Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.
Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.
Kommentit (1071)
Älkää ihmiset laittako tähän ketjuun enempää kysymyksiä, kun ap ei kerkeä vastaamaan edellisiinkään:)
Omat ketjut on hyvä ajatus ja tuo viisi kerrallaan myös. Täällä kysellään entisistä elämistä, tulevasta ja meditaatiosta, joten olisiko kolme ketjua parempi: entiset elämät, ennustaminen, meditaatio.
Näetkö tulevaisuudessani lapsen/lapsia?
40vn kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40vn kirjoitti:
Mikä suo minulle täyttymyksen elämässäni?
Täyttymys onnistuu ainoastaan kuuntelemalla korkeamman minäsi pyyntöjä. Olet väärällä alalla. Materiaali ei voi koskaan tehdä 100% onnellisuutta.
Mikä olisi sitten oikeampi ala? Olen miettinyt, mutta en löydä vastausta. Olen kuitenkin alalla, jolle olen halunnut, ja ikääkin on jo paljon uranvaihtoa ajatellen...
Nosto ☺
Hei, kiitos taas vastauksesta. Päätin alkaa tehdä irtiottoa tästä naisesta. Alitajuisesti hieman pelottaa, että nainen kostaa minulle. Se riski minun on kuitenkin otettava sillä en halua karmaa ylleni.
Oma liittoni ei toimi. Vaikeudet alkoivat jo ennen salasuhdettani. Olen valmistautunut siihen, että ero on mahdollinen. Lienet oikeassa, että perhe-elämä ei olisikaan minua varten. Olen sittenkin yksin eläjä.
Mukava kuulla, että raha-asiat ja ammatilliset kuviot ovat järjestymässä lähivuosina paremmalle tolalle.
Toisaalta, yksinelo koko loppuelämä ei hirveästi houkuta. Näetkö minulle uutta kumppania tulevaisuudessa?
Tällä palstalla on otsikko, jossa (ehkä) sosiaalityöntekijä lastensuojelusta vastaa kysymyksiin. Laita kysymyksesi hänelle.
Mitä pomoni minusta ajattelee? Miten saisin itselleni sopivan, upean uran ja muiden kunnioitusta työelämässä? Mikä ylipäätään olisi minulle sopivin ala? Ja vielä: Miten saisin oman oloni paremmaksi ja lisättyä tyytyväisyyden tunnetta elämääni? Kiitos! <3
Vierailija kirjoitti:
Oliko miehellä ollenkaan tunteita minua kohtaan? Kiitos.
Ei aitoa rakkautta.
T:Voi
Vierailija kirjoitti:
Onko minulla henkimaailmassa tukijoita.
Näen kaksi korkea värähteistä entiteettiä. Ovat sukupuolettomia. Tukijoita siis löytyy :)
Vierailija kirjoitti:
Ajatteleekohan mielessäni pyörivä ihminen myös minua?
Kyllä, aavistuksesi on oikea.
Vierailija kirjoitti:
Viestiini ei ole vielä vastattu, hukkunut tuonne.... Eli olenko menossa oikeaan suuntaan ja miltä tulevat vuodet näyttävät? Onko suurin osa vastoinkäymisistä jo takana?
Kyllä, suurin osa vastoinkäymisistä on takana. Näen suuntasi olevan oikeilla urilla. Oikeastaan näen sinulle hyvää nousukautta koskien työelämä, ja raha-asiat. Huoli pois kulta.
Vierailija kirjoitti:
Hei taas. Kyselen kulkeeko lähelläni edesmenneitä lähimmäisiäni. Ikävä on aina heitä. Mitä he miettii miten pitäisi jatkaa elämäni polkua?
En näe. He ovat menneet jo sellaisille värähtelyalueille minne minun näkökykyni ei riitä. Sain pään sisäisen viestin että ovat inkarnoituneet seuraaviin elämiin. Tämä on vain positiivista.
Kaikki on yhtä. Niin ylhäällä kuin alhaalla. On vain äärettömyys.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä josko saisi vastauksen vielä. Mitä näet rakkauselämästäni?
Paljon positiivisia energioita. Olet rakkauselämäsi suhteen onnekkaimmillasi 2021-2023 ajanjaksolla.
Vierailija kirjoitti:
Minä vuonna tapaan elämäni rakkauden? Minä vuosina lapseni syntyvät?
2020. Lapsi on tulossa ainakin vuonna 2022. Ihanaa :)
Haluan tietää kirjoitti:
Onnistuuko tonttiasia?
Kyllä.
Yksinkö aina kirjoitti:
Löydänkö enää uutta rakkautta elämääni ja miksi edelleen entisen vaikean suhteen mies yrittää pitää yhteyttä minuun? Entä työasiat?Minulla tällä paikkakunnalla vakituinen työ on, muutta en täällä lopun elämääni haluaisi asua. Olen täällä vain lasteni vuoksi.
Tänään järjestetään ryhmämeditaatio. Aiheena on pääenergiakanava Sushumnan avaaminen sekä feminiinisen Ida kanavan ja maskuliinisen Pingala kanavan tasapainotus.
Tasapainotus on tärkeää, että saat pranan virtaamaan Sushumnaan.
Aloita meditaatio vuorosierainhengityksellä.
1. Sulje vasen sieraimesi painamalla sormella.
2. Hengitä sisään syvään.
3. Sulje oikea sieraimesi painamalla sormella.
4. Hengitä ulos vasemman sieraimen kautta.
5. Toista 30 kertaa.
6. Vaihda toisinpäin...Oikea ulos vasen sisään.
7. Toista 30 krt.
8.Aloita meditaatio. Makoile silmät suljettuina. Hengitä hyvin syvään. Tunne kuinka prana alkaa virrata juurishakran alueella, sekä Ida ja Pingala kanavissa.
Tällä harjoituksella on hyvin Kundaliini energiaa kohottava vaikutus. Harjoituksesta voi tehdä vaikeammankin, mutta otetaan nyt tällainen yksinkertaistettu versio.
Tervetuloa mukaan.
http://shaktianandayoga.com/teachings/the-three-main-nadis/
Tässä kartta mistä hahmotat mistä on kyse...