Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.
Kommentit (1071)
Vierailija kirjoitti:
Jos olet ulpukankukka paikalla niin meidän täytyy vielä siirtää katselemista. Näin intuitio sanoi, sitä on uskottava. Aika ei ole nyt oikea. Tule kuitenkin meditaatioon tänään.
Hei.
Kiitos, arvelin näin itsekkin. Kumma juttu.
Olen pohtinut tätä "lukkoa", mutta samalla uskon että kaikki selkenee ajan myötä.
Tulen meditaatioon, edes hetkeksi. Tuntuu, että sen antama hengellinen tuki on nyt tarpeen. Olen etsinyt suuntaa ja ollut alakuloinen tässä joitakin päiviä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tarvitsisin kuulla jotain, vaikka kaikista elämän osa-alueista; perhe, ihmissuhteet, terveys, talous...
Ei vastausta tähän, vieläkään... :(
Vierailija kirjoitti:
Kiltti Voi, katsoisitko mitä näet minulle rahaan, rakkauteen ja terveyteen?
Kiittäen :)
Katseletko vielä näitä vanhoja kysymyksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä josko saisi vastauksen vielä. Mitä näet rakkauselämästäni?
Paljon positiivisia energioita. Olet rakkauselämäsi suhteen onnekkaimmillasi 2021-2023 ajanjaksolla.
Kiitos voi :) Tarkoittaakohan toi että löydän puolison vasta 3v päästä
Hei, jos vielä luet ja ennustat, haluaisin tietää onko minulla toivoa vielä. Lähinnä rakkauden suhteen. Tunnen oloni jo hieman yksinäiseksi ja epätoivoiseksi, niin että tekisi mieli jo luovuttaa.
Tälläisinä henkisesti vaikeina aikoina kaipaan erityisesti erästä läheistä, joka tosin menehtyi jo minun ollessa vielä vauva. Onko hän minun tukenani täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn uudestaan kun en vastausta saanut :( Miltä näyttää (mitä näet) mun rakkauselämästä?
nosto
En vieläkään ole saanut vastausta tähän joten siitä jo voinkin päätellä asioiden laidan. Ties kuinka monta kertaa oon kysynyt.
Näkeminen ei aina nouse heti, välillä käy näin ja palaan viesteihin kun tunnen että vastaus tulee pakottamatta. En halua antaa sellaisia vastauksia jotka tulevat minun pakottaessa niitä tulemaan. On vaarana että mieleni luo vastauksen joka ei ole oikein.
apuva nyt en tiedä oliko toi yksi vastaus mulle?
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi tietää, koska elämäntilanteeni helpottuu vai helpottuuko koskaan?
Kirjoitin tämän, ja nyt vielä toiveikkaana nostan. Olisi mielenkiintoista tietää, mitä näet.
Minulle ei ole koskaan ennustettu, enkä pelkää minkäänlaisia uutisia :-)
Vierailija kirjoitti:
Toteutuuko tammikuuksi miesystäväni kanssa suunniteltu matka vai ei?
Onnistuuko tämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vinkkejä esim. meditaatioon liittyen miten herkkä ihminen voisi suojata itseään muiden ihmisten energioilta?
Tyhjentyä nopeammin kaikenlaisista vaikutuksista?
Aikaa palautumiseen menee paljon.Voit meditoida esimerkiksi koko kehon ympäröivän valopallon ympärillesi. Olen huomannut myös erittäin tehokkaaksi meditoida itsensä elementin sisään missä on peilimäiset ulkoseinät. Ohjelmoi tämä heijastamaan kaikki negatiiviset energiat takaisin alkulähteeseensä. On tehokas, ja olen huomannut että esimerkiksi energiaimurit menevät hyvinkin hiljaisiksi tämän suojauksen edessä.
Kiitos!
Mä luulen, että tämä on monenkin herkän ihmisen ongelma.[/quoteTarkemmin tätä ajateltuani minua alkoi vaivaamaan alkulähteeseen palauttaminen.
Ajattelen, etten halua kenellekään ihmiselle mitään negatiivista, en myöskään niille jotka haluavat minulle tietoisesti tai tiedostamattaan pahaa.
Mielummin esim. visualisoisin negatiiviset vaikutukset putoamaan kuin tehottomat nuolet suojauksen seinämästä.
T. Sama herkkä kysyjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vinkkejä esim. meditaatioon liittyen miten herkkä ihminen voisi suojata itseään muiden ihmisten energioilta?
Tyhjentyä nopeammin kaikenlaisista vaikutuksista?
Aikaa palautumiseen menee paljon.Voit meditoida esimerkiksi koko kehon ympäröivän valopallon ympärillesi. Olen huomannut myös erittäin tehokkaaksi meditoida itsensä elementin sisään missä on peilimäiset ulkoseinät. Ohjelmoi tämä heijastamaan kaikki negatiiviset energiat takaisin alkulähteeseensä. On tehokas, ja olen huomannut että esimerkiksi energiaimurit menevät hyvinkin hiljaisiksi tämän suojauksen edessä.
Kiitos!
Mä luulen, että tämä on monenkin herkän ihmisen ongelma.[/quoteTarkemmin tätä ajateltuani minua alkoi vaivaamaan alkulähteeseen palauttaminen.
Ajattelen, etten halua kenellekään ihmiselle mitään negatiivista, en myöskään niille jotka haluavat minulle tietoisesti tai tiedostamattaan pahaa.
Mielummin esim. visualisoisin negatiiviset vaikutukset putoamaan kuin tehottomat nuolet suojauksen seinämästä.
T. Sama herkkä kysyjä
Se on joka tapauksessa niin että mitä teet toiselle teet itsellesi. Voit tottakai ohjelmoida toisin jos tunnet tästä pahaa oloa :)
T:Voi
Vierailija kirjoitti:
Onko tänään meditaatiota?
Tehdään samanlainen harjoitus kuin eilen. Se on tehokas. Täytyy miettiä lisää erilaisia harjoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn uudestaan kun en vastausta saanut :( Miltä näyttää (mitä näet) mun rakkauselämästä?
nosto
En vieläkään ole saanut vastausta tähän joten siitä jo voinkin päätellä asioiden laidan. Ties kuinka monta kertaa oon kysynyt.
Näkeminen ei aina nouse heti, välillä käy näin ja palaan viesteihin kun tunnen että vastaus tulee pakottamatta. En halua antaa sellaisia vastauksia jotka tulevat minun pakottaessa niitä tulemaan. On vaarana että mieleni luo vastauksen joka ei ole oikein.
apuva nyt en tiedä oliko toi yksi vastaus mulle?
Oli.
Haa kirjoitti:
Hei, jos vielä luet ja ennustat, haluaisin tietää onko minulla toivoa vielä. Lähinnä rakkauden suhteen. Tunnen oloni jo hieman yksinäiseksi ja epätoivoiseksi, niin että tekisi mieli jo luovuttaa.
Tälläisinä henkisesti vaikeina aikoina kaipaan erityisesti erästä läheistä, joka tosin menehtyi jo minun ollessa vielä vauva. Onko hän minun tukenani täällä?
En näe häntä johtuen hänen inkarnoitumisesta uuteen kehoon.
Näen sinulle rakkautta 2020. Koita kestää kulta. Rukoilen voimia sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tarvitsisin kuulla jotain, vaikka kaikista elämän osa-alueista; perhe, ihmissuhteet, terveys, talous...
Ei vastausta tähän, vieläkään... :(
Ensi vuosi on onnekas sinulle rakkauselämän suhteen. Taloudessa ongelma ensi keväänä joka kestää syksyyn saakka.
Terveys pysyy ennallaan useita vuosia eteenpäin.
Sinulla on hyvä energia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi tietää, koska elämäntilanteeni helpottuu vai helpottuuko koskaan?
Kirjoitin tämän, ja nyt vielä toiveikkaana nostan. Olisi mielenkiintoista tietää, mitä näet.
Minulle ei ole koskaan ennustettu, enkä pelkää minkäänlaisia uutisia :-)
Kyllä, näen helpotusta sinulle. Kaksi vuotta menee vielä. Ei kannata luovuttaa.
Ensi syksynä on matka luvassa.
Pitäisikö minun muuttaa vai pärjäänkö näin? Löydänkö koskaan hyvää parisuhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Olenko raskaana?
Ensimmäinen intuitioni on että et ole. Testi kannattaa tehdä jos olet oikeasti epävarma :) Ystävällisesti Voi
Muita seurauksia meditaatiosta saattaa olla esimerkiksi se, että esineet ja asiat alkavat näyttää jotenkin epätodellisilta. Oikeastihan tavarat ovatkin pääasiassa tyhjää tilaa kun tarkastellaan atomitasolla. Värit saattavat terävöityä. Monenlaisia "oireita" voi ilmetä. Tunteet saattavat olla herkässä.----> alat esim. Itkeä ilman mitään syytä. Ei syytä kuitenkaan pelkoon.