Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.
Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.
Kommentit (1071)
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö kadonneista esineistä? Olen kadottanut passin. Missä se on? En usko sitä varastetuksi.
Saan vain mielikuvan että passi on vetolaatikossa. Tämä tuskin kauheasti auttaa.
Onnea kuitenkin passin löytymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö kadonneista esineistä? Olen kadottanut passin. Missä se on? En usko sitä varastetuksi.
Saan vain mielikuvan että passi on vetolaatikossa. Tämä tuskin kauheasti auttaa.
Onnea kuitenkin passin löytymiseen.
Kiitos! Tsekkaan kaikki kaapit. Äidillä on muistisairaus ja epäilin jo häntä. Isän tekohampaat ovat teillä tietämättömillä. Tämä ei ole vitsi... Kiitos, kun annat valoa ihmisille!
Saammeko hoidettua avioeron ja lasten huoltajuuden yms. sopuisasti?
Miltä näyttää tulevaisuus terveyden suhteen, pitääkö olla huolissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohentuuko taloudellinen tilanne. Miten lapsen asiat järjestyvät. Auttavatko henget minua.
Henget auttavat useimpia meistä, mutta sanottakoon että kaikki nämä eivät ole aina hyväntahtoisia. Siksi on tärkeää suojautua ja maadoittua päivittäin. On kuitenkin joukko korkeampia olentoja, joita ei kutsuta hengiksi. Auttaessaan nämä hyvin korkeat entiteetit toimivat aina ihmisen parhaaksi. Näen sinun taustalla hyvin pitkän ja hoikan tällaisen hahmon. Umbra, on hänen nimensä.
Taloudellinen tilanteesi kyllä kohentuu, murhe pois.
Lapsesi ongelmat näyttävät hieman monisyisemmilta, mutta tämäkin asia kyllä selviää. Voin rukoilla lapsesi puolesta että saatte kaiken mahdollisen avun.
Kiitos vastauksesta. Kiitos myös rukoilemisesta lapsen puolesta.💜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei haluaisin tietää löydänkö kutsumustani tässä elämässä? Onko masennukseen tiedossa helpotusta?
Voi että täällä on toinen toistaan herkempiä sieluja liikenteessä. Olet niin hentoa, läpinäkyvää, ja silkkistä energiaa, että ei ihme että tämän maailman raskaan energiat masentavat.
Sinun täytyy suojata itsesi tältä. Monet ikävät olotilasi eivät ole välttämättä sinusta itsestä lähtöisin.
Löydät kutsumuksesi, mutta kuten monella muullakin, pelko on pahin vihollisesti.
Kiitos vastauksestasi! 🙏 ❤ Sain oikein iloisen, lämpimän energian sydämeeni 😊
Olet oikeassa itseni suojaamisesta. Onko meditaatio tähän hyvä keino? Jos ehdit vastata, jos on jotakin vinkkiä asiaan liittyen, olisin kiitollinen. Hyvää syksyä sinulle 🍁
Mitä elämässäni tapahtuu vuoden sisällä?
Pidän työsäni kovin ja pääsääntöisesti tulen toimeen siellä ihmisten kanssa, mutta joinain päivinä käytös minua kohtaan on rankkaa. Jopa niin, että itkien olen tullut töistä kotiin. Mitä niinä päivinä oikein tapahtuu? Miten kuvailisit rooliani työyhteisössä? Monta vuotta olen ollut ilman toisen ihmisen läheisyyttä ja kosketusta. Mitä tähän saat? Laitoin toisen kysymyksen sinulle jo aikaisemmin ja energiahoitoakin vastaanotin. Kiitos ❤
Vierailija kirjoitti:
Jos ehdit/haluat katsoa vielä, niin kysyisin että tulenko olemaan parisuhteessa miehen kanssa missään vaiheessa? En ole koskaan seurustellut. Näkyykö lapsia tulevaisuudessa myöskään? Kiitos jo etukäteen jos katsot.
Voi sinua, kyllä sinulle mies on tulossa, ja lapsi myös.
Rukoilen tämän asian puolesta sinulle.
Vositko ennustaa minulle? Tuleeko raha-asioihin muutosta? Entä asumiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
a2 kirjoitti:
olenko nyt oikealla alalla? miten sujuu töiden, parisuhteen ja opintojen tasapainotus?
Olet oikealla alalla. Näen huonoja energioita koskien parisuhteesi...Tämä on vakavaa.
Kiitos! tämä auttaa puurtamaan sinnikkäästi vaikka voimat on vähissä.
Ja huonot energiat.. voitko vielä kertoa, onkohan tämä jotain millä on jo pidemmät taustat vai jotain ihan uutta murhetta kuvassa?
Nämä huonot energiat eivät ole kytkössissä tässä tapauksessa menneisyyteen vaan näkyvät tulevissa tapahtumissa.
Vierailija kirjoitti:
Millainen ensimmäinen tyttöystäväni tulee olemaan ja milloin alamme seurustelemaan? Mitä näät vaihtovuodelleni?
Näen että tyttöystävä löytyy vaihtovuodeltasi. Hän on tumma hiuksinen, hyvin suloinen älykäs tyttö. Hänellä on silmälasit. 2019-2020
Hei, ehditkö katsoa tämän minun viestin myös? Kiitos paljon ja mukavaa iltaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Hei, voisitko katsoa, että mitä minun kohdallani näkyy. Lähdimme eri teille koska asumme eri maissa. Yhteydenpito jatkunut koko tämän ajan ja keväällä olen onneksi jo muuttamassa pois. Jatkuuko meidän juttu vielä vai tapaanko jonkun ihan muun? Pitäisikö olla itsekin aktiivisempi?
Tosiaan tässä tämä viesti, jonka lähetin. Kiitos!!
Minäkin voisin kuulla vähän mitä olisi luvassa. On ollut hieman rankat viisi vuotta kaiken suhteen. Paraneekohan asiat? Olen ollut yksin lasten kanssa jo monta vuotta ja terveyden kanssa ollut hankaluuksia, raha-asiat myös kiinnostavat, lähinnä saanko pitää työni jossa viihdyn. Kiitos :)
Minulla on kolme lasta. Kaksi jo opiskelee, yksi vielä kotona. Miten näet heidän tulevaisuuden? Saanko joskus lapsenlapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näetkö mitään minulle ja läheisilleni? Kiitos sinulle ❤️
Näen sinulle hyviä energioita, ei mitään pahaa näköpiirissä. Sanottiin että sinun pitäisi elvyttää vanha harrastuksesi.
Kiitos sinulle, kaikesta sydämestäni! Olin äsken vanhan harrastukseni ääressä, kun päätin katsoa olisiko minulle vastausta. Olen tosiaan aivan juuri palaamassa harrastukseni pariin ja se on sitä ominta itseäni, jossa tunnen itseni iloiseksi ja onnelliseksi.
Kaikkea hyvää sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Mitä näät minun ja parhaan ystäväni välillä ja tulevaisuudessa?
Miten tulen tapaamaan tulevaisuuden kumppanini ja mikä hänen sukupuolensa on?
Tulee aika että etäännytte ystäväsi kanssa, kuitenkin ystävyytenne säilyy pitkälle pitkälle tulevaisuuteen.
Tapaat tulevaisuuden kumppanisi suuressa kauppakeskuksessa. Hänen sukupuolensa on mies.
Hei,
vaimoni on jo kysellyt sinulta aikaisemmin tulevaisuudennäkymiä. Liitossamme on ollut ylä- ja alamäkiä. Viime vuosina olemme puolisoni kanssa etääntyneet toisistamme. Itse hairahduin 3 vuotta sitten suhteeseen toisen naisen kanssa. Kun lopetin suhteen tekstarilla, nainen raivostui ja aiheutti itselleni ja perheelleni ikävyyksiä. Sitten seurasi 8 kk tauko. Kun kuulin tämän naisen sairastuneen vakavasti, aloin lähestyä häntä uudelleen, lähinnä kaveripohjalta. Olen hiukan ymmälläni, sillä parilta toisistaan riippumattomalta (ennustaja)taholta minua on varoiteltu pitämästä yhteyttä tähän naiseen. Myös sinä kerroit vaimolleni minun olevan vaarassa ja että "opetus olisi tulossa", koska kyseessä on paholaisnainen. Itse olin siinä uskossa, että nainen olisi parantanut tapansa. Olinko sittenkin väärässä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä näät tädilleni tulevaisuuteen?
Näkyy nyt kyllä hieman murhetta terveyteen liittyen. En voi tehdä muuta kuin omistaa rukouksen tädillesi.
Kulta pieni! Juon erittäin harvoin, joten päihteet eivät ole riesanani. Antaisitko oikean ennustajan vastata, jos hän suinkin jaksaa. Jos ei jaksa, niin ymmärrän täysin. ♥️