Nettimiehen kommentti kuvaani "En tykkää noin meikatuista naisista" ja laittoi sitten ulkonäköihanteestaan tämän kuvan, huokaus
Kun mainitsin, että tuolla naisella on naamassaan kyllä enemmän meikkiä kun minulla yhdessäkään kuvassa niin mies kirjoitti "No eihän tolla ole kun vähän jotain rajausta huulissa"
Joo-o :D Eipä.
Silloin kun meikkaan esim. johonkin juhliin niin käytän punaista huulipunaa ja tummaa silmämeikkiä ja ne ainoat muutamat kuvat mitä minulla on netissä ovat tällaisessa meikissä. ilmeisesti miehen mielestä tämä on sitten "liian meikattu nainen"
Kommentit (318)
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti moni nainen näyttää meikattuaan joko turpaansa saaneelta pesukarhulta tai kolkon epänaiselliselta. Tämä ilmiö ehkä ajoi miehen kommentoimaan sotamaalaustasi.
Juurikin näin.
Naiset jotka tuuskaavat sen pakkelin kanssa, eivät omaa _minkäänlaista_ järjen käyttöä tai kohtuutta. Sitä schaissea tukitaan naamariin vaikka alimmat kerrokset lohkeilee kolahdellen lattialle.
Sitten ihmetellään miksi tulee sanomista, kun sen saisi itsekkin selville kun katsoisi peiliin ajatuksen kanssa.Noissa tapauksissa kun sieltä peilistä lähes 100% varmuudella takaisin pällistelee sellainen h-uoran ja pesukarhun / pandan kombinaatio, joka ei muuten (ihan vain tiedoksi !) TOD. näytä hyvältä vaan ihan helvetin vastenmieliseltä.
Ylelläkin on yksi uutisten kailottaja joka näyttää aina siltä, kuin ennen "töihin" lähtöön olisi sen ukko takonut siltä molemmat umpiot mustaksi. Se on joko naurettavan tai säälittävän välimaastosta se näky, tai sekä että.
Ulkoisen habituksen kannalta naurettavalta ja säälittävältä lähinnä sen tähden että ei edes peiliä osata käyttää, tai ainakaan omata minkäänlaista itsekritiikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Tollojahan ne.
No miksi sitä lättyä pitää pakkeloida, plankata, penslata, rasvata, maalata,..?
Kysyn vaan.
Kuvan naisella meikkiä kulmissa, silmissä tekoripsiä, luomiväriä, ripsiväriä, meikkivoidetta tmv kasvoilla, huulet rajattu ja huulipuna. Kuva on lisäksi käsitelty ainakin niin, että ihon epätasaisuudet pois.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa juntilta mieheltä.
Juu kuulostaa just sopivalta matchilta tämän palstan ylipainoiselle röökaavalle mammalle tokmannitrikoissaan.
Ihan totta naiset! Mua hävettää teidän puolesta! Tää on ihan järkyttävän kömpelö provo, mun 5-vuotias keksisi paremman...mutta teihin upposi.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla naisella on silmät kaukana toisistaan ja kalapuikkokulmakarvat.
Ja kun se jättää ne nyppimättä, ne villiintyvät Breznev - kulmakarvoiksi..
Vierailija kirjoitti:
Tää todistaa just sen miten pihalla miehet ovat siitä, mikä on luonnollista. Miehille tuputetaan mediassa leikeltyjä, täytettyjä meikkipossuja irtoripsineen ja sit ne raukat luulee, että ne naiset on täysin luomuja. No, eipä me naisetkaan sitten siinä tapauksessa katsota miesten perään, jotka on oikeasti luomuja. Myös heiltä vaaditaan muokkausta, pidennyksiä ylä-ja alapäähän, tekohiuksia, täytteitä huuliin, rusketusta jne jne. Tuhansien edestä rahaa käytetty ulkonäköön ja ennen kuin voi ulos lähteä, vaaditaan se 1,5h ehostusta peilin edessä.
Sitten näytetään netissä tällaisen "luomumiehen" kuvaa retusoituna perusjampalle, että en tykkää sun näkösistä, vaan tämmösistä miehekkäistä, luonnollisemmista miehistä. Huoh...miten tyhmiä miehet voikaan olla??????
Ja sitten meitä naisia väitetään turhamaisiksi?
Juuri tämän takia monet naiset ryhtyvät leikkelemään ja meikkaamaan, koska miehet odottavat naisilta tällaista ulkonäköä. Mutta itse saavat kyllä olla ties minkä näköisiä sikapossuja.
Voi jestas sentään mitä potaskaa, mut pääsitpä uhriutumaan. Onko nyt parempi olo?
Kaikki miehet, ketä olen tapaillut, on tykännyt musta meikittömänä. Virheineni kaikkineni. Ainoat negatiiviset kommentit tulleet naisilta ja ihmettelyt siitä, miksen meikkaa, mitä jos nyt edes vähän meikkaisit, näyttäisit paljon kivemmalta jos...
Myös värjäämättömistä hiuksistani tullut kehuja miehiltä. Naisilta ei.
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetin nettimies?
Halventava ilmaus. Joku sikamiehen variaatio. Tämä palsta on miesvihakeskus.
Vierailija kirjoitti:
Taas tuli todistetuksi miten yksinkertaisia miehet ovat.
Taas tuli todistettua, että naiset on pahempia yleistäjiä kuin miehet.
Joku kikuliotus nyt kiukuttelee oikein urakalla :D Naiset nyt sattuvat tietämään,minkälaisia vatipäitä tuolla liikuskelee, ja ap:n esimerkki on nykyaikana erittäin mahdollinen.
Tämä on taas yksi misandristin päiväsatu, mutta jos tämä olis ollut totta, niin sanoisin, että ap on joku kauhea meikkipossu ja mies yritti nätisti vihjailla siihen suuntaan, että pyyhkis pellemaalia muutaman kerroksen pois..
Kommenteista päätellen aika moni pelle hermanni triggeröityi 😀
Vierailija kirjoitti:
Joku kikuliotus nyt kiukuttelee oikein urakalla :D Naiset nyt sattuvat tietämään,minkälaisia vatipäitä tuolla liikuskelee, ja ap:n esimerkki on nykyaikana erittäin mahdollinen.
Taas yksi triggeröitynyt pelle hermanni bongattu.
Mun töytyy sanoa, että voimakkaasti erottuva meikkaus, ns. aitolehtityyli, ei itsellenikään luo kovin kivaa ensivaikutelmaa naisesta. Tulee fiiliset sotamaalauksesta, joka on laitettu seksinhakumielessä päälle. Ja joo, ei me miehet välttämättä tajuta vähemmän erottuvasta meikistä, että sitä voi olla määrällisesti enemmänkin naamassa.
Vierailija kirjoitti:
Kun mainitsin, että tuolla naisella on naamassaan kyllä enemmän meikkiä kun minulla yhdessäkään kuvassa niin mies kirjoitti "No eihän tolla ole kun vähän jotain rajausta huulissa"
Silloin kun meikkaan esim. johonkin juhliin niin käytän punaista huulipunaa ja tummaa silmämeikkiä ja ne ainoat muutamat kuvat mitä minulla on netissä ovat tällaisessa meikissä. ilmeisesti miehen mielestä tämä on sitten "liian meikattu nainen"
Totuus on että olit miehen mielestä ruma. Hän käytti vain kiertoilmaisua.
Taas tuli todistettua miten tyhmiä naiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tuli todistetuksi miten yksinkertaisia miehet ovat.
Taas tuli todistettua, että naiset on pahempia yleistäjiä kuin miehet.
Niin ovat 😂 aivan päättömänä kanalaumana syöksyivät taas nokkimaan potentiaalista miessikaa. Ei mitään omaa tahtoa tai omaa aivojen käyttöä.
Mistä miehet voi tietää milloin naisella on meikkiä ja milloin ei kun naiset näyttäytyy aina täydessä maalissa? Olkaa enemmän luonnollisella lookilla 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus on että olit miehen mielestä ruma. Hän käytti vain kiertoilmaisua.
Taas tuli todistettua miten tyhmiä naiset ovat.
Tämä mullekin tuli heti mieleen! Mies yritti kertoa, että oli pettynyt ap: n naamaan ja liialliseen meikkaamiseen. Ap oli nyt vaan vähän yksinkertainen...
Tää on aika hyvä ennen ja jälkeen ;)
Ei tämä anna kuvaa nykyisestä seurustelumaailmasta. Ap ei ole käynyt yksilläkään treffeillä ikinä. Ap on misandristi ja fantasisti, joka keksii tänne tällaisia juttuja päivät pitkät. Normaalipiireissä ap:lle vain naurettaisiin, mutta tällä palstalla kukkii avoin miesviha. Siitä yläpeukut.