Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.
Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.
Kommentit (1071)
Pääsenkö läpi mopon teoriakokeen?
Mikä on parisuhteeni tulevaisuus?
Vierailija kirjoitti:
Onko minulla puolisisarusta ja miten voisin lähteä selvittämään asiaa?
En tällä katselemisella näe sinulla sisarpuolta,
Olen tällä hetkellä niin väsynyt näihin jokapäiväisiin kipuihin. Onko niihin tulossa parannusta? Tuntuu välillä niin turvattomalta. Mitenkä jaksan töissä? Entä mies jota tapailen?
Mitä näet minun tulevaisuudessani?
Rohkaistunko koskaan eteenpäin työelämässä?
Olenko tuomittu junnaamaan nykyisessä työssäni? Toisiko eteneminen onnellisuutta?
Joudunko taistelemaan vielä kauankin mun terveysvaivan kanssa? Tulenko pääsemään kouluun lähivuosina vai vieläkö joudun välivuosia pitämään? Tulenko pääsemään mieleiselle/unelma-alalleni?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen jo pariin kertaan kysynyt, mutta josko kolmas kerta toden sanoisi ;)
Koheneeko taloudellinen tilanteeni ja tulenko solmimaan parisuhdetta? Tuleeko nykyinen salainen ihastukseni pysymään elämässäni, tuleeko meidän välillemme mitään?
Kysyn vielä tämän kerran. Ehkä tämä ei ole kovin kiinnostavaa - paitsi minulle :D
Moi! Olisi mieltä lämmittävää, jos ehtisit kurkata vähän minun tulevsisuuden näkymiä..esim..parisuhde,onko tässä mies loppu elämäksi? Entä terveys,lapset..yms
T: Melli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, sinä kultainen ennustaja, jolta sain jo hoitoakin kello 23 sinä iltana! Tulin uteliaaksi: Näetkö entisistä elämistäni jotain? Näetkö jo poistuneista läheisistäni ketään? Kiitos, jos vielä jaksat katsoa!
Katsotaan tänään kello 22:00 entisiä elämiäsi. Yritän porautua niin syvälle kuin mahdollista transsin avulla.
Kun annoin hoitoa sinulle, näin näyn naisesta jolla on vanha päähine.
http://www.couturemayah.info/18th%20century%20caps.html
Kuten tuossa linkissä. Mitä ajatuksia tämä herättää sinussa?
Kiitos jo etukäteen! Odotan tuota 22 aikaa innolla!
Tuo myssy...etenkin se toinen, vauvanmyssyksikin sanottu. Jotain nousi mieleeni. Tuttua. Mutta niin kaukaista, etten saa siitä otetta.
Hei.
Eilen katselin entisiä elämiäsi. Sieltä nousi kaksi henkilöä. Näitä on varmasti muitakin, mutta nämä näkyivät minulle.
Yksi noitavainoissa teloitettu nainen 1500 luvulta, Ada nimeltään. Tämän naisen näkeminen oli vahvin, johtuen hyvin kammottavasta elämänlopusta. Kärsimys on yhä läsnä ja käsinkosketeltavissa. Tämä nainen on sama mistä eilen kerroin sinulle.
Lahjakas mutta ei kovin menestynyt urkuri Saksan alueelta 1700 luvulta. Tämän miehen nimi oli Joseph.
Sellaisia hahmoja tuli siis sinulle.
Minulla itsellä on yksi entinen elämä missä olin mies joka kuoli ojan pohjalle joskus 1900 luvulla Amerikassa . Alkoholi vei miehen ja hän menetti perheensä ja lapsensa. Kuoli yksinäisenä lammikkoon ojan pohjalle. Tämä tulee minulle aina ensimmäisenä esille johtuen traagisesta elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, kiitos vastasit jo minulle opiskelukysymykseen ja valmistumiseen sekä perhettämme vainoavaan naiseen. Hänestä eroon pääseminen ei ole niin helppoa, mies kertoi, että on ihastunut häneen. Mitä pitäisi tehdä, muutanko lapsemme kanssa muualle? Tämä kyseinen nainen vie niin paljon energiaa, että muihin asioihin keskittyminen kärsii mm. valmistuminen. Mitä näet minulle ja lapsellemme sekä aviomiehelleni? Olisin kiitollinen vastauksestasi jos ehtisit vielä nämä asiat katsoa, kiitos paljon!
Tämä on selvää, muutatte pois. Et voi jäädä tähän tilaan tämän paholaisnaisen läheisyyteen. Olisin huolissani kyllä miehestäsi, hän ei tiedä mihin on sekaantunut. No, hänkin on täällä kehittymässä, joten karvas oppitunti on tulossa.
Sinulla ja lapsella menee hyvin yhdessä. Pyydän teille suojelusta ylempää.
Voimia.
Kiitos paljon vastauksestasi. Mieheni laittoi myös Sinulle kysymyksen, koskien tuota naista ym. Kiitos jos vastaat myös hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sairaus minulla on? Mitä tapahtuu seuraavan vuoden aikana? Kiitos!
Ihossa on tummaa energiaa. Joku allergisoi elimistöäsi.
Koet lyhyen masennusjakson tämän vuoden lopulla. Ensi kevät tuo helpotusta tähän. Ensi kesänä lähdet pitkälle matkalle.
Kiitos. Jos ehdit vielä vastata, voisitko täsmentää onko tuo tumma energia nimenomaan merkki allergiasta vai voiko se viestiä jostain muustakin. Mulla on vaikeaa uupumusta ja puoli vuotta ollut oireita keuhkoissa/ruokatorvessa, mm. selkä ja nivelet oireilee myös. Myös kaikki flunssa taudit tarttuu minuun jatkuvasti. Nyt on masennus päällä, liittyy osittain flunssakierteeseenkin, toivottavasti tätä ei jatku koko lopun vuotta, en jaksa.
Olet melkoinen magneetti vieraiden ihmisten energioille. Ympäröivät ihmiset aiheuttavat sinussa tunteita ja huolestumista jotka eivät ole peräisin sinusta. Sinun täytyy oppia katkaisemaan nämä epäterveet kiinnitykset päivittäin. Olet liian kiltti, muista että et ole vastuussa kaikista maailman ongelmista. Negatiiviset energiat kiinnittyvät ja heikentävät omaa energiaasi.
Lepää ja muista liikkua luonnossa. Syö vihreää mahdollisimman paljon.
Konsultoi lääkärin kanssa oireistasi jos et sitä ole vielä tehnyt, mutta älä suostu mielialalääkkeisiin.
Nyt asetu makuulle. Sulje silmäsi, hengitä rauhallisesti, syvään ja rauhallisesti. Älä ajattele mitään, anna nousevien ajatusten lipua pois. Jatka tätä kunnes sisäiseen näkökenttääsi alkaa nousemaan värejä ja muotoja. Jää tähän tilaan kellumaan. Anna kehosi täyttyä valolla. Kaikki negatiiviset kiinnityksen kohostasi poistuvat. Kaikki mikä on sinulle haitaksi katoaa elämästäsi.
Meditoin tänään apunasi, lähetän parantavat rukoukset. Alat voida paremmin hyvin pian.
Hyvää vointia.
Voi Kiitos tästä ❤️. Näet hämmentävän oikein.
Jos vielä mahdollista kysyisin näetkö onko minulle olemassa jokin määrätty tehtävä täällä maailmassa? En ole löytänyt sitä vaikka mulla on tunne että se olisi olemassa. On tunne myös siitä että en sovi tähän maahan, vuodenaikojen jyrkät vaihtelut ja kylmyys sekä pimeys on vaikeita. Tunnen että elämä valuu hukkaan enkä voi elää täällä siten kuin haluaisin. Haluaisin myös tietää tulenko löytämään sielunkumppania. Ja menestyykö pieni lapseni elämässään. Pääsenkö koskaan taloudellisesta ahdingosta pois...
Olet samanlainen kuin minä. En pidä tästä ilmastosta. Sinulle on paikka muualla. Olet sielultasi kotoisin eri tähtijärjestelmästä. Monet ovat. Espanja on yksi asumis vaihtoehto sinulle. Oletko harkinnut kirjoittamista? Näen taiteellisuuden sinulle tärkeänä.
Lapsesi tulee menestymään loistavasti. Sielunkumppanisi tulee vielä, hän rakastaa sinua paljon ja tämä auttaa sinua myös taloudellisesti.Voi, Kiitos ihana. Tämä vahvisti asioita. Kyllä näet oikein, olen itse asiassa alkanut jo miettimään käytännön asioita juuri Espanjaan muuton suhteen. Mikäli terveyteni kohenee se voi olla mahdollista. En kertakaikkiaan kestä tätä maata. Olen nuorena työskennellyt hetken Italiassa, palo oli kova jäädä ulkomaille mutta olin sairas.
Koen olevani erilainen.., tämä aiheuttaa syvää yksinäisyyttä, olen usein surullinen mutta en kai vaihtaisi kuitenkan osaani.. isäni samanlainen. Olen kyllä taiteellinen, osasin piirtää ja maalata, en ole kuitenkaan pystynyt tekemään sitä, koska se toi pintaan raskaita asioita, en osannut käsittellä niitä. Minusta povatttiin kirjailijaa koulussa ollessa. Olen tuntenut tarvetta kirjoittaa jo ainakin 10 vuotta, mutta jokin estää...
Kiitos! 🙏Ihana Sinä 🙏💖. Olen vielä täällä lukemassa. Tiedän että minä olen tällainen vaativa, mutta jos ehdit vastailla vielä. Tuosta kun sanoit että olen eri tähtijärjestelmästä, jos avaisit hieman miten sen näet. Asia on mietityttänyt minua kauan..
Isäni on hyvin sairas, pystytkö rukoilemaan hänelle? Toivon helpotusta hänen vaikeisiin kipuihin. Miksihän suhteeni äitiini on muuttunut niin vaikeaksi? Miksi persoonanikin on jotenkin muuttunut, olen jatkuvasti vihainen ja äkkipikainen. Onko se vain masennuksesta ja pelosta johtuvaa.. Päätäni särkee usein.
Onko ex avopuoliso katunut kertakaan tekojaan minua ja lastani kohtaan? Miksi hän muuttui niin ilkeäksi ja katosi kolme vuotta sitten?Usein tällaiset ihmiset kokevat musertavaa erillisyyden tunnetta.Se on selittämätön ja outo tunne. Monet heistä voivat saada kontakteja olennoilta jossain vaiheessa elämäänsä...ehkä unen aikana, muuntuneessa tietoisuudentilassa tai muutenkin. Tämä voi järkyttää mielenterveyttä jos ei ole valmis. He katoavat kyllä jos näin on käymässä.
Voin rukoilla isäsi puolesta, teen sen hyvin mielelläni. Teen kaiken voitavani. Jos haluat olen tänään vapaa meditoimaan kanssasi klo 22:22->22:52 ajan. Haluatko?
Olet väsynyt ja huolehdit liikaa. Tämä aiheuttaa äkkipikaisuutta. Muista nukkua kunnolla. Näen että kärsit nestehukasta, juo vettä tarpeeksi. Tämä parantaa päänsärkysi.
Ex miehesi halusi kokea uusia naissuhteita. Vaikka ei sitä välttämättä tunnustakkaan. Kyllä hän on myös katunut, aika paljonkin.Tuo on tuttua. Kuin olisin muukalainen. Tarvin paljon yksinoloa kuten tulikin jo selväksi että olen magneetti muiden energioille. Hiljaisuus on mulle parasta 😅.
Tunnen kyllä välillä että jokin on läsnä mutta en oikein tiedä mitä tämä on.. Minua aiemmin hieman pelottanut nämä, mutta en pelkää enää niin paljon.
Myös unessa käyn välillä eri paikoissa jotka jotenkin kaukaisesti tunnen, ihan kuin konkreettisesti kävisin jossain. Isäni on samanlainen. Kiitos suuresti, mielelläni meditoin.
Näin arvelinkin olevan, mutta enpä halua enempää ajatuksia ex mieheen kääntää.
Kiitos!Joo, se on pelottavaa. Jos kaikki todellisuus tulisi eteen kertarysäyksellä olisi sekoaminen varmaa. Tänään voitaisiin käydä järjestyksessä läpi kaikki sinun chakrasi ja hellästi "hieroa" niitä henkisesti. Avaamme pakottamatta ja hellästi pääenergiakanavaa sekä Idaa ja pingalaa. Voit tuntea ehkä kuinka virtaukset lähtevät etenemään juurichakrasta selkärankaa pitkin kohti päälakea. Todennäköisesti se pysähtyy johonkin tukossa olevaan keskukseen mutta se ei haittaa. Olet vain rentona ja älä keskity tuntemuksiin. Anna kaiken vain tapahtua tarttumatta.
Voi kultainen. Millainen oli meditaatio?
Olisi ihana tietää jos näet, millainen on henkioppaani. Ja olenko ollut edellisissä elämissä missä.. Onkohan kellään edesmenneellä läheisellä viestiä.
Kultainen voi. Ehditkö vielä vastaamaan? Näetkö missä olen ennen ollut?
Isäni muuten kokee vahvasti olleen toisessa maailmansodassa hävittäjälentäjänä. Hän ihmeellisesti tietää hävittäjistä ”kaiken”. Ukkini tosin on ollut armeijan palveluksessa ilmavoimissa eläessään, mutta ei hän ole isälle opettanut.
Vierailija kirjoitti:
Hei,
vaimoni on jo kysellyt sinulta aikaisemmin tulevaisuudennäkymiä. Liitossamme on ollut ylä- ja alamäkiä. Viime vuosina olemme puolisoni kanssa etääntyneet toisistamme. Itse hairahduin 3 vuotta sitten suhteeseen toisen naisen kanssa. Kun lopetin suhteen tekstarilla, nainen raivostui ja aiheutti itselleni ja perheelleni ikävyyksiä. Sitten seurasi 8 kk tauko. Kun kuulin tämän naisen sairastuneen vakavasti, aloin lähestyä häntä uudelleen, lähinnä kaveripohjalta. Olen hiukan ymmälläni, sillä parilta toisistaan riippumattomalta (ennustaja)taholta minua on varoiteltu pitämästä yhteyttä tähän naiseen. Myös sinä kerroit vaimolleni minun olevan vaarassa ja että "opetus olisi tulossa", koska kyseessä on paholaisnainen. Itse olin siinä uskossa, että nainen olisi parantanut tapansa. Olinko sittenkin väärässä?
Samat asiat näkevät jokainen jolla henkiset kanavat ovat avoinna. Joten ei ole tavatonta että joku muu on nähnyt saman asian. Sinulla on vapaa valinnan vapaus asian suhteen lähdetkö tämän naisen mukaan vai et. Näen suuria hankaluuksia ja mielenterveytesi kannalta brutaaleja tapahtumia liittyen tähän naiseen.
Neuvoni on pysyä erossa hänestä ja katkaista välit kokonaan...mutta kuten sanoin, en voi tehdä tämän informaation antamisen lisäksi enempää.
Siunausta teille koko perheelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, sinä kultainen ennustaja, jolta sain jo hoitoakin kello 23 sinä iltana! Tulin uteliaaksi: Näetkö entisistä elämistäni jotain? Näetkö jo poistuneista läheisistäni ketään? Kiitos, jos vielä jaksat katsoa!
Katsotaan tänään kello 22:00 entisiä elämiäsi. Yritän porautua niin syvälle kuin mahdollista transsin avulla.
Kun annoin hoitoa sinulle, näin näyn naisesta jolla on vanha päähine.
http://www.couturemayah.info/18th%20century%20caps.html
Kuten tuossa linkissä. Mitä ajatuksia tämä herättää sinussa?
Kiitos jo etukäteen! Odotan tuota 22 aikaa innolla!
Tuo myssy...etenkin se toinen, vauvanmyssyksikin sanottu. Jotain nousi mieleeni. Tuttua. Mutta niin kaukaista, etten saa siitä otetta.
Hei.
Eilen katselin entisiä elämiäsi. Sieltä nousi kaksi henkilöä. Näitä on varmasti muitakin, mutta nämä näkyivät minulle.
Yksi noitavainoissa teloitettu nainen 1500 luvulta, Ada nimeltään. Tämän naisen näkeminen oli vahvin, johtuen hyvin kammottavasta elämänlopusta. Kärsimys on yhä läsnä ja käsinkosketeltavissa. Tämä nainen on sama mistä eilen kerroin sinulle.
Lahjakas mutta ei kovin menestynyt urkuri Saksan alueelta 1700 luvulta. Tämän miehen nimi oli Joseph.
Sellaisia hahmoja tuli siis sinulle.
Minulla itsellä on yksi entinen elämä missä olin mies joka kuoli ojan pohjalle joskus 1900 luvulla Amerikassa . Alkoholi vei miehen ja hän menetti perheensä ja lapsensa. Kuoli yksinäisenä lammikkoon ojan pohjalle. Tämä tulee minulle aina ensimmäisenä esille johtuen traagisesta elämästä.
Kiitos. Hyvin hämmentävää. Tuon Adanko karmaa nyt sitten maksan?
Kävin kesällä elämäni ensimmäisen kerran meedion vastaanotolla. Hän sanoi, että olen vanha sielu ja syntynyt uudestaan korjatakseni aiempien elämieni virheitä.
Itse olen jostain syystä tuntenut kuolleeni toisessa maailmansodassa. Olinko juutalainen vai natsi, en tiedä, mutta ihan lapsesta alkaen kaikki keskitysleireihin ja natsismiin liittynyt on kummasti kiinnostanut. Nykyisessä elämässäni olen tavannut suhteellisen paljon juutalaisia. Kaksi juutalaista miestä on ollut minusta kiinnostuneita mm. Toinen heistä oli vielä sellainen, joka oli pelastettu keskitysleirille joutuneilta vanhemmiltaan ihan pienenä.
Ihmeellisiä asioita.
Suuret kiitokset sinulle ja voimia!
Jenn kirjoitti:
Hei!
Vieläko katsot? Milloin tulee rakkaus? Näkyykö ulkomaat tai ura? En viihdy Suomessa.
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö kertomaan jotain, jota minun pitäisi tietää itsestäni?
Sinulla on vahvat kanavat ylemmille tasoille. Erityisesti vihreää energiaa tuntuu olevan roppa kaupalla, paksuja virtauksia lähtee kehostasi . Tosin sinun pitää oppia käyttämään näitä lahjojasi.
Vierailija kirjoitti:
Onko minulla sydämen vajaatoimintai tai muuta vikaa? Olen epäillyt jotain tuonkaltaista jo jonkin aikaa, mutta en ole uskaltautunut lääkäriin.
En näe sairautta sydämessäsi. Voit olla kevein mielein.
Voimia sinne.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on yksi avain kadoksissa. Ollut jo pitempään. Missähän lienee?
Takintasku nousee mieleeni.
Esikoiseni? Aihetta huoleen vai selviääkö kaikesta?