Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.

Vierailija
07.09.2018 |

Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.

Kommentit (1071)

Vierailija
621/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muutan niin miksi?

Vierailija
622/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastaako se mua oikeasti?

En näe aitoa pyyteetöntä rakkautta. Välittämistä kaltaisia tunteita, mutta ei rakkautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen toivottoman ihastunut mieheen, jonka tunteista minua kohtaan en saa mitään tolkkua. Toivoisin niin kovasti meille yhteistä tulevaisuutta. Miten minun tulisi menetellä?

Haluaisin myös tietää pääsenkö opiskelemaan unelmieni ammattia lähitulevaisuudessa?

Valitettavasti en näe tulevaisuutta tälle suhteelle ihastuksesi kanssa. Älä masennu, tulet löytämään kyllä oikean sinulle. 

Vierailija
624/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen toivottoman ihastunut mieheen, jonka tunteista minua kohtaan en saa mitään tolkkua. Toivoisin niin kovasti meille yhteistä tulevaisuutta. Miten minun tulisi menetellä?

Haluaisin myös tietää pääsenkö opiskelemaan unelmieni ammattia lähitulevaisuudessa?

Valitettavasti en näe tulevaisuutta tälle suhteelle ihastuksesi kanssa. Älä masennu, tulet löytämään kyllä oikean sinulle. 

Opiskelu asiat näyttävät hyvältä, pääset opiskelemaan. 

Vierailija
625/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minulle käy huomenna? Edessä yksi työurani jännittävimmistä paikoista. Olen kyllä valmistautunut hyvin.

Vierailija
626/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikilla henkiopas?

Useimmilla meistä on monia eritasoisia  entiteettejä taustalla. 

Vierailija
627/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär etsii asuntoa. Löytyykö sellainen pian? Kuka käveli takanani ja miksi, kun olin teininä palaamassa koulusta kotiin? Käännyin lopulta katsomaan, kun askeleet alkoivat kotiovea lähestyttäessä tihentyä takanani, pelästyin, siellä ei ollut ketään. Muitakin kokemuksia on, niiden merkitys ei vain aukea minulle. Näetkö entisiä elämiäni? Miksi kissamme on niin äänekäs, pitää meidät hereillä?

Vierailija
628/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikilla henkiopas?

Useimmilla meistä on monia eritasoisia  entiteettejä taustalla. 

Jatkan tähän kysymyksellä:

mitä sanoisit minun oppaastani?

Vierailija
629/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein tein itsemurhan lähivuosina.

Nyt elämän suunta on muuttunut. 

Tuleeko romahduksia vielä? Saavutanko unelmiani? Miten kumppanini kanssa jatko, pysyykö haasteet aisoissa?

Olet selvinnyt pahimman yli. Onneksi et luovuttanut. Näen tasapainoista parisuhdetta pitkälle tulevaisuuteen. 

Unelmien saavutus realisoituu elämässäsi. Rukoilen sinulle voimia niiden asioiden toteuttamiseen.

Vierailija
630/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä näköpiirissä? Vähän ahdistaa tuleva aika...

Nostin omani sivulta 34, en tiedä, vastaatko kaikkiin.

Vierailija
631/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko minulla tulevaisuudessa elämänkumppani? Ja kohentuuko talouteni ikinä :D?

Elämänkumppani on kyllä tulossa, ihanaa onnea loppu elämäksi. 

Suhteesi rahaan on monitahoinen. Sinua auttaisi asenteesi uudelleenohjelmointi rahan suhteen. Ajattele rahasta neutraalisti. Raha on vain ihmisen keksimä vaihdonväline, ei mitään muuta.

Vierailija
632/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisinko jo tyttöystävän tai edes äkkikuoleman tänävuonna?

M31

2019. Se on aikasi kun tyttöystävä löytyy. 

Vierailija
633/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Näetkö minulle jotain? Mietin miten käy tämän rakkauteni kanssa. Olemme olleet nyt erillään jonkin aikaa, koska asumme eri maissa. Pääsen onneksi muuttamaan pois keväällä. Laitoin viidettä kertaa viestin, toivottavasti tämä ei nyt huku viestien joukkoon. Olisin kiitollinen, jos ehdit vastaamaan. Kaikkea hyvää.

Vierailija
634/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tällainen viesti, joka käskettiin laittamaan tänne. Onko innokkaita henkilöitä tekemään ryhmämeditaatio tänään kello 22:30? Tällä olisi meille kaikille hyvin tietoisuutta kohentava vaikutus. 

T: Voi

Vierailija
635/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tällainen viesti, joka käskettiin laittamaan tänne. Onko innokkaita henkilöitä tekemään ryhmämeditaatio tänään kello 22:30? Tällä olisi meille kaikille hyvin tietoisuutta kohentava vaikutus. 

Olisin mielelläni mukana.

Vierailija
636/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on parisuhteeni tulevaisuus?

😊

Vierailija
637/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esikoiseni? Aihetta huoleen vai selviääkö kaikesta?

Ja oma polkunikin kiinnostaa. Kiitollisuudella.

Vierailija
638/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan olla mukana.

Vierailija
639/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä mussukat.

Työ jatkuu huomenna. Pitää mennä lupaamaani meditaatiosessioon.

T:Voi

Kiitos sessiosta.

Olo taas astetta parempi :)

Näitkö mitään uutta?

Haluaisin kysyä vielä edellisistä elämistäni.. Ehkä näet jotain?

Olen pitkään tuntenut että joku niistä on käyty lämpimissä maissa, ehkä taannoinen.. Sielultani olen aika vanha, ja viihdyn ikäistäni paljon vanhempien seurassa.. Joku joskus sanoikin , "et ole täällä ensimmäisellä kierroksella".

Olenko oikeassa?

Hei Voi! Täällä kirjoittelee se nainen jonka shakroja oletkin jo hoitanut pariin otteeseen.

Ehkä annan nimimerkin itselleni, niin helpompi identifioida, sinulla kun on niin paljon meitä apua ja suuntaa tarvitsevia "potilaita" :)

Mainitsit nähneesi yhteisessä sessiossamme naisen jolla punainen hiusdonitsi. Muistin jälkeen päin , että siskollani oli teini-iässä pitkät tummat hiukset, ja samettinen, kirkkaan punainen hiusdonitsi.. Ehkä häivähdyksiä hänestä.

Olen mielelläni mukana ryhmä meditaatiossa.

Kirjoitin sinulle vielä lisäkysyttävää, kunhan vain ehdit, yllä lainattuna - Olen ollut vähän malttamaton, mutta tiedän, että meitä vain on niin monta täällä :)

Vierailija
640/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Aloitetaan kello 22:30 :) Yritetään saada energiakanavia auki ja virtaus liikkumaan vapaasti. Lopetetaan 23:00 aikaan. Meditaation  lopuksi toivo sydämessäsi anteeksiantoa kaikille niille  ihmisille jotka ovat sinua jotenkin vahingoittaneet tai loukanneet. Se voi olla erittäin  vaikeaa, mutta jokainen parhaansa mukaan. Tämä on tärkeää, näin vapaudut negatiivisista ajatuskehistä jotka sotkevat kehitystä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi