Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.
Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.
Kommentit (1071)
Vierailija kirjoitti:
Olen tutustunut ihanaan mieheen ja meillä synkkaa jotenkin aivan uskomattoman hyvin,ei ikinä ennen ole ollut kenenkään kanssa tällaista yhteyttä. Onko hän sielunkumppanini ja onko meillä näkyvissä yhteinen tulevaisuus?
Nostan tämän vielä tänne mikäli voisit katsoa.
Minä vuonna elämäni alkaa sujumaan paremmin ja esim. epäonnistumiset ja yksinäisyys helpottaa? Vai onko elämäni aina näin kurjaa?
Miten tuntuu siltä, että aina kun pyydän ennustusta, niin juuri silloin ennustaja ei enää kerrokkaan mitään..Outoa jotenkin..Olenkohan liian vaikea tulkittavaksi..Tai liian näkijä itsekin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, vieläkö vastailet minulle? Kysyin tuossa pari kertaa miten meditaatio meni, näitkö mitään uutta minulle? Olen se joka on ”eri tähtijärjestelmistä”. Kiitos jos voit vielä vastailla!
Onkohan joku syy kun jäin välistä? Olisin kiitollinen jos saisin vielä vastausta tähän.. Näetkö edellisiin elämiini tai henkioppaisiini liittyvää? Onko edesmenneillä viestiä? Kiitos❤️
Anteeksi että kestänyt. Niin mahdoton määrä viestejä. Oletko huomenna vapaalla illalla. Voitaisiin kokeilla katsella niitä edellisiä elämiä ja muuta sellaista sinulle :)
Näkyikö mitään uutta?
Puratko Voi enää vanhoja käsittelemättömiä kysymyksiä ketjussa?
Tykkään tästä ryhmämeditoinnista. Jos jatkat niitä vielä, niin olisi mukava. Oma ketju?
Ehtisitkö vielä minulle katsoa lisää. Minun ja lapseni tulevaisuus jos ero tulee, mitä näet meille? Olen kyllä nyt joustanut jo liikaa muidenkin mielestä. Mieheni pitää näköjään minua itsestäänselvyytenä monessakin mielessä. Näetkö uutta elämänkumppani kohdallani, jossa arvostus olisi molemminpuolista. Kiitos paljon jo etukäteen.
Outoa.. kirjoitti:
Miten tuntuu siltä, että aina kun pyydän ennustusta, niin juuri silloin ennustaja ei enää kerrokkaan mitään..Outoa jotenkin..Olenkohan liian vaikea tulkittavaksi..Tai liian näkijä itsekin..
No, mitä voit kertoa minusta?
Vierailija kirjoitti:
Outoa.. kirjoitti:
No, mitä voit kertoa minusta?
En ole näkijä niin, että osaisin sinusta (välttämättä) kertoa oikein..Tarkoitin näkemiselläni esim., että "näen" joskus etukäteen jonkun onnettomuuden , mutta en osaa paikallistaa sitä yms. ja siten tuo onnettomuus tapahtuu ja siitä kerrotaan esim. ilta-sanomissa..
Hmm..olet tunnepersoonallinen ihminen..mulla on painon tunne rinnassani , onko sinulla jotain sairautta sydämessä? keuhkoissa?..sinulla on lapsia, teinejä..
Itsekin tulin kurkkaamaan ketjua, josko tänäänkin järjestettäisi yhteismeditaatio? Tuo oma ketju meditaatiolle olisi kiva mitä joku ehdotti:)
Vierailija kirjoitti:
Itsekin tulin kurkkaamaan ketjua, josko tänäänkin järjestettäisi yhteismeditaatio? Tuo oma ketju meditaatiolle olisi kiva mitä joku ehdotti:)
En pysty tänään valitettavasti tekemään meditaatiota.
Olen miettinyt samaa että nuo meditaatiot voisi laittaa omaan ketjuunsa ja ennustukset omaan ketjuunsa.
Tämä ketju alkaa olla niin täynnä että koen vaikeuksia selvitä tästä. Pitäisi keksiä erilainen systeemi. Esimerkiksi uusi ketju missä otetaan kerralla vaikka viiden henkilön kysymykset kerrallaan, ja kun ne on käsitelty niin sitten voisi laittaa taas viisi uutta kysymystä. Ehdotuksia otetaan vastaan.
T: Voi
Kuitenkin haluaisin perkata tämän ketjun kaikki kysymykset ensin läpi.
Paraneeko tilanteeni marraskuuhun mennessä, vai onko minun tosiaan pakko kuolla?
Järjestyvätkö raha asiani koskaan? Tai mistä löydän kumppanin, jos löydän?
Kiltti kultainen Voi! Lupasit jossain vaiheessa aika monta viestiä sitten katsoa toiseen ulottuvuuteen menneitä läheisiäni, mutta olet varmaan niin taakan alla näiden pyyntöjen kanssa...voisitko kuitenkin? Olen se Ada, muistanet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pysty tänään valitettavasti tekemään meditaatiota.
Olen miettinyt samaa että nuo meditaatiot voisi laittaa omaan ketjuunsa ja ennustukset omaan ketjuunsa.
Tämä ketju alkaa olla niin täynnä että koen vaikeuksia selvitä tästä. Pitäisi keksiä erilainen systeemi. Esimerkiksi uusi ketju missä otetaan kerralla vaikka viiden henkilön kysymykset kerrallaan, ja kun ne on käsitelty niin sitten voisi laittaa taas viisi uutta kysymystä. Ehdotuksia otetaan vastaan.
T: Voi
Aloitin uuden ketjun. Pystyisitkö vastaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Kiltti kultainen Voi! Lupasit jossain vaiheessa aika monta viestiä sitten katsoa toiseen ulottuvuuteen menneitä läheisiäni, mutta olet varmaan niin taakan alla näiden pyyntöjen kanssa...voisitko kuitenkin? Olen se Ada, muistanet.
Unohdin sanoa, että minäkin haluaisin noihin yhteisiin meditaatioihin, mutta aikaeron takia se ei onnistu (asun siis toisessa maassa). Harmillista.
Kun ei pysty lukitsemaan keskustelua niin että tää yks pystyisi silti vastaamaan. Uusia kysymyksiähän näihin tuppaa aina tulemaan niin paljon että kaatuvat omaan mahdottomuuteensa.
Saavutanko parempaa elintasoa ja löydänkö kumppania? Menneisyydessäni on ollut paljon ikävää. Olenko tulevaisuuteni parempaa kuin menneisyyteni?
Kun mä en halua tehdä mitään kivien kääntelyä. Deittailin aikani, monia vuosia, mutta se on ikävällä tavalla stressaavaa eikä tulisi koskaan tuottamaan tulosta, sen ehti jo nähdä.