Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.

Vierailija
07.09.2018 |

Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.

Kommentit (1071)

Vierailija
841/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielessä alanvaihto. Mikä ala olisi minulle sopiva?

Ja vielä, jos näkisit jotain mun entisistä elämistä, niin olisin tosi kiitollinen

Vierailija
842/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutkasti kysyttävää kirjoitti:

Tytär etsii asuntoa. Löytyykö sellainen pian? Kuka käveli takanani ja miksi, kun olin teininä palaamassa koulusta kotiin? Käännyin lopulta katsomaan, kun askeleet alkoivat kotiovea lähestyttäessä tihentyä takanani, pelästyin, siellä ei ollut ketään. Muitakin kokemuksia on, niiden merkitys ei vain aukea minulle. Näetkö entisiä elämiäni? Miksi kissamme on niin äänekäs, pitää meidät hereillä?

Löytyy kyllä. Konkreettinen neuvoni on asuntohelppi, sieltä löytyy asunto.

Hahmo takanasi oli hetkellisesti ja osittain tähän 3d todellisuuteen realisoitunut entiteetti joka kulkee yhä mukanasi. Entiset elämät ovat haasteellinen luettava, vaatisi menemistä syvälle. Voin katsoa sinulle joku päivä.

Kissanne aistii asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on parisuhteeni tulevaisuus?

😊

Näen onnea suhteellesi. Mies vaikuttaa oikein sopivalta sinulle.Vauvakin on tulossa ihan lähi vuosina.

Halaus.

Vierailija
844/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kirjoitti:

Näetkö minulle mitään? Kiitos!

Hei.

Näen henkistä kehitystä. Se on todella hyvä asia.

Sinun henkinen kenttäsi on menossa kohti muutosta. Ensi vuosi on lisäksi tärkeä työelämäsi kannalta. Paljon hyvää on luvassa sinulle.

Vierailija
845/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Miltä tuleva vuosi näyttää minulle?

Vierailija
846/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka näet meidän parisuhteen jatkon. Se on kipuillut useita vuosia jo. Itse en ole varma jatkosta.

Pääsenkö mahdollisesti siihen työhön josta unelmoin.

Haluaisin tietää helpottuuko meidän taloudellinen tilanne,

En näe pitkää tulevaisuutta suhteellenne. Älä pelkää, kaikki menee hyvin. Olet yksin tovin aikaa ja sitten elämääsi astuu eri mies. Tämä mies vastaa paljon paremmin tarpeitasi. Rohkeutta sinulle tehdä ratkaisu tähän.

Näen työn tulevan sinulle.

Haleja.

Vierailija
847/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinnan alla oleva salaisuus kirjoitti:

Pelkään miestäni, en uskalla erota. Miten minun käy? Tuntuu kuin elämä menisi hukkaan. Kaipaan rakkautta.

Oi että kun tunnen suurta myötätuntoa sinua kohtaan. Mainitsit sanan pelko, tämä jo kertoo sinun olevan aivan väärässä suhteessa. Sinun on päästävä pois tästä epäterveestä suhteesta. On erittäin haitaksi sinulle että tunnet pelkoa. Rakkaus voittaa pelon aina...elämäsi menee todellakin hukkaan näissä puitteissa.

Näen sinulle tulevaisuudessa miehen joka oikeasti rakastaa sinua ja voit rentoutua tuntematta pelkoa. Sinun täytyy tehdä kaikkesi juuri nyt.

Rukoilen puolestasi ja pyydän apua sinulle tähän tilanteeseen. Olet rakastettu ja suojeltu.

Sitä totuutta ei voi kukaan muuttaa.

Vierailija
848/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei yritän vielä, en löydä enää vanhoja viestejäni joihin olet vastannut, mutta: ajatteleekohan se mielessäni oleva ihminen myös minua? Terveisin se, jolle sanoit ettei kyseinen henkilö ole sielunkumppani, mutta tärkeä henkilö silti "elämänpolullani". Mistä edes johtuu, että ajattelen tätä ihmistä vielä vuosien jälkeenkin(en ole ikinä kokenut vastaavaa).

Vierailija
849/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin välistä :(

Eli jatkuuko työ tämän pätkän jälkeen? Saanko erään unelmani toteen? Pyytääkö hän anteeksi ja koska?

Kiitos <3

Vierailija
850/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn vielä, että kannattaako minun yrittää selvittää asioita äitini kanssa? Näetkö että hän muuttuu vielä? Asia on vaivannut minua, mutta yritän sydämessäni antaa anteeksi. Entä veljeni, voinko vielä joskus lähentyä hänen kanssaan? Kaipaan häntä elämääni.

Vierailija
851/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SunAndMoon kirjoitti:

Hei!

Siltä varalta jos joku päivä tänne saakka ehtisit vastata, niin mikä on masennukseni ja väsymykseni aiheuttaja? Pitäisikö minun erota vai yrittää elvyttää arkeentunutta liittoani ei-sielunkumppanin kanssa? Olisiko irakilainen mies ollut minulle sopivampi? Onko jotain muuta ohjetta elämäni varrelle?

Masennuksesi pääasiallinen lähde on suhteesi. Kehotan harkitsemaan eroa. Olet saanut hienon tilaisuuden syntyä maapallolle niin ei ole järkevää miltään kannalta hukata aikaa vääränlaisessa suhteessa. Itse asiassa sellainen ratkaisu kasvatta karmista taakkaa. Sielunkumppanisi ei ole Irakilainen. Neuvon sinua kuuntelemaan intuitiotasi. Se on hyvä neuvo kaikille.

Voimia ja halaus sinulle.

Vierailija
852/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, kiitos vastauksesta. Panee miettimään, todellakin. Omassa mielenterveydessäni ei ole koskaan ollut mitään vikaa. Neuvosi on siis jatkaa nykyisessä suhteessa ja katkaista välit kokonaan tähän toiseen naiseen. En voi olla tekemisissä edes kaverina? Miltä muuten tulevaisuuteni näyttää; ammatilliset kuviot, raha-asiat, terveys?

On positiivista että herätti ajatuksia. Kyllä, ainoa neuvoni on että katkaiset välit 100%. Nainen kanssasi kärsii tilanteesta. Toimintasi kasvattaa karmaasi valtavasti. Tietysti valinta on sinun, ainakin sinua on varoitettu. Näen ettei tulevaisuus ole hyvä nykyisessäkään suhteessa.On monesti ihmiselle hyväksi viettää aikaa yksin. Ei ole aina pakko olla parisuhteessa.

Rahatilanteessa tapahtuu hyviä asioita 2020. Näen vastuullista tehtävää sinulle sille ajanjaksolle. Terveydessä näkyy niitä repiviä energioita mitä tämä tilanne aiheuttaa. Ei kuitenkaan mitään todella vaikeaa näy terveyden kannalta.

Rukous myös sinulle. Viisautta päätöksiisi.

Vierailija
853/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei,

Jos vielä vastailet haluaisin tietää palaanko koskaan vanhaan työpaikkani?

Lisäksi haluaisin tietää tuleeko lapseni pärjäämään elämässään?

Ei. Et palaa. Lapsellesi näkyy hienoja näkymiä. Tulee menestymään loistavasti elämässään.

Vierailija
854/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä terveyteni näyttää? Onko jotain mitä tulisi ottaa huomioon?

Työkuviot kiinnostavat myös, jatkuuko kaikki samanlaisena vai tapahtuuko suuria mullistuksia? Hyviä vai huonoja?

Asunko koko elämäni Suomessa, ainainen haave on ollut muutto lämpimään.

Kiitos jo etukäteen 😊

Työsi jatkuu ainakin lähitulevaisuuden samanlaisena.

Terveydessä näyttää olevan pienien korjausliikkeiden paikka. Monipuolista ravintoasi, tämän ohjeen kuulin.

Et asu aina Suomessa, löydät rohkeuden hieman myöhemmin toteuttaa haaveesi. Todella ihanaa nähdä näin sinulle. Onnea sitten sinne ulkomaille :)

Halauksia.

Vierailija
855/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ulpukankukka paikalla? Katsellaanko tänään vielä niitä entisiä elämiä?

Vierailija
856/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käy terveyteni ja parisuhteen?

Vierailija
857/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään miestäni, en uskalla erota. Miten minun käy? Tuntuu kuin elämä menisi hukkaan. Kaipaan rakkautta.

Oi että kun tunnen suurta myötätuntoa sinua kohtaan. Mainitsit sanan pelko, tämä jo kertoo sinun olevan aivan väärässä suhteessa. Sinun on päästävä pois tästä epäterveestä suhteesta. On erittäin haitaksi sinulle että tunnet pelkoa. Rakkaus voittaa pelon aina...elämäsi menee todellakin hukkaan näissä puitteissa.

Näen sinulle tulevaisuudessa miehen joka oikeasti rakastaa sinua ja voit rentoutua tuntematta pelkoa. Sinun täytyy tehdä kaikkesi juuri nyt.

Rukoilen puolestasi ja pyydän apua sinulle tähän tilanteeseen. Olet rakastettu ja suojeltu.

Suurkiitokset, aloin itkemään kun luin vastauksesi. Kiitos kun rukoilet puolestani, se merkitsee paljon.

Vierailija
858/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niittyvilla kirjoitti:

Kysyn vielä, että kannattaako minun yrittää selvittää asioita äitini kanssa? Näetkö että hän muuttuu vielä? Asia on vaivannut minua, mutta yritän sydämessäni antaa anteeksi. Entä veljeni, voinko vielä joskus lähentyä hänen kanssaan? Kaipaan häntä elämääni.

En ole kyseinen ennustaja, mutta itse sovin äitini kanssa ennen hänen äkilliatä kuolemaansa. Tulin täysillä vastaan. Sillä kellä on viisautta ja sydäntä on näin tehtävä. Ei tarvinnut jäädä katumaan.

ps. Ihmiset eivät juuri muutu

Vierailija
859/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Tämä vuosi on ollut hämmentävä. Olen kokenut yliluonnollisia asioita jotka muuttivat hetkellisesti elämää.. vieden taakan ja meille ominaisen häpeän. Asiat sujuivat ja olin kosketuksissa kaikkeen ympärillä, kuin tyyni virta. Mutta kamalia tapahtui. Romahdin. Enkä ollut valmis astumaan henk. Vapauteen. Ego teki paluun. Nyt saanut keräiltyä voimia takaisin. Mutta suuntavaisto hieman hukassa. Olen taiteellinen ihminen ja se tuo mukanaan tuskansa. En ole varma olenko ihan oikeassa ajassa tai varsinkaan paikasssa?. Pitäisikö kurottautua ihmisten pariin vai vetäytyä pois? Olenko oikean ihmisen vierellä? Lähetän sinulle lämpöä ja hyviä ajatuksia ja toivon että vastaat, sillä en ole kirjoittanut palstoille. Kiitos!!

Vierailija
860/1071 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurkiitokset, aloin itkemään kun luin vastauksesi. Kiitos kun rukoilet puolestani, se merkitsee paljon.

Itke vain, se helpottaa. Todelliset tunteet tulevat kyynelien kanssa. Selviät kyllä kulta pieni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan