Huonontaako kondomi joidenkin miesten tuntoaistia enemmän kuin toisten?
Ex-poikaystäväni kanssa seurusteltiin melkeen 2 vuotta ja tänä aikana käytettiin aina kondomia (paitsi juuri ennen menkkoja ja menkkojen aikaan ei aina, mutta silloinkaan poikaystäväni ei lauennut sisääni). Kondomin käyttö oli hänelle täysin ok ja sanoi ettei se häntä juurikaan häiritse.
Nyt olen ollut uudessa parisuhteessa puoli vuotta ja nykyinen poikaystäväni ei halua käyttää kondomia koska se kuulemma vie niin paljon pois nautintoa. Ollaan keskusteltu asiasta ja sanoo aina samaa. En halua itselleni kuitenkaan mitään ehkäisypillereitä ja kierukka oli joskus muutama vuosi sitten mutta se ei oikein sopinut mulle. Poikaystäväni ei myöskään halua vielä lapsia mutta haluaa silti seksiä AINA ilman kondomia. Sanoo vaan että tuskin tulen raskaaksi jos vaan ei laukea sisääni.
Mua on alkanut ärsyttää. Ja mietin että viekö se kortsu joiltakin miehiltä sitten ihan oikeasti sitä tuntoaistia niin paljon pois,vai mikä siinä kumin käytössä on niin vaikeaa
Riippuu kondomista. On olemassa niitä "ihan ohut" kondomeita, jotka eivät niin paljon tuntoa vie kuin paksummat kumit. Mutta yleisesti ottaen ne vievät parhaimman tunnon pois. itselleni ne taas sopii juuri sen vuoksi. Kumin kanssa pystyn naimaan takaapäin laukeamatta parikin minuuttia, itse kun olen päällä, niin pääsen joskus kolmeenkin minuuttiin. Paljaaltaan en ole koskaan kestänyt yli minuuttia, ennen kuin lasti on lähtenyt liikkeelle, en, vaikka en juuri kulliani pillussa liikuttele, lasti vaan lähtee.