Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ennustaa muutamalle halukkaalle.

Vierailija
07.09.2018 |

Käytän hengellisiä toimintakanavia antaessani vastauksia.

Kommentit (1071)

Vierailija
661/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kiitos vastauksesta. Panee miettimään, todellakin. Omassa mielenterveydessäni ei ole koskaan ollut mitään vikaa. Neuvosi on siis jatkaa nykyisessä suhteessa ja katkaista välit kokonaan tähän toiseen naiseen. En voi olla tekemisissä edes kaverina? Miltä muuten tulevaisuuteni näyttää; ammatilliset kuviot, raha-asiat, terveys?

Vierailija
662/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli tällainen viesti, joka käskettiin laittamaan tänne. Onko innokkaita henkilöitä tekemään ryhmämeditaatio tänään kello 22:30? Tällä olisi meille kaikille hyvin tietoisuutta kohentava vaikutus. 

T: Voi

Olisin mielelläni mukana.

En tiedä, että oliko tarkoitus purkaa meditaatiota jotenkin. Chakrat ovat alkaneet kiinnostaa minua ja se oli osasyy siihen, miksi halusin osallistua. Pohdin toki, että onko se järkevää, koska vähän pelkäsin ahdistuvani. En tiedä näitkö mitään ja millaisen käsityksen mahdollisesti sait chakroistani. Mutta jos näit, niin kuulisin joskus mielelläni. En kokenut mitään tunnekuohuja tai hipaisuja tms. puolituntisen aikana. Huomasin ajattelevani elämäni kulkua ihan rauhassa. Minulle tuli yhdessä vaiheessa tuntuma vanhasta, laihasta ja pitkästä miehestä. (Ehdin ajatella, että onpa laiha ja pitkä mies). Mies oli lähelläni. Miehen taustalla oli lyhyehkö, pyöreä hahmo. Mielsin hahmon naiseksi. En nähnyt heitä kauaa. Ruumiissa en tuntenut juuri mitään. Ehkä rinnan päällä tuntui vähän painoa. Tänään olen ollut hiukan vauhdikkaampi kuin tavallisesti, pientä päänsärkyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli tällainen viesti, joka käskettiin laittamaan tänne. Onko innokkaita henkilöitä tekemään ryhmämeditaatio tänään kello 22:30? Tällä olisi meille kaikille hyvin tietoisuutta kohentava vaikutus. 

En tiedä, että oliko tarkoitus purkaa meditaatiota jotenkin. Chakrat ovat alkaneet kiinnostaa minua ja se oli osasyy siihen, miksi halusin osallistua. Pohdin toki, että onko se järkevää, koska vähän pelkäsin ahdistuvani. En tiedä näitkö mitään ja millaisen käsityksen mahdollisesti sait chakroistani. Mutta jos näit, niin kuulisin joskus mielelläni. En kokenut mitään tunnekuohuja tai hipaisuja tms. puolituntisen aikana. Huomasin ajattelevani elämäni kulkua ihan rauhassa. Minulle tuli yhdessä vaiheessa tuntuma vanhasta, laihasta ja pitkästä miehestä. (Ehdin ajatella, että onpa laiha ja pitkä mies). Mies oli lähelläni. Miehen taustalla oli lyhyehkö, pyöreä hahmo. Mielsin hahmon naiseksi. En nähnyt heitä kauaa. Ruumiissa en tuntenut juuri mitään. Ehkä rinnan päällä tuntui vähän painoa. Tänään olen ollut hiukan vauhdikkaampi kuin tavallisesti, pientä päänsärkyä.

Kiitos erittäin paljon kaikille osallistujille eiliseen meditaatioon. Se oli paremmin kuin hyvin onnistunut. Tarkoitus oli etten tarkastele kenenkään energioita erikseen vaan meditoimme yhdessä. Tänää onkin ollut melko upea flowtila koko päivän. Meditaatio voi nostaa pintaan monenlaisia asioita. Joskus pelkojakin. Joskus tunteita...yms.Ehdotan että ottaisimme samanlaisen session huomenna samaan aikaan. Miltä kuulostaisi?

Vierailija
664/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että en saisi kysyä.. mutta toisaalta tiedän myös ettet pysty vastaamaan, ellei nyt ole oikea aika. Jos katsot tänne, niin kertoisitko jotain mikä saisi elämäni taas kukoistamaan.. Tai mitä minun pitäisi tehdä saavuttaakseni se? Kiitos etukäteen ja kaikkea hyvää.

Elämäsi puhkeaa kukkaan kun alat luottamaan itseesi kuin kallioon. Epävarmuus saa sinut epäilemään itseäsi ja valintojasi. Heittäydy täysillä siihen mitä haluat/olet päättänyt tehdä tehdä. Muuta vaihtoehtoa ei ole.

Rukoilen sinulle tulevaksi ylimaalliset tahdonvoimat toteuttaa asioita. 

Kiitos sinulle, kun vastasit. Kyyneleet tulvahti silmiini. Hyvällä tavalla.

Tiedät varmaan mitä haluaisin vielä kysyä. Liittyen elämääni elämään. Mutta onko kirjaimet J. L. se mikä liittyy voimakkaasti siihen entiseen? Tuleeko minusta vielä voimakas oma itseni? Saanko tehtäväni tehtyä?

Voi sinua, kyllä sinusta tulee voimakas oma itsesi. Ei epäilystäkään. Saat kaikki tehtäväsi tehtyä mitä sinulle on tarkoitettu.

Kun tarkastelen kirjaimia J.L. saan kummallisia tuntemuksia. En osaa tulkita näiden merkitystä.

Voimia sinulle.

Vierailija
665/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos erittäin paljon kaikille osallistujille eiliseen meditaatioon. Se oli paremmin kuin hyvin onnistunut. Tarkoitus oli etten tarkastele kenenkään energioita erikseen vaan meditoimme yhdessä. Tänää onkin ollut melko upea flowtila koko päivän. Meditaatio voi nostaa pintaan monenlaisia asioita. Joskus pelkojakin. Joskus tunteita...yms.Ehdotan että ottaisimme samanlaisen session huomenna samaan aikaan. Miltä kuulostaisi?

Sopii minulle.

Vierailija
666/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Jos vielä vastailet haluaisin tietää palaanko koskaan vanhaan työpaikkani?

Lisäksi haluaisin tietää tuleeko lapseni pärjäämään elämässään?

Vierailija
667/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä minun pitäisi tehdä jotta saisin haluamani miehen huomion? Viesti messengerissä? Hymy? Vai mitä?

Hymy on hyvä lähtökohta. Kuitenkin kehottaisin lisäksi suoraan toimintaan. Kysy kasvotusten ulos tätä miestä.

Vierailija
668/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko minulla sydämen vajaatoimintai tai muuta vikaa? Olen epäillyt jotain tuonkaltaista jo jonkin aikaa, mutta en ole uskaltautunut lääkäriin.

En näe sairautta sydämessäsi. Voit olla kevein mielein. 

Voimia sinne. 

Kiitos! Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
669/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö voisit katsoa minun tilanteeni?

Rakkauselämäsi kokee upeita asioita 2020 vuonna.

Näen tasapainoisia energioita tarkastellessani sinua. Erittäin hyvä asia. Ensi kesän lähdet matkalle mielenkiintoiseen kohteesee.

Halaus ja voimia tulevaan.

Vierailija
670/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen teepussi kirjoitti:

Milloin tapaan rakkauden? Näetkö mitään hyvää minulle? Onnistuuko suunnittelemani matka loppuvuodesta? Olen yksinäinen ja pohjalla. :(

Tapaat rakkauden 2020 vuonna. Näen matkasi onnistuvan, mukavaa matkaa sinulle.

