Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heatrowsta Lontoon keskustaan, paras tapa?

Vierailija
04.07.2024 |

Miten olette tuon välin kulkeneet? Mitä suosittelette? Mistä alueelta hotelli kannattaa ottaa näitä siirtymiä ajatellen?

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele ensin kirjoittamaan lentokentän nimi oikein.

Vierailija
2/88 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin olette menossa sieltä lentokentältä? Mihin päin keskustaa?

Tfl ja metrot tai tarvittaessa bussit on varmaan edullisin, mutta jos on varaa ja halua niin yksityiset suorat junat keskustaan on myös ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metro, halpa, ahdas hidas. Heahrow Express juna, nopea, tilaa paremmin, kallis. Keskustasta pääsee metrolla ja junalla nopeasti ihan mihin vaan. Itse pidän Greenwichin alueesta. Parikymmentä minuuttia junalla tai DLR:llä. Samalla käy Cutty Sarkilla ja Greenwichin puistossa.

Vierailija
4/88 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metro, ja hotelli aseman vierestä. 

Vierailija
5/88 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tubella. (sininen linja). Sen varrelta sitten hotelli.

Stansted on kenttänä miellyttävämpi kuin Heathrow. (Stansted on hieman suurempi kuin Helsinki-Vantaa) Suosin itse sinne lentämistä. 

Vierailija
6/88 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Lontoossa parikymmentä kertaa. Lennot ovat aina olleet Heathrown kentälle. Metroa olen yleensä aina käyttänyt. Se on vähän hidas ja lähes aina ruuhkainen, mutta sen enempää hitaus kuin ruuhkaisuuskaan ei ole minua haitannut. Hotellit ovat aina olleet Mayfairin tai Knightsbridgen alueella, joten Piccadilly-linjan metrolla olen päässyt lähelle hotellia joko suoraan tai vaihtamalla Green Parkin metroasemalla ja jatkanut siitä toisella linjalla Bond Streetille. Joskus menin bussilla kun Piccadilly-linjan liikenne oli huoltotöiden takia pysähdyksissä, se oli sunnuntaipäivä ja olin lähdössä Lontoosta kotiinpäin. Muista vaihtoehdoista ei ole omaa kokemusta, metro on ollut kätevä ja edullinen kun ei matkatavaraakaan ole ollut kuin yksi vedettävä pienehkö matkalaukku. Jos matkatavaraa on paljon niin sitten metro on hankala. 

Vierailija
7/88 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi kertoa missä hänen majapaikkansa on niin olisi helpompi vastata.

Vierailija
8/88 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsos kun suomalaiset ei osaa lausua th-äännettä, niin ei sitä viitsi kirjoittaakaan. ;)

Vierailija
9/88 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menossa Lontoon länsipuolelle tai Piccadilly linen varrelle niin Piccadilly line on hyvä, jos Paddington/Bayswater alueelle niin Elizabeth line tai Heathrow Express. 

Jos aikainen aamu tai myohäinen ilta niin itse varaan yleensä kuljetuksen, hinta on kiinteä ja matka sujuu nopeasti kun ei ole ruuhka-aika.

Asun siis Lontoossa ja Heathrow on mun kotikenttä.

Vierailija
10/88 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menossa Lontoon länsipuolelle tai Piccadilly linen varrelle niin Piccadilly line on hyvä, jos Paddington/Bayswater alueelle niin Elizabeth line tai Heathrow Express. 

Jos aikainen aamu tai myohäinen ilta niin itse varaan yleensä kuljetuksen, hinta on kiinteä ja matka sujuu nopeasti kun ei ole ruuhka-aika.

Eikös sinne Paddingtoniin mene joku edullisempikn juna kuin Heathrow Express? Muistelen matkustaneeni sillä kaupunkiin. Oli ihan kiva, eikä ruuhkainen. Paddingtonissahan on paljon edullisia ja keskitason hotelleja.

Vierailija
11/88 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsos kun suomalaiset ei osaa lausua th-äännettä, niin ei sitä viitsi kirjoittaakaan. ;)

XDDDDDD

Vierailija
12/88 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt Lontoossa parikymmentä kertaa. Lennot ovat aina olleet Heathrown kentälle. Metroa olen yleensä aina käyttänyt. Se on vähän hidas ja lähes aina ruuhkainen, mutta sen enempää hitaus kuin ruuhkaisuuskaan ei ole minua haitannut. Hotellit ovat aina olleet Mayfairin tai Knightsbridgen alueella, joten Piccadilly-linjan metrolla olen päässyt lähelle hotellia joko suoraan tai vaihtamalla Green Parkin metroasemalla ja jatkanut siitä toisella linjalla Bond Streetille. Joskus menin bussilla kun Piccadilly-linjan liikenne oli huoltotöiden takia pysähdyksissä, se oli sunnuntaipäivä ja olin lähdössä Lontoosta kotiinpäin. Muista vaihtoehdoista ei ole omaa kokemusta, metro on ollut kätevä ja edullinen kun ei matkatavaraakaan ole ollut kuin yksi vedettävä pienehkö matkalaukku. Jos matkatavaraa on paljon niin sitten metro on hankala. 

Suunnillen samalla vaivalla kun vaihdat linjaa Green Parkissa kävelisit asemalta hotelliisi Mayfairissä ja ihan huomattavasti miellyttävämpää kävellä ulkona kuin tunkkaisilla ahtailla käytävillä. 

Vierailija
13/88 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piccadilly line on ahdas ja hidas, vältän sitä viimeiseen asti. Mutta jos sillä menee, niin hotelli Earl's Courtista. Suosikkini on Heathrow Express, jonne saa kohtuuhintaisia lippuja, jos on ajoissa varaamassa. Ja majoitus Paddingtonista. Elizabeth Line on myös hyvä, tilava ja ilmastoitu. Silloin otan majoituksen Tottenham Court Roadin aseman lähistöltä.

Vierailija
14/88 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös sinne Paddingtoniin mene joku edullisempikn juna kuin Heathrow Express? Muistelen matkustaneeni sillä kaupunkiin. Oli ihan kiva, eikä ruuhkainen. Paddingtonissahan on paljon edullisia ja keskitason hotelleja.

Tuossaha luki Elizabeth LIne. 

Vierailija
15/88 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin keväällä Lontoossa pitkästä aikaa. Heathrow Expressillä mentiin keskustaan ja takaisin kentälle lähtiessä. Toimi hyvin, oli tilaa, oli miellyttävä ja rauhallinen. Ensi kerrallakin mennään sillä. Jos sen valitsee, on hyvä huomioida sen aikataulu. kulkee kyllä säännöllisesti, mutta ei ihan viiden minuutin välein..

Hotelli oli meillä South Kensingtonin metroaseman vieressä. Oli tosi hyvällä paikalla, koska siitä pääsi monen eri linjan metroihin ja pääsi kätevästi ympäri Lontoota liikkumaan ja monia nähtävyyksiä niin ikään ihan kävelyetäisyydellä.

Vierailija
16/88 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ap meinaa pärjätä Lontoossa ilman th-äänettä?

Vierailija
17/88 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vihreät suosimme polkupyörää. Kätevä kulkupeli ja matkatavarat kulkevat mukana kuin huomaamatta. 

Vierailija
18/88 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heatrow

Heahrow

Heathrow

Vierailija
19/88 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me vihreät suosimme polkupyörää. Kätevä kulkupeli ja matkatavarat kulkevat mukana kuin huomaamatta.

Me emme myöskään lennä, varsinkaan ulkomaille, paitsi salaa. 

Vierailija
20/88 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heaththroughista juna COCK-FOSTERSIIN

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme