Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettimiehen kommentti kuvaani "En tykkää noin meikatuista naisista" ja laittoi sitten ulkonäköihanteestaan tämän kuvan, huokaus

Vierailija
08.09.2018 |

https://aijaa.com/g7hXjc

Kun mainitsin, että tuolla naisella on naamassaan kyllä enemmän meikkiä kun minulla yhdessäkään kuvassa niin mies kirjoitti "No eihän tolla ole kun vähän jotain rajausta huulissa"

Joo-o :D Eipä.

Silloin kun meikkaan esim. johonkin juhliin niin käytän punaista huulipunaa ja tummaa silmämeikkiä ja ne ainoat muutamat kuvat mitä minulla on netissä ovat tällaisessa meikissä. ilmeisesti miehen mielestä tämä on sitten "liian meikattu nainen"

Kommentit (318)

Vierailija
141/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku vinkata kuvan tytön huulimeikin sävyn? Millä tuotteella saa tuon väriset huulet?

Ainakin tilburyn pillow talk on tuonne päin sävyn puolesta, macilla myös monia tuon sävyisiä.

Vierailija
142/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi olet tekemisissä miesten kanssa jotka ruotivat ulkonäköäsi ja lähettelevät sinulle superkaunottarien kuvia että tällainen pitäisi olla.

Mutta noin muuten olen ymmärtänyt että käytännössä se ”en pidä paljon meikkaavista naisista” tarkoittaa juuri sitä ettei pidä jostain tietystä tavasta meikata. Ainoita syitä miksi kaunis, hyvin tehty ja hillitty meikki voi häiritä on että haluaisi nähdä miltä nainen oikeasti näyttää tai pitää naista kauniimpana ilman, harvoin siihen kukaan puuttuu. Mutta vahvat silmärajaukset, piirretyt kulmat, luonnottoman värinen iho ja korostukset ja räväkkä huulipuna on jo tyyli josta jotkut pitää ja jotkut ei. Huonosti tehtynä tietysti myös näyttää huonosti tehdyltä, mitä enemmän on naamassa meikkiä väärässä paikassa sitä helpompi sitä on olla pitämättä kauniina.

7

Varsinkin kun tuon kuvan "superkaunotar" on satavarmasti meikkinsä alla ihan tavallinen pallinaama. :D Sekin tulee miehille yllärinä, miten kunnon meikillä, kulmakarvojen bladeamisella (hei oikeasti, kuka voi edes kuvitella, että nuo kulmat ovat oikeat?) ja irtoripsillä/ripsien pidennyksillä saa kenestä tahansa tavisnaisesta supermallin näköisen.

Ja jos joku rupeaa nillittämään että "hyvä kasvojen muoto" ja "nätit huulet" tms., niin katsastakaapa vaikka jokin suuresti paheksutun ja ihaillun Kim Kardashianin contour-video. Meikkaamisella saadaan muutettua kasvojen ja huulien muotoa radikaalisti, etenkin valokuviin.

No eipä nyt liioitella. Ei kaikista supermallin näköisiä saa taitavinkaan meikkaaja,kyllä sillä luustolla on iso vaikutus. Toki vetämällä aivan överiksi kaikki ja käyttämällä tiettyä kuvakulmaa voidaan saada kuvaan vangittua sellainen illuusio, mutta jos puhutaan ihan elävästä elämästä. Kyllähän sen näkisi kilometrien päähän irl että nyt on sudittu siihen malliin,ettei meikattu näytä tuolta oikeasti ja näky olisi lähinnä koominen.

*naamapalmu* Niin, juuri sillä contourilla eli varjostamalla/korostamalla saadaan kasvoja muokattua niin, että luusto näyttää erilaiselta. Varjostus-, highlighter- ja concealerkosmetiikka on helkkarinmoinen bisnes.

Näin tosi yksinkertaisesti tapa, jonka varmaan jokainen nainen on oppinut jo nuortenlehdistä: poskiluulle vaaleaa väriä, poskikuoppaan tummempaa poskipunaa, ja hei presto, sulla on korkeammat poskipäät ja kapeammat kasvot!

Ihan perus-Yhteishyvä-ilmaisjakelussakin on ohjeita valokynän käyttöön niin, että nenä näyttää kapeammalta ja leuka terävämmältä. Ja että saa rypyt piiloon - pikanuorennus!

"Valokynä sisältää valoa heijastavia pigmenttejä, jotka saavat juonteet näyttämään matalammillta ja tuovat kasvojen korkeimpia kohtia esiin."

Tässäkin on useampaa tuotetta, vaikka lopputulos olisi ns. luonnollinen.

"Levitä kasvoille meikkivoide.

Levitä meikkivoiteen päälle ohuesti valokynää syvimpien juonteiden pohjalle. 

Yleisimmät kohdat ovat nenänpielet, huulten ympärillä olevat juonteet, silmäkulmat ja silmäpussit. Ole silmäpussien kohdalla tarkkana, että levität valokynää juuri silmäpussien alle, sillä jos valoa heijastavaa pigmenttiä menee pussin päälle, se korostuu entisestään. Sen sijaan pussi häivyttyy, kun valokynällä häivytetään siitä syntyvää varjoa.

Häivytä väri ylöspäin, juonteesta tulevan varjon päälle synteettisellä siveltimellä.

Kiinnitä meikki lopuksi irtopuuterilla.

Tee loppumeikki normaalisti."

https://www.yhteishyva.fi/hyva-olo/vinkit-valokynan-kayttoon/0594553

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon huulipunan sävyisiä löytynee jollain Kylie Jenneriin liittyvällä hakusanalla, sillähän oli jossain välissä aina tuollaiset huulet. 

Mistä tulikin off topicina mieleen, että hyvänen aika miten huonosti meikattu iho Kyliella tässä kuvassa https://cdn.shopify.com/s/files/1/1133/5964/products/kyliejenner_400266…

Kyseinen kuva on siis neidon oman kosmetiikkamerkin sivuilta vieläpä. MIKSI sillä on oranssi otsa ja pinkki naama :O

Vierailija
144/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkösi ei miellyttänyt miestä ja halusi sen sanoa nätimmin kuin että "olet ruma".

Jos toisen ulkonäkö ei miellytä sinua, niin osaat kai pitää asian omana tietonasi ja etsiä jonkun, jonka ulkonäkö miellyttää enemmän? Ei kai kaikkea mitä mieleen juolahtaa tarvitse päin naamaa mennä ihmisille kertomaan?

Jaa että pitäis vain hävitä kuin pieru saharaan?

Itse ainakin pidän siitä että sanotaan suoraan missä tökkii jos minulla kiinnostusta on mutta vastapuolella ei. Mun naamani ei kaikkia miellytä myöskään ja ei tarvikkaan. Enkä vedä hernettä nenään vaikka mulle sanottaisiin että olet ruma.

On monia muitakin tapoja lopettaa suhde, kuin haukkua toisen ulkonäkö tai kadota vain mitään sanomatta. Voi sanoa vaikka että ei ole riittävästi kiinnostusta ja kemiaa. Se kyllä riittää useimmille ihmisille ihan hyvin. Ja vaikket juuri sinä normaaleita käytöstapoja ja hienotunteisuutta toista kohtaan arvostaisikaan, niin hyvin moni muu ihminen arvostaa. Sen vuoksi myös pakit antaessaan kannattaa pitää ne pahimmat mölyt mahassaan ja kohdella toista ystävällisesti. Jos toinen välttämättä haluaa kuulla seikkaperäisen listauksen, mitä kaikkea hänessä mielestäsi on vialla, hän varmaan osaa pyytää sitä.

Minä en ikikuunapäivänä menisi kenellekään sanomaan että hän on mielestäni ruma. En mitenkään voi tietää, ketä se loukkaisi ja ketä ei, minulle riittää tietoisuus siitä, että hyvin mahdollisesti tulisin noin sanomalla loukanneeksi toista, joten siksi jätän sanomatta. Minä en halua olla ilkeä tahallani.

Vierailija
145/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää todistaa just sen miten pihalla miehet ovat siitä, mikä on luonnollista. Miehille tuputetaan mediassa leikeltyjä, täytettyjä meikkipossuja irtoripsineen ja sit ne raukat luulee, että ne naiset on täysin luomuja. No, eipä me naisetkaan sitten siinä tapauksessa katsota miesten perään, jotka on oikeasti luomuja. Myös heiltä vaaditaan muokkausta, pidennyksiä ylä-ja alapäähän, tekohiuksia, täytteitä huuliin, rusketusta jne jne. Tuhansien edestä rahaa käytetty ulkonäköön ja ennen kuin voi ulos lähteä, vaaditaan se 1,5h ehostusta peilin edessä.

Sitten näytetään netissä tällaisen "luomumiehen" kuvaa retusoituna perusjampalle, että en tykkää sun näkösistä, vaan tämmösistä miehekkäistä, luonnollisemmista miehistä. Huoh...miten tyhmiä miehet voikaan olla??????

Ja sitten meitä naisia väitetään turhamaisiksi?

Juuri tämän takia monet naiset ryhtyvät leikkelemään ja meikkaamaan, koska miehet odottavat naisilta tällaista ulkonäköä. Mutta itse saavat kyllä olla ties minkä näköisiä sikapossuja.

Vaikutat hirveän katkeralta ja vihaiselta ihmiseltä. Jos olet tyytyväinen itseesi ja meikkaamattomuteesi sekä omaat terveen itsetunnon, tuskin tunnen noin suurta tarvetta ivata ja haukkua naisia, jotka nauttivat meikkaamisesta? Moni nainen - kuten minä - todella rakastaa meikata. Se voi olla harrastus ja tapa itseilmaisuun siinä, missä muutkin asiat. Muutenkin kyllä jokaisen oma asia, miltä haluaa näyttää - käyttääkö ripsipidennykisiä, laittaako huuulet, ottaako botoxia, eikö? Vai koetko olevasi jotenkin arvokkaampi, jos et näitä asioita halua tehdä?

Laittautuva ja meikkaava nainen ei välttämättä halua luonnotonta miestä. Oma mieheni on oikein luomu ja täydellinen sellaisena. Lisäksi on täyttä liioittelua, että tämä kaikki maksaisi tuhansia euroja tai menisi 1,5 tuntia, että pääsee ovesta ulos. Voin hyvin mennä ovesta ulos ilman mitään extravaivaa ja koska olen taitava meikkaaja - osaan meikata myös hyvin nopeasti.

Opettele olemaan tyytyväinen itseeesi äläkä hyökkää muita erilaisia naisia vastaan. Olet valinnut oman tiesi ja se on hienoq, minä omani. Ja olen todella tyytyväinen.

Luetun väärinymmärrystä oli nyt ja paljon. Et siis ymmärtänyt ollenkaan mitä hain tekstilläni. Itse meikkaan, olen tyytyväinen itseeni ja omaan komean luomumiehen. Kyse oli kaikesta muusta kuin siitä, ettei naiset saisi meikata...huoh, antaa olla. 🙄🙄

Vierailija
146/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se ”noin” tarkoitti ”tuolla tavalla” eikä ”noin runsaasti”. Miestä ei vain miellytä sun meikkityyli, vaan pitää enemmän raikkaammilla ja luonnollisemmilla sävyillä meikatuista naisista.

:-DDDDDD

Jos tuo on luonnollinen ja raikas meikki, niin et taida olla ihan perillä asioista.

Jos ap:lla on tumma silmämeikki ja tumma huulipuna, niin kyllä se varmasti näyttää kuvan tyttöön verrattuna raskaammalta meikiltä.

Vierailija
147/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä uskoo meikittömien selfieiden olevan meikittömiä ja eivät suostu uskomaan tekoripsiin ja kestovärjäyksiin, kun kerran on sanottu olevan meikitön ja syyttävät kateelliseksi, kun näistä huomautetaan huomauttaen, että jotkut näyttävät luonnostaan tuolta. No eivät näytä. He haluavat nähdä kuvassa sen meikittömyyden, vaikka yksikään nainen ei sitä kuvaa meikittömänä.

Mulla on aina (maltilliset) ripsipidennykset ja värjään ja nypin kulmani säännöllisesti, joten se on mun meikitön look. Ripsipidennykset ja kulmien värjääminen ei ole meikkaamista.

Eivät olekaan meikkaamista, vaan feikkaamista. :D

Entä sitten? Voithan ne ottaa itsekin, jos haluat. Jos et niin olet varmasti oikein tyytyväinen ilmankin, etkä koe tarvetta pahoittaa mieltäsi muiden tekemisistä?

T. Myös ripsipidennykset, värjätyt kulmat sekä hyvin maltilliset huulitäytteet.

Vierailija
148/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ap laittanut kuvan komeasta ig miesmallista tälle idiootille (photoshopattu kuva tietenkin), että "minä taas pidän tämän näköisistä miehistä".

Vierailija
149/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun jotkut (miehet) ovat ilmeisen aidosti ihmeissään, että miksi sitten pitää meikata, kun luonnollisuus on parasta. 

Siksi, että (hetero) miehillä on nykyään todella vääristynyt käsitys siitä, miltä luonnollinen, luomunainen näyttää. Nainen - tavallinen TAI julkkis - ei kelpaa enää ilman sitä "luonnollista" meikkiä. (Vai luuletteko, että näyttelijät, mallit ja missit oikeasti liikkuvat missään ilman vähintään meikkipuuteria ja ripsiväriä?)

Tässä olisi kuvakavalkadia siitä, miltä naiset näyttävät luomuina, ilman meikkiä ja sitten sen "luonnollisen" meikin kanssa, joka saa miehet ihastelemaan, että "onpa luonnonkaunis nainen siinä, eikä yhtään meikkiä!"

https://i.imgur.com/HqgVUEW.jpg

https://www.modernman.sg/wp-content/uploads/2015/01/Screen-Shot-2015-01…

https://78.media.tumblr.com/0b3883605596e5ab38b5f2654dd50b97/tumblr_p2h…

Tässä sitten kolme kuvaa, joista eka luomuna, toinen meikattuna juuri siihen "oi, oletpa kaunis meikittömänä" -tyyliin ja kolmas sitten sellaisessa "olisit tosi kaunis jos et meikkaisi" -kommentteja herättävässä juhlameikissä.

http://www.kickvick.com/wp-content/uploads/2014/07/power-of-makeup-a-12…

Vierailija
150/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainen on taitavasti ja huolellisesti meikattu. Värisävyt ovat nude ja hailakoita. Jos itse pidät esim. tummemmista väreistä meikissä, niin jatka vaan omalla tyylilläsi ja missä tunnet itsesi hyväksi. Miehen kommentti kertoo vain hänen maustaan ja siitä, ettei tiedä meikkauksesta yhtään mitään.

Vierailija
151/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä kiinnitin huomiota tuon koko tilanteen älyttömyyteen. Siis miten kukaan kehtaa näyttää toiselle jotain kuvia muista ihmisistä ja sanoa, että tuollainen sun ois hyvä olla, jotta kelpaisit! Ei jeesus.

Ja siis oman aviomieheni löysin viisi vuotta sitten nettideiteillä, ja häntä ennen tapasin myös muutaman muun ehdokkaan. Kukaan ei todellakaan mistään ulkonäköihanteistaan länkyttänyt, ja ihan olivat tavallisen komeita ja kivannäköisiä miehiä kaikki. En voi edes kuvitella, että kukaan heistä olisi kommentoinut tuollaista, mitä tuo ap:n ”nettimies”. Uskomattoman rumaa käytöstä.

Kyllä tuo minunkin mies tykkää, jos mulla on meikkiä. Useammin kuulee ”olet kaunis” -kehun huolitellussa lookissa kuin täysin naturellina. Mutta koskaan ei ole pyydetty tekemään naamalle mitään tai pyydetty olemaan tekemättä. Ja toisaalta mieskin kyllä on huomannut, että ilman meikkiä on käytännöllisempää pussailla, lääppiä ja halailla, kun meikki ei ole sotkemassa/sotkeentumassa.

Mua nauratti noi tähän ketjuun postatut stripit. Mulle on nimittäin kerran nuorena vaihdossa ollessani miespuolinen kämppis oikeasti sanonut: ”Are you ill?” kun olin yhteiskeittiössä touhuamassa ilman kevyttä meikkipuuteri + peitepuikko + mascara -meikkiäni. Vastasin siihen: ”No. I just don’t have any make-up on.” Meni hiljaiseksi, raukka.

Ja kuvan naisella tosiaan on meikkiä vaikka muille jakaa. Ei ole edes luonnollisen näköinen.

Vierailija
152/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkösi ei miellyttänyt miestä ja halusi sen sanoa nätimmin kuin että "olet ruma".

Jos toisen ulkonäkö ei miellytä sinua, niin osaat kai pitää asian omana tietonasi ja etsiä jonkun, jonka ulkonäkö miellyttää enemmän? Ei kai kaikkea mitä mieleen juolahtaa tarvitse päin naamaa mennä ihmisille kertomaan?

Jaa että pitäis vain hävitä kuin pieru saharaan?

Itse ainakin pidän siitä että sanotaan suoraan missä tökkii jos minulla kiinnostusta on mutta vastapuolella ei. Mun naamani ei kaikkia miellytä myöskään ja ei tarvikkaan. Enkä vedä hernettä nenään vaikka mulle sanottaisiin että olet ruma.

On monia muitakin tapoja lopettaa suhde, kuin haukkua toisen ulkonäkö tai kadota vain mitään sanomatta. Voi sanoa vaikka että ei ole riittävästi kiinnostusta ja kemiaa. Se kyllä riittää useimmille ihmisille ihan hyvin. Ja vaikket juuri sinä normaaleita käytöstapoja ja hienotunteisuutta toista kohtaan arvostaisikaan, niin hyvin moni muu ihminen arvostaa. Sen vuoksi myös pakit antaessaan kannattaa pitää ne pahimmat mölyt mahassaan ja kohdella toista ystävällisesti. Jos toinen välttämättä haluaa kuulla seikkaperäisen listauksen, mitä kaikkea hänessä mielestäsi on vialla, hän varmaan osaa pyytää sitä.

Minä en ikikuunapäivänä menisi kenellekään sanomaan että hän on mielestäni ruma. En mitenkään voi tietää, ketä se loukkaisi ja ketä ei, minulle riittää tietoisuus siitä, että hyvin mahdollisesti tulisin noin sanomalla loukanneeksi toista, joten siksi jätän sanomatta. Minä en halua olla ilkeä tahallani.

No eihän tässäkään ole ketään rumaksi sanottu vaan että ei pidä naisista jotka meikkaavat niin vahvasti. Ei tuo minusta kyllä loukkaavasti ole sanottu.

Vierailija
153/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen miehen kannattaisi hakeutua silmälääkärille.

Vierailija kirjoitti:

Taas tuli todistetuksi miten yksinkertaisia miehet ovat.

Vierailija kirjoitti:

Tollojahan ne.

Teitä taas suosittelen lukemaan seuraavan:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Dicto_simpliciter

Vierailija
154/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku vinkata kuvan tytön huulimeikin sävyn? Millä tuotteella saa tuon väriset huulet?

Tuossa taitaa olla kahta eri sävyä - näissä ammattimaisesti meikatuissa kuvissa monesti käytetään huulten keskellä vähän vaaleampaa väriä, jotta huulista tulee kolmiulotteisemman näköiset. 

Tuossa olisi kaksi NYXin kuvaa, toi ylempi yhdistelmä saattaa olla aika lähellä (Ginger ja Nutmeg) :

https://i0.wp.com/favful-production.s3.amazonaws.com/app/public/ckedito…

Vierailija
155/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta kantaa siihen millainen urpo kommentoi kenenkään ulkonäköä tuolla tavalla, niin minusta kuvan naisella on selvästi ihan hirveä määrä pakkelia. Ei todellakaan ole luonnollisen näköistä tai tyylikästä. 

Onkohan (joidenkin) miesten mielestä voimakas meikki sitten sellainen johon kuuluu kirkkaampi huulipuna, muulla ei väliä... ? Itse tykkään nimenomaan siitä että iholla on mahdollisimman vähän tavaraa vaikka olisikin huulipunaa ja silmämeikkiä reilummin. 

Minusta esim. tässä kuvassa on huomattavasti kivempi ja luonnollisempi meikki (vaikka kulmakarvat ovatkin kieltämättä vähän överit): http://www.lauraneuzeth.com/2014/05/face-of-day-muted-red-lip.html

"Ei todellakaan ole tyylikästä"

Mun mielestä ap:n lähettämän kuvan naisen meikki on paljon parempi kuin tuon sinun lähettämäsi.

Vierailija
156/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se ”noin” tarkoitti ”tuolla tavalla” eikä ”noin runsaasti”. Miestä ei vain miellytä sun meikkityyli, vaan pitää enemmän raikkaammilla ja luonnollisemmilla sävyillä meikatuista naisista.

:-DDDDDD

Jos tuo on luonnollinen ja raikas meikki, niin et taida olla ihan perillä asioista.

Jos ap:lla on tumma silmämeikki ja tumma huulipuna, niin kyllä se varmasti näyttää kuvan tyttöön verrattuna raskaammalta meikiltä.

Ei ihan varmasti näytä jos ap:n iholla ei ole samaa määrää pakkelia. Muuten toki. 

Vierailija
157/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkaanpunainen huulipuna on vähän sellainen mielipiteitä jakava. Joku tykkää, jonkun mielestä on ihan kauhea. Ei miehet tajua meikkaamisesta mitään. Sulla näkyi että on väriä, tummaa ja punaista. Kuvan naisella värit on hillitymmät ja nykyisinhän tuon näköisellä meikillä on naisia esim. Instassa pilvinpimein. Joten miehen mielestä se on jotenkin normi. Jos mies näkisi tämän kuvan naisen ilman meikkiä niin ehkä tajuaisi miten paljon meikkiä on laitettu.

Miehet harvoin ymmärtävät meikkaamisesta mitään. He kiinnittävät huomiota aivan eri asioihin kuin naiset. Naiset meikkaa tuntikausia ja ihan sama säpinä voi baarissa käydä, vaikka keikkasi tunnin vähemmän.

Naiset katsovat toisiaan paljon ankarammin kuin miehet naisia. Jollain voi olla tosi paksut sääret, epäsuhtainen vartalo ja mies sanoo vain, että sillä oli niin kauniit silmät. Ja naisen mielestä ne voi olla ihan liian pienet tihrusilmät lähellä toisiaan. Mies näkee ne iloisina, nauravina silminä. Ja on sitä mieltä, että ihana nainen.

Ihan junioreista 20-30v. en ole selvillä, voivat olla kriittisempiä.

Vierailija
158/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvasti meikatut kamalia. Siis varsinkin jos on jotain paksua pakkelia ja huulipunaa.

Ripsiväriä ja jotain luomiväriä voi käyttää mutta kaikki muu alkaa olla yli meikkausta.

Vierailija
159/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirkaanpunainen huulipuna on vähän sellainen mielipiteitä jakava. Joku tykkää, jonkun mielestä on ihan kauhea. Ei miehet tajua meikkaamisesta mitään. Sulla näkyi että on väriä, tummaa ja punaista. Kuvan naisella värit on hillitymmät ja nykyisinhän tuon näköisellä meikillä on naisia esim. Instassa pilvinpimein. Joten miehen mielestä se on jotenkin normi. Jos mies näkisi tämän kuvan naisen ilman meikkiä niin ehkä tajuaisi miten paljon meikkiä on laitettu.

Miehet harvoin ymmärtävät meikkaamisesta mitään. He kiinnittävät huomiota aivan eri asioihin kuin naiset. Naiset meikkaa tuntikausia ja ihan sama säpinä voi baarissa käydä, vaikka keikkasi tunnin vähemmän.

Naiset katsovat toisiaan paljon ankarammin kuin miehet naisia. Jollain voi olla tosi paksut sääret, epäsuhtainen vartalo ja mies sanoo vain, että sillä oli niin kauniit silmät. Ja naisen mielestä ne voi olla ihan liian pienet tihrusilmät lähellä toisiaan. Mies näkee ne iloisina, nauravina silminä. Ja on sitä mieltä, että ihana nainen.

Ihan junioreista 20-30v. en ole selvillä, voivat olla kriittisempiä.

meikkaisi

Vierailija
160/318 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä, minä ainakin pidän venäläisiltä hu... huikaisevan kauniilta tai transuilta näyttävistä naisista.

Hyvä että pidät äidistäsi💕