Rukoilen sinulle onnistumisia elämääsi, sekä ihmisen joka on täydellinen jakamaan ilot ja surut kanssasi.

Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
671/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpottaako tämä stressi rahasta? Säilyykö terveys edes tälläsenä?[/quote

Kyllä, mutta tähän kestää vielä aikaa. Älä masennu rahan takia, se ei ole sen arvoista.

Terveys myös kohenee. Sain käskyn kehottaa sinua aloittamaan uusi liikunnallinen harrastus.

Voimia elämääsi.

Vierailija
672/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä terveyteni näyttää? Onko jotain mitä tulisi ottaa huomioon?

Työkuviot kiinnostavat myös, jatkuuko kaikki samanlaisena vai tapahtuuko suuria mullistuksia? Hyviä vai huonoja?

Asunko koko elämäni Suomessa, ainainen haave on ollut muutto lämpimään.

Kiitos jo etukäteen 😊

Vierailija
673/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

syys kirjoitti:

Jatkuuko suhde nykyisen miesystävän kanssa?

Millaisena näet elämäni jatkossa?

Suhde jatkuu mutta ette ole yhdessä loppuun saakka. Sinulle on tulossa korkeammilta ulottuvuustasoilta todella mielenkiintoinen mies jota ymmärtää sinua paremmin kuin sinä itse.

Elämässäsi näkyy hyvin paljon iloa tulevaisuudessa. Lähes hämmentävää.

Vierailija
674/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei,

Kiitos kaikille meditaatiosta.

Yksi parhaista meditaatioista ikinä tähän asti :)

Näin rivin ihmisiä, joiden käytös on tavalla tai toisella satuttanut tai loukannut, jopa negatiivisesti muokannut minua elämäni aikana. Olisiko näitä henkilöitä ollut kymmenisen.

Kuljin yksi kerrallaan heidän ohi, vaihdoin pari sanasta, halasimme tai kättelimme: Ammensin ymmärrystä taannoisten tapahtumien syihin ja seurauksiin, annoin anteeksi, ja tunsin samalla kun nuo henkilöt ja tapahtumat antoivat minulle tilaa ja rauhaa. Hymyilin ja kyyneleet valuivat. 

Olen tässä muutaman päivän työskennellyt aktiivisesti sydän chakraa ja saanut sitä auki, joten tuo anteeksianto on ollut voimakkaasti läsnä.

Vierailija
675/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä näköpiirissä? Vähän ahdistaa tuleva aika...

Sinulla ei ole syytä huoleen. Sinulla on joukko tukijoita henkimaailman puolella. Kaikki tulee menemään loistavasti kannaltasi.

Halauksia sinulle.

Vierailija
676/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minun raskauteni etenee..? Vaivaa moni asia

Vierailija
677/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, voisitko katsoa, että mitä minun kohdallani näkyy. Lähdimme eri teille koska asumme eri maissa. Yhteydenpito jatkunut koko tämän ajan ja keväällä olen onneksi jo muuttamassa pois. Jatkuuko meidän juttu vielä vai tapaanko jonkun ihan muun? Pitäisikö olla itsekin aktiivisempi?

Näen että sinun pitäisi olla aktiivisempi. Teillä on paljon yhteisiä kytköksiä korkeammalla tasolla. Tästä voi tulla jotain todella ainutlaatuista.

Vierailija
678/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aloitanko tammikuussa opinnot?

minäkin jäänyt välistä.

En näe opiskelua alkavaksi tammikuussa. Älä luovuta onnistut myöhemmin.

Rukoilen puolestasi opiskelupaikan saamiseksi.

Vierailija
679/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtisitkö vastata vielä minulle? Miten pääsemme sopuun poikani kanssa? Miltä lapsenlapseni elämä ja terveys näyttää? Miten osaisimme tukea häntä?

Vierailija
680/1071 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtaako tämä työpätkä vakinaiseen työhön? Arvostetaanko minua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan