Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.

Vierailija
07.09.2018 |

Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.

Kommentit (1071)

Vierailija
641/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulpukankukka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä mussukat.

Työ jatkuu huomenna. Pitää mennä lupaamaani meditaatiosessioon.

T:Voi

Kiitos sessiosta.

Olo taas astetta parempi :)

Näitkö mitään uutta?

Haluaisin kysyä vielä edellisistä elämistäni.. Ehkä näet jotain?

Olen pitkään tuntenut että joku niistä on käyty lämpimissä maissa, ehkä taannoinen.. Sielultani olen aika vanha, ja viihdyn ikäistäni paljon vanhempien seurassa.. Joku joskus sanoikin , "et ole täällä ensimmäisellä kierroksella".

Olenko oikeassa?

Hei Voi! Täällä kirjoittelee se nainen jonka shakroja oletkin jo hoitanut pariin otteeseen.

Ehkä annan nimimerkin itselleni, niin helpompi identifioida, sinulla kun on niin paljon meitä apua ja suuntaa tarvitsevia "potilaita" :)

Mainitsit nähneesi yhteisessä sessiossamme naisen jolla punainen hiusdonitsi. Muistin jälkeen päin , että siskollani oli teini-iässä pitkät tummat hiukset, ja samettinen, kirkkaan punainen hiusdonitsi.. Ehkä häivähdyksiä hänestä.

Olen mielelläni mukana ryhmä meditaatiossa.

Kirjoitin sinulle vielä lisäkysyttävää, kunhan vain ehdit, yllä lainattuna - Olen ollut vähän malttamaton, mutta tiedän, että meitä vain on niin monta täällä :)

Hei.

Joo, se oli juuri sellainen samettinen punainen donitsi. Samettinen juuri oikea sana millä sitä voi kuvata. Voidaan huomenna katsoa mitä näkisin sun entisistä elämistä vaikka 22:00 :) Sopisko sulle? 

Vierailija
642/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli tällainen viesti, joka käskettiin laittamaan tänne. Onko innokkaita henkilöitä tekemään ryhmämeditaatio tänään kello 22:30? Tällä olisi meille kaikille hyvin tietoisuutta kohentava vaikutus. 

T: Voi

Olisin mielelläni mukana.

Hienoa. Aloitetaan kello 22:30 :) Yritetään saada energiakanavia auki ja virtaus liikkumaan vapaasti. Lopetetaan 23:00 aikaan. Meditaation  lopuksi toivo sydämessäsi anteeksiantoa kaikille niille  ihmisille jotka ovat sinua jotenkin vahingoittaneet tai loukanneet. Se voi olla erittäin  vaikeaa, mutta jokainen parhaansa mukaan. Tämä on tärkeää, näin vapaudut negatiivisista ajatuskehistä jotka sotkevat kehitystä. 

Teemme näin. 🌱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulpukankukka kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä mussukat.

Työ jatkuu huomenna. Pitää mennä lupaamaani meditaatiosessioon.

Kiitos sessiosta.

Olo taas astetta parempi :)

Näitkö mitään uutta?

Haluaisin kysyä vielä edellisistä elämistäni.. Ehkä näet jotain?

Olen pitkään tuntenut että joku niistä on käyty lämpimissä maissa, ehkä taannoinen.. Sielultani olen aika vanha, ja viihdyn ikäistäni paljon vanhempien seurassa.. Joku joskus sanoikin , "et ole täällä ensimmäisellä kierroksella".

Olenko oikeassa?

Hei Voi! Täällä kirjoittelee se nainen jonka shakroja oletkin jo hoitanut pariin otteeseen.

Ehkä annan nimimerkin itselleni, niin helpompi identifioida, sinulla kun on niin paljon meitä apua ja suuntaa tarvitsevia "potilaita" :)

Mainitsit nähneesi yhteisessä sessiossamme naisen jolla punainen hiusdonitsi. Muistin jälkeen päin , että siskollani oli teini-iässä pitkät tummat hiukset, ja samettinen, kirkkaan punainen hiusdonitsi.. Ehkä häivähdyksiä hänestä.

Olen mielelläni mukana ryhmä meditaatiossa.

Kirjoitin sinulle vielä lisäkysyttävää, kunhan vain ehdit, yllä lainattuna - Olen ollut vähän malttamaton, mutta tiedän, että meitä vain on niin monta täällä :)

Hei.

Joo, se oli juuri sellainen samettinen punainen donitsi. Samettinen juuri oikea sana millä sitä voi kuvata. Voidaan huomenna katsoa mitä näkisin sun entisistä elämistä vaikka 22:00 :) Sopisko sulle? 

Hei!

Se on ollut siis hän. Aika herttaistakin.

Sopii oikein hyvin! Kiitos Voi!

Nähdään.

Vierailija
644/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö minulle mitään? Kiitos!

Vierailija
645/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen teepussi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli tällainen viesti, joka käskettiin laittamaan tänne. Onko innokkaita henkilöitä tekemään ryhmämeditaatio tänään kello 22:30? Tällä olisi meille kaikille hyvin tietoisuutta kohentava vaikutus. 

T: Voi

Olisin mielelläni mukana.

Minäkin haluan olla mukana.

Olen myös mukana.

Vierailija
646/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi! Olisi mieltä lämmittävää, jos ehtisit kurkata vähän minun tulevsisuuden näkymiä..esim..parisuhde,onko tässä mies loppu elämäksi? Entä terveys,lapset..yms

T: Melli

Hei! Eikö mulla oo tulevaisuutta vai miksi minulle ei ole vastattu??

Vierailija
647/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Nyt kolmatta kertaa listaan viestini. Katsoisitko...Milloin tulee rakkaus? Näkyykö ulkomaat tai ura? En viihdy Suomessa.

Kiitos!

Vierailija
648/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka näet meidän parisuhteen jatkon. Se on kipuillut useita vuosia jo. Itse en ole varma jatkosta.

Pääsenkö mahdollisesti siihen työhön josta unelmoin.

Haluaisin tietää helpottuuko meidän taloudellinen tilanne,

Vierailija
649/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tää voi vaan itelle kirjoitella kysymyksiä ja vastailee niihin sitten..yhdenlaista huijausta koko touhu

Vierailija
650/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aloitanko tammikuussa opinnot?

minäkin jäänyt välistä.

Vierailija
651/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen myös jäänyt pariin kertaan välistä. Yleisesti kiinnostaisi, näkyykö mulle mitään järkevää tulevaisuudessa uran löytymisen suhteen.

t. täysin jumissa

Vierailija
652/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö ikuiselle väsymykselleni syytä?

Vierailija
653/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautavarastot matalalla, pyydä verikoikeita..hyvä hemoglobiini ei ole tae..voi olla raudan puute, jos veren rauta varasto on matalana

Vierailija
654/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Siltä varalta jos joku päivä tänne saakka ehtisit vastata, niin mikä on masennukseni ja väsymykseni aiheuttaja? Pitäisikö minun erota vai yrittää elvyttää arkeentunutta liittoani ei-sielunkumppanin kanssa? Olisiko irakilainen mies ollut minulle sopivampi? Onko jotain muuta ohjetta elämäni varrelle?

Vierailija
655/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika on rajallinen. Olen sivulla 33 purkamassa vasta jonoa. Menee ainakin perjantaihin että kaikki tähän mennessä tulleet on käsitelty. Pahoittelut jos joku on jäänyt välistä. Vastailen kaikille kyllä kunhan kerkeän.

Vierailija
656/1071 |
16.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ehdit/haluat katsoa vielä, niin kysyisin että tulenko olemaan parisuhteessa miehen kanssa missään vaiheessa? En ole koskaan seurustellut. Näkyykö lapsia tulevaisuudessa myöskään? Kiitos jo etukäteen jos katsot.

Voi sinua, kyllä sinulle  mies on tulossa, ja lapsi myös. 

Rukoilen tämän asian puolesta sinulle.

Mahtavaa, kiitos paljon!!

Vierailija
657/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä näät tädilleni tulevaisuuteen?

Näkyy nyt kyllä  hieman murhetta terveyteen liittyen. En voi tehdä muuta kuin omistaa rukouksen tädillesi. 

Kiitos paljon. Voisitko vielä kertoa tarkemmin mistä nämä ongelmat johtuvat alunperin? Ja voinko jotenkin auttaa häntä?

Vierailija
658/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä näät tädilleni tulevaisuuteen?

Näkyy nyt kyllä  hieman murhetta terveyteen liittyen. En voi tehdä muuta kuin omistaa rukouksen tädillesi. 

Kiitos paljon. Voisitko vielä kertoa tarkemmin mistä nämä ongelmat johtuvat alunperin? Ja voinko jotenkin auttaa häntä?

Vierailija
659/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän mahtaa olla seuraava ammattini/työni? Mitä ajattelee eräs mies minusta?

Vierailija
660/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo vastannut yhteen kysymykseen.. Olen siitä kiitollinen. Todella. Toivottavasti voit vielä siis vastata tähänkin, kuka olekaan.. Näetkö Sinä minun edellistä elämääni? Olen kerran nähnyt unta, aivan kamalaa sellaista, että minua ammuttiin, että kuolin luoteihin. Miten kauhea se tunne olikaan - tunsin, että MIKÄÄN ei enää tule olemaan samoin, kuin siinä elämässäni oli ollut. Tunsin tietyllä alueella kehoani, kuinka elämä valui minusta pois. Ehkä se oli vaan pöhkö uni - mutta tätä ketjua lukiessa on tullut mieleen että voiko kyse olla siitä, että olen oikeasti kokenut tuon, vai, onko kyse siitä, mitenköhän sanoitkaan - entiteettihenkilöstä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi