Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettimiehen kommentti kuvaani "En tykkää noin meikatuista naisista" ja laittoi sitten ulkonäköihanteestaan tämän kuvan, huokaus

Vierailija
08.09.2018 |

https://aijaa.com/g7hXjc

Kun mainitsin, että tuolla naisella on naamassaan kyllä enemmän meikkiä kun minulla yhdessäkään kuvassa niin mies kirjoitti "No eihän tolla ole kun vähän jotain rajausta huulissa"

Joo-o :D Eipä.

Silloin kun meikkaan esim. johonkin juhliin niin käytän punaista huulipunaa ja tummaa silmämeikkiä ja ne ainoat muutamat kuvat mitä minulla on netissä ovat tällaisessa meikissä. ilmeisesti miehen mielestä tämä on sitten "liian meikattu nainen"

Kommentit (318)

Vierailija
121/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkösi ei miellyttänyt miestä ja halusi sen sanoa nätimmin kuin että "olet ruma".

Jos toisen ulkonäkö ei miellytä sinua, niin osaat kai pitää asian omana tietonasi ja etsiä jonkun, jonka ulkonäkö miellyttää enemmän? Ei kai kaikkea mitä mieleen juolahtaa tarvitse päin naamaa mennä ihmisille kertomaan?

Jaa että pitäis vain hävitä kuin pieru saharaan?

Itse ainakin pidän siitä että sanotaan suoraan missä tökkii jos minulla kiinnostusta on mutta vastapuolella ei. Mun naamani ei kaikkia miellytä myöskään ja ei tarvikkaan. Enkä vedä hernettä nenään vaikka mulle sanottaisiin että olet ruma.

Vierailija
122/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkösi ei miellyttänyt miestä ja halusi sen sanoa nätimmin kuin että "olet ruma".

Jos toisen ulkonäkö ei miellytä sinua, niin osaat kai pitää asian omana tietonasi ja etsiä jonkun, jonka ulkonäkö miellyttää enemmän? Ei kai kaikkea mitä mieleen juolahtaa tarvitse päin naamaa mennä ihmisille kertomaan?

Jaa että pitäis vain hävitä kuin pieru saharaan?

Itse ainakin pidän siitä että sanotaan suoraan missä tökkii jos minulla kiinnostusta on mutta vastapuolella ei. Mun naamani ei kaikkia miellytä myöskään ja ei tarvikkaan. Enkä vedä hernettä nenään vaikka mulle sanottaisiin että olet ruma.

Taivas, toivottavasti en koskaan törmää sinuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla naisellahan on kaikki tehtynä mutta hillittyjä värejä. Jos käyttää jotain värikkäämpää voi tulla vaikutelma että olisi enemmän meikkiä mutta todellisuudessa voi olla vähemmän. tossa vaikuttaa paljon minkä värisiä juttuja käyttää. esim. itsellä on niin hyvä iho etten käytä meikkivoidetta mut tulee tehtyä värikkäitä luomiväri juttuja ja värikästä huulipunaa niin todellisuudessa mulla on vähemmän meikkiä mutta enemmän väriä. Jos tämä nettimies olisi sanonut että tykkää jos ei ole niin paljoa värejä kun on meikkiä olisi ollut paljon ymmärrettävämpää

t. 16vuotias meikki tietoinen

Vierailija
124/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin päästiin vihamaan kaikkia miehiä.. hienoa aivotyötä!

Vierailija
125/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä uskoo meikittömien selfieiden olevan meikittömiä ja eivät suostu uskomaan tekoripsiin ja kestovärjäyksiin, kun kerran on sanottu olevan meikitön ja syyttävät kateelliseksi, kun näistä huomautetaan huomauttaen, että jotkut näyttävät luonnostaan tuolta. No eivät näytä. He haluavat nähdä kuvassa sen meikittömyyden, vaikka yksikään nainen ei sitä kuvaa meikittömänä.

Mulla on aina (maltilliset) ripsipidennykset ja värjään ja nypin kulmani säännöllisesti, joten se on mun meikitön look. Ripsipidennykset ja kulmien värjääminen ei ole meikkaamista.

Vierailija
126/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on taas yksi misandristin päiväsatu, mutta jos tämä olis ollut totta, niin sanoisin, että ap on joku kauhea meikkipossu ja mies yritti nätisti vihjailla siihen suuntaan, että pyyhkis pellemaalia muutaman kerroksen pois..

Kommenteista päätellen aika moni pelle hermanni triggeröityi 😀

Se taisit olla sinä joka "triggeröityi" :D Aika huvittunutta kommentointiahan täällä pääasiassa on. 

Mun mielestä ainakin aika huvittavaa että miehen mielestä naisella on ehkä vähän huultenrajausta kun kuvasta loistaa että luultavasti kymmeniä tuotteita on käytetty ja kuvaa lisäksi käsitelty. Se "rennon huoleton" tyyli saattaa oikeasti vaatia mittavaa panostusta :) Mutta ymmärrettäväähän se on ettei tätä ymmärrä jos itse ei meikkaa.

Huvittavaa haukkumista ja pilkkaamista? Miehet on tolloja! Miehet on niin yksinkertaisia!

Ei tuo minusta ole huvittavaa, vaikka itsekin olen nainen. Minusta tuo on inhottavaa, lapsellista ja vihamielistä.

Jos samoin puhuttaisiin naisista, tuskin pitäisit sitä huvittavana.

No pääsääntöisesti tässä ketjussa on muunlaisia, kuin "miehet on yksinkertaisia!" -tyylisiä viestejä. Ja toisaalta väittäisin että vähintään vastaava määrä löytyy naisia koskevia yleistyksiä.

Muutenkaan tuontyylisiin yleistyksiin ei voi suhtautua kovin tosissaan, ne on yleensä kirjoitettu kieli poskella tai sitten katkeralla mielellä, ei kuitenkaan älyllisen rehellisesti.

Ja edelleen toistan että ketju koostuu pääsääntöisesti muunlaisista viesteistä. Hurrrrrja ja gauhia sukupuolten välinen sota nyt on lähinnä joidenkin kirjoittajien omaa mielikuvitusta.

Itse ajauduin ketjuun koska seuraan kosmetiikka-aiheisia somekanavia ja pohdin usein kuinka paljon meikkituotteilla saa muutettua ulkonäköä.

Meikäläinen lähtee nyt ulkoilemaan. Hyvää lauantain jatkoa ihmisille! 

Kuitenkin niten yläpeukkuja koko ketjussa saanut kommentti on seuraavanlainen:

"Taas tuli todistetuksi miten yksinkertaisia miehet ovat."

276 yläpeukkua, 16 alapeukkua.

Vierailija
127/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on erittäin huolestuttavaa ja häiritsevää jos mies pitää tuollaisen naisen tyylistä kuin APn lähettämässä kuvassa, jossa meikatulla naisella on vielä kaiken lisäksi tuollaiset överiksi ja miesmäiseksi mikrobleidatut instagram-kulmakarvat! :DDD Tulee melkein mieleen se venäläinen poliitikko jolla kulmakarvat hallitsivat naamaa.

Vierailija
128/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä uskoo meikittömien selfieiden olevan meikittömiä ja eivät suostu uskomaan tekoripsiin ja kestovärjäyksiin, kun kerran on sanottu olevan meikitön ja syyttävät kateelliseksi, kun näistä huomautetaan huomauttaen, että jotkut näyttävät luonnostaan tuolta. No eivät näytä. He haluavat nähdä kuvassa sen meikittömyyden, vaikka yksikään nainen ei sitä kuvaa meikittömänä.

Mulla on aina (maltilliset) ripsipidennykset ja värjään ja nypin kulmani säännöllisesti, joten se on mun meikitön look. Ripsipidennykset ja kulmien värjääminen ei ole meikkaamista.

Eivät olekaan meikkaamista, vaan feikkaamista. :D

Vierailija
129/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvassa teini-ikäinen seksinukke. on meitä moneen junaan.

Vierailija
130/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on taas yksi misandristin päiväsatu, mutta jos tämä olis ollut totta, niin sanoisin, että ap on joku kauhea meikkipossu ja mies yritti nätisti vihjailla siihen suuntaan, että pyyhkis pellemaalia muutaman kerroksen pois..

Kommenteista päätellen aika moni pelle hermanni triggeröityi 😀

Se taisit olla sinä joka "triggeröityi" :D Aika huvittunutta kommentointiahan täällä pääasiassa on. 

Mun mielestä ainakin aika huvittavaa että miehen mielestä naisella on ehkä vähän huultenrajausta kun kuvasta loistaa että luultavasti kymmeniä tuotteita on käytetty ja kuvaa lisäksi käsitelty. Se "rennon huoleton" tyyli saattaa oikeasti vaatia mittavaa panostusta :) Mutta ymmärrettäväähän se on ettei tätä ymmärrä jos itse ei meikkaa.

Huvittavaa haukkumista ja pilkkaamista? Miehet on tolloja! Miehet on niin yksinkertaisia!

Ei tuo minusta ole huvittavaa, vaikka itsekin olen nainen. Minusta tuo on inhottavaa, lapsellista ja vihamielistä.

Jos samoin puhuttaisiin naisista, tuskin pitäisit sitä huvittavana.

Ap puhui yhdestä miehestä. Aika hyvin sinä siitä triggeröidyit kun piti alkaa aloittajaa kauheaksi meikkipossuksi morkkaamaan. Miten sinusta tuo aloituksen mies käyttäytyi muka niin hienosti, että ansaitsee sinun puolustelusi samalla kun haukut aloittajaa minkä ehdit?

Vierailija
131/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät olekaan meikkaamista, vaan feikkaamista. :D

Ehkä - en kyllä tiedä mitä feikkaamista. Haluan näyttää aina huolitellulta ja hyvältä? Sallittakoon sama kaikille. Etenkin naisten kulmakarvoja katsoessa tulee kyllä mieleen hyvin usein, että miksi hemmetissä tuokaan ei tee noille mitään. Mutta kukin tyylillään toki.

Vierailija
132/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on erittäin huolestuttavaa ja häiritsevää jos mies pitää tuollaisen naisen tyylistä kuin APn lähettämässä kuvassa, jossa meikatulla naisella on vielä kaiken lisäksi tuollaiset överiksi ja miesmäiseksi mikrobleidatut instagram-kulmakarvat! :DDD Tulee melkein mieleen se venäläinen poliitikko jolla kulmakarvat hallitsivat naamaa.

No mutta eihän se sulta ole pois jos jonkun miehen maku on tuollainen 😊 miehiä riittää ja makuja on monia.

Vierailija
133/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tyttö on 17-vuotias... Jotenkin surullista, että kaunispiirteinen nuori tyttö vetää tuollaisen kerroksen mönjää päälleen. Ja etenkin nuo huulitäytteet. Kun varmasti siellä alla olisi melkoinen kaunotar ilman hirveää työtäkin. Vaikka ymmärrän kyllä, että monet ihan pitävät laittautumisesta. Tällaisena elähtäneenä kolmikymppisenä, kun sitä meikkiä todella tarvitsisi jos hyvältä haluaa näyttää, vaan tuntuu niin turhalta kaikki tuo vaiva. 

Vierailija
134/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

Miten naiset voi langeta näihin joka kerta. Kai ne on ne miesvihaajarillit, minkä läpi katselee maailmaa.

Mikä saa sinut hakeutumaan kuvittelemiesi "miesvihaajien" kansoittamaan ketjuun? 

Sehän selvästi kiihottuu omasta triggeröitymisestään.

Vierailija
135/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täällä kyllä mahtavasti kilahdelleita ja triggeröityneitä pakkelinaamoja !

Ei kestetä edes totuutta vaan sulki pärskyen ja silmät hullunkiillosta leimuten hakataan poista viesti-nappia.

Mahtaako _edes_wituttaa olla tuollaisia pakkelinaamoja, jotka joutuvat käyttämään sitä pakkelia koska muuten olette kuin petolinnun perseet ? No olette kyllä senKIN kanssa, mutta ihan sama :D .

Miksi riehut? Näkeehän tuon aloituksen kuvasta pitkän matkan päähän, että naisella on täysi meikki, jota on tehty tunti jos toinenkin. Minä en jaksa enkä ehdi käyttää tuntia meikkaamiseen, itse asiassa en edes viittä minuuttia, joten en meikkaa ollenkaan. Silti huomaan, että kuvan nainen ei ole ilman meikkiä.

Joskus oli netissä iltapäivälehden sivulla venäläisen meikkitaiteilijan kuvat, joissa oli naisten kuvia meikkaamattomina ja meikattuina. Naiset oli ihan eri näköisiä ennen ja jälkeen -kuvissa.

Vierailija
136/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä pari videota, jotka voi heittää miehille katsottavaksi jotta palaavat maan pinnalle.

Ja toki naisillekin - on helpottavaa huomata, kuinka ihan tavallisesta, värittömästä näppylänaamasta saa upean, "luonnonkauniin" kaunottaren ihan vain kosmetiikalla ja pienellä askartelulla. :) 

Kiitos! Näistä videoista huomaa tosiaan, että aika taviksesta naapurintytöstä saa meikillä päät kääntävän kauniin. Ja tuota meikattua lopputulostahan miehet tarkottaa, kun ne sanoo arvostavansa luonnollista kauneutta...

Vierailija
137/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikittömyys on yliarvostettua. Aknen takia minua luullaan. aina ilman meikkiä alaikäiseksi, vaikka olen jo yli 3-kymppinen.

Vierailija
138/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä "meikkiä vai ei keskusteluissa" ärsyttää ehkä eniten se kieltäytyminen uskomasta, mitä jotkut miehet harrastaa. Jos meikkiä on enemmän kuin suurin osa koskaan tulee naamalleen missään tilanteessa laittamaan, niin eikö sitä muka näe edes silloin, kun erikseen luetellaan mitä kuvasta näkee kuka vain meikkaava ihan milloin vain. Esimerkiksi aloituksen linkattu, tällä tytöllä on niin paljon meikkiä että hirvittää... Miksi sitä ei voi uskoa? Ei se tyttö siitä rumemmaksi muutu, vaikka sen meikin näkiskin.

Vierailija
139/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää todistaa just sen miten pihalla miehet ovat siitä, mikä on luonnollista. Miehille tuputetaan mediassa leikeltyjä, täytettyjä meikkipossuja irtoripsineen ja sit ne raukat luulee, että ne naiset on täysin luomuja. No, eipä me naisetkaan sitten siinä tapauksessa katsota miesten perään, jotka on oikeasti luomuja. Myös heiltä vaaditaan muokkausta, pidennyksiä ylä-ja alapäähän, tekohiuksia, täytteitä huuliin, rusketusta jne jne. Tuhansien edestä rahaa käytetty ulkonäköön ja ennen kuin voi ulos lähteä, vaaditaan se 1,5h ehostusta peilin edessä.

Sitten näytetään netissä tällaisen "luomumiehen" kuvaa retusoituna perusjampalle, että en tykkää sun näkösistä, vaan tämmösistä miehekkäistä, luonnollisemmista miehistä. Huoh...miten tyhmiä miehet voikaan olla??????

Ja sitten meitä naisia väitetään turhamaisiksi?

Juuri tämän takia monet naiset ryhtyvät leikkelemään ja meikkaamaan, koska miehet odottavat naisilta tällaista ulkonäköä. Mutta itse saavat kyllä olla ties minkä näköisiä sikapossuja.

Vaikutat hirveän katkeralta ja vihaiselta ihmiseltä. Jos olet tyytyväinen itseesi ja meikkaamattomuteesi sekä omaat terveen itsetunnon, tuskin tunnen noin suurta tarvetta ivata ja haukkua naisia, jotka nauttivat meikkaamisesta? Moni nainen - kuten minä - todella rakastaa meikata. Se voi olla harrastus ja tapa itseilmaisuun siinä, missä muutkin asiat. Muutenkin kyllä jokaisen oma asia, miltä haluaa näyttää - käyttääkö ripsipidennykisiä, laittaako huuulet, ottaako botoxia, eikö? Vai koetko olevasi jotenkin arvokkaampi, jos et näitä asioita halua tehdä?

Laittautuva ja meikkaava nainen ei välttämättä halua luonnotonta miestä. Oma mieheni on oikein luomu ja täydellinen sellaisena. Lisäksi on täyttä liioittelua, että tämä kaikki maksaisi tuhansia euroja tai menisi 1,5 tuntia, että pääsee ovesta ulos. Voin hyvin mennä ovesta ulos ilman mitään extravaivaa ja koska olen taitava meikkaaja - osaan meikata myös hyvin nopeasti.

Opettele olemaan tyytyväinen itseeesi äläkä hyökkää muita erilaisia naisia vastaan. Olet valinnut oman tiesi ja se on hienoq, minä omani. Ja olen todella tyytyväinen.

Vierailija
140/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku vinkata kuvan tytön huulimeikin sävyn? Millä tuotteella saa tuon väriset huulet?