Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.

Vierailija
07.09.2018 |

Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.

Kommentit (1071)

Vierailija
1001/1071 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1000th

En ois ikinä uskonut että tää paisuu näin : )

Vierailija
1002/1071 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää jaksa, kerro mulle edes yksi hyvä asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1071 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää jaksa, kerro mulle edes yksi hyvä asia.

Rukoilen puolestasi. Sinun tarvitsee enää luottaa...edes hiekanmurun verran niin hyviä asioita alkaa tapahtumaan.

Vierailija
1004/1071 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, 

Miten näet nykyisen monimutkaisen suhteen kehittyvän tulevassa? Tuleeko muutosta vai onko minun parempi luovuttaa? Tunteita kyllä on, mutta muita esteitä.

Vierailija
1005/1071 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuus on ? kirjoitti:

Saammeko hoidettua avioeron ja lasten huoltajuuden yms. sopuisasti?

Miltä näyttää tulevaisuus terveyden suhteen, pitääkö olla huolissaan?

Näen poikkeuksellisen sopuisan eron. Ei huolta. Myös terveys näyttää hyvältä varsinkin eron jälkeen. Voimia uuteen elämänvaiheeseen.

Kiitos paljon vastauksesta ja hyvistä uutisista!

Vierailija
1006/1071 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin umpikujassa nykyisessä työssä ja ahdistus läsnä joka päivä. Tuleeko tähän muutosta lähitulevaisuudessa?

Ahdistuksen suoraansanoen näkee kentästäsi. Ala etsimään uutta työtä, tämä ei ole hyväksi sinulle. Löydät paremman työn, se ei ole ongelma.

Voimia sinulle.

Vierailija
1007/1071 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mieheni minulle se oikea?

Vierailija
1008/1071 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pomoni minusta ajattelee? Miten saisin itselleni sopivan, upean uran ja muiden kunnioitusta työelämässä? Mikä ylipäätään olisi minulle sopivin ala? Ja vielä: Miten saisin oman oloni paremmaksi ja lisättyä tyytyväisyyden tunnetta elämääni? Kiitos! <3

Pomosi pitää sinusta, vaikka ei sitä näytä.

Kunnioitus....Tämä on vaikeaa.Tekeekö se sinut onnelliseksi? Ainakin se voi hivellä egoa, ja lisätä "onnellisuutta". Sinun pitäisi alkaa yrittäjäksi. Se olisi varmin tie suurempaan menestykseen.

Saat olon paremmaksi ja lisäät tyytyväisyyttä merkittävästi aloittamalla säännölliset meditaatioharjoitukset.

Vierailija
1009/1071 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaanko Suomeen vai luonko uraa ulkomailla? Millainen on tuleva mieheni ja missä hänet voisin tavata? Kiitos sinulle ja kaikkea hyvää elämääsi.

Vierailija
1010/1071 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen Dahlia kirjoitti:

Opinko koskaan hyväksymään ja rakastamaan itseäni? Milloin rakastun ja löydän aidon onnen ja rakkauden? Onko minulle koskaan tiedossa rakastavaa miestä, jota itsekin rakastan ja menenkö naimisiin? En jaksa tätä kivistä yksinäisyyttä enää. :(

Itsensä hyväksyminen ja rakastaminen on pitkä tie. Tulet kyllä onnistumaan vielä. 2021 löytyy mies. Menette naimisiin 2025.

Rukouksia sinulle kulta.

Vierailija
1011/1071 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esikoiseni? Aihetta huoleen vai selviääkö kaikesta?

Ei ole isoja pahoja näkymiä luvassa. Hän kyllä selviää. Olet hyvä äiti kun huolehdit.

Voimia sinulle.

Vastauksestasi jäi huoli. Niin kuin vaikeuksia olisi kuitenkin luvassa? Saako hän opiskelupaikkaa ja onko se eri paikkakunnalla? Entä muut lapset? Minun polkuni? Kiittäen.

Nostan tämän,jos vielä pystyisit vastaamaan.

Vierailija
1012/1071 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esikoiseni? Aihetta huoleen vai selviääkö kaikesta?

Ei ole isoja pahoja näkymiä luvassa. Hän kyllä selviää. Olet hyvä äiti kun huolehdit.

Voimia sinulle.

Vastauksestasi jäi huoli. Niin kuin vaikeuksia olisi kuitenkin luvassa? Saako hän opiskelupaikkaa ja onko se eri paikkakunnalla? Entä muut lapset? Minun polkuni? Kiittäen.

Nostan tämän,jos vielä pystyisit vastaamaan.

Parisuhteen kannalta hankaluuksia. Hieman hankala suhde siis näkyy hänelle.

Opiskelupaikka löytyy. Se on toisella paikkakunnalla.

Yritin saada kontaktia muihin lapsiin, en onnistunut nyt siinä. Joskus käy näin.

Sinulle näen seesteistä aikaa tulevaisuudessa. Henkistä kehitystä myös on luvassa. Emerald niminen korkean värähtelytason hahmo kulkee mukanasi.

Vierailija
1013/1071 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämä on solmussa. Alkaako ikinä sujua? Onko elämässä koskaan onnellista aikaa?

Vierailija
1014/1071 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ulpukankukka paikalla niin meidän täytyy vielä siirtää katselemista. Näin intuitio sanoi, sitä on uskottava. Aika ei ole nyt oikea. Tule kuitenkin meditaatioon tänään.

Vierailija
1015/1071 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään järjestetään ryhmämeditaatio. Aiheena on pääenergiakanava Sushumnan avaaminen sekä feminiinisen Ida kanavan ja maskuliinisen Pingala kanavan tasapainotus.

Tasapainotus on tärkeää, että saat pranan virtaamaan Sushumnaan.

Aloita meditaatio vuorosierainhengityksellä.

1. Sulje vasen sieraimesi painamalla sormella.

2. Hengitä sisään syvään.

3. Sulje oikea sieraimesi painamalla sormella.

4. Hengitä ulos vasemman sieraimen kautta.

5. Toista 30 kertaa.

6. Vaihda toisinpäin...Oikea ulos vasen sisään.

7. Toista 30 krt.

8.Aloita meditaatio. Makoile silmät suljettuina. Hengitä hyvin syvään. Tunne kuinka prana alkaa virrata juurishakran alueella, sekä Ida ja Pingala kanavissa.

Tällä harjoituksella on hyvin Kundaliini energiaa kohottava vaikutus. Harjoituksesta voi tehdä vaikeammankin, mutta otetaan nyt tällainen yksinkertaistettu versio.

Tervetuloa mukaan.

Aloitetaan hengitysharjoitus Ida ja Pingala kanavien tasapainottamiseksi klo 22:20. Itse meditaatio alkaa 22:30 ja jatkuu 23:00 ja siitä eteenpäin jos tuntuu sopivalta.

Vierailija
1016/1071 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään järjestetään ryhmämeditaatio. Aiheena on pääenergiakanava Sushumnan avaaminen sekä feminiinisen Ida kanavan ja maskuliinisen Pingala kanavan tasapainotus.

5. Toista 30 kertaa.

7. Toista 30 krt.

8.Aloita meditaatio. Makoile silmät suljettuina. Hengitä hyvin syvään. Tunne kuinka prana alkaa virrata juurishakran alueella, sekä Ida ja Pingala kanavissa.

Tällä harjoituksella on hyvin Kundaliini energiaa kohottava vaikutus. Harjoituksesta voi tehdä vaikeammankin, mutta otetaan nyt tällainen yksinkertaistettu versio.

Tervetuloa mukaan.

Aloitetaan hengitysharjoitus Ida ja Pingala kanavien tasapainottamiseksi klo 22:20. Itse meditaatio alkaa 22:30 ja jatkuu 23:00 ja siitä eteenpäin jos tuntuu sopivalta.

Tämä kuulostaa varmasti oudolta, mutta kävikö joku eilen luonani, kun meditoin. Tunsin kosketusta hiuksissani. Sanoin itselleni, että se oli vain tunne ja minä höpsin. Sama toistui jonkin ajan kuluttua ja pyysin häntä lähtemään, koska en halua. En pelännyt, mutta en halua sellaisia kokemuksia. Haluaisin oppia meditoimaan, mutta nyt yhdistän tämän vierailun siihen. Olenko hermoherkkä?

Vierailija
1017/1071 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joudun jättämään meditaation tänään välistä, kun meinaa olla vähän liikaa velvollisuuksia ja liian vähän aikaa. Tuo ohje kyllä kuulostaa niin hyvältä, että voisin koettaa ehtiä tehdä sen myöhemmin ihan omalla ajallani. Kertoilkaa ihmiset meditaatiokokemuksistanne, niitä on mukava lukea :)

Vierailija
1018/1071 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5. Toista 30 kertaa.

7. Toista 30 krt.

Tervetuloa mukaan.

Tämä kuulostaa varmasti oudolta, mutta kävikö joku eilen luonani, kun meditoin. Tunsin kosketusta hiuksissani. Sanoin itselleni, että se oli vain tunne ja minä höpsin. Sama toistui jonkin ajan kuluttua ja pyysin häntä lähtemään, koska en halua. En pelännyt, mutta en halua sellaisia kokemuksia. Haluaisin oppia meditoimaan, mutta nyt yhdistän tämän vierailun siihen. Olenko hermoherkkä?

Jouduin itse lopettamaan meditoinnin pitkäksi aikaa nuorena pelokkaana koska alkoi tapahtua liikaa kummia. Energiat voivat tuntua todella jännittäviltä ja omituisilta. Se,että meditointi voi avata kanavia toisille tasoille on vain seurausta tietoisuuden laajentumisesta.

Vierailija
1019/1071 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5. Toista 30 kertaa.

7. Toista 30 krt.

Tervetuloa mukaan.

Jouduin itse lopettamaan meditoinnin pitkäksi aikaa nuorena pelokkaana koska alkoi tapahtua liikaa kummia. Energiat voivat tuntua todella jännittäviltä ja omituisilta. Se,että meditointi voi avata kanavia toisille tasoille on vain seurausta tietoisuuden laajentumisesta.

Vierailija
1020/1071 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tosiaan. Tuntemukset kruunuchakrassa voivat parhaimmillaan tuntua siltä, kuin joku oikeasti hivelisi päänahkaa. Se on omituinen tunne.