Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.
Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.
Kommentit (1071)
Olen raskaana. Miten lapsen kanssa käy?
Vierailija kirjoitti:
Olen raskaana. Miten lapsen kanssa käy?
Tämä viesti pomppasi silmille. Siksi minut on pakotettu vastaamaan tähän.
Voi että onnea paljon! On ihanaa katsella energiaasi. Se näyttää erityisen kauniilta koska olet raskaana.
Näen pelkästään hyvää sinulle ja vauvallesi. Ei ole mitää hätää. Rukouksia sinulle ja vauvalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vositko ennustaa minulle? Tuleeko raha-asioihin muutosta? Entä asumiseen?
Uusi koti on luvassa ensi vuonna. Raha-asiat junnaavat vielä ensi vuoden mutta sitten tapahtuu isoja muutoksia.
Kiitos paljon vastauksesta. Näetkö minkä tyyppistä muutosta? Parempaan vai huonompaan?
Kaikkea hyvää sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on parisuhteeni tulevaisuus?
Olen pahoillani mutta en näe kestävän loppu elämääsi. Voimia sinulle. Rukous sinun puolesta.
Kiitos vastauksesta! Näitkö tuleeko elämääni uutta kumppania vai jäänkö yksin?
Kannattaisiko minun muuttaa ulkomaille mitä olen ajatellut? Miten taiteeni saisi tuotua esille? Olen sen suhteen aivan jumissa. Miten tämä terveys?
Kiitos hyvästä topicista.
Tuleeko elämääni vielä mies? Saanko enää ikinä rakkautta ja saanko rakastaa? Toivoisin niin kovasti! Mitä tapahtuu miehelle, jota nyt tapailen, joka ei halua sitoutua?
Ehditkö minulle ennustaa,
Haluaisin tietää miten maalaamiseni käy, pääsenkö eteenpäin tässä asiassa. Entä menenkö vanhaan työpaikkaani takaisin vai löydänkö uuden? Kannattaako minun muuttaa maalle?
Luulin, että tämä on jokin hömppäketju, mutta ilmeisesti joku on tosissaan.
Itse olen alkanut siirtyä henkiselle tielle viime ja tämän vuoden aikana. Kunnon meditaatioita en ole vielä saanut pyörimään, olen ladannut mm. Silva Methodin paketin ja tehnyt sitä ohjattua dynaamista meditaatiota yms. luen buddhalaista ja esoteerista kirjallisuutta.
Nyt minulla on ollut epämääräistä sairastelua jo muutamia kuukausia, ja mietin josko parantumista voisi tapahtua henkisen tien ja meditaation kautta. Ehkä energioiden tasapainotus auttaa (joo, lääkärissä on käyty mutta ei ole selvää lopputulosta). Pidän mahdollisuuksia auki.
Vaikka eihän maallisen hyvän, kuten rahan ja terveyden pidä olla henkisyyden päämääriä, mutta kyllä se sairastelu vaan painaa ihmisen elänää ja lopulta mielialaakin.
Tämä ei nyt suoranaisesti ollut aloittajalle osoitettu pyyntö, mutta jos kuka tahansa haluaa jakaa ajatuksia niin siitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tarvitsisin kuulla jotain, vaikka kaikista elämän osa-alueista; perhe, ihmissuhteet, terveys, talous...
Tuleeko tähän vastausta jossain vaiheessa...? :)
Aloitetaan tänään taas tuttuun aikaan 22:30. Meditaation teema löytyy pari sivua takaisin päin. Kaikki mukaan.
T:Voi
Iso kiitos vastauksesta. Tuntui hyvältä, että joku välittää. Perjantai käy hyvin ja otan kiitollisena vastaan kaikki avun.
En tiedä tuleeko tämä minun kirjoitus oikeaan kohtaan... tää on vastaus 822 kirjoitukseen...
Vierailija kirjoitti:
Iso kiitos vastauksesta. Tuntui hyvältä, että joku välittää. Perjantai käy hyvin ja otan kiitollisena vastaan kaikki avun.
En tiedä tuleeko tämä minun kirjoitus oikeaan kohtaan... tää on vastaus 822 kirjoitukseen...
Ihan oikeaan kohtaan tuli :) Tietysti välittää,Ei ole kiva kokea kipuja, ja tuolla olisi tervehdyttävä vaikutus sinulle. Sovitaan alustavasti 22:30-23:00 pe ilta. Sinun olisi hyvä rentoutua silloin ja makoilla mukavasti. Suljet silmät ja vain olet rauhassa.
Ollaan yhteydessä lähemmin.
Pelkään miestäni, en uskalla erota. Miten minun käy? Tuntuu kuin elämä menisi hukkaan. Kaipaan rakkautta.
Saanko itseni tasapainoon vanhaan vakaumukseen liittyvissä asioissa? Miksi elän täällä? Millainen ratkaisu minun tulisi tehdä lapsiini liittyvässä eräässä tärkeässä päätöksessä? Mitä ihmissuhteisiini tulee kuulumaan?
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudunko taistelemaan vielä kauankin mun terveysvaivan kanssa? Tulenko pääsemään kouluun lähivuosina vai vieläkö joudun välivuosia pitämään? Tulenko pääsemään mieleiselle/unelma-alalleni?
Näen tätä kestäväksi 8 kuukautta. Voin rukoilla puolestasi että alat voida paremmin.
Koulun näen alkavaksi 2019. Ala on sinulle hyvin mieleinen.
Voimia.
Voi kiitos vastauksesta! Osaisitko yhtään raottaa minkä tyyliselle alalle päädyn?
Mulla on nyt elämässä monin osin vaikeaa, toivon vaan, että tämä alkaisi helpottaa...
Hei! Ihastuin putkimieheen joka tässä meidän taloyhtiössä tekee remppaa. Onkohan hällä samanlaisia tuntemuksia?
Kysyn vielä, tuleeko eroaminen tapahtumaan luontevasti & sopuisasti ja minkälaiset välit lasten isään tulee olemaan sitten jatkossa? Tapahtuuko ero yhteisymmärryksessä? Ja uusi kumppani, minkälainen hän on? Kiitos paljon kun jaksat vastailla, annat paljon toivoa -ainakin minulle. Kiitos ❤
Vierailija kirjoitti:
Kysyn uudestaan kun en vastausta saanut :( Miltä näyttää (mitä näet) mun rakkauselämästä?
nosto
Pääsenkö hakemaani työpaikkaan?
Hei Melli.
Näen suhteenne hyvänä, ja tällä katselmuksella mies on loppu elämän kanssasi.
Tulkitsen energioitasi ja terveys asiat näyttää oikein hyvältä. Tukkoisuutta on hieman alemmissa keskuksissa mutta pääasiassa hyvältä näyttää.
Näin näyn purjelaivasta, olettekohan lähdössä merten taa :)