Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.

Vierailija
07.09.2018 |

Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.

Kommentit (1071)

801/1071 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulpukankukka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulpukankukka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulpukankukka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli tällainen viesti, joka käskettiin laittamaan tänne. Onko innokkaita henkilöitä tekemään ryhmämeditaatio tänään kello 22:30? Tällä olisi meille kaikille hyvin tietoisuutta kohentava vaikutus. 

T: Voi

Olisin mielelläni mukana.

En tiedä, että oliko tarkoitus purkaa meditaatiota jotenkin. Chakrat ovat alkaneet kiinnostaa minua ja se oli osasyy siihen, miksi halusin osallistua. Pohdin toki, että onko se järkevää, koska vähän pelkäsin ahdistuvani. En tiedä näitkö mitään ja millaisen käsityksen mahdollisesti sait chakroistani. Mutta jos näit, niin kuulisin joskus mielelläni. En kokenut mitään tunnekuohuja tai hipaisuja tms. puolituntisen aikana. Huomasin ajattelevani elämäni kulkua ihan rauhassa. Minulle tuli yhdessä vaiheessa tuntuma vanhasta, laihasta ja pitkästä miehestä. (Ehdin ajatella, että onpa laiha ja pitkä mies). Mies oli lähelläni. Miehen taustalla oli lyhyehkö, pyöreä hahmo. Mielsin hahmon naiseksi. En nähnyt heitä kauaa. Ruumiissa en tuntenut juuri mitään. Ehkä rinnan päällä tuntui vähän painoa. Tänään olen ollut hiukan vauhdikkaampi kuin tavallisesti, pientä päänsärkyä.

Kiitos erittäin paljon kaikille osallistujille eiliseen meditaatioon. Se oli paremmin kuin hyvin onnistunut. Tarkoitus oli etten tarkastele kenenkään energioita erikseen vaan meditoimme yhdessä. Tänää onkin ollut melko upea flowtila koko päivän. Meditaatio voi nostaa pintaan monenlaisia asioita. Joskus pelkojakin. Joskus tunteita...yms.Ehdotan että ottaisimme samanlaisen session huomenna samaan aikaan. Miltä kuulostaisi?

Hei,

Kiitos kaikille meditaatiosta.

Yksi parhaista meditaatioista ikinä tähän asti :)

Näin rivin ihmisiä, joiden käytös on tavalla tai toisella satuttanut tai loukannut, jopa negatiivisesti muokannut minua elämäni aikana. Olisiko näitä henkilöitä ollut kymmenisen.

Kuljin yksi kerrallaan heidän ohi, vaihdoin pari sanasta, halasimme tai kättelimme: Ammensin ymmärrystä taannoisten tapahtumien syihin ja seurauksiin, annoin anteeksi, ja tunsin samalla kun nuo henkilöt ja tapahtumat antoivat minulle tilaa ja rauhaa. Hymyilin ja kyyneleet valuivat. 

Olen tässä muutaman päivän työskennellyt aktiivisesti sydän chakraa ja saanut sitä auki, joten tuo anteeksianto on ollut voimakkaasti läsnä.[/quote

Huomasin viestisi vasta nyt.Kuulostaa todella hienolta! Arvaa mitä? Näin myös rivin ihmisiä eilisessä meditaatiossa. Rivin edessä oli yksinäinen naishahmo. Se olit siis sinä :) En saanut kiinni tämän näyn merkitystä. Aika kiva että näimme samanlaisia asioita eilen.

Aletaan kohta valmistautumaan klo22:00 entisten elämien katselemiseen.

Hei,

Kiitos eilisestä. 

Melkoista "energia virtaa" oli eilinen sessio - Vai sanoisinko energia massavyöryä :) 

Paljon sisäisiä ja ulkoisia tuntemuksia. Selkeä lukukokemus hoitamisen sijaan. 

Näin itse välähdyksiä punatukkaisesta, pyöreäkasvoisesta naisesta, ja tunsin syvää romanttista rakkautta ja ikävää häntä kohtaan. Erikoista.

Mielenkiinnolla jään odottamaan, mitä näit. 

No niin. Eilinen sessio takana. Oli kyllä hieman erikoinen itsellekin. Sakraalichakrani alkoi "kiehumaan" kuin kattila kesken istunnon.Erittäin voimakkaita fyysisiä tuntemuksia. Näin hävittäjä lentokoneen, tämä oli ehkä se tärkein näky. Edellinen elämäsi on liittynyt niihin. Näin myös naishahmon mutta näky oli lyhyt. Voisi kokeilla vielä uudestaan joku ilta.

Hopsista, ompas sitten mysteeri. Jos jättäisin asian sikseen, luultavasti jäisi arveluttamaan, joten kun sinulle sopii, kokeillaan toki uudestaan.

Melkoinen Challenge taidan olla tämän asian suhteen..

Sakraalichakrasi ylikuumeneminen ihmetyttää. Miksi juuri sakraali. Hmm..

Joo se kiehuminen oli todella jännittävää. Näyttää olevan aktiivisin chakra tällä hetkellä. Sehän on tunteisiin liittyvä keskus. Torstaina voitais kokeilla vielä kerran. Tuu tänään taas ryhmään :)

Niin ja tosiaan, käy huomenna mikä aika vain kello 22 jälkeen. 

Vierailija
802/1071 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ammatissa tai työssä olen myöhemmin vai jatkanko tätä eläkeikään saakka? Mitä eräs mies ajattelee minusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1071 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kolmatta lasta? Tulenko muuttamaan uuteen omakotitaloon?

Vierailija
804/1071 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielessä alanvaihto. Mikä ala olisi minulle sopiva?

Vierailija
805/1071 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn uudestaan kun en vastausta saanut :( Miltä näyttää (mitä näet) mun rakkauselämästä?

Vierailija
806/1071 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille ihanista viesteistä. Todella mukavaa oli eilen. Haluaisin vastata kaikkiin viesteihinne. Tänään hieman kiirettä mutta illemmalla taas jatkan ennustuksia. Viikonloppuna puran parhaani mukaan jonoa.

Tänään voitaisiin meditoida taas. Tämän päivän teema voisi olla maapallo. Kaikki voisivat tuntea maan energiat ja tuntea rakkautta asuinpalloamme kohtaan. Miltä kuulostaisi sellainen?

Vierailija
807/1071 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei haluaisin tietää löydänkö kutsumustani tässä elämässä? Onko masennukseen tiedossa helpotusta?

Voi että täällä on toinen toistaan herkempiä sieluja liikenteessä. Olet niin hentoa, läpinäkyvää, ja silkkistä energiaa, että ei ihme että tämän maailman raskaan energiat masentavat. 

Sinun täytyy suojata itsesi tältä. Monet ikävät olotilasi eivät ole välttämättä sinusta itsestä lähtöisin. 

Löydät kutsumuksesi, mutta kuten monella  muullakin, pelko on pahin vihollisesti. 

Kiitos vastauksestasi! 🙏 ❤ Sain oikein iloisen, lämpimän energian sydämeeni 😊

Olet oikeassa itseni suojaamisesta. Onko meditaatio tähän hyvä keino? Jos ehdit vastata, jos on jotakin vinkkiä asiaan liittyen, olisin kiitollinen. Hyvää syksyä sinulle 🍁

On oikea tapa. Tule tänään kanssamme ryhmämeditaatioon klo 22:30 - 23:00.

Opiskele ensin chakrat internetistä. Kysy rohkeasti jos tarvit neuvoja.

Kiitos. En päässyt eilen osallistumaan, mutta voisin tänään olla mukana. Olin itseasiassa kerran aiemminkin ja silloin huomasin vaikeuksia keskittyä, mutta koin myös valoa ja tuntemuksia kehossa. Sen jälkeen on tapahtunut mielenkiintoisia asioita elämässäni, tuntuu että nyt alkavat palat loksahtelemaam kohdalleen.

Vierailija
808/1071 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Haluaisin kysyä asuntoasiasta. Millaisessa talossa tulen asumaan seuraavaksi? Mielessä on eräs tietty rakennus, mutta tällä hetkellä ei ole varaa muuttaa siihen.

Kiitos jos katsot! :)

Vierailija
809/1071 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kolme lasta. Kaksi jo opiskelee, yksi vielä kotona. Miten näet heidän tulevaisuuden? Saanko joskus lapsenlapsia?

Ei mitään huolta. Kaikille lapsille näen hyvää tulevaisuutta. Kaksi vähän huonoa parisuhdetta on tulossa lapsille mutta tämä on vain väliaikaista.

Saat neljä lastenlasta.

Rukoilen lapsillesi onnea tähän elämään.

Halaus.

Vierailija
810/1071 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleenkoo kuoleemaaan muuyamaan viiikon sisäään?

Vierailija
811/1071 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleenkoo kuoleemaaan muuyamaan viiikon sisäään?

Jaa mitä jumala ajatttelee?

Vierailija
812/1071 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esikoiseni? Aihetta huoleen vai selviääkö kaikesta?

Ei ole isoja pahoja näkymiä luvassa. Hän kyllä selviää. Olet hyvä äiti kun huolehdit.

Voimia sinulle.

Vierailija
813/1071 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roni kirjoitti:

Pääsenkö läpi mopon teoriakokeen?

Kyllä :)

Vierailija
814/1071 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko elämääni vielä mies?

Tulee kyllä. Komea herkkä sieluinen mies näkyy. On sinua vähän nuorempi.

Vierailija
815/1071 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on parisuhteeni tulevaisuus?

Olen pahoillani mutta en näe kestävän loppu elämääsi. Voimia sinulle. Rukous sinun puolesta.

Vierailija
816/1071 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että en saisi kysyä.. mutta toisaalta tiedän myös ettet pysty vastaamaan, ellei nyt ole oikea aika. Jos katsot tänne, niin kertoisitko jotain mikä saisi elämäni taas kukoistamaan.. Tai mitä minun pitäisi tehdä saavuttaakseni se? Kiitos etukäteen ja kaikkea hyvää.

Elämäsi puhkeaa kukkaan kun alat luottamaan itseesi kuin kallioon. Epävarmuus saa sinut epäilemään itseäsi ja valintojasi. Heittäydy täysillä siihen mitä haluat/olet päättänyt tehdä tehdä. Muuta vaihtoehtoa ei ole.

Rukoilen sinulle tulevaksi ylimaalliset tahdonvoimat toteuttaa asioita. 

Kiitos sinulle, kun vastasit. Kyyneleet tulvahti silmiini. Hyvällä tavalla.

Tiedät varmaan mitä haluaisin vielä kysyä. Liittyen elämääni elämään. Mutta onko kirjaimet J. L. se mikä liittyy voimakkaasti siihen entiseen? Tuleeko minusta vielä voimakas oma itseni? Saanko tehtäväni tehtyä?

Voi sinua, kyllä sinusta tulee voimakas oma itsesi. Ei epäilystäkään. Saat kaikki tehtäväsi tehtyä mitä sinulle on tarkoitettu.

Kun tarkastelen kirjaimia J.L. saan kummallisia tuntemuksia. En osaa tulkita näiden merkitystä.

Voimia sinulle.

- Kiitos kaunis🌹 uskaltauduin tänään tutkimaan chakrojani.. Tai yritin, pelkään hieman meditaatiota. Sydämen kohdalla oli runsaasti punaista, kirkkaan valon välähdyksiä, pääni takana tunsin sähkönsinistä, valoa, pään yläpuolella valoa, ehkä hieman kultaan vivahtavaa ja se sieluchakra vaikutti sinisen ja valon välähdysten kaltaiselta.. En sitten tiedä mitä ne tarkoittavat.. Laitoin muuten myös kysymyksen tuonne..

Siinä kysymyksessä: kerron unesta joka on jäänyt kauheana mieleen, kysyn entisen elämän mahdollisuudesta, tai että jos on jokin entiteetti (?).. Eli olen sitten sama ihminen, jos ja kun vastaat. Kiitos sinulle olemassa olostasi. Olen pelännyt lähestyä tällaisia asioita, koska koen, että ne ovat pelottavia.

Ymmärrän pelkosi todella hyvin. Joskus pelkään itsekin. Muistan kun minulle ilmestyi ensimmäisen kerran olentoja keskellä yötä, järkytyin sydän juuriani myöten.Näin heidän kasvonsa. Korvissa vinkui ja he syöttivät ajatuksia päähäni. He kehottivat nostamaan äänen taajuutta minkä kuulin. Tein niin ajatuksissani ja se alkoi nousta. Sitten pimeni vintti. Se oli kyllä pelottavaa. Nyt osaan suhtautua erilailla.

Meditointi laajentaa tietoisuutta, monia asioita alkaa tapahtumaan muutaman viikon sisällä aloittamisesta. Pelot ovat monella osa tätä prosessia, niitä vapautuu ajan kuluessa. Vastaan myöhemmin muihin kysymyksiin.

Vierailija
817/1071 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tällä hetkellä niin väsynyt näihin jokapäiväisiin kipuihin. Onko niihin tulossa parannusta? Tuntuu välillä niin turvattomalta. Mitenkä jaksan töissä? Entä mies jota tapailen?

Voi sinua, olen surullinen puolestasi. Ei mitään hätää. Tämän viikon perjantaina olisi hienoa järjestää ryhmämeditaatio sinun kipujen helpottamkseksi. Uskon että moni henkilö haluaisi osallistua siihen. Jokainen voisi parhaan kykynsä mukaan lähettää parantavia energioita sinulle.Mitä ajattelet tästä ideasta?

Kaikki näyttää kääntyvän parempaan. Mies on sinulle hyväksi tällä hetkellä.

Työ asiat jatkuvat hieman haastavina, mutta ei kannata luovuttaa.

Voimia ja rukouksia sinulle.

Vierailija
818/1071 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä näet minun tulevaisuudessani?

Erittäin positiivisia energioita koskien tulevat kolme vuotta. Oletko ajatellut ulkomaille muuttoa? Tämä ajatus tulee minulle.

Vierailija
819/1071 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkaistunko koskaan eteenpäin työelämässä?

Olenko tuomittu junnaamaan nykyisessä työssäni? Toisiko eteneminen onnellisuutta?

Eteneminen tuo sinulle onnellisuutta tiettyyn rajaan saakka. Kuitenkin entistä vastuullisemmat työtehtävät voivat olla stressaavia ja tämä voi jopa vähentää onnellisuutta.

Näen sinulle toisen työpaikan, et saa ansaitsemaasi arvostusta tällähetkellä.

Vierailija
820/1071 |
19.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joudunko taistelemaan vielä kauankin mun terveysvaivan kanssa? Tulenko pääsemään kouluun lähivuosina vai vieläkö joudun välivuosia pitämään? Tulenko pääsemään mieleiselle/unelma-alalleni?

Näen tätä kestäväksi 8 kuukautta. Voin rukoilla puolestasi että alat voida paremmin.

Koulun näen alkavaksi 2019. Ala on sinulle hyvin mieleinen.

Voimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi