Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonontaako kondomi joidenkin miesten tuntoaistia enemmän kuin toisten?

Vierailija
08.09.2018 |

Ex-poikaystäväni kanssa seurusteltiin melkeen 2 vuotta ja tänä aikana käytettiin aina kondomia (paitsi juuri ennen menkkoja ja menkkojen aikaan ei aina, mutta silloinkaan poikaystäväni ei lauennut sisääni). Kondomin käyttö oli hänelle täysin ok ja sanoi ettei se häntä juurikaan häiritse.
Nyt olen ollut uudessa parisuhteessa puoli vuotta ja nykyinen poikaystäväni ei halua käyttää kondomia koska se kuulemma vie niin paljon pois nautintoa. Ollaan keskusteltu asiasta ja sanoo aina samaa. En halua itselleni kuitenkaan mitään ehkäisypillereitä ja kierukka oli joskus muutama vuosi sitten mutta se ei oikein sopinut mulle. Poikaystäväni ei myöskään halua vielä lapsia mutta haluaa silti seksiä AINA ilman kondomia. Sanoo vaan että tuskin tulen raskaaksi jos vaan ei laukea sisääni.
Mua on alkanut ärsyttää. Ja mietin että viekö se kortsu joiltakin miehiltä sitten ihan oikeasti sitä tuntoaistia niin paljon pois,vai mikä siinä kumin käytössä on niin vaikeaa

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suostuisi seksiin tuon miehen kanssa. Olettehan molemmat käyneet tautitesteissä?

On ihan normaalia että vakituisessa suhteessa ei käytetä kumia vai pitäisikö aivomiehesikin pitää kumia;D  On naiselta todella itsekästä vaatia mieheltä seksinautintoa merkittävästi heikentävän kumin käyttö. Ei sitä tarvitse edes kysyä heikkeneekö tunto jos penis on kumin peitossa.

On ihan normaalia, että aviosuhteessa käytetään kondomia, kun ei haluta raskaaksi. 

Vierailija
22/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset täällä taas ”asiantuntijoina” laukoo ”totuuksia” miesten puolesta.

😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*erseeseen vaan niin ei tarvi kortonkien kanssa pelailla.

Et taida olla kuullut esim. herpeksestä, HIV:stä, klamydiasta, tippurista, kupasta, sankkerista, kondyloomasta, hp-viruksesta...

Vierailija
24/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testeissä käyty ja ne oli puhtaat. Tauteja en pelkää, koska poikaystäväni on luotettava. Ymmärrän sen että ei ole kiva jos aina on kondomi, ei se minustakaan ole kivaa, siksi olen ehdottanut tätä käytäntöä että ennen menkkoja ja menkkojen aikaan (minulla tosi niukat menkat, verta ei tule paljoa) ei tarvitse käyttää kumia kunhan ei laukea sisään. Muuten sitten olisi aina se kondomi. Mutta kun ei käy niin ei käy hänelle. Kai tästä asiasta vaan täytyy koittaa vielä keskustella..

AP.

Vierailija
25/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset täällä taas ”asiantuntijoina” laukoo ”totuuksia” miesten puolesta.

😂

Voi olla että jokunen mieskin, jolla on aivot.

Vierailija
26/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se syö merkittävästi tuntoa pois, mutta jos nainen ei halua käyttää mitään ehkäisyä parisuhteessa niin ymmärrän sen ja olen valmis käyttämään sitä kumia. Suuseksissä ei onneksi kumia tarvitse.

Vierailija
27/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suhde kestänyt yli 10 vuotta ja koko ajan ollut kondomi käytössä, koska en halua hormonaalista ehkäisyä. Mies ei ole valittanut kondomin käytöstä eikä ole puhunut, että se veisi häneltä tuntoa. Olen kyllä kuullut miehistä, jotka ei suostu kondomia käyttämään. Liekkö heillä sitten jotaki muuta ongelmaa esim. erektion kanssa.

Vierailija
28/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama tilanne: kortsu aiheuttaa kipua mutta ei haluta myöskään olla ilman --> selibaatti, joskus suuseksiä. Kyllä toimii, en ole tullut raskaaksi.

Vierailija
29/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En suostuisi seksiin tuon miehen kanssa. Olettehan molemmat käyneet tautitesteissä?

On ihan normaalia että vakituisessa suhteessa ei käytetä kumia vai pitäisikö aivomiehesikin pitää kumia;D  On naiselta todella itsekästä vaatia mieheltä seksinautintoa merkittävästi heikentävän kumin käyttö. Ei sitä tarvitse edes kysyä heikkeneekö tunto jos penis on kumin peitossa.

Se kumi koskettaa kyllä naisen vaginaakin, hyvä mies. Sielläkin on tuntohermot.

Ällistyttävän moni mies väittää, että hänet "huijattiin" isäksi, vaikka jokainen mies tietää, mistä vauvat tulevat. Jokainen AIKUINEN JA NORMAALIJÄRKINEN MIES tietää senkin, että ei ole täysin luotettavaa ehkäisykeinoa. Jopa steriloiduista naisista osa tulee raskaaksi. Luonto keksii keinonsa, ja siksi mieskin voisi hitusen vastuuta kantaa isäksi tulemattomuudestaan.

Vierailija
30/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Kunhan olet yhden abortin kokenut, voit ehkä ruveta arvostamaan itseäsi.

Minulle tuli kaikista pillereistä niin hurjia sivuvaikutuksia ja halutkin meni. Käytin entisen miehen kanssa vuosia kondomia, ilman marinoita. Naisten pitäis viskata moiset lapamadot elämästään ja antaa itselleen armoa.

Ja minä olen tullut touhutipoista raskaaksi! Hölmöyksissä olimme kerran n 30 sek ilman.

Vierailija
31/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä mies sitten ehdottaa ehkäisyksi, jos kondomi ei kelpaa?

Vierailija
32/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eletään vakiintuneessa parisuhteessa, niin en pysty ymmärtämään kumin käyttöä ja varsinkin jos miehelle on tehty vasektomia, ja kaikki mahdolliset tautitestit suoritettu ja nainen vieläkin vaatii kumia. Se on enemmän kuin outoa. Ja kyllä, minulla tällainen tyttis oli, ja vaihtoon meni.

Jonkun random tyypin kanssa se on ihan perusteltua ja turvallista mutta en todellakaan vakiintuneessa sitä pysty ymmärtämään.

Kumi vie tunnon lähes täysin, en nauti tai saa siitä juuri mitään, ennemmin olen ilman seksiä tai masturboin kun harrastan seksiä kumin kanssa, eikä se kumin kanssa edes ole mitään oikeaa seksiä.

Sama kun käyttäisi ihan kokovartalokondomia.

Vierailija
33/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kumi koskettaa kyllä naisen vaginaakin, hyvä mies. Sielläkin on tuntohermot.

Ällistyttävän moni mies väittää, että hänet "huijattiin" isäksi, vaikka jokainen mies tietää, mistä vauvat tulevat. Jokainen AIKUINEN JA NORMAALIJÄRKINEN MIES tietää senkin, että ei ole täysin luotettavaa ehkäisykeinoa. Jopa steriloiduista naisista osa tulee raskaaksi. Luonto keksii keinonsa, ja siksi mieskin voisi hitusen vastuuta kantaa isäksi tulemattomuudestaan.

Mutta kun naisen tulee tehdä se abortti! Eihän se ole kuin tehdä!

Niin miehet saavat pitää hauskaa.

Vierailija
34/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskeytetty yhdyntä on sinänsä ihan toimiva menetelmä, sillä kahdella kolmesta ei ole touhutipoissa toimivia siittiöitä. Riippuu vähän miehen anatomiasta, onko näin, ts. pääseekö siittiöitä tulemaan jo touhutippojen mukana vai ei. Jos kuuluu epäonniseen yhteen kolmasosaan niin sitten menetelmä ei toimi. Eikä toimi myöskään niille, jotka eivät osaa lopettaa ajoissa tai tuntea, milloin tulee. Pitää olla valmis vahinkoon, mutta esim. meillä on menty keskeytetyllä 9 vuotta kun ei olisi niin väliä, vaikka lapsi tulisikin. Yksi ollaan tehty välissä ihan tarkoituksella, mutta noin muuten on toiminut hyvin. Mutta ei todellakaan minkään uuden poicciksen kanssa.

Olipa kyllä harvinaisen typerä viesti, ei todellakaan ole mikään ehkäisykeino.

Mä olen kyllä jotenkin niin onnellisessa asemassa, kun kierukka sopii mulle ihan ookoosti. Keskeytetty yhdyntä kuulostaa ikävältä ajatukselta, kun yleensä tullaan samaan aikaan.

Vierailija
35/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Handjob ilman kumihanskoja ja eletään koko loppuelämääni ilman seksiä :)

Vierailija
36/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Kouluterkkari voi määrätä e-pillerit vaikka jo kymmenvuotiaille tytöille, ettei koiraspuolisten elämänlaatu huonone. Ei se miehen ongelma ole jos nainen saa veritulpan, migreenin ja rintasyövän.

Vierailija
37/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh. Kunhan olet yhden abortin kokenut, voit ehkä ruveta arvostamaan itseäsi.

Minulle tuli kaikista pillereistä niin hurjia sivuvaikutuksia ja halutkin meni. Käytin entisen miehen kanssa vuosia kondomia, ilman marinoita. Naisten pitäis viskata moiset lapamadot elämästään ja antaa itselleen armoa.

Ja minä olen tullut touhutipoista raskaaksi! Hölmöyksissä olimme kerran n 30 sek ilman.

Minä myös, kaksi kertaa, varmoina päivinä. ???

Vierailija
38/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskeytetty yhdyntä on sinänsä ihan toimiva menetelmä, sillä kahdella kolmesta ei ole touhutipoissa toimivia siittiöitä. Riippuu vähän miehen anatomiasta, onko näin, ts. pääseekö siittiöitä tulemaan jo touhutippojen mukana vai ei. Jos kuuluu epäonniseen yhteen kolmasosaan niin sitten menetelmä ei toimi. Eikä toimi myöskään niille, jotka eivät osaa lopettaa ajoissa tai tuntea, milloin tulee. Pitää olla valmis vahinkoon, mutta esim. meillä on menty keskeytetyllä 9 vuotta kun ei olisi niin väliä, vaikka lapsi tulisikin. Yksi ollaan tehty välissä ihan tarkoituksella, mutta noin muuten on toiminut hyvin. Mutta ei todellakaan minkään uuden poicciksen kanssa.

Olipa kyllä harvinaisen typerä viesti, ei todellakaan ole mikään ehkäisykeino.

Mä olen kyllä jotenkin niin onnellisessa asemassa, kun kierukka sopii mulle ihan ookoosti. Keskeytetty yhdyntä kuulostaa ikävältä ajatukselta, kun yleensä tullaan samaan aikaan.

Todellakin on ehkäisykeino

- vakiintuneelle parille, joilla sp-tautitestit tehty

- jos ollaan valmiita kantamaan vastuu mahdollisesta lapsesta, esim. meillä on ollut selvää että lapsia halutaan mutta ajankohta auki

- kun hormonaalinen ei ole vaihtoehto ja lateksittomat, liukkarittomat kumit+sensitivegeeli maksaisivat 100 lähemmäs euroa kuussa

Vierailija
39/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään vie pois nautinnolta, korkeintaan hieman pidentää itse aktia. En luottaisi tuollaiseen mieheen. Ainoa mikä tulee mieleen on jonkinlaiset erektio-ongelmat.

Erektio-ongelma jos ei tykkää nussia muovipussin kanssa?

Vierailija
40/61 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään vie pois nautinnolta, korkeintaan hieman pidentää itse aktia. En luottaisi tuollaiseen mieheen. Ainoa mikä tulee mieleen on jonkinlaiset erektio-ongelmat.

Erektio-ongelma jos ei tykkää nussia muovipussin kanssa?

Ei moni tykkää maksaa veroja tai herätä aamulla töihin. Mut kaikenlaista on vain kestettävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi