Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettimiehen kommentti kuvaani "En tykkää noin meikatuista naisista" ja laittoi sitten ulkonäköihanteestaan tämän kuvan, huokaus

Vierailija
08.09.2018 |

https://aijaa.com/g7hXjc

Kun mainitsin, että tuolla naisella on naamassaan kyllä enemmän meikkiä kun minulla yhdessäkään kuvassa niin mies kirjoitti "No eihän tolla ole kun vähän jotain rajausta huulissa"

Joo-o :D Eipä.

Silloin kun meikkaan esim. johonkin juhliin niin käytän punaista huulipunaa ja tummaa silmämeikkiä ja ne ainoat muutamat kuvat mitä minulla on netissä ovat tällaisessa meikissä. ilmeisesti miehen mielestä tämä on sitten "liian meikattu nainen"

Kommentit (318)

Vierailija
301/318 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä luulet että kuvassa olevalla naisella on paljon meikkiä? Mun mielestä aika luonnollinen meikki on ja ihan oikeesti on naisia kenellä on hyvä iho.

Oletko tosissasi?

Söpöllä naisella on mm. meikkivoidetta, poskipunaa, luomiväriä, tekoripset ja huulissa meikkiä.

Etkö oikeasti tunnista erittäin meikattuja kasvoja?

Vierailija
302/318 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Surkea sikamiesprovo, mutta miesvihaajat ryntäsivät taas aiheen kimppuun allit heiluen ja kaksoisleuat tytisten.

Kirjoittajana sikamies, jonka vyötärön edessä on suuri lihaspallo, joka "väärentää" BMI:tä.

Vain yli 80-vuotiaat naiset ovat miehiä lihavampia, totesi Yle. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/318 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon ap:n tarinan heti kun hän tarjoaa kuvakaappauksen keskustelusta.

Ketä kiinnostaa uskotko sinä juttuun vai et? Naisille tällaiset tilanteet ovat tuttuja.

Ai on vai? Varmaan en sitten nainen olekaan, vaikka 38v olen niin luullut... Ikinä ei ole kukaan mies, tuttu tai tuntematon, minun tai muiden naisten meikkiä kuulteni kommentoinut.

Vierailija
304/318 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käyttää huulipunaa?:)

Et ole yhdenkään miehen arvoinen!

Vierailija
305/318 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela -72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse seurustelevana ihan pihalla nykyisestä nettideittimaailmasta. Onko ihan normaalia heitellä tuollaisia kommentteja toiselle ja pistää vielä kuva ihannekumppanista perään? Miksi ap lähti väittelemään asiasta?

Kuulostatte molemmat jotenkin oudoilta. Ihan kuin se, kenellä on meikkiä ja kenellä ei, olisi tässä se ongelma, eikä se, miten naurettava tuo koko keskustelu oli.

Just tämä minullekin tuli mieleen! Siis tapahtuuko nykyään deittimaailmassa tällaista oikeasti? Ihan pokkana vaan lauotaan, mikä toisessa on vialla ja pistetään kuva jostain unelmien naisesta/miehestä perään? Tuollainen käytös ei kuulosta minusta enää normaalilta, joten veikkaan että ap väisti luodin.

Oli se tuollaista myös 10 v sitten kun itse nettideittailin.

Kyllä noita urpoja on aina ollut. Olen itse 58v ja aikoinaan sai baareissa kuulla kommenttia ihan päin naamaa milloin mistäkin kun ei ollut vielä nettiä käytössä. Olin nuorena tavallisen näköinen ja meikkasin aika vähän. Tuollaiset kannattaa jättää etsimään ihannenaistaan. Kuvan tyröllä on kunnon kuvauspakkelit ja taitaa olla huuletkin turvotettu tai ainakin kuvakäsitelty. Sinänsä ihan nätti tyttö.

Vierailija
306/318 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon ap:n tarinan heti kun hän tarjoaa kuvakaappauksen keskustelusta.

Ketä kiinnostaa uskotko sinä juttuun vai et? Naisille tällaiset tilanteet ovat tuttuja.

Ai on vai? Varmaan en sitten nainen olekaan, vaikka 38v olen niin luullut... Ikinä ei ole kukaan mies, tuttu tai tuntematon, minun tai muiden naisten meikkiä kuulteni kommentoinut.

Eri ilmiöiden olemassaolo ei riipu siitä oletko sinä henkilökohtaisesti niitä kokenut.

Vierailija
307/318 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela -72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse seurustelevana ihan pihalla nykyisestä nettideittimaailmasta. Onko ihan normaalia heitellä tuollaisia kommentteja toiselle ja pistää vielä kuva ihannekumppanista perään? Miksi ap lähti väittelemään asiasta?

Kuulostatte molemmat jotenkin oudoilta. Ihan kuin se, kenellä on meikkiä ja kenellä ei, olisi tässä se ongelma, eikä se, miten naurettava tuo koko keskustelu oli.

Just tämä minullekin tuli mieleen! Siis tapahtuuko nykyään deittimaailmassa tällaista oikeasti? Ihan pokkana vaan lauotaan, mikä toisessa on vialla ja pistetään kuva jostain unelmien naisesta/miehestä perään? Tuollainen käytös ei kuulosta minusta enää normaalilta, joten veikkaan että ap väisti luodin.

Mies on luultavasti rikas komea ja menestyvä, jos pystyy käyttäytymään noin idioottimaisesti. Selvästi tottunut siihen, että naisilla pyörii sukat jalassa siinämäärin, että leideillä ei pää toimi ihan täysillä kierroksilla hänen seurassaan.

Vierailija
308/318 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela -72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on luultavasti rikas komea ja menestyvä, jos pystyy käyttäytymään noin idioottimaisesti. Selvästi tottunut siihen, että naisilla pyörii sukat jalassa siinämäärin, että leideillä ei pää toimi ihan täysillä kierroksilla hänen seurassaan.

Ihan tavalliset nörtit käyttäytyvät myös noin. Huonot sosiaaliset taidot eivät katso lompakon kokoa.

Vierailija
309/318 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vela -72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli se tuollaista myös 10 v sitten kun itse nettideittailin.

Sama. Kaikenlaista tyyppiä sitä on liikenteessä.

Heh.. ja voisi tosiaan kuvitella, että tuon aineksen määrä lisääntyy koko ajan, ne kun pysyvät siellä palstoilla pariutumatta....

Vierailija
310/318 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä eletään täysin epätodellisessa maailmassa. Jo lapsesta asti nähdään lehtien sivuilla ja netissä kuvia, jotka eivät vastaa lähellekään todellista.  Kuvakäsittelyllä saadaan aikaan ns. ihanneihmisiä, joihin sitten verrataan itseään ja muita. Sairasta!!!  Jo teinipojat olettavat, että tytöllä on oltava d-kupin täydelliset, kiinteät rinnat ja pyöreä, hyvintrimmattu takamus! Tämä on ihan faktaa! Kropan perusteella arvioidaan ihminen! Todella lyhyen ajan sisällä Suomeenkin on tullut tämä jenkkityyppinen ajattelumalli. Onneksi en ole enää mikään teini tai parikymppinen, sillä heidän elämänsä on tänä päivänä todella kovaa ulkonäköpaineiden vuoksi. Sääliksi käy!!!

Vierailija
311/318 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivänä eletään täysin epätodellisessa maailmassa. Jo lapsesta asti nähdään lehtien sivuilla ja netissä kuvia, jotka eivät vastaa lähellekään todellista.  Kuvakäsittelyllä saadaan aikaan ns. ihanneihmisiä, joihin sitten verrataan itseään ja muita. Sairasta!!!  Jo teinipojat olettavat, että tytöllä on oltava d-kupin täydelliset, kiinteät rinnat ja pyöreä, hyvintrimmattu takamus! Tämä on ihan faktaa! Kropan perusteella arvioidaan ihminen! Todella lyhyen ajan sisällä Suomeenkin on tullut tämä jenkkityyppinen ajattelumalli. Onneksi en ole enää mikään teini tai parikymppinen, sillä heidän elämänsä on tänä päivänä todella kovaa ulkonäköpaineiden vuoksi. Sääliksi käy!!!

Toisaalta myös esimerkiksi erilaisista syömishäiriöistä ja mm. ahdistuneisuushäiriöstä on saatavilla paljon enemmän tietoa kuin aiemmin. Esimerkiksi BIM-ahmimishäiriötä ei samassa määrin tunnistettu vielä reilu vuosikymmen sitten. Ehkä tämän ansiosta nuoret osaavat myös helpommin hakea itselleen apua. Kyllähän MTV on vastaavaa materiaalia pyörittänyt hyvin pitkään eikä mainosten naiskuva ole ennenkään ollut kovin realistinen.

Vierailija
312/318 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaanko Briteissä huulitäytteitä alaikäisille? Kuvan tyttö on 16/17-vuotias koululainen.

Vierailija
313/318 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset oikein uskaltavat laitattaa itseensä ties mitä täytteitä? Miksi? Tiedetäänkö edes mitä tuollaiset aineet tekevät kropalle, jos niitä käyttää vuosien tai vuosikymmenten ajan?

Vierailija
314/318 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halon nyt hiuksia, mutta minusta pitäisi ensin selvittää, mitä tuo mies tarkoittaa sanalla "noin". Tarkoittaako se samaa kuin 'tuolla tavalla' eli että sinun meikkaustyylisi ei miellytä häntä. Vai tarkoittaako se samaa kuin 'noin paljon' eli että sinä olet käyttänyt liikaa meikkiä.

Vierailija
315/318 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun arkimeikki on luultavasti aika lailla samantasoinen kuin kuvan naisella (meikkivoide+peitevoide+aurinkopuuteri+kulmat+ripset), ja mun mies luuli aluksi kans etten käytä muuta meikkiä ku ripsaria. :D toisaalta kun olin ekaa kertaa ilman meikkiä sen seurassa niin se ei myöskään tajunnut ettei mulla ollut meikkiä. Ei nuo mitään huomaa.

Vierailija
316/318 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela -72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumat miehet on aina niitä huonoiten käyttäytyviä.

Teini-iässä useimmat oppii jo välttelemään rumia miehiä niiden kamalan käytöksen takia.

Vierailija
317/318 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kirjoittaa googlen kuvahakuun "natural makeup" niin ton mallin kuva löytyy heti kahdeksantena kuvana :)

Arvelisin että nettimies on vain nopeasti napannut jonkun silmää miellyttävistä kuvista sen kummemmin ajattelematta :D

https://www.google.com/search?client=firefox-b&biw=1280&bih=887&tbm=isc…

Olisi kiintoisaa tietää miten ap sitten meikkaa...esimerkiksi jokin omaa ehostustyyliä vastaava kuva tmv. että onko ns. "liikaa" meikkiä

Vierailija
318/318 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset oikein uskaltavat laitattaa itseensä ties mitä täytteitä? Miksi? Tiedetäänkö edes mitä tuollaiset aineet tekevät kropalle, jos niitä käyttää vuosien tai vuosikymmenten ajan?

Lisa rinnalla on ainakin arpeutunut huulet tosi pahasti vuosien varrella, että ainakin arpeutumista tapahtuu.

Mielestäni tuon ap miehen sanomisia on aika turhaa analysoida, ei se nähnyt tuossa kuvassa kuin seksikkään tytön, jolle se kuvitteli tunkevansa suunnilleen *eniksen *erseeseen. Ei se oikeasti ajatellut jotain meikkejä, vaan *illua katsoessaan tuota kuvaa, joten turha sitä on analysoida mitenkään.