Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Forrest Gump -leffa: saisiko Forrest ikinä Jennyn?

Vierailija
18.03.2024 |

Forrest Gump -leffassa tosiaan Forrest ja Jenny tuntevat toisensa ihan lapsesta asti. Heidän lapsuudessaan heidän kaveruutensa vaikuttaa hyvältä kivalta positiiviselta toimivalta. Kivat kaverit, onneksi heillä oli lapsina toisensa.

Mutta aikuisina tilanne onkin sitten ihan toinen! Aikuisena Forrest aivan pakkomielteisesti tahtoo että Jenny olisi Forrestin kanssa. No, mikäs siinä, jos se olisi lähelläkään minkäänlaista "romanttista välittävää hyväntahtoista rakkautta", lähelläkään mitään sellaista missä toiselle ihmiselle tahtoo jotain hyvää. Mutta kun ei ole! Vaan aivan täydellisen kaukana siitä!

Forrest on aikuisena aivan täysi sosiopaatti, kontrolloiva, väkivaltainen, vihamielinen, huutaa, pahoinpitelee, käskee, määrää, alistaa,... totaalinen pakkomielteinen vaarallinen stalkkeri-vainoaja joka kuuluisi vuosikausiksi vankilaan,... ei mitään "hyväntahtoisuutta" vaan ainoastaan omistushaluisuutta Jennyä kohtaan. Hän ei tahdo Jennylle hyvää, hän vain tahtoo omistaa Jennyn, ja on valmis pahoinpitelemään ihan kenet hyvänsä joka seisoo Jennyn omistamisen tiellä.

Eli aikuisena Forrest on sellanen mies jota kaikki oman parhaansa tajuavat naiset pakenevat henkensä edestä!

Joten minun mielestäni: EI, Jenny ei olisi päätynyt yhteen Forrestin kanssa. Ei vain olisi!

Paitsi että: kenties Jenny todellakin oli niin totaalisen pihalla ettei tajunnut omaa parastaan! Miksi? Koska hänen oma isänsä oli lähestulkoon samanlainen väkivaltainen alistaja kuin Forrest. Joten kenties Jenny oli oman isänsä jäljiltä niin pahasti hajalla että aikuisena Jenny päätyi naimisiin melkolailla samanlaisen miehen kanssa. Sääliksi käy Jennyä.

Älyttömän masentava elokuva. Pääosassa oli alistettu elinikäisesti hajotettu toivoton nainen, jonka koko elämä oli miesten kaltoinkohtelemaksi joutumista - lapsena isänsä, aikuisena Forrestin. Se isä ja Forrest olivat vain sivuosassa - niitä alistajia, niitä jotka näyttivät kuinka karua joidenkin ihmisten elämä on, kuinka karu joidenkin ihmisten kohtalo on. Koko Forrest Gump elokuvan pointti: näyttää kaikille kuinka karu elämä on niillä ihmisillä joita on alistettu lapsesta asti. Maailman masentavin elokuva. Miksei sen ikäraja ole K18?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-ha. 

Vierailija
2/66 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otahan lääkkeesi ja mene nukkumaan. Huomenna on taas uusi päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ap jatkan. Laitan alle Youtube-videon. Siinä on kohtaus Forrest Gump -elokuvasta. Se kohtaus näyttää hyvin mistä Forrestin ja Jennyn välisessä "ihmissuhteessa" (alistussuhteessa) oikein on kyse. Kohtauksen alussa Forrest kävelee sisään baariin jossa Jenny on töissä tai siis soittamassa musiikkia. Ja heti ensitöikseen Forrest pahoinpitelee kaikki miehet jotka seisovat Forrestin ja "hänen omistamansa" naisen välissä. Seuraavaksi kohtauksessa ollaan ulkona kadulla/sillalla. He keskustelevat näin...

Jenny: "Sä et voi koko ajan tehdä noin."

Forrest: "Mä en voi auttaa asiaa, mä rakastan sua."

Nuo Forrestin sanat suomeksi käännettynä: "mun on pakko tehdä noin, mä teen sen mitä mun on pakko tehdä, mitä vaan mun on pakko tehdä sun vuoksi niin sen mä teen." Ja tasan noin sanovat kaikki jumalattoman vaaralliset tajuttoman väkivaltaiset pakkomielteiset omistushaluiset sosiopaatit. Eli ne ihmiset joita pitää paeta henkensä edestä! Ainoa mitä tuosta kohtauksesta puuttuu on huutaminen, siis ne kerrat elokuvan aikana kun Forrest ihan raivohulluna mielipuolena täysillä karjuu käskyjä Jennylle.

Kuka aikuinen muka ikinä suostuisi viettämään hetkeäkään tuollaisen miehen seurassa? No ehkä sellanen nainen joka on koko lapsuutensa joutunut viettämään tasan samanlaisen miehen seurassa! Tässä se kohtaus, se Youtube-video:

Vierailija
4/66 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otahan lääkkeesi ja mene nukkumaan. Huomenna on taas uusi päivä.

Miksi sä kommentoit noin? Toki lapsena tykkäsin Forrest Gump -elokuvasta. Koin että se leffa oli onnellinen, positiivinen, iloinen, hyväntahtoinen, jne. Mutta lapsena olin naiivi idioo tti. Eli lapsena olin tietämätön pahasta. Olin tietämätön maailman ja ihmisten pahuudesta. Mutta nyt aikuisena en enää ole pahuudesta tietämätön hölmöläinen. Nyt aikuisena tiedän että ihmiset tekevät pahaa ihan koko ajan. Joten nyt aikuisena en todellakaan koe että tuossa leffassa on mitään hyvää. Vaan tuo leffa on aivan totaalisen tiivistetty paketti ihmiskunnan pahuutta. Lähestulkoon jokin saa kelin sata nisti elokuva.

Tuo mies Forrest on pahuuden ilmentymä, pahuus ihmishahmossa, paha maan päällä. No ei hän ole itse saa tana, mutta piru kuitenkin. Todella masentavaa, että jotkut joutuvat pahan uhriksi. Todella masentavaa että Jenny joutui Forrestin uhriksi, koska Jenny ei osannut pitää itseään pahalta turvassa. Todella masentavaa että leffassa paha löysi uhrinsa.

Forrest = paha. Jenny = avuton uhri, puolustuskyvytön, ei osannut suojella itseään.

ap

Vierailija
5/66 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ap jatkan. Älkää väheksykö/pilkatko/paheksuko aloitustani. Koska kysykää asiasta eli Forrest Gump -elokuvasta keneltä vain joka on työkseen erikoistunut vainoamistapauksiin. Siis vaikkapa joiltain poliiseilta, psykologeilta, toimittajilta, lakimiehiltä... ja väitän: he sanovat tasan samaa, eli että Forrest on rikollinen, kuuluisi vankilaan. Forrest harjoittaa vainoamista, väkivaltaa, on erittäin haitallinen uhrilleen eli Jennylle. Forrest on pahantekijä - Jenny on uhri. Eli Forrestille pitäisi määrätä lähestymiskielto Jennyä kohtaan. Ja Jennyn parhaaksi olisi jos hän voisi koko loppuelämänsä ajan viettää mahdollisimman kaukana Forrestista. Siis vähintäänkin satojen mailien päässä ellei jopa vielä kauempana.

Tai kysykää keneltä vain "ihmissuhde-expertiltä" siis vaikkapa psykologeilta. He sanovat tasan samaa, eli että tuo ei ole mikään "ihmissuhde", vaan tuo on ainoastaan "alistussuhde". Tuossa suhteessa ei ole mitään vastavuoroisuutta, ei molemminpuolisuutta, vaan se on täysin yksipuolinen suhde: Forrest harjoittaa alistamista Jennyä kohtaan. Jenny harjoittaa "iskujen vastaanottamista". Forrest on "nyrkkisankari" - Jenny on "nyrkkeilysäkki". Forrest on alistaja - Jenny on alistamisen uhri. Eli ei, tuo ei ole mikään oikea suhde, tuossa suhteessa ei ole mitään hyvää, ei mitään tervettä, ei mitään ihmisiä tai hyvinvointia palvelevaa, tuo suhde ei ole hyväksi kenellekään,... vaan tuo koko suhde on pelkkää pahaa. Kaikki Forrestin ja Jennyn harrastama vuorovaikutus on pelkkää pahaa. Heidän ei tulisi enää ikinä nähdä toisiaan.

Vierailija
6/66 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on autisti ja kehitysvammainen?

ei ymmärrä elokuvan piilomerkityksiä kuten pe dofiliaa..

Vierailija
7/66 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sössötät? Kuten elokuvassakin, myös tosielämässä älyllisesti vajaa mies voi saada kauniin naisen ainoastaan kunhan on rikas. 

Vierailija
8/66 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ei siitä Jennystäkään mikään mukava tyttö ollut kasvanut. Elämä oli potkinut. Ehkä siinä vakka oli kantensa löytänyt.

Vierailija
9/66 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä sössötät? Kuten elokuvassakin, myös tosielämässä älyllisesti vajaa mies voi saada kauniin naisen ainoastaan kunhan on rikas. 

Mitä? Et voi uskoa kuinka paljon sait minut juuri nauramaan. Kaikkien aikojen parhain vastaus yhteenkään aloitukseeni ikinä! Kyllä, kyllä, kyllä, sinä puhut juuri asiaa, sinä tajusit juurikin sen "missatun pointin" minun aloituksessani, tajusit sen mitä minä en ollut tajunnut, tajusit sen minkä minä olin arvellut täysin mönkään. Tajusit että tostahan siinä leffassa oli kyse! Tajusit että koko leffassa on kyse miehen varallisuudesta kauniin naisen saamisessa! SINÄ OLET NERO. MINÄ KIITÄN SINUA.

ap

Vierailija
10/66 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Et voi uskoa kuinka paljon sait minut juuri nauramaan. Kaikkien aikojen parhain vastaus yhteenkään aloitukseeni ikinä! Kyllä, kyllä, kyllä, sinä puhut juuri asiaa, sinä tajusit juurikin sen "missatun pointin" minun aloituksessani, tajusit sen mitä minä en ollut tajunnut, tajusit sen minkä minä olin arvellut täysin mönkään. Tajusit että tostahan siinä leffassa oli kyse! Tajusit että koko leffassa on kyse miehen varallisuudesta kauniin naisen saamisessa! SINÄ OLET NERO. MINÄ KIITÄN SINUA.

ap

Ole hyvä.

Vierailija
11/66 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai näin olet miettinyt asia?

Vierailija
12/66 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forrest Gump: kilttimiehestä tuli yh-isä kun tyttöystävän piti "etsiä itseään" ja hommasi niillä reissuilla itselleen AIDSin.

Vierailija
13/66 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Forrest Gump: kilttimiehestä tuli yh-isä kun tyttöystävän piti "etsiä itseään" ja hommasi niillä reissuilla itselleen AIDSin.

Niin voi käydä, kun rakastuu jännä-tyttöön 🤷

Vierailija
14/66 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä viddua, asiahan on juuri päinvastoin

JENNYSTÄ tuli vastuutaan pakeneva rasiaa jakava tanssija narkomaani koska ei ottanut ajoissa kunnon perinteistä miestä Forrestia vaan halusi wokettaa olla feministi ja lähteä maailmalle!

Jenny pilasi Forrestin viattoman elämän ja tuhosi todellisen rakkauden ilmapiirin

Forrest on se amerikkalainen self made man ja sankari jossa ei ole mitään pahaa, uskovaisen miehen perikuva ja menestyy kaikessa kuten minäkin

Jennyn ongelma oli sem että hän vaati LIIKAA Forrestilta joka halusi olla vain yksinkertainen Mies paikallaan ja perheenisänä

tätä pistä akka mieleesi!

Vierailija
15/66 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenny on traumatisoitunut ongelmaklmppu, jonka ainoa toivo Forrest on.

Vierailija
16/66 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

h uora

Vierailija
17/66 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaiset uhriutuvat narkkinaiset eivät koskaan saa miestä ja rikkovat perheensä

Vierailija
18/66 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennyhän pörräsi huumehörhöporukoissa ja päätyi sieltä yhteen miehen kanssa jolta sai turpiin. Forrestilta Jenny ei koskaan saanut selkäänsä vaan Forrest suojeli Jennyä. Ilmeisesti se Jennyn paska lapsuus johti siihen älyvapaaseen hippielämään ja väärien miesten valintaan. Forrest oli Jennyn pelastus ja myös pikku-Forrestin. Ap olet omista tarkoitusperistäsi johtuen kääntänyt elokuvan ajatuksen päälaelleen.

Vierailija
19/66 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinullakin AIDS- ap kun kähdit maailmalle jakamaan p i llua etkä hyväksynyt Forresti hyväntahtoisuutta ?

Vierailija
20/66 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä viddua, asiahan on juuri päinvastoin

JENNYSTÄ tuli vastuutaan pakeneva rasiaa jakava tanssija narkomaani koska ei ottanut ajoissa kunnon perinteistä miestä Forrestia vaan halusi wokettaa olla feministi ja lähteä maailmalle!

Jenny pilasi Forrestin viattoman elämän ja tuhosi todellisen rakkauden ilmapiirin

Forrest on se amerikkalainen self made man ja sankari jossa ei ole mitään pahaa, uskovaisen miehen perikuva ja menestyy kaikessa kuten minäkin

Jennyn ongelma oli sem että hän vaati LIIKAA Forrestilta joka halusi olla vain yksinkertainen Mies paikallaan ja perheenisänä

tätä pistä akka mieleesi!

Tänne näköjään kirjoittelee tänään kaikki tämmöset 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi