Nettimiehen kommentti kuvaani "En tykkää noin meikatuista naisista" ja laittoi sitten ulkonäköihanteestaan tämän kuvan, huokaus
Kun mainitsin, että tuolla naisella on naamassaan kyllä enemmän meikkiä kun minulla yhdessäkään kuvassa niin mies kirjoitti "No eihän tolla ole kun vähän jotain rajausta huulissa"
Joo-o :D Eipä.
Silloin kun meikkaan esim. johonkin juhliin niin käytän punaista huulipunaa ja tummaa silmämeikkiä ja ne ainoat muutamat kuvat mitä minulla on netissä ovat tällaisessa meikissä. ilmeisesti miehen mielestä tämä on sitten "liian meikattu nainen"
Kommentit (318)
Ulkonäkösi ei miellyttänyt miestä ja halusi sen sanoa nätimmin kuin että "olet ruma".
Laita miehelle kuva autosta, jonka konepellillä on nainen biksuissa. Poista kuva, kun näet miehen katsoneen linkin. Kysy mitä hän tykkäsi autosta.
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse seurustelevana ihan pihalla nykyisestä nettideittimaailmasta. Onko ihan normaalia heitellä tuollaisia kommentteja toiselle ja pistää vielä kuva ihannekumppanista perään? Miksi ap lähti väittelemään asiasta?
Kuulostatte molemmat jotenkin oudoilta. Ihan kuin se, kenellä on meikkiä ja kenellä ei, olisi tässä se ongelma, eikä se, miten naurettava tuo koko keskustelu oli.
Just tämä minullekin tuli mieleen! Siis tapahtuuko nykyään deittimaailmassa tällaista oikeasti? Ihan pokkana vaan lauotaan, mikä toisessa on vialla ja pistetään kuva jostain unelmien naisesta/miehestä perään? Tuollainen käytös ei kuulosta minusta enää normaalilta, joten veikkaan että ap väisti luodin.
Juu normaalia on. Sitten ghostaaminen ((eli katoaminen, lopetetaan keskustelu ja ei vastata viestiin ignoorataan täysin)) on myös normaalia nykyään. Sit kuukausien jälkeen laitetaan pokkana "moi, mitäs sulle"- viestiä.
Voi luoja.. onneks en lähettele kuviani tommosille.
Tämän viestiketjun perusteella olen jo moneen otteeseen huomannut etten minäkään tiedä meikeistä niin paljoa kuin naisten ehkä oletetaan. Sen sentään huomasin, että kuvan mallin koko naama oli meikattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä luulet että kuvassa olevalla naisella on paljon meikkiä? Mun mielestä aika luonnollinen meikki on ja ihan oikeesti on naisia kenellä on hyvä iho.
Olen alalla ja tuosta kuvasta kyllä näkee, että koko kasvojen iho on meikattu useilla erilaisilla tuotteilla. Mallin omaa ihoa näkyy tuskin lainkaan.
t. ohis
Minä en ole kosmetiikka-alalla, en itse juuri meikkaa ns. perusjuttuja enempää, en ole kauheasti edes kiinnostunut meikeistä ja viimeksi uutta poskipunaa etsiessäni huomasin kauppojen meikkivalikoimien kasvaneen niin paljon, etten edes tunnistanut monia näkemiäni tuotteita. Ja silti minäkin näen tuosta kuvasta, että kyseisen naisen iho on kaikkea muuta kuin luonnollisesti meikattu. Jopa minun hyvin harjaantumaton silmäni erottaa monia eri tuotteita. Lisäksi rohkenisin väittää että kuvassa on vähintään jotain filttereitä päällä, eli tuo ihon ihastuttava "sisäinen hehku" ei todennäköisesti ole edes pelkkää meikkiä vaan lisäksi kuvankäsittelyä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BfqlEYpn1BS/?hl=en&taken-by=sophia_mitch
Kuvan tytön instagram.
Joo no ei tainnut olla perus pallinaama. 😂
Taas huomaa että muut naiset on kateellisia jos joku on luonnon kaunis ilman huulipunaa...
Vierailija kirjoitti:
Vela -72 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse seurustelevana ihan pihalla nykyisestä nettideittimaailmasta. Onko ihan normaalia heitellä tuollaisia kommentteja toiselle ja pistää vielä kuva ihannekumppanista perään? Miksi ap lähti väittelemään asiasta?
Kuulostatte molemmat jotenkin oudoilta. Ihan kuin se, kenellä on meikkiä ja kenellä ei, olisi tässä se ongelma, eikä se, miten naurettava tuo koko keskustelu oli.
Just tämä minullekin tuli mieleen! Siis tapahtuuko nykyään deittimaailmassa tällaista oikeasti? Ihan pokkana vaan lauotaan, mikä toisessa on vialla ja pistetään kuva jostain unelmien naisesta/miehestä perään? Tuollainen käytös ei kuulosta minusta enää normaalilta, joten veikkaan että ap väisti luodin.
Oli se tuollaista myös 10 v sitten kun itse nettideittailin.
Voi ei... No, taas yksi syy lisää, miksi en koskaan halua erota miehestäni. Minusta ei olisi deittailemaan tuollaisessa deittailukulttuurissa, jossa näemmä alkeelliset käytöstavatkin on viskattu roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BfqlEYpn1BS/?hl=en&taken-by=sophia_mitch
Kuvan tytön instagram.
Joo no ei tainnut olla perus pallinaama. 😂
Toi on tosi kaunis tyttö, mutta sen instassakaan ei ole yhtään kuvaa ilman filtteriä.
Noissa on vähintään pari filtteriä, monissa neljä, viisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se ”noin” tarkoitti ”tuolla tavalla” eikä ”noin runsaasti”. Miestä ei vain miellytä sun meikkityyli, vaan pitää enemmän raikkaammilla ja luonnollisemmilla sävyillä meikatuista naisista.
Ja tästä syystä hän näki sitten tuon kuvan naisen kasvoilla meikkiä ainoastaan huulirajauksen verran? 😂
Kait sinäkin tajuat että esimerkiksi (taide)maalaus suhteellisen luonnollisilla väreillä ja maalaus huomioväripaletilla näyttävät ihan erilaisilta vaikka maalauksen aihe olisi tasan sama.
Itsekin miellän tummat silmämeikit ja huulipunat paljoksi meikiksi jos vertaa tuohon kuvaan. Vaikka hänellä varmasti on enemmän meikkiä kuin sinun kuvissa niin se tumma minun silmään pomppaa niin vahvasti.
Vierailija kirjoitti:
Kun mainitsin, että tuolla naisella on naamassaan kyllä enemmän meikkiä kun minulla yhdessäkään kuvassa niin mies kirjoitti "No eihän tolla ole kun vähän jotain rajausta huulissa"
Silloin kun meikkaan esim. johonkin juhliin niin käytän punaista huulipunaa ja tummaa silmämeikkiä ja ne ainoat muutamat kuvat mitä minulla on netissä ovat tällaisessa meikissä. ilmeisesti miehen mielestä tämä on sitten "liian meikattu nainen"
Mitä sä saat irti siitä, että keksit tällaisia juttuja tänne? Ootko katkera jostain syystä? Toiset naiset kauniimpia, kuin sinä? Et saa komeita miehiä?
Auttaako tällainen feikkitarina ja sitten että saat muiden miesvihaajien kanssa täällä haukuttua miehet?
Vierailija kirjoitti:
Taas tuli todistetuksi miten yksinkertaisia miehet ovat.
Mahtoikohan yksinkertaisia sittenkin olla sinä ja muut naiset, jotka uskoivat provon todeksi?
Jaha, miesvihaketju taas vaihteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tuli todistetuksi miten yksinkertaisia miehet ovat.
Ap:n fiktiivinen kertomus riittää todisteeksi että kaikki miehet ovat yksinkertaisia. Näin yksinkertainen on miesvihaajan ajatusmaailma. Mene terapiaan. Käyttikö isä sinua hyväkseen vai mistä tuo kumpuaa?
Tämä!!!
Hyvin sanottu!!
Jahah täällä kokonainen kommenttiketju taas miesvihaajia, jotka nappasivat provosyötin.
Tuntuu myös ottaneen tunteisiin niillä naisilla, jotka levittävät kahen sentin kerroksen meikkiä aamuisin 😂
Vierailija kirjoitti:
Jospa "noin meikattu" ei tarkoittanut "liian meikattu", vaan "väärällä tavalla meikattu"?
En jaksa uskoa, että kukaan oikeasti kävisi tuollaista keskustelua.