä lapsia mutta haluaa silti seksiä AINA ilman kondomia. Sanoo vaan että tuskin tulen raskaaksi jos vaan ei laukea sisääni.
Mua on alkanut ärsyttää. Ja mietin että viekö se kortsu joiltakin miehiltä sitten ihan oikeasti sitä tuntoaistia niin paljon pois,vai mikä siinä kumin käytössä on niin vaikeaa

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alpo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset täällä taas ”asiantuntijoina” laukoo ”totuuksia” miesten puolesta.

😂

Voi olla että jokunen mieskin, jolla on aivot.

Onko ne aivot yhteydessä jokaisen miehen yksilölliseen tuntoaistiin?

Vierailija
42/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen sanoo, ettei halua peppuseksiä, naisen tahtoa pitää kunnioittaa.

Jos mies sanoo, ettei halua kondomia, naisen tahtoa pitää kunnioittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni ehdottaa "ehkäisykeinoksi" vaan sitä että ei laukea sisääni. Vaikka siis eihän se ole mikään ehkäisykeino. (Joku kysyi tätä).

Eniten ihmettelen miten hän on niin huoleton asian kanssa, sillä kaksi hänen edelllistä tyttöystäväänsä ovat molemmat olleet kerran raskaana ja molemmat tehneet abortin. Toinen oli raskaana uudestaan aika nopeasti abortin jälkeen mutta se raskaus meni kesken. Vähän surettaakin kun poikaystäväni suhtautuu tähän asiaan jotenkin niin huolettomasti. :/ Muuten hän on tosi mukava ja hyväsydäminen tyyppi, mutta ehkei sitten mikään ihan penaalin terävin kynä...

Vierailija
44/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen tahtoa pitää kunnioittaa jos aikoo ko naisen kanssa seksiä harrastaa. Mies on täysin vapaa etsimään sellaisen kumppanin, jolle asialla ei ole väliä.

Vierailija
45/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystäväni ehdottaa "ehkäisykeinoksi" vaan sitä että ei laukea sisääni. Vaikka siis eihän se ole mikään ehkäisykeino. (Joku kysyi tätä).

Eniten ihmettelen miten hän on niin huoleton asian kanssa, sillä kaksi hänen edelllistä tyttöystäväänsä ovat molemmat olleet kerran raskaana ja molemmat tehneet abortin. Toinen oli raskaana uudestaan aika nopeasti abortin jälkeen mutta se raskaus meni kesken. Vähän surettaakin kun poikaystäväni suhtautuu tähän asiaan jotenkin niin huolettomasti. :/ Muuten hän on tosi mukava ja hyväsydäminen tyyppi, mutta ehkei sitten mikään ihan penaalin terävin kynä...

TÄMÄ SIIS AP.

Vierailija
46/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika. Ihan oman onnellisuutesi takia. Abortti ei ole ehkäisykeino.

Vierailija
47/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin mies, käyttäisin todellakin kondomia, jos en lapsia haluaisi. Aina ihmetyttänyt se, miten miehet luottavat ehkäisyn täysin naisen vastuulle. Jos nainen unohtaa ottaa pillerinsä niin se on sitten siinä. Tai jättää tahallaan syömättä. En ikimaailmassa voisi jättää ehkäisyä vaan toisen vastuulle.

Vierailija
48/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän täytyy olla provo tai tosi epävarma nuori nainen! Hyvää jatkoa teille! Hyvän miehen olet saanut.

Vierailija
49/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli hän käyttää aborttia ehkäisynä. Harvinaisen typerä mies. Ajattelee ilmeisesti alapäällään.

Vierailija
50/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen tahtoa pitää kunnioittaa jos aikoo ko naisen kanssa seksiä harrastaa. Mies on täysin vapaa etsimään sellaisen kumppanin, jolle asialla ei ole väliä.

Nainen on yhtä lailla vapaa.

Vierailija
51/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minun mielestäni seksi tuntuu hyvin erilaiselle kondomia käytettäessä! Olen mieluummin ilman seksiä kuin nain kumin kanssa. Minulle sopii seksi pysyvässä turvallisessa suhteessa ilman kondomia, yhden illan suhteiden välttämiseen yksi iso syy on juuri kondomit.

Inhoan sitä kun rakastelu pitää keskeyttää kondomin laittamiseksi paikalleen ja sitten tarkkailla että se pysyy paikallaan ja irrotella sitä jälkeenpäin. Spontaanius ja keskittyminen häiriintyy.

Lisäksi tuntuma on erilainen. On ihanaa kun iho koskettaa ihoa ilman että välissä on jotain...

Vierailija
52/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suostuisi seksiin tuon miehen kanssa. Olettehan molemmat käyneet tautitesteissä?

On ihan normaalia että vakituisessa suhteessa ei käytetä kumia vai pitäisikö aivomiehesikin pitää kumia;D  On naiselta todella itsekästä vaatia mieheltä seksinautintoa merkittävästi heikentävän kumin käyttö. Ei sitä tarvitse edes kysyä heikkeneekö tunto jos penis on kumin peitossa.

Ja mieheltäkö ei sitten ole todella itsekästä vaatia naista käyttämään hormonivalmisteita, jotka voivat seksinautinnon heikentämisen lisäksi aiheuttaa vakaviakin terveydellisiä ongelmia (esim. veritulpat) sekä mielenterveydellisiä ongelmia? Aborttikaan ei ole mikään pikku juttu naiselle. Kunhan vaan mies saa vedellä paljaalla menemään, ei naisen terveydellä niin väliksi, niinkö?

Vierailija
53/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nainen ja en voi sietää kortsuja. Eihän niiden kanssa tunne mitään. Eikai tauditkaan leviäisi jos kortsuja olisi kiva käyttää.

Vierailija
54/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä aika moni mies vetelee paljaalla yhden illan juttujenkin kanssa. Kun vietin muutaman vuoden sinkkuelämää ja yhdenillanjuttuja oli siinä varmaan toistakymmentä, niin ihan oikeasti niistä varmaan vain kolme tai neljä miestä halusi käyttää kondomia. Itse vaadin aina kondomin. Miehet eivät siinä seksinhuumassa todellakaan ajattele järjellä. Sitten jos nainen tulee raskaaksi niin suunnilleen rukoillaan naista tekemään abortti.

Vierailija
55/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekeästi asia koetaan niin, että nainen kuolee, jos mies on sellainen että ei tunnu miltään.  No, useimat naiset eivät tunnu, siksi aamulla sanotaan vain ,, moi soitellaan joskus mutta ei oteta puhelin numeroa. 

Vierailija
56/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään vie pois nautinnolta, korkeintaan hieman pidentää itse aktia. En luottaisi tuollaiseen mieheen. Ainoa mikä tulee mieleen on jonkinlaiset erektio-ongelmat.

Erektio-ongelma jos ei tykkää nussia muovipussin kanssa?

Nyt ei ole tykkäämisestä kiinni... ehkäisy ja sukupuolitaudit ovat vakava asia, eikä mikään mä en tykkäääääää, äitiiii eihän oooo pakkooooo....

Vierailija
57/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mulla vaikuta mitenkään tuntoon eikä kestoon, yhtä hyvältä tuntuu ja yhtä nopeasti tulee sekä että. Peppuseksissä käytetään kumia kun rouva ei tykkää spermasta pyllyssään.

M40

Vierailija
58/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä heikkeneekö tunto, kun en ole koskaan käyttänyt kortsua. Muutama sp- tauti on ollut ja ne olen saanut naisilta,koska miehet ei kiinnosta. Elikä naiset, huolehtikaa terveydestänne ettette levitä tauteja.

Vierailija
59/61 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasittehan, että aloittaja oli mies. Homoseksissä kannattaisi aina käyttää kortsua. Jos on silvottu penis eikä esinahka ole koskaan enää suojana on ihan sama onko kortsu vai ei, koska tunto on jo muutenkin pinnalta kadonnut.

Vierailija
60/61 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on yhtä lailla vapaa.

No mikä tässä on ongelma? Et vaan saa kaikilta ketä haluaisit panna paljaalla. Eikä ole tämä naiselleikään menetys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän