Nettimiehen kommentti kuvaani "En tykkää noin meikatuista naisista" ja laittoi sitten ulkonäköihanteestaan tämän kuvan, huokaus
Kun mainitsin, että tuolla naisella on naamassaan kyllä enemmän meikkiä kun minulla yhdessäkään kuvassa niin mies kirjoitti "No eihän tolla ole kun vähän jotain rajausta huulissa"
Joo-o :D Eipä.
Silloin kun meikkaan esim. johonkin juhliin niin käytän punaista huulipunaa ja tummaa silmämeikkiä ja ne ainoat muutamat kuvat mitä minulla on netissä ovat tällaisessa meikissä. ilmeisesti miehen mielestä tämä on sitten "liian meikattu nainen"
Kommentit (318)
Vierailija kirjoitti:
Mistä miehet voi tietää milloin naisella on meikkiä ja milloin ei kun naiset näyttäytyy aina täydessä maalissa? Olkaa enemmän luonnollisella lookilla 👍
Varmaan saunassa huomaa.
Mikä on ongelma? Jos mies on tanokki, menköön. Löydät paremman. Ei hyödytä opettaa sille contouringin tai kulmakarvageometrian saloja.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se ”noin” tarkoitti ”tuolla tavalla” eikä ”noin runsaasti”. Miestä ei vain miellytä sun meikkityyli, vaan pitää enemmän raikkaammilla ja luonnollisemmilla sävyillä meikatuista naisista.
Mitähän raikasta ja luonnollista kuvan ankanhuulitötterössä olisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on taas yksi misandristin päiväsatu, mutta jos tämä olis ollut totta, niin sanoisin, että ap on joku kauhea meikkipossu ja mies yritti nätisti vihjailla siihen suuntaan, että pyyhkis pellemaalia muutaman kerroksen pois..
Kommenteista päätellen aika moni pelle hermanni triggeröityi 😀Se taisit olla sinä joka "triggeröityi" :D Aika huvittunutta kommentointiahan täällä pääasiassa on.
Mun mielestä ainakin aika huvittavaa että miehen mielestä naisella on ehkä vähän huultenrajausta kun kuvasta loistaa että luultavasti kymmeniä tuotteita on käytetty ja kuvaa lisäksi käsitelty. Se "rennon huoleton" tyyli saattaa oikeasti vaatia mittavaa panostusta :) Mutta ymmärrettäväähän se on ettei tätä ymmärrä jos itse ei meikkaa.
Huvittavaa haukkumista ja pilkkaamista? Miehet on tolloja! Miehet on niin yksinkertaisia!
Ei tuo minusta ole huvittavaa, vaikka itsekin olen nainen. Minusta tuo on inhottavaa, lapsellista ja vihamielistä.
Jos samoin puhuttaisiin naisista, tuskin pitäisit sitä huvittavana.
Vierailija kirjoitti:
Kosmologi koulun käyneenä huomaan meikkauksen eikä tuolla naisella pahemmin ole meikkiä.
Tähtien ja planeettojen meikkaamiseenko kosmologi on perehtynyt? Ovatko Saturnuksen renkaat mielestäsi liian överit?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ongelma? Jos mies on tanokki, menköön. Löydät paremman. Ei hyödytä opettaa sille contouringin tai kulmakarvageometrian saloja.
Tollaselle moukalle vaan pitäs jonkun opettaa, että miten voi käyttäytyä ja miten ei.
Mulle tuli ap * huokaus * vaan sun yksinkertaisuudesta. Mies koitti selvästi vihjata, että meikkaat kuin joku drag artisti.
M42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollaselle moukalle vaan pitäs jonkun opettaa, että miten voi käyttäytyä ja miten ei.
Kenelle moukalle? Ap:n sadun kuvitteelliselle nettimiehelle vai?
Ainoa moukka täällä olet sinä, joka et erota provoa todesta.
Vierailija kirjoitti:
Laita itsestäsi kuva arkimeikissä, ei ne tajua näistä mitään, tuo malli on meikattu, valaistu ja kuva käsitelty, kaukana luonnollisesta.
Niinpä. Tuolla esimerkillä on ainakin: meikkivoiteella ja puuterilla tehty "baking" (eli kumpiakin hirveä kasa), valokynää, highlighteriä, luomiväriä useammassa sävyssä, silmän rajaukset, kulmakynä ja -geeli, feikkiripset, aurinkopuuteri, poskipuna, se huultenrajaus ja huulipuna. Todennäköisesti vielä joku primeri jne.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli ap * huokaus * vaan sun yksinkertaisuudesta. Mies koitti selvästi vihjata, että meikkaat kuin joku drag artisti.
Tapailun voi kyllä lopettaa nätistikin haukkumatta toisen tyyliä. Nuohan ovat ihan mielipideasioita mikä kenestäkin näyttää hyvältä?
0/5
Miten naiset voi langeta näihin joka kerta. Kai ne on ne miesvihaajarillit, minkä läpi katselee maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle moukalle? Ap:n sadun kuvitteelliselle nettimiehelle vai?
Ainoa moukka täällä olet sinä, joka et erota provoa todesta.
Aina löytyy tyhmiä naisia ja tyhmiä miehiä. Ei ole kovin harvinaista törmätä heihin.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Miten naiset voi langeta näihin joka kerta. Kai ne on ne miesvihaajarillit, minkä läpi katselee maailmaa.
Mikä saa sinut hakeutumaan kuvittelemiesi "miesvihaajien" kansoittamaan ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se ”noin” tarkoitti ”tuolla tavalla” eikä ”noin runsaasti”. Miestä ei vain miellytä sun meikkityyli, vaan pitää enemmän raikkaammilla ja luonnollisemmilla sävyillä meikatuista naisista.
Ja tästä syystä hän näki sitten tuon kuvan naisen kasvoilla meikkiä ainoastaan huulirajauksen verran? 😂
Kait sinäkin tajuat että esimerkiksi (taide)maalaus suhteellisen luonnollisilla väreillä ja maalaus huomioväripaletilla näyttävät ihan erilaisilta vaikka maalauksen aihe olisi tasan sama.
Tottakai tajuan. Pointti olikin siinä, että jos mies tykkäisi luonnollisemmilla sävyillä meikatuista naisista, hän kai kuitenkin tajuaisi että naisen naamassa on sitä meikkiä, vaikkakin luonnollisemmissa sävyissä. Tämä mies ei huomannut että kuvan naisella olisi ollut kasvoillaan mitään muuta meikkiä kuin vähän rajausta huulissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita itsestäsi kuva arkimeikissä, ei ne tajua näistä mitään, tuo malli on meikattu, valaistu ja kuva käsitelty, kaukana luonnollisesta.
Niinpä. Tuolla esimerkillä on ainakin: meikkivoiteella ja puuterilla tehty "baking" (eli kumpiakin hirveä kasa), valokynää, highlighteriä, luomiväriä useammassa sävyssä, silmän rajaukset, kulmakynä ja -geeli, feikkiripset, aurinkopuuteri, poskipuna, se huultenrajaus ja huulipuna. Todennäköisesti vielä joku primeri jne.
Voi guuglata instameikki-videoita, niin sieltä näkee miten tuo tyyli syntyy. Vähemmän yllättävää, että tuo miehen ihannenainen, nykyisin kuin joka toinen näyttää tuossa tyylissään toistensa kopioilta. Onkohan silmä tottunut, kuten kaikkien muotijuttujen kanssa, jolloin ihanteet seurailee aina vallitsevaa tyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkösi ei miellyttänyt miestä ja halusi sen sanoa nätimmin kuin että "olet ruma".
Jos toisen ulkonäkö ei miellytä sinua, niin osaat kai pitää asian omana tietonasi ja etsiä jonkun, jonka ulkonäkö miellyttää enemmän? Ei kai kaikkea mitä mieleen juolahtaa tarvitse päin naamaa mennä ihmisille kertomaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on taas yksi misandristin päiväsatu, mutta jos tämä olis ollut totta, niin sanoisin, että ap on joku kauhea meikkipossu ja mies yritti nätisti vihjailla siihen suuntaan, että pyyhkis pellemaalia muutaman kerroksen pois..
Kommenteista päätellen aika moni pelle hermanni triggeröityi 😀Se taisit olla sinä joka "triggeröityi" :D Aika huvittunutta kommentointiahan täällä pääasiassa on.
Mun mielestä ainakin aika huvittavaa että miehen mielestä naisella on ehkä vähän huultenrajausta kun kuvasta loistaa että luultavasti kymmeniä tuotteita on käytetty ja kuvaa lisäksi käsitelty. Se "rennon huoleton" tyyli saattaa oikeasti vaatia mittavaa panostusta :) Mutta ymmärrettäväähän se on ettei tätä ymmärrä jos itse ei meikkaa.
Huvittavaa haukkumista ja pilkkaamista? Miehet on tolloja! Miehet on niin yksinkertaisia!
Ei tuo minusta ole huvittavaa, vaikka itsekin olen nainen. Minusta tuo on inhottavaa, lapsellista ja vihamielistä.
Jos samoin puhuttaisiin naisista, tuskin pitäisit sitä huvittavana.
No pääsääntöisesti tässä ketjussa on muunlaisia, kuin "miehet on yksinkertaisia!" -tyylisiä viestejä. Ja toisaalta väittäisin että vähintään vastaava määrä löytyy naisia koskevia yleistyksiä.
Muutenkaan tuontyylisiin yleistyksiin ei voi suhtautua kovin tosissaan, ne on yleensä kirjoitettu kieli poskella tai sitten katkeralla mielellä, ei kuitenkaan älyllisen rehellisesti.
Ja edelleen toistan että ketju koostuu pääsääntöisesti muunlaisista viesteistä. Hurrrrrja ja gauhia sukupuolten välinen sota nyt on lähinnä joidenkin kirjoittajien omaa mielikuvitusta.
Itse ajauduin ketjuun koska seuraan kosmetiikka-aiheisia somekanavia ja pohdin usein kuinka paljon meikkituotteilla saa muutettua ulkonäköä.
Meikäläinen lähtee nyt ulkoilemaan. Hyvää lauantain jatkoa ihmisille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkösi ei miellyttänyt miestä ja halusi sen sanoa nätimmin kuin että "olet ruma".
Jos toisen ulkonäkö ei miellytä sinua, niin osaat kai pitää asian omana tietonasi ja etsiä jonkun, jonka ulkonäkö miellyttää enemmän? Ei kai kaikkea mitä mieleen juolahtaa tarvitse päin naamaa mennä ihmisille kertomaan?
Ei kaikilla valitettavasti ole mitään tilannetajua. Hyvä vain, että asia paljastui ap:lle nopeasti. Kurjaa olisi, jos suhde olisi edennyt nopeasti ja sitten toisen kelju käytös tulisi vakiintumisen myötä esiin. Ei loukkaavasti käyttäytyvä töksäyttelijä ole kovinkaan monen mielestä hyvä kumppani.
Suurin osa miehistä uskoo meikittömien selfieiden olevan meikittömiä ja eivät suostu uskomaan tekoripsiin ja kestovärjäyksiin, kun kerran on sanottu olevan meikitön ja syyttävät kateelliseksi, kun näistä huomautetaan huomauttaen, että jotkut näyttävät luonnostaan tuolta. No eivät näytä. He haluavat nähdä kuvassa sen meikittömyyden, vaikka yksikään nainen ei sitä kuvaa meikittömänä.
Se taisit olla sinä joka "triggeröityi" :D Aika huvittunutta kommentointiahan täällä pääasiassa on.