Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.
Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.
Kommentit (1071)
Vierailija kirjoitti:
Mi kirjoitti:
Moi! Kokeilin eilen meditoimista, kun sitä suosittelit kokeilemaan..ja näin oikeen räikeän pinkin renkaan ja sähkön sinisen renkaan😱😌 hienot värit oli..näin myös välähdykdsiä kleopatrasta...
Tule tänään ryhmään. Oikein hienoa. Kuulostaa siltä että olet nähnyt omia energioitasi. Muista ettet takerru mihinkään näkyihin...mitä paremmin onnistut siinä sen parempi. Yritä löytää hetkiä jolloin et ajattele mitään, vaan tietoisuuteen syntyy täysin tyhjä aukko. Se voi olla aluksi ihan sekunnin mittainen. Olet tilassa missä et ole olemassa ja kuitenkin samaan aikaan kaikki on sinussa. Kun tämä onnistuu niin pian alkaa tapahtua ihmeellisiä asioita.
Kiitos! Tulen mielelläni😃
Mitä vain haluat kertoa minulle, olen kuuntelevana korvana ja otan ajatuksesi vastaan..siispä, kerro !
Mulle kanssa vois kertoa mitä tulevan pitää!
Vierailija kirjoitti:
Mi kirjoitti:
Moi! Kokeilin eilen meditoimista, kun sitä suosittelit kokeilemaan..ja näin oikeen räikeän pinkin renkaan ja sähkön sinisen renkaan😱😌 hienot värit oli..näin myös välähdykdsiä kleopatrasta...
Tule tänään ryhmään. Oikein hienoa. Kuulostaa siltä että olet nähnyt omia energioitasi. Muista ettet takerru mihinkään näkyihin...mitä paremmin onnistut siinä sen parempi. Yritä löytää hetkiä jolloin et ajattele mitään, vaan tietoisuuteen syntyy täysin tyhjä aukko. Se voi olla aluksi ihan sekunnin mittainen. Olet tilassa missä et ole olemassa ja kuitenkin samaan aikaan kaikki on sinussa. Kun tämä onnistuu niin pian alkaa tapahtua ihmeellisiä asioita.
Kiitos! Tulen mielelläni😃 monelta aloitetaan?
On tyttärelläni hyvä kohtalo? Paraneeko hän?
Ulpukankukka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulpukankukka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli tällainen viesti, joka käskettiin laittamaan tänne. Onko innokkaita henkilöitä tekemään ryhmämeditaatio tänään kello 22:30? Tällä olisi meille kaikille hyvin tietoisuutta kohentava vaikutus.
T: Voi
Olisin mielelläni mukana.
En tiedä, että oliko tarkoitus purkaa meditaatiota jotenkin. Chakrat ovat alkaneet kiinnostaa minua ja se oli osasyy siihen, miksi halusin osallistua. Pohdin toki, että onko se järkevää, koska vähän pelkäsin ahdistuvani. En tiedä näitkö mitään ja millaisen käsityksen mahdollisesti sait chakroistani. Mutta jos näit, niin kuulisin joskus mielelläni. En kokenut mitään tunnekuohuja tai hipaisuja tms. puolituntisen aikana. Huomasin ajattelevani elämäni kulkua ihan rauhassa. Minulle tuli yhdessä vaiheessa tuntuma vanhasta, laihasta ja pitkästä miehestä. (Ehdin ajatella, että onpa laiha ja pitkä mies). Mies oli lähelläni. Miehen taustalla oli lyhyehkö, pyöreä hahmo. Mielsin hahmon naiseksi. En nähnyt heitä kauaa. Ruumiissa en tuntenut juuri mitään. Ehkä rinnan päällä tuntui vähän painoa. Tänään olen ollut hiukan vauhdikkaampi kuin tavallisesti, pientä päänsärkyä.
Kiitos erittäin paljon kaikille osallistujille eiliseen meditaatioon. Se oli paremmin kuin hyvin onnistunut. Tarkoitus oli etten tarkastele kenenkään energioita erikseen vaan meditoimme yhdessä. Tänää onkin ollut melko upea flowtila koko päivän. Meditaatio voi nostaa pintaan monenlaisia asioita. Joskus pelkojakin. Joskus tunteita...yms.Ehdotan että ottaisimme samanlaisen session huomenna samaan aikaan. Miltä kuulostaisi?
Hei,
Kiitos kaikille meditaatiosta.
Yksi parhaista meditaatioista ikinä tähän asti :)
Näin rivin ihmisiä, joiden käytös on tavalla tai toisella satuttanut tai loukannut, jopa negatiivisesti muokannut minua elämäni aikana. Olisiko näitä henkilöitä ollut kymmenisen.
Kuljin yksi kerrallaan heidän ohi, vaihdoin pari sanasta, halasimme tai kättelimme: Ammensin ymmärrystä taannoisten tapahtumien syihin ja seurauksiin, annoin anteeksi, ja tunsin samalla kun nuo henkilöt ja tapahtumat antoivat minulle tilaa ja rauhaa. Hymyilin ja kyyneleet valuivat.
Olen tässä muutaman päivän työskennellyt aktiivisesti sydän chakraa ja saanut sitä auki, joten tuo anteeksianto on ollut voimakkaasti läsnä.[/quote
Huomasin viestisi vasta nyt.Kuulostaa todella hienolta! Arvaa mitä? Näin myös rivin ihmisiä eilisessä meditaatiossa. Rivin edessä oli yksinäinen naishahmo. Se olit siis sinä :) En saanut kiinni tämän näyn merkitystä. Aika kiva että näimme samanlaisia asioita eilen.
Aletaan kohta valmistautumaan klo22:00 entisten elämien katselemiseen.T: Voi
Hei,
Kiitos eilisestä.
Melkoista "energia virtaa" oli eilinen sessio - Vai sanoisinko energia massavyöryä :)
Paljon sisäisiä ja ulkoisia tuntemuksia. Selkeä lukukokemus hoitamisen sijaan.
Näin itse välähdyksiä punatukkaisesta, pyöreäkasvoisesta naisesta, ja tunsin syvää romanttista rakkautta ja ikävää häntä kohtaan. Erikoista.
Mielenkiinnolla jään odottamaan, mitä näit.Näitköhän minut? Tuskin kuitenkaan, tuo kuvaus on muuten vain osuva. Olen itse yrittänyt meditoida nyt parina iltana teidän mukana, mutta mähän en siis osaa meditoida joten lähinnä vain istua möllötän. Eilen ajatukset vaivasivat vähemmän kuin toissailtana. Välillä tuntuu kuin olisi vaipumassa jonnekin vähän syvemmälle mutta ei silti mene sinne, ehkä mieli tulee aina häiritsemään. Mutta ihan uteliaisuudesta, oliko se punatukkainen punertava brunetti, kirkkaanpunainen vai punapigmenttinen blondi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän työsäni kovin ja pääsääntöisesti tulen toimeen siellä ihmisten kanssa, mutta joinain päivinä käytös minua kohtaan on rankkaa. Jopa niin, että itkien olen tullut töistä kotiin. Mitä niinä päivinä oikein tapahtuu? Miten kuvailisit rooliani työyhteisössä? Monta vuotta olen ollut ilman toisen ihmisen läheisyyttä ja kosketusta. Mitä tähän saat? Laitoin toisen kysymyksen sinulle jo aikaisemmin ja energiahoitoakin vastaanotin. Kiitos ❤
Olet niin ihanan herkkä energioiltasi. Imet tahtomattasi näitä negatiivisia asioita tukossa olevilta työkavereiltasi. Itke vain, se on tärkeää. Vapauttaa huonoa energiaa.
Suojaus on numero 1. Opettele sitä.
Näen kaksi kateellista henkilöä. Sinulle on helppo olla kateellinen. Olet ammattitaitoinen ja älykäs.
Huomaan että kaipaat kipeästi hellää miestä rinnallesi. Hän on kyllä tulossa :)
Rukoilen sinulle voimaa jaksaa työssäsi. Olet voittaja.
Kiitos taas! ❤
Täysin umpikujassa nykyisessä työssä ja ahdistus läsnä joka päivä. Tuleeko tähän muutosta lähitulevaisuudessa?
Mi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mi kirjoitti:
Kiitos! Tulen mielelläni😃 monelta aloitetaan?
Kohta. 22:30
Vierailija kirjoitti:
Ulpukankukka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulpukankukka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli tällainen viesti, joka käskettiin laittamaan tänne. Onko innokkaita henkilöitä tekemään ryhmämeditaatio tänään kello 22:30? Tällä olisi meille kaikille hyvin tietoisuutta kohentava vaikutus.
T: Voi
Olisin mielelläni mukana.
En tiedä, että oliko tarkoitus purkaa meditaatiota jotenkin. Chakrat ovat alkaneet kiinnostaa minua ja se oli osasyy siihen, miksi halusin osallistua. Pohdin toki, että onko se järkevää, koska vähän pelkäsin ahdistuvani. En tiedä näitkö mitään ja millaisen käsityksen mahdollisesti sait chakroistani. Mutta jos näit, niin kuulisin joskus mielelläni. En kokenut mitään tunnekuohuja tai hipaisuja tms. puolituntisen aikana. Huomasin ajattelevani elämäni kulkua ihan rauhassa. Minulle tuli yhdessä vaiheessa tuntuma vanhasta, laihasta ja pitkästä miehestä. (Ehdin ajatella, että onpa laiha ja pitkä mies). Mies oli lähelläni. Miehen taustalla oli lyhyehkö, pyöreä hahmo. Mielsin hahmon naiseksi. En nähnyt heitä kauaa. Ruumiissa en tuntenut juuri mitään. Ehkä rinnan päällä tuntui vähän painoa. Tänään olen ollut hiukan vauhdikkaampi kuin tavallisesti, pientä päänsärkyä.
Kiitos erittäin paljon kaikille osallistujille eiliseen meditaatioon. Se oli paremmin kuin hyvin onnistunut. Tarkoitus oli etten tarkastele kenenkään energioita erikseen vaan meditoimme yhdessä. Tänää onkin ollut melko upea flowtila koko päivän. Meditaatio voi nostaa pintaan monenlaisia asioita. Joskus pelkojakin. Joskus tunteita...yms.Ehdotan että ottaisimme samanlaisen session huomenna samaan aikaan. Miltä kuulostaisi?
Hei,
Kiitos kaikille meditaatiosta.
Yksi parhaista meditaatioista ikinä tähän asti :)
Näin rivin ihmisiä, joiden käytös on tavalla tai toisella satuttanut tai loukannut, jopa negatiivisesti muokannut minua elämäni aikana. Olisiko näitä henkilöitä ollut kymmenisen.
Kuljin yksi kerrallaan heidän ohi, vaihdoin pari sanasta, halasimme tai kättelimme: Ammensin ymmärrystä taannoisten tapahtumien syihin ja seurauksiin, annoin anteeksi, ja tunsin samalla kun nuo henkilöt ja tapahtumat antoivat minulle tilaa ja rauhaa. Hymyilin ja kyyneleet valuivat.
Olen tässä muutaman päivän työskennellyt aktiivisesti sydän chakraa ja saanut sitä auki, joten tuo anteeksianto on ollut voimakkaasti läsnä.[/quote
Huomasin viestisi vasta nyt.Kuulostaa todella hienolta! Arvaa mitä? Näin myös rivin ihmisiä eilisessä meditaatiossa. Rivin edessä oli yksinäinen naishahmo. Se olit siis sinä :) En saanut kiinni tämän näyn merkitystä. Aika kiva että näimme samanlaisia asioita eilen.
Aletaan kohta valmistautumaan klo22:00 entisten elämien katselemiseen.T: Voi
Hei,
Kiitos eilisestä.
Melkoista "energia virtaa" oli eilinen sessio - Vai sanoisinko energia massavyöryä :)
Paljon sisäisiä ja ulkoisia tuntemuksia. Selkeä lukukokemus hoitamisen sijaan.
Näin itse välähdyksiä punatukkaisesta, pyöreäkasvoisesta naisesta, ja tunsin syvää romanttista rakkautta ja ikävää häntä kohtaan. Erikoista.
Mielenkiinnolla jään odottamaan, mitä näit.Näitköhän minut? Tuskin kuitenkaan, tuo kuvaus on muuten vain osuva. Olen itse yrittänyt meditoida nyt parina iltana teidän mukana, mutta mähän en siis osaa meditoida joten lähinnä vain istua möllötän. Eilen ajatukset vaivasivat vähemmän kuin toissailtana. Välillä tuntuu kuin olisi vaipumassa jonnekin vähän syvemmälle mutta ei silti mene sinne, ehkä mieli tulee aina häiritsemään. Mutta ihan uteliaisuudesta, oliko se punatukkainen punertava brunetti, kirkkaanpunainen vai punapigmenttinen blondi?
Hei Ihana!
Tuossa sessiossa sukellettiin entisiin elämiin,
joten epäilen että näyt koskisivat tätä aikaa.
Kaunis ajatus tosin, että olisimme meditaation aikana kohdanneet :)
Sitäkin voi toki käydä!
Naisen kasvot olivat alaspäin hyvin kapenevat, iho kalpeahko, pyöreät posket.
Hiukset olivat punertavat , ehkä punertavaan brunettiin kallistuvat, aika pitkät ja kiharat - ei laineilla tai korkkiruuveilla, vaan käkkäräisen kiharat.
Tämä siis siitä profiilista, mikä mieleeni tallentui.
Näky kokemuksen henki ja vaatetus viittasi keski-aikaan talonpoikais elämään.Meditaatiossa ei mieli aina tahdo antaa mahdollisuutta täydelliselle rentoutumiselle, mutta se ei haittaa - Seuraava meditointi kokemus saattaa olla jo antoisampi, ja jokainen kerta on kuitenkin hyödyllinen, arjessa pysähtyminen. Musiikki voi toisinaan auttaa, minua tiibetiläiset kulhot vievät mukaansa.
Esimerkiksi oma ryhmämeditaatio jäi eilen lyhyemmäksi, olin aivan ns. puhti poissa.
Aikaisempi ryhmämeditaatio ja lukusessio olivat sen verran intensiiviset, ettei minussa ollut mistä ammentaa. Ja eikäs siinä mitään, kun kehityn on sitten kapasiteettiakin enemmän.
Kirjoitin eilen tänne omankin kysymyksen, mutta taisin tulla ohjatuksi tähän ketjuun pääasiassa ryhmämeditaation takia. Osallistuin siis siihen, ja oli kyllä todella voimakas kokemus! Kiitollisuus-teema nousi minulla pintaan heti alussa: Vietin meditaation ensimmäiset 10 minuuttia itkien, kun tunsin rakkauden virtaavan lävitseni ja ymmärsin, miten paljon minua rakastetaan. Olen elänyt melko vaikean elämän, mutta viime vuosina olen henkisen heräämisen myötä saanut käännettyä kurssin kohti valoa. Tunsin meditaation aikana, että tämän elämän karminen taakkani on pääasiassa käsitelty ja tapahtumat ovat palvelleet tarkoitustaan. Pystyin meditaation aikana tuntemaan kiitollisuutta jopa niistä ikävistä asioista juuri tämän ymmärryksen avautumisen kautta, ja tunsin päästäväni irti sidoksista näihin tapahtumiin. Loppumeditaatio meni "puhdistumiseen": Näin voimakkaita mielikuvia peseytymisestä ja olemukseni keventymisestä. Pyysin tasapainotusta chakroilleni, mutta mitään fyysisiä tuntemuksia en niissä tuntenut. Olo oli kuitenkin meditaation jälkeen hyvin seesteinen.
Luin vielä meditaation jälkeen tämän ketjun läpi, sillä aistin Ap:n vastauksissa jotain hyvin kaunista ja lempeää energiaa. Vaikka ennustukset eivät olekaan minulle, teksteistä paistava lämpö ilahduttaa myös itseäni ja tunnen suurta kiitollisuutta siitä, että joku jaksaa näin pyyteettömästi auttaa ja palvella tuntemattomia ihmisiä. Joku sanoi kauniisti Ap:n olevan "lämmin ja lähellä", ja sellaisen tunteen minäkin näistä vastauksista saan. Kiitos siis tästä ketjusta ja sen kauniista energioista.
Jatkan vielä. Lukiessani eilen ketjua läpi, törmäsin kirjoitukseen, jossa avun pyytäjä koki kotonaan väkivaltaa ja oli erittäin vaikeassa elämäntilanteessa. Tunsin syvää myötätuntoa ja rakkautta tätä henkilöä kohtaan, ja pidin häntä jonkin aikaa mielessäni lähettääkseni hänelle valoa. Onkohan kyseinen kirjoittaja vielä täällä? Jos on, onko Sinulla asiat jo paremmin? Tiedä, että Sinua rakastetaan, vaikka et sitä aina voisi tunteakaan. Meillä on paljon auttajia "näkymättömän" maailman puolella, ja voit koska tahansa kääntyä heidän puoleensa, jos fyysinen maailma tuottaa pettymystä ja surua. Kaikkea hyvää Sinulle.
Kiitos kun minulle katsoit! Toivotaan että käy toteen! Niin monta yksinäistä ja vaikeaa vuotta ikääni nähden takana.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun minulle katsoit! Toivotaan että käy toteen! Niin monta yksinäistä ja vaikeaa vuotta ikääni nähden takana.
Nii-An kirjoitti:
Kirjoitin eilen tänne omankin kysymyksen, mutta taisin tulla ohjatuksi tähän ketjuun pääasiassa ryhmämeditaation takia. Osallistuin siis siihen, ja oli kyllä todella voimakas kokemus! Kiitollisuus-teema nousi minulla pintaan heti alussa: Vietin meditaation ensimmäiset 10 minuuttia itkien, kun tunsin rakkauden virtaavan lävitseni ja ymmärsin, miten paljon minua rakastetaan. Olen elänyt melko vaikean elämän, mutta viime vuosina olen henkisen heräämisen myötä saanut käännettyä kurssin kohti valoa. Tunsin meditaation aikana, että tämän elämän karminen taakkani on pääasiassa käsitelty ja tapahtumat ovat palvelleet tarkoitustaan. Pystyin meditaation aikana tuntemaan kiitollisuutta jopa niistä ikävistä asioista juuri tämän ymmärryksen avautumisen kautta, ja tunsin päästäväni irti sidoksista näihin tapahtumiin. Loppumeditaatio meni "puhdistumiseen": Näin voimakkaita mielikuvia peseytymisestä ja olemukseni keventymisestä. Pyysin tasapainotusta chakroilleni, mutta mitään fyysisiä tuntemuksia en niissä tuntenut. Olo oli kuitenkin meditaation jälkeen hyvin seesteinen.
Luin vielä meditaation jälkeen tämän ketjun läpi, sillä aistin Ap:n vastauksissa jotain hyvin kaunista ja lempeää energiaa. Vaikka ennustukset eivät olekaan minulle, teksteistä paistava lämpö ilahduttaa myös itseäni ja tunnen suurta kiitollisuutta siitä, että joku jaksaa näin pyyteettömästi auttaa ja palvella tuntemattomia ihmisiä. Joku sanoi kauniisti Ap:n olevan "lämmin ja lähellä", ja sellaisen tunteen minäkin näistä vastauksista saan. Kiitos siis tästä ketjusta ja sen kauniista energioista.
Hei,
Liikutun tästä kovasti. Vaikeuksista huolimatta et ole katkeroitunut,
vaan näet ympärillä paljon rakkautta, ymmärrät kuinka paljon sinua rakastetaan.
Tunnen sanasi, ja olen niin kovin iloinen puolestasi.
Vaikea välttyä kyyneliltä - täytyy käsitellä ja itkeä ne kunnolla ulos, kunhan pääsen julkisesta tilasta.
Näen kuinka tämä keskustelu on jalostunut yksinkertaisesta aloituksesta hyvin rakkaudelliseksi ympäristöksi.
Tällä on ollut tarkoituksensa. Joku hei välittää meistä :)
Menenkö joskus naimisiin? Millaisen miehen kanssa? Milloin?
Terveyteni?
Olen loukannut erästä henkilöä sanoillani. Ymmärtääkö hän? Paranevatko välimme?
Miksi olen tällainen? Lapsellinen, naiivi, huonosti käyttäytyvä, tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että en saisi kysyä.. mutta toisaalta tiedän myös ettet pysty vastaamaan, ellei nyt ole oikea aika. Jos katsot tänne, niin kertoisitko jotain mikä saisi elämäni taas kukoistamaan.. Tai mitä minun pitäisi tehdä saavuttaakseni se? Kiitos etukäteen ja kaikkea hyvää.
Elämäsi puhkeaa kukkaan kun alat luottamaan itseesi kuin kallioon. Epävarmuus saa sinut epäilemään itseäsi ja valintojasi. Heittäydy täysillä siihen mitä haluat/olet päättänyt tehdä tehdä. Muuta vaihtoehtoa ei ole.
Rukoilen sinulle tulevaksi ylimaalliset tahdonvoimat toteuttaa asioita.
Kiitos sinulle, kun vastasit. Kyyneleet tulvahti silmiini. Hyvällä tavalla.
Tiedät varmaan mitä haluaisin vielä kysyä. Liittyen elämääni elämään. Mutta onko kirjaimet J. L. se mikä liittyy voimakkaasti siihen entiseen? Tuleeko minusta vielä voimakas oma itseni? Saanko tehtäväni tehtyä?
Voi sinua, kyllä sinusta tulee voimakas oma itsesi. Ei epäilystäkään. Saat kaikki tehtäväsi tehtyä mitä sinulle on tarkoitettu.
Kun tarkastelen kirjaimia J.L. saan kummallisia tuntemuksia. En osaa tulkita näiden merkitystä.
Voimia sinulle.
- Kiitos kaunis🌹 uskaltauduin tänään tutkimaan chakrojani.. Tai yritin, pelkään hieman meditaatiota. Sydämen kohdalla oli runsaasti punaista, kirkkaan valon välähdyksiä, pääni takana tunsin sähkönsinistä, valoa, pään yläpuolella valoa, ehkä hieman kultaan vivahtavaa ja se sieluchakra vaikutti sinisen ja valon välähdysten kaltaiselta.. En sitten tiedä mitä ne tarkoittavat.. Laitoin muuten myös kysymyksen tuonne..
Siinä kysymyksessä: kerron unesta joka on jäänyt kauheana mieleen, kysyn entisen elämän mahdollisuudesta, tai että jos on jokin entiteetti (?).. Eli olen sitten sama ihminen, jos ja kun vastaat. Kiitos sinulle olemassa olostasi. Olen pelännyt lähestyä tällaisia asioita, koska koen, että ne ovat pelottavia.
Mitä näet minulle tulevaisuudessa?
Mitä näet minulle tulevaisuudessa